Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

+37
SoezieQ
Moezie
Kabouter
Sweety
Lien
Wennebellah
TGR
Caresses
Tazz
Lejow
TukTuk
Arwyn
Suusie
M-G
nina
Alias
Flippin' Bitch
Isis
mzcharlotte
Nietjuuh
studiebol
Carra
Roxi3
Rovine
Phileine
banjer49
Blond
Bliss
Merai
Prosecco
Zonnetje
Zwoesj
Caroow
Beachgirl
CCC
BJA
Jeanette
41 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:48

De titel is wat onduidelijk misschien, maar ik kon niet alles erin zetten :P
Als je terugdenkt aan vroeger, wat had je dan nooit verwacht dat er nu zou gebeuren/doen?

Ik had nooit kunnen denken vroeger dat het nu gewoon normaal is om vakanties via internet te boeken, en dat ik zoveel zou reizen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:50

Niets. Mijn leven is uitgedacht op mijn 8e. Dus ik doe eigenlijk nu wat ik toen had bedacht. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:50

Hardlopen! Als ik er alleen al aan dacht werd ik moe. Vreselijk vond ik het.
En nu, het is echt mijn sport/hobby Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:51

Of bedoel je het anders? Want ik heb verder nooit over verdere maatschappelijke ontwikkelingen na gedacht. En dat doe ik nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Jeanette zo 16 jan 2011 - 1:53

Dat ik zou gaan internetbankieren. En doe het nu uiteraard wel. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  BJA zo 16 jan 2011 - 1:53

Ik neem mijn werk en mijn klanten erg serieus en had dat nooit gedacht!
Ook ben ik van plan weer naar school te gaan. Vroeger had ik geen zin in school en heb daar nu enorm spijt van omdat ik makkelijk een beter diploma had kunnen halen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  CCC zo 16 jan 2011 - 1:58

Rijlessen nemen en uberhaupt een keer kunnen afrijden... Datum staat gepland in maart Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Beachgirl zo 16 jan 2011 - 1:59

Ik had vroeger nooit gedacht dat ik in een ziekenhuis zou werken, dat ik motor zou rijden, en dat ik (alleen) op mezelf zou gaan wonen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:01

Dat ik het leger in zou gaan. Mijn oude dorpje heeft zich daar ook over verrast omdat ik een onzeker en huilerig meisje was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Caroow zo 16 jan 2011 - 2:03

Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog plezier in school zou krijgen en dat ik zou kunnen opruimen. Ik ben nog wel slordig, maar ik probeer erg netjes te zijn. Vroeger gooide ik gewoon alles op de grond, schone kleren, tassen, waterflesjes.. mijn kamer was echt een chaos!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Zwoesj zo 16 jan 2011 - 2:04

Dat ik naar 'de andere kant van het land' zou verhuizen, altijd geroepen dat ik in en om mijn oude stadje zou blijven wonen
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:04

Ik had nooit gedacht dat ik zo regelmatig op reis zou gaan (hieronder valt stedentripjes, korte en lange vakanties en echt reizen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Zonnetje zo 16 jan 2011 - 2:05

Dat ik in een dorp 40 km. verderop zou gaan wonen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 2:06

Ik had nooit gedacht dat ik in deze stad zou blijven wonen, en nu heb ik hier een huis gekocht.

Ik had nooit gedacht dat ik geitenkaas zou eten, maar sommige zijn toch best wel lekker.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:11

Caroow schreef:Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog plezier in school zou krijgen en dat ik zou kunnen opruimen. Ik ben nog wel slordig, maar ik probeer erg netjes te zijn. Vroeger gooide ik gewoon alles op de grond, schone kleren, tassen, waterflesjes.. mijn kamer was echt een chaos!
Hier net zo :P
Ik ben echt een stuk actiever geworden. En ook school vind ik leuk. Terwijl ik eerder liever niet naar school ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Merai zo 16 jan 2011 - 2:31

Dat ik in Amsterdam zou gaan wonen. Ik ben blij dat het toch gebeurd is Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 2:53

Zwoesj schreef:Dat ik naar 'de andere kant van het land' zou verhuizen, altijd geroepen dat ik in en om mijn oude stadje zou blijven wonen

Dit is precies wat ik wilde zeggen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 2:55

Ik had nooit verwacht me voor te moeten bereiden op het krijgen van 2 kinderen tegelijk! Zei altijd: We beginnen gewoon met 1, daarna zien we wel verder... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:44

Heel veel dingen.

- Dat ik ooit in Almere zou gaan wonen (heb ik een dik jaar gedaan, in m'n uppie).
- Dat ik op m'n 24e een huis zou kopen.
- Dat ik voor groep 8 zou staan.
- Dat ik weer een paard zou kopen en bij iemand anders dan bij m'n ouders zou stallen.
- Dat ik een jongere vriend zou krijgen (oké, scheelt maar 9 maanden).

Dingen die juist wél zo zijn gegaan als ik altijd had gewild:

- In Drenthe of Overijssel wonen.
- Een baan in het onderwijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:45

Beauty Addict schreef:Ik had nooit verwacht me voor te moeten bereiden op het krijgen van 2 kinderen tegelijk! Zei altijd: We beginnen gewoon met 1, daarna zien we wel verder... Very Happy

Wat leuk en spannend! Wat vind je er zelf van, in verwachting zijn van een tweeling?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Blond zo 16 jan 2011 - 3:53

Dat ik stage zou gaan lopen aan de andere kant van de wereld.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  banjer49 zo 16 jan 2011 - 4:10

Zwoesj schreef:Dat ik naar 'de andere kant van het land' zou verhuizen, altijd geroepen dat ik in en om mijn oude stadje zou blijven wonen

dat is bij mij ook het geval, dacht nooit dat ik mijn dorp zou verlaten, zei vroeger altijd ik ga nooit weg hier, nu woon al weer 7 jaar aan andere kant van het land
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:11

Ik had vier jaar geleden nooit gedacht dat ik als secretaresse zou gaan werken. En ik had nooit verwacht dat ik nu op een advocatenkantoor zou werken.

Ook had ik nooit verwacht dat ik vriendschappen zou maken via internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:12

Een project en personeel managen! Ik heb mezelf nooit als leider gezien.

En hardlopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Phileine zo 16 jan 2011 - 4:13

Dat ik op mijn 23e al samen zou wonen smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum