Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

+37
SoezieQ
Moezie
Kabouter
Sweety
Lien
Wennebellah
TGR
Caresses
Tazz
Lejow
TukTuk
Arwyn
Suusie
M-G
nina
Alias
Flippin' Bitch
Isis
mzcharlotte
Nietjuuh
studiebol
Carra
Roxi3
Rovine
Phileine
banjer49
Blond
Bliss
Merai
Prosecco
Zonnetje
Zwoesj
Caroow
Beachgirl
CCC
BJA
Jeanette
41 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 7:28

Ik had niet kunnen bedenken dat ik in deze stad zou gaan wonen; ik 'had' er helemaal niks mee..... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Alias zo 16 jan 2011 - 7:30

Ik had nooit verwacht dat ik het zou aandurven om te presenteren. Dat doe ik nu wel met party's geven. Ook was ik tot een aantal jaar geleden echt niet geïnteresseerd in reizen en het nieuws. Het nieuws volg ik nu wel en ik zou heel graag bepaalde reizen willen gaan maken.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 7:34

.


Laatst aangepast door Arden op wo 2 maa 2011 - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  nina zo 16 jan 2011 - 7:35

Ik had nooooit gedacht dat ik fietsen in de Limburgse heuvels leuk zou vinden (doe nu fanatiek aan wielrennen)

Ik had nooit gedacht dat ik in het dorpje zou gaan wonen waar ik nu woon (7 km van mijn ouderlijk woonplaats)
Mijn ouders en zusje hadden altijd gedacht dat ik in Amsterdam zou gaan wonen omdat ik zo werelds ben maar het werd toch een kleiner dorpje even verderop.

Ik had noooit gedacht dat ik zou lesgeven op het voortgezet onderwijs en dat ik het zo leuk zou vinden.

Fijn al die wendingen, ik houd er wel van!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  M-G zo 16 jan 2011 - 8:04

- Dat ik mijn huidge baan zo leuk vind (ik wilde altijd in de horeca blijven maar ben over gegaan naar de facilitaire sector)
- Dat ik op mijn 24ste toch maar weer aan een HBO opleiding ben begonnen.
- Dat ik zo'n superteam van collega's op mijn werk zou krijgen.
- Dat ik op mijn 22e ben gaan samenwonen met mijn vriend (die voor mij uit de andere kant van het land is gekomen)
- Dat ik op boksen ben gegaan.

Ach en vast nog een hele hoop meer... maar dit is alles wat ik nu kan bedenken.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:28

Ik had nooit verwacht dat ik in mn eentje een jaar zou rondreizen.
Ik had nooit verwacht een buitenlandse vriend te krijgen en ik had nooit verwacht dat ik iedere 6 maanden nadenk of ik de komende 6 maanden in NL of een ander land ga doorbrengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:29

leuk topic trouwens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Suusie zo 16 jan 2011 - 8:30

Werken in het onderwijs…!!!

Ik had vroeger een hekel aan alles en iedereen wat ook maar met school te maken had.
Ben dan ook niet voor niets op mijn 15de van school gestuurd. Hahah
Ben toch best nog goed terecht gekomen. hahah
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Arwyn zo 16 jan 2011 - 8:31

Ik doe eigenlijk niks dat ik vroeger niet had gedacht.. Volgens mij kwam ik ook nooit verder dan dat ik de Pabo zou doen en ik heb nooit gedacht aan wat daarna zou gebeuren, haha Wink

Wel leuk om te lezen wat er bij jullie allemaal anders is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:44

Ik had nooit van mezelf verwacht dat ik cum laude zou afstuderen aan de universiteit. Ik was een hele slechte leerling op de basisschool en middelbare school. Ik vond leren verschrikkelijk. Mijn moeder zei altijd "als je zo door gaat dan eindig je achter de kassa bij de ah". Ik vond mezelf dus niet zo'n hoogvlieger. Ik had toen ook nooit gedacht dat ik alleen in een grote stad zou gaan wonen en dat ik alleen zou gaan reizen. Ik had tot en met mijn 18e nog nooit met het openbaar vervoer gereisd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  TukTuk zo 16 jan 2011 - 8:48

Dat ik op kamers zou gaan.. Heb áltijd geroepen dat ik nooit op kamers zou gaan.. En nu zit ik er toch, en ook nog eens in België :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 8:51

Ik ben juf en woon in Rotterdam.

Ik riep vroeger als hardste (na een waardeloze tijd op de basisschool): IK WORD NOOOITT JUFF!!!! EN IK ZAL NOOIT VERHUIZEN UIT HET WESTLAND!

En zie hier smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Tazz zo 16 jan 2011 - 9:07

Dat ik zou gaan samenwonen met een leuke & lieve jongen en dat hij ook nog eens de vader zou worden van onze kids.



Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:08

Tazz schreef:Dat ik zou gaan samenwonen met een leuke & lieve jongen en dat hij ook nog eens de vader zou worden van onze kids.




Echt niet? Ik dacht dat bijna elk klein meisje dacht dat ze zou gaan samenwonen/trouwen en kinderen zou krijgen. Dacht jij als kind zijnde dat je alleen zou blijven/wonen en geen kinderen zou krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:10

Ik had vroeger wel gehoopt dat ik een leuke vriend zou krijgen waar ik mee samen ging wonen maar nooit gedacht dat het zou gebeuren. Aangezien ik gepest werd, en ik geen goed zelfbeeld had van mijzelf.

Gelukkig is dit helemaal goed gekomen. Ik heb lieve vriend en woon nu samen en heb een goed zelfbeeld Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Caresses ma 17 jan 2011 - 2:44

Dat ik
- een hbo studie zou doen.
- in de stad woon, waar ik nu woon.
- zo netjes ben geworden

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:26

Achteraf had ik nooit verwacht dat het verschil tussen mijn zusje en mij zoooo groot zou zijn. Nu we ouder worden merk ik steeds meer de verschillen daarin, grappig is dat :P

Mn zusje houdt echt totaal niet van reizen, ze weet ook niet eens hoe de bus en trein werkt(en ze is 18!!!!) terwijl ik al vanaf mn 14e met de trein ging naar andere kant van het land :P
Ook qua karaktereigenschappen, zij is echt ontzettend sociaal, heeft heel veel vriendinnen(wel allemaal oppervlakkig contact) terwijl ik een paar echt hele goede vrienden heb waar ik heel close mee ben.
Mn zusje is beter in praktijk, ik beter in theorie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:29

- Op de basisschool dacht ik altijd dat meisjes van 18/20 (--> net uit de puberteit) heel tevreden waren met zichzelf en heel mooi. Helaas is me dat (nog) niet gelukt.
- Ik had niet gedacht dat ik hardlopen ooit leuk zou gaan vinden. Ik heb nu wegens een blessure een paar maanden niks gedaan, maar ben sinds deze week weer begonnen en ik vind het zó fijn.


Laatst aangepast door June op ma 17 jan 2011 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  TGR ma 17 jan 2011 - 6:31

In de toekomst ga ik nooit meer dingen doen die niet bij t begin al goed voelen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Wennebellah ma 17 jan 2011 - 8:17

Het klinkt suf, maar voor mezelf opkomen, niet meer over mezelf heen laten lopen, en doen wat ik zelf wil.smile

Vroeger trok ik me altijd enorm veel van mensen aan..dus ja..

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 23:39

Moeder zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Lien ma 17 jan 2011 - 23:41

Voor de klas staan in het middelbaar onderwijs.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 23:43

Ik dacht vroeger rond mijn 20ste moeder te zijn en al samen te wonen met een leuke lieve jongen.
En zie hier: Bijna 26, woon weer thuis, geen kinderen, geen relatie ( maar wel een leuke,lieve date )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Lien ma 17 jan 2011 - 23:46

Sweety schreef:Ik dacht vroeger rond mijn 20ste moeder te zijn en al samen te wonen met een leuke lieve jongen.
En zie hier: Bijna 26, woon weer thuis, geen kinderen, geen relatie ( maar wel een leuke,lieve date )

Dit dacht ik een aantal jaar geleden ook, toen ging het goed met mijn toemalige vriend, al wilde hij niet samenwonen en kinderen hebben ik dacht dat ik hem wel zo ver zou krijgen. Nu ben ik 22 en woon ook nog thuis en ben vrijgezel. Wellicht wel een date binnenkort en als dat wat zou worden gaat mijn leven wel snel veranderen denk iK!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 23:48

Lien schreef:
Sweety schreef:Ik dacht vroeger rond mijn 20ste moeder te zijn en al samen te wonen met een leuke lieve jongen.
En zie hier: Bijna 26, woon weer thuis, geen kinderen, geen relatie ( maar wel een leuke,lieve date )

Dit dacht ik een aantal jaar geleden ook, toen ging het goed met mijn toemalige vriend, al wilde hij niet samenwonen en kinderen hebben ik dacht dat ik hem wel zo ver zou krijgen. Nu ben ik 22 en woon ook nog thuis en ben vrijgezel. Wellicht wel een date binnenkort en als dat wat zou worden gaat mijn leven wel snel veranderen denk iK!
Vervelend is het eigenlijk dan dat wat je vroeger dacht niet klopt.. Tenminste ik ervaar dat wel zo. Probeer ook wel te kijken naar de leuke dingen maar soms is het jammer.
Ben benieuwd naar je date! Waar ken je hem van? Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum