HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers
Pagina 28 van 36
Pagina 28 van 36 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 36
Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test
Ach,welnee.. wrijf jij maar nog een keertje voor mij over je buik, en dan moet je aan mij denken! Wie weet brengt het geluk!Charlie schreef:2CKC2 schreef:Charlie schreef:Ik vind 't echt zo vervelend voor je dat het ziekenhuis zo vaag is. Ik zou geloof ik in staat zijn de dichtsbijzijnde verloskundigenpraktijk op te bellen, de situatie uit te leggen en een echo te laten maken INCLUSIEF fatsoenlijke uitleg. Loop ook bij een ziekenhuis en heb een tijdje terug een praktijk gebeld, dat waren zulke lieve, warme vrouwen. Veel anders dan in zo'n kil ziekenhuis waar ik ook loop.
Breng me maar niet op ideeen.. hihi. Nee, weet je ik hou me rustig. In the end denk ik niet dat ze het doen om ons te pesten..als dit babietje ons gegund is doe ik binnenkort mee met de buikjes topic en zo niet.. dust it off and try again.
Je hebt gelijk, je bent verstandiger dan ik .
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zit hier nu als een zelfwrijvende boeddha. Nu maar hopen dat 't werkt!
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik zit hier nu als een zelfwrijvende boeddha. Nu maar hopen dat 't werkt!
ik zie het zo voor me! Ik wilde trouwens laatst al aan je vragen maar vergat het, zijn de babies druk? En is een van de 2 drukker?
Charlie schreef:Ik vind 't echt zo vervelend voor je dat het ziekenhuis zo vaag is. Ik zou geloof ik in staat zijn de dichtsbijzijnde verloskundigenpraktijk op te bellen, de situatie uit te leggen en een echo te laten maken INCLUSIEF fatsoenlijke uitleg. Loop ook bij een ziekenhuis en heb een tijdje terug een praktijk gebeld, dat waren zulke lieve, warme vrouwen. Veel anders dan in zo'n kil ziekenhuis waar ik ook loop.
Ook ik ben een keer bij de verloskundige geweest, had in het ziekenhuis steeds hele jonge meiden die allemaal wat anders vertelde, voor mijn gevoel niet eens echt keken of het allemaal wel goed met de kids gingen, nee ik werd er elke keer maar naar van als ik weer uit het ziekenhuis kwam na een controle. Verloskundige in het dorp gebeld en die heeft toen heel rustig alles bekeken en goed uitgelegd... wat een opluchting was dat zeg.
Sterkte CKC je zit in een vervelende en moeilijke situatie.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
2CKC2 schreef:Charlie schreef:Ik zit hier nu als een zelfwrijvende boeddha. Nu maar hopen dat 't werkt!
ik zie het zo voor me! Ik wilde trouwens laatst al aan je vragen maar vergat het, zijn de babies druk? En is een van de 2 drukker?
Het jongetje is rustig. Die ligt elke keer gemoedelijk te duimen en met zijn piemel te spelen . Mijn man zij al bij echo. "Een echte *achternaam*). Waarop ik uitriep: GATVER doet je vader dat dan ook? (vieze vent). De echoscopiste die wist niet waar ze moest kijken geloof ik. Aaaaaaaaanyway. Het meisje is een echte druktemaker, die voel ik héél veel en je ziet haar zelfs door de buik heen bewegen. Echt heel grappig.
Gast- Gast
Charlie schreef:2CKC2 schreef:Charlie schreef:Ik zit hier nu als een zelfwrijvende boeddha. Nu maar hopen dat 't werkt!
Het jongetje is rustig. Die ligt elke keer gemoedelijk te duimen en met zijn piemel te spelen . Mijn man zij al bij echo. "Een echte *achternaam*). Waarop ik uitriep: GATVER doet je vader dat dan ook? (vieze vent). De echoscopiste die wist niet waar ze moest kijken geloof ik. Aaaaaaaaanyway. Het meisje is een echte druktemaker, die voel ik héél veel en je ziet haar zelfs door de buik heen bewegen. Echt heel grappig.
Hahahahahahahahahahaah! Sorry voor het eerst vandaag moet ik keihard lachen! Mooi zeg dit! Haha, ai ai, een klein drama queentje in de maak! Geweldig. Zo bijzonder dat je kan zien dat de baby duimt en met zijn piemel speelt hahahaha! Ik ga dit aan mijn laten lezen!
Hahahaha jeej zijn mijn reacties toch nog ergens goed voor.
Ja echt grappig. Bij de 20 weken echo wilde de echoscopiste alles controleren, zo ook geslachtsdelen maar dat handje zat er de hele tijd bij. Ze had echt zoiets van "Hou nou eens op daarmee, kind". Leuk verhaal voor later, als hij een vriendinnetje mee naar huis neemt.
Ja echt grappig. Bij de 20 weken echo wilde de echoscopiste alles controleren, zo ook geslachtsdelen maar dat handje zat er de hele tijd bij. Ze had echt zoiets van "Hou nou eens op daarmee, kind". Leuk verhaal voor later, als hij een vriendinnetje mee naar huis neemt.
Gast- Gast
Charlie schreef:Hahahaha jeej zijn mijn reacties toch nog ergens goed voor.
Haha, ik weet niet van jouw man maar de mijne zit er nog steeds aan, begint jong en houdt nooit op! Vooral na het douchen ermee draaien is favoriet..en dan het liefst als ik op de grond mijn haar aan het fohnen ben, staat hij ernaast te wapperen.. Heel leuk.
Je kan veel zeggen, CKC, maar dit topic is wel goede afleiding Goed zo meid, lekker lachen tussendoor!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
2CKC2 schreef:Charlie schreef:Hahahaha jeej zijn mijn reacties toch nog ergens goed voor.
Haha, ik weet niet van jouw man maar de mijne zit er nog steeds aan, begint jong en houdt nooit op! Vooral na het douchen ermee draaien is favoriet..en dan het liefst als ik op de grond mijn haar aan het fohnen ben, staat hij ernaast te wapperen.. Heel leuk.
Whahahahah. Ja dat doet ie hier ook. Om de hoek van de deur, zodat ik alleen dat zwaaiende ding zie.
Mijne ligt standaard op de bank met zijn hand in zijn broek.
Ooooh als hij wist dat ik dat hier vertelde.
Gast- Gast
Ik heb wel eens 3 kleine Al Bundy's op de bank zitten. tjaa..
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:2CKC2 schreef:Charlie schreef:Hahahaha jeej zijn mijn reacties toch nog ergens goed voor.
Whahahahah. Ja dat doet ie hier ook. Om de hoek van de deur, zodat ik alleen dat zwaaiende ding zie.
Mijne ligt standaard op de bank met zijn hand in zijn broek.
Ooooh als hij wist dat ik dat hier vertelde.
HAHAHAHAA! Ok ik heb er nog een..soms hangen zijn boxershorts op zolder te drogen en dan gaat hij na het douchen butnaked de trap op naar de zolder, die is bij ons open.. en dan het liefst zo stampen dat dat ding op en neer bounced.. hahaha. Mannen en hun piemels..onbegrijpelijk.
Mamsie schreef:Ik heb wel eens 3 kleine Al Bundy's op de bank zitten. tjaa..
Whahahahahaha nouja ze hoeven zich in ieder geval niet te vervelen he hahahah.
Gast- Gast
Haha, sorry! Hier moet ik echt even om lachen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Whahaha ik zit hier hardop te lachen. Vraagt mijn man; 'Wat is er zo grappig?' Ik: 'Oh mannen en piemels' Hij: 'Laat eens lezen! Even stilte... Dat doe ik ook, is toch heel normaal!'
Daarom is het ook zo grappig, té herkenbaar!
Ik had echt gehoopt dat je al een beetje uit de onzekerheid was. Aan de andere kant bij mij was er met deze termijn ook nog niks te zien op de echo...
Daarom is het ook zo grappig, té herkenbaar!
Ik had echt gehoopt dat je al een beetje uit de onzekerheid was. Aan de andere kant bij mij was er met deze termijn ook nog niks te zien op de echo...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
He wat vervelend zeg! Is er geen mogelijkheid dat je vrijdag mag komen? Dan ben je toch al 5 dagen verder en hoef je niet ook nog eens het hele weekend te wachten.
Succes met wachten! ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden deze week. En een week naar de Domincaanse Republiek klinkt zo slecht nog niet .
Succes met wachten! ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden deze week. En een week naar de Domincaanse Republiek klinkt zo slecht nog niet .
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Bwhahahahaha herkenning alom hiero. Hier loopt ook zo'n vent hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Steep schreef:Succes!!!
@mama1985; Ik mag hopen dat ze de meest hyper moderne echo-apparatuur krijgt die er is, lijkt me dat de professionals dit ook wel weten
Ja dat is zo, maar normaal mag je er denk ook ook van uit gaan dat de echoscopist in het ziekenhuis goed apparatuur heeft. Zit kamer naast de gyn en zat toch wel degelijk verschil in!
Wat een onduidelijkheid zo CKC, hoop dat je snel iets meer weet!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Wat vervelend zeg die onzekerheid! Ik hoop voor je op snel goed nieuws.
Vanaf 5+3 weken kan hartactie worden gezien (vaginaal), Abdominaal 7+3 weken. Het zo vroeg mogelijk zichtbaar maken van de hartactie is natuurlijk afhankelijk van de ervaring van de onderzoeker, technische kwaliteiten van de apparatuur en natuurlijk heel belangrijk het moment waarop het embryo het ontwikkelinsstadium heeft bereikt waarin de hartactie begint. Uit studies is wel bewezen dat de zwangerschapsring (diameter vruchtzak) bij ivf zwangerschappen als gevolg van een late implantatie ook pas 3 tot 5 later zichtbaar kan worden.
Hebben ze toevallig de vruchtzak op kunnen meten?
Vanaf 5+3 weken kan hartactie worden gezien (vaginaal), Abdominaal 7+3 weken. Het zo vroeg mogelijk zichtbaar maken van de hartactie is natuurlijk afhankelijk van de ervaring van de onderzoeker, technische kwaliteiten van de apparatuur en natuurlijk heel belangrijk het moment waarop het embryo het ontwikkelinsstadium heeft bereikt waarin de hartactie begint. Uit studies is wel bewezen dat de zwangerschapsring (diameter vruchtzak) bij ivf zwangerschappen als gevolg van een late implantatie ook pas 3 tot 5 later zichtbaar kan worden.
Hebben ze toevallig de vruchtzak op kunnen meten?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je gisteren nog bloed geprikt?
En wat was de uitlslag?
Mijn duimen draaien trouwens nog overuren hoor .
En wat was de uitlslag?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Heb je gisteren nog bloed geprikt?
En wat was de uitlslag?
Hi, ja heb bloedgerikt maar niet op HCG. Ik had wat vocht in de buik en de arts was bang voor overstimulatie nog van mijn punctie op 10 april. Heb verder ook niets meer gehoord. Dus ga ervanuit dat het goed is.
Ik voel me doodmoe trouwens.. lag gisteren al om 19:30 in bed..
Snap dat je moe bent, want je bent zwanger en krijgt een hoop zenuwen van deze hele situatie!
Gast- Gast
Hoe gaat het CKC?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
+1Lavendel schreef:Hoe gaat het CKC?
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 28 van 36 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 36
Soortgelijke onderwerpen
» Buikkramp, bloedverlies, toch positieve test
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Positieve en negatieve kenmerken
» 11 dagen over tijd, kwaaltjes maar test negatief!
» Positieve testen
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Positieve en negatieve kenmerken
Pagina 28 van 36
Permissies van dit forum: