HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers
Pagina 29 van 36
Pagina 29 van 36 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 32 ... 36
Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
+1!liesje schreef:+1Lavendel schreef:Hoe gaat het CKC?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Mag ik vragen waarom niet, iedereen leeft zó met je mee.
Hoe dan ook, ik hoop oprecht dat het goed met je gaat!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Jammer dat je hier hier niet wilt vertellen. Hopelijk gaat alles goed je.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Ik weet niet of het waar is of niet, maar ik heb dus gehoord dat sommige van 'ons' hier het me niet zouden gunnen. Ik ben daar best verdrietig over. Ik ben van begin tot eind eerlijk geweest, heb best wat narigheid meegemaakt om uberhaupt zover te komen en dan hoor ik dat bepaalde mensen zo over me denken. OK nou dan ga ik hier ook niet vertellen wat ik heb gehoord vanmorgen in het ziekenhuis. Geen zin. Verder wil ik niets kwijt over hoe wie wat waar. Ik vind het mooi geweest en ik weet bovendien niet of het waar is of niet.
Ik vind het ook jammer dat je het niet wilt vertellen. Iedereen was en is hier erg met je begaan. Ik hoopte eigenlijk op een apart (nieuw) topic dat je vanochtend een kloppend hartje hebt mogen zien. Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik je veel sterkte wensen en hoop ik dat je net zo positief een nieuwe poging doet. Ik hoop van harte dat het goed met je gaat.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
2CKC2 schreef:Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Ik weet niet of het waar is of niet, maar ik heb dus gehoord dat sommige van 'ons' hier het me niet zouden gunnen. Ik ben daar best verdrietig over. Ik ben van begin tot eind eerlijk geweest, heb best wat narigheid meegemaakt om uberhaupt zover te komen en dan hoor ik dat bepaalde mensen zo over me denken. OK nou dan ga ik hier ook niet vertellen wat ik heb gehoord vanmorgen in het ziekenhuis. Geen zin. Verder wil ik niets kwijt over hoe wie wat waar. Ik vind het mooi geweest en ik weet bovendien niet of het waar is of niet.
Dat vind ik oprecht erg jammer. Ik gun het je heel erg en was heel benieuwd
Muppetje- Ratel
Zo! Die is hard!
Ik hoop het beste voor je CKC en ik nam aan dat iedereen zo denkt, maar niet dus. Wat naar om zoiets te horen!
Ik hoop het beste voor je CKC en ik nam aan dat iedereen zo denkt, maar niet dus. Wat naar om zoiets te horen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heel jammer dat dit alles zo voor je voelt,, hoop wel oprecht dat het allemaal goed mag gaan! En jullie zijn volgens mij een kei sterk team en komen jullie er wel!
Gast- Gast
Sanne schreef:Ik vind het ook jammer dat je het niet wilt vertellen. Iedereen was en is hier erg met je begaan. Ik hoopte eigenlijk op een apart (nieuw) topic dat je vanochtend een kloppend hartje hebt mogen zien. Mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik je veel sterkte wensen en hoop ik dat je net zo positief een nieuwe poging doet. Ik hoop van harte dat het goed met je gaat.
Ik weet gewoon dat een hele grote groep het wel echt oprecht meent maar blijkbaar zitten hier een paar rotte appels tussen die het me (blijkbaar) gewoon niet gunnen. En ik geloof in het boze oog en daarom heb ik gewoon besloten er niets over te zeggen. In ieder geval niet open en bloot meer in dit topic. Of het goed is of slecht is, dat zal wel blijken,ooit.
Dat vind ik echt heel jammer CKC.. Iedereen heeft zo met je meegeleefd, laat die mensen die er naar over denken dan in de str*nt zakken!
Ik hoop echt oprecht dat alles goed is, en jullie 'gewoon' jullie nieuwjaarsbaby krijgen!!!
Ik hoop echt oprecht dat alles goed is, en jullie 'gewoon' jullie nieuwjaarsbaby krijgen!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ckc,
Hoop echt dat alles goed is lieve meid!
Overigens is er over mij ook een pm over en weer gegaan omdat iemand dacht dat ik alles verzon aan zwangerschap, complicaties etc, ik denk/vrees dat dat soort dingen vaker gebeuren. En vraag me niet waarom, het geeft een rotgevoel als je weet dat er zo over je gedacht/ gepraat wordt.
Overigens is er over mij ook een pm over en weer gegaan omdat iemand dacht dat ik alles verzon aan zwangerschap, complicaties etc, ik denk/vrees dat dat soort dingen vaker gebeuren. En vraag me niet waarom, het geeft een rotgevoel als je weet dat er zo over je gedacht/ gepraat wordt.
Gast- Gast
hoi ckc,
wat vervelend om te lezen dat sommige forumsters zo denken. hopelijk heb je een mooie echo gehad en gaat alles goed en dat meen ik oprecht.
wat vervelend om te lezen dat sommige forumsters zo denken. hopelijk heb je een mooie echo gehad en gaat alles goed en dat meen ik oprecht.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
2CKC2 schreef:Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat er echt mensen zijn die jou een zwangerschap misgunnen. Wel denk ik dat sommigen het misschien moeilijk vinden dat je er zo positief in staat en dat het zo op het eerste gezicht gelijk gelukt is, terwijl anderen al jaren moeite moeten doen. Ik zou dat maar niet al te persoonlijk opvatten. Soms is het moeilijk om je verstand en gevoel te scheiden. Ik vond het mooi om te lezen wat je er voor over had om zwanger te raken. Misschien zijn er forummers die het niet leuk vinden dat je er apart een topic voor had geopend, maar ik heb in ieder geval met je meegeleefd, ook al ken je mij niet eens, want ik ben pas sinds kort wat actiever. Veel sterkte/succes met alles!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Stofzuiger schreef:Ckc,
Tuurlijk geeft dat een rotgevoel, en dan kan er wel weer aangekomen worden met 'het is maar een forum', maar volgens mij is het voor 80% van de meiden die hier komt VEEL meer dan dat!
Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden als die verhalen over mij de rondte zouden doen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik weet zeker dat er hier ook zat mensen zijn die mij niks gunnen, die het ook vast belachelijk vinden dat ik L heb mogen krijgen. Het is een forum, dat is logisch, alles is ook digitaal daarom praten mensen makkelijker over en weer.
Vind dit alleen niks voor jou, het radicale wel, maar jij kwam altijd zo sterk over! Fuck de wereld, maar voor nu zijn er heel veel mensen die je het beste gunnen en heel nieuwsgierig zijn.
Ik hoop van harte voor jullie dat jullie krijgen wat jullie hart begeert, mocht dat deze keer niet zo zijn, dan alle sterkte vanaf hier.
Vind dit alleen niks voor jou, het radicale wel, maar jij kwam altijd zo sterk over! Fuck de wereld, maar voor nu zijn er heel veel mensen die je het beste gunnen en heel nieuwsgierig zijn.
Ik hoop van harte voor jullie dat jullie krijgen wat jullie hart begeert, mocht dat deze keer niet zo zijn, dan alle sterkte vanaf hier.
Gast- Gast
Jammer. Ik ben oprecht benieuwd hoe het met je gaat.
Ik wens jullie veel geluk toe. Ik hoop dat alles goed is!
Ik wens jullie veel geluk toe. Ik hoop dat alles goed is!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Sanne schreef:2CKC2 schreef:Muppetje schreef:2CKC2 schreef:Ik weet al sinds vanmorgen 08:15 hoe en wat maar ik heb besloten niet hier te vertellen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat er echt mensen zijn die jou een zwangerschap misgunnen. Wel denk ik dat sommigen het misschien moeilijk vinden dat je er zo positief in staat en dat het zo op het eerste gezicht gelijk gelukt is, terwijl anderen al jaren moeite moeten doen. Ik zou dat maar niet al te persoonlijk opvatten. Soms is het moeilijk om je verstand en gevoel te scheiden. Ik vond het mooi om te lezen wat je er voor over had om zwanger te raken. Misschien zijn er forummers die het niet leuk vinden dat je er apart een topic voor had geopend, maar ik heb in ieder geval met je meegeleefd, ook al ken je mij niet eens, want ik ben pas sinds kort wat actiever. Veel sterkte/succes met alles!
Dan vergeten diegene dat ik al vanaf aug 2010 al wacht op een baby. Ik heb 2 miskramen gehad, vervolgens geopereerd aan mijn eileiders en daarna heel ivf traject ingedoken. Dus al met al 1.5 jaar bezig geweest, nooit een zeiktopic geopend en altijd oprecht blij voor degene waarbij het makkelijk ging dan bij mij. Ik zou niemand gunnen wat ik door heb gemaakt. Daarom is het ook zo lastig.
Ik bedoel met 'vraag me niet waarom' waarom mensen dat soort verhalen de wereld in gaan helpen, dat het niet waar is, iemand niet gegunt is etc. Wat schiet je ermee op, je doet er iemand echt pijn mee.Lejow schreef:Stofzuiger schreef:Ckc,
Tuurlijk geeft dat een rotgevoel, en dan kan er wel weer aangekomen worden met 'het is maar een forum', maar volgens mij is het voor 80% van de meiden die hier komt VEEL meer dan dat!
Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden als die verhalen over mij de rondte zouden doen...
Gast- Gast
Maar meis, dat zegt dan toch veel meer over de rotte appels, dan over jou?
(ja, I know, cliché waardig, maar wel zo waar!)
Jullie hebben je er verdorie ZO goed doorheen geslagen.
(ja, I know, cliché waardig, maar wel zo waar!)
Jullie hebben je er verdorie ZO goed doorheen geslagen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Ckc,
Same here, dat doet pijn.
Zeker als je zoveel hebt gedeeld als CKC.
Jammer, hoop dat het goed nieuws voor jullie betreft!
Gast- Gast
Maar wegen die paar mensen die je niks gunnen echt zoveel zwaarder dan die tientallen mensen die je alle geluk van de wereld gunnen? Mij lijkt het dan juist des te leuker ze de ogen uit te steken met je geluk.
Ik vind het overigens belachelijk als mensen jou (of wie dan ook) dit zouden misgunnen, dan is het pure jaloezie en moeten die mensen eens volwassen worden.
Ik vind het overigens belachelijk als mensen jou (of wie dan ook) dit zouden misgunnen, dan is het pure jaloezie en moeten die mensen eens volwassen worden.
Gast- Gast
Parel schreef:Ik weet zeker dat er hier ook zat mensen zijn die mij niks gunnen, die het ook vast belachelijk vinden dat ik L heb mogen krijgen. Het is een forum, dat is logisch, alles is ook digitaal daarom praten mensen makkelijker over en weer.
Helaas kan ik mensen die ik 'vertrouw' en de rotte appels niet onderscheiden van elkaar op het forum. Dus als ik iets tik dan leest iedereen het, moet je maar opletten hoeveel mensen er in NO TIME mijn topic lezen als ik een update plaats. Blijkbaar als je een aanwezige forumster bent leven mensen zo mee en weer anderen misgunnen het. Ik vind dit een te delicate kwestie en achteraf had ik het niet zo uitgebreid moeten bespreken want ik vind het niet leuk dat het zo moet maar ik ga de haters ook niet voeden meer. Snap je wat ik bedoel?
Idd CKC, alsof jullie vorige week begonnen zijn met dit traject.
Ik vind het echt misselijkmakend dat men uit jaloezie omdat zij wellicht al langer bezig zijn dan CKC, dit CKC niet gunnen terwijl je notabene in het zelfde schuitje zit ook nog.
Als het dus zo is, zoals Sanne schetst.
Ik vind het echt misselijkmakend dat men uit jaloezie omdat zij wellicht al langer bezig zijn dan CKC, dit CKC niet gunnen terwijl je notabene in het zelfde schuitje zit ook nog.
Als het dus zo is, zoals Sanne schetst.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 29 van 36 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 32 ... 36
Soortgelijke onderwerpen
» Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Positieve en negatieve kenmerken
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Positieve en negatieve kenmerken
Pagina 29 van 36
Permissies van dit forum: