Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

+176
Aimee
Muus
Takkie
Snoes
joyce0606
Annemoontje
Julia
Guus
Pien
Sayuri
LMCurious
M@niek
Jazzlyn
Annie24
Bimbam
Poubelle
blondje1313
JustMeDaan
MADDIE
Lavendel
blonky1986
Sjaantje
Roodtomaatje
Shisha
Flower_L
Tullow
litllejoy
Pussycat
Makamba
red rose
TNMN
PiP
Twellie
_Jet
Jordana
piene1983
Limburg85
Bazinga
Sugarfall
ThinkPink
smooch
studiebol
moepie
Didi
Anousch91
Coccinelle
pindaatje
Sofie
Gizmo
Burn
ekiaam87
Bloem86
MamaDaan
LotteK
Ugly Betty
Merai
Barbabella
Blond
Parisienne
tuttebel
Theezakje13
Monnie
blauwwitrood
Joli86
Schaapke
Kat1980
Thunder
Lotus_
Floor
Erin
Tiara
sabje
Oasis
flower
Le Chat Noir
Jella
Flip Fluitketel
Toet
Printje
Creabea_28
Rose
Niene
frolic
Gympie
SparklingEyes
Steep
Shy
VeryCherry
Wennes
Stuiterbal
Happy
Lindsya
Linda
MAS
Jezzie
LindaK
Mees
Minx
Tazz
kwak
Arwyn
Rush
Caroow
Pompoen
Puzzle
Happydobby
Suus
Sterre
SoGood
Atelier Madame
meisje
Discordia
slaatje
Pandora
Phileine
Ilargi
Teddyaapje
Caresses
Lady4
liesje
Filoria
Emma_
Diese
Ayla
Liadan
Tania
Elmo
Muurvlindertje
Darius
Amber-
PapillonRose
bolus26
JD
Monte
Océane
Jade
Blueschick
Poisongirl
Muis
LDJ
Mama_1987
CCC
vlinder-19
Bolleke
Roza
woezel
Mamsie
Sanne
Alyssa
Koffieleut
Rouge
nillis
Macelka
SarahKey
miss piggy
juffie001
Curious
Jasmine
L!ND@
Lejow
Aggi
RYW
Clapperdie
MissD
Ezzer
Zwerver
Marin
Puggle
Inge
Muppetje
Susan
*Troela*
Viva
_Lana_
shadow
Paper Crown
180 plaatsers

Pagina 30 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 30 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:32

Ja natuurlijk snap ik je, ik ben zelf toen ik wist dat ik zwanger was van het forum gegaan en na 12 weken onder een andere naam verder gegaan. Nogmaals, ik vind het maar een stel klootzakken, en hoop dat alles goed gaat!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 30 Empty Re: HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test

Bericht  Caroow ma 14 mei 2012 - 2:33

Ik snap waarom je niet meer wil posten hierover, jammer dat er mensen hier zijn die een anders niks gunnen.

Ik heb veel bewondering voor je positiviteit en ik hoop dat alles vanmorgen goed is gegaan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  M@niek ma 14 mei 2012 - 2:34

Wat vervelend zeg zoiets. Maar heb je dan vervelende pm's gehad? Ik hoop van harte dat je goed nieuws heb gehoord vanmorgen. Jammer natuurlijk dat je het niet met ons wilt delen. Ik wens je wel het allerbeste toe.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje ma 14 mei 2012 - 2:36

laat de rotte appels zich hier dan goed kapot voor schamen!! iedereen wil toch heel graag kindjes. ik snap eigenlijk ook niet waarom je het iemand misgunt:?:
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown ma 14 mei 2012 - 2:36

M@niek schreef:Wat vervelend zeg zoiets. Maar heb je dan vervelende pm's gehad? Ik hoop van harte dat je goed nieuws heb gehoord vanmorgen. Jammer natuurlijk dat je het niet met ons wilt delen. Ik wens je wel het allerbeste toe.

Nee, ik kreeg opeens een priveberichtje op FB. Kijk, als het zo is kan je zoiets toch niet verbergen en als het niet zo is ook niet (ik ga niet met een kussen onder mijn truitje lopen HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 30 281626781) maar wat ik ook heb gehoord vanmorgen - ik hou het voor mezelf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:37

Wat vervelend dat er mensen tussen zitten die jou dat niet gunnen.
Ik hoop dat je vanmorgen een mooi kloppend hartje hebt gezien en anders wens ik je veel sterkte toe met alles was je nog te wachten staat en hoop ik dat t snel weer raak mag zijn.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 2:38

Wat een nare bijsmaak heeft het dan gekregen, terwijl het om je persoonlijke leven met iets heel belangrijks gaat. Ik vind het heel erg jammer dat je het niet wilt delen, want er zijn echt heel veel mensen die wél oprecht met je meeleven, maar ik begrijp ook dat je op zoiets persoonlijks geen negatieve stempel wilt laten drukken door anderen. Maar ondanks alles hoop ik echt zo heel erg dat het goed is, maar ik ben bang dat het niet zo is, door je milde reacties nu. Ik hoop dan maar dat dat komt omdat je je echt niet wilt uitlaten hierover op het forum, en dat je wel echt zwanger bent en in je persoonlijke leven het wel uitschreeuwt van geluk. Mocht je dat zijn: Yihaa! Mocht het toch misgegaan zijn: hug en weet dat er wel veel mensen met je meeleven en je zouden kunnen steunen mocht je het toch nodig hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  LMCurious ma 14 mei 2012 - 2:39

he bah, alsof je nog niet genoeg voor de kiezen hebt gekregen krijgen we nu weer praatjes. Dus als je positief nieuws hebt gehad kan ik me voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen, maar daar nu niet van kunt genieten met zoiets. En nog erger, als het vanochtend niet goed was wat je hebt gehoord kun je het niet meer van je af schrijven hier. Bah. Ik heb zo'n enorme hekel aan het forum als dit soort dingen gebeuren. Waarom kan niet iedereen anderen in hun waarde laten? Als je het iemand niet gunt, dan niet, maar val anderen en al helemaal die persoon daar niet mee lastig zeg.

CKC, dikke knuffel voor jou, en ik blijf gewoon nog even duimen dat alles goed is/gaat.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Viva ma 14 mei 2012 - 2:39

Ik hoop voor je dat je vanmorgen goed nieuws hebt mogen ontvangen, en dat alles goed mag blijven gaan.
En als je wel slecht nieuws hebt gekregen, het snel weer zo mag zijn dat je zwanger raakt.

Ik zou niet weten waarom je iemand een zwangerschap niet gunt, zeker als diegene er al zo lang mee bezig is.
Ik vond het heel moeilijk, toen ik zelf net een MK had gehad, dat er andere mensen zwanger raakten.
Maar het echt iemand niet gúnnen, dan moet iemand het wel heel bont maken...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Sayuri ma 14 mei 2012 - 2:39

Ah...ik word er echt een beetje verdrietig van! Ik ben maar een meelezer, maar ik kan er niks aan doen, heb veel aan je gedacht en betrapte me elke keer dat de uitslag weer met een week werd uitgesteld, ik de dagen begon te tellen: nu nog 5 dagen totdat CKC het weet, nu nog 4, 3, 2,....Morgen post ze misschien weer wat!

Ik ken de mensen van het forum niet en weet niet wie die mensen waar jij het over hebt, zouden kunnen zijn. Maar afgaande van de reacties in dit topic, denk ik echt dat de meesten hier het beste met je voor hebben. Daarnaast vind ik je echt een inspirerende persoonlijkheid, zo sterk en positief, je bent echt een voorbeeld voor velen, niet alleen in de zin van zwanger worden, maar je doorzettingsvermogen en kijk op het leven in het algemeen.

Desalniettemin hoort jouw beslissing uiteraard gerespecteerd te worden en ik wens jou, of het nu is of in de toekomst, een hele mooie zwangerschap en uiteindelijk kindje toe!
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Sanne ma 14 mei 2012 - 2:40

CKC, ik weet wel dat jullie al langer bezig zijn, maar jullie eerste IVF-poging lijkt raak te zijn (en ik hoop dat ie dat ook nog steeds is). Als mensen jaloers zijn, denk ik ook dat het met het totaalplaatje te maken kan hebben. Jouw leven lijkt over rozen te gaan. Je bent een prachtige vrouw, je hebt een leuke man, jullie hebben mooie salarissen en kunnen dus mooie dingen doen, van een prachtig droomhuis tot tassen van chanel. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige mensen die het allemaal wat minder voor elkaar hebben dan stiekem wel eens blij kunnen zijn als er ook eens iets is wat minder goed gaat. En dat was het zwanger worden bij jou. En dan lezen ze niet over een verdrietige CKC, maar over een dolpositieve CKC die met vertrouwen een IVF-traject ingaat. Tja, dat willen ze misschien helemaal niet lezen! Ik zou me daar niets van aantrekken, al snap ik dat dat moeilijk is.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  liesje ma 14 mei 2012 - 2:43

Sanne schreef:CKC, ik weet wel dat jullie al langer bezig zijn, maar jullie eerste IVF-poging lijkt raak te zijn (en ik hoop dat ie dat ook nog steeds is). Als mensen jaloers zijn, denk ik ook dat het met het totaalplaatje te maken kan hebben. Jouw leven lijkt over rozen te gaan. Je bent een prachtige vrouw, je hebt een leuke man, jullie hebben mooie salarissen en kunnen dus mooie dingen doen, van een prachtig droomhuis tot tassen van chanel. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige mensen die het allemaal wat minder voor elkaar hebben dan stiekem wel eens blij kunnen zijn als er ook eens iets is wat minder goed gaat. En dat was het zwanger worden bij jou. En dan lezen ze niet over een verdrietige CKC, maar over een dolpositieve CKC die met vertrouwen een IVF-traject ingaat. Tja, dat willen ze misschien helemaal niet lezen! Ik zou me daar niets van aantrekken, al snap ik dat dat moeilijk is.

Dan vind ik het nog niet gepast dat je zo tegen iemand jaloers/negatief gaat doen. ik moet ook samen met man keihard werken om rond te komen maar het zou dan niet in me opkomen om jaloers te zijn eigenlijk.
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Puggle ma 14 mei 2012 - 2:43

Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad! hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  litllejoy ma 14 mei 2012 - 2:44

Jeetje, wat erg om te lezen dat er mensen zijn die je het misgunnen.
Heb veel aan jullie gedacht en ik hoop dat jullie vanochtend positief nieuws heb gehad!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 2:45

Sanne schreef:CKC, ik weet wel dat jullie al langer bezig zijn, maar jullie eerste IVF-poging lijkt raak te zijn (en ik hoop dat ie dat ook nog steeds is). Als mensen jaloers zijn, denk ik ook dat het met het totaalplaatje te maken kan hebben. Jouw leven lijkt over rozen te gaan. Je bent een prachtige vrouw, je hebt een leuke man, jullie hebben mooie salarissen en kunnen dus mooie dingen doen, van een prachtig droomhuis tot tassen van chanel. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat sommige mensen die het allemaal wat minder voor elkaar hebben dan stiekem wel eens blij kunnen zijn als er ook eens iets is wat minder goed gaat. En dat was het zwanger worden bij jou. En dan lezen ze niet over een verdrietige CKC, maar over een dolpositieve CKC die met vertrouwen een IVF-traject ingaat. Tja, dat willen ze misschien helemaal niet lezen! Ik zou me daar niets van aantrekken, al snap ik dat dat moeilijk is.

Dat zou wel erg kansloos zijn, als je stiekem blij bent omdat iemand zulke zware periodes, beslissingen en behandelingen moet ondergaan, ook al kan ze de hele wereld bij elkaar shoppen en heeft ze (opmijnvriendna) de allerliefste man van de wereld. Al die dingen zijn heerlijk en heel fijn, maar dat je het ene hebt, neemt toch niet weg dat je dan maar pech moet hebben met andere dingen? Zou dat echt heel schandelijk vinden, als er echt zulke forummers zijn en dat ook echt kenbaar maken aan CKC via zo'n FB berichtje.
Vind dat echt heel erg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sanne ma 14 mei 2012 - 2:46

liesje schreef:

Dan vind ik het nog niet gepast dat je zo tegen iemand jaloers/negatief gaat doen. ik moet ook samen met man keihard werken om rond te komen maar het zou dan niet in me opkomen om jaloers te zijn eigenlijk.

Nee joh, ik ook niet, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn bij wie dat wel zo werkt. Alleen al afgaand op eerdere discussies over geld en positiviteit van CKC.

Laatst aangepast door Sanne op ma 14 mei 2012 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:47

Ik snap heel goed dat je het dan niet wilt delen. Wat onwijs naar en vervelend dat je er achter moet komen dat mensen zo over je denken, of uberhaupt zo denken.

Ik hoop met heel mijn hart dat het goed met je gaat, dat jullie samen een kindje mogen krijgen en dat je je geen seconde langer dan nodig druk maakt om de rotte appels. Echt, lieve CKC, laat hen hun negatieve energie maar verspillen, gebruik jouw energie voor iets positiefs. Dat kun jij, dat weet ik.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 2:47

Dat vind ik echt extreem kansloos en asociaal gewoon.

Als je het niet wilt lezen moet je dat gewoon niet doen, of rechts bovenin op die mooie grote X klikken!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Atelier Madame ma 14 mei 2012 - 2:48

Hier ook een trouwe meelezer van je topics, en hoewel ik je/julliee niet ken hoop ik echt dat je in blije verwachting bent. Vind het een nare bijsmaak hebben dat mensen toch van die nare pms sturen. Hopelijk kom je hier toch over 8 maanden terug met het goede nieuws dat je moeder bent geworden smile
sterkte!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  liesje ma 14 mei 2012 - 2:48

Rush schreef:

Als je het niet wilt lezen moet je dat gewoon niet doen, of rechts bovenin op die mooie grote X klikken!

+1
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Diese ma 14 mei 2012 - 2:49

Puggle schreef:Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 30 699888

+1

Ik snap echt werkelijk waar andere mensen het lef vandaan halen om een ander geen kindje te gunnen.
En dat het CKC 'zo voor de wind gaat' is helemaal bullshit. Want een traject waarin je 2 miskramen hebt gehad, de keuze hebt moeten maken om je eileiders te laten verwijderen, de operatie zelf, een IVF poging en daarna weken in onzekerheid of de IVF wel of niet tot een goede zwangerschap heeft geleid klinkt mij niet in de oren als een leven dat 'van een leien dakje' gaat.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:50

liesje schreef:
Rush schreef:

+1

Nou inderdaad, wat erg als je zo in het leven staat!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:51

Ik snap sowieso niet dat iemand zich zo verlaagt door te laten merken dat ze iemand zoiets niet gunt, en overduidelijk jaloers is. Ik gun sommige mensen ook meer dan anderen maar kies ervoor me hier niet zo duidelijk over uit te laten en mensen niet te kwetsen.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 14 mei 2012 - 2:52

Diese schreef:
Puggle schreef:Ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad! HELP - Bloedverlies (of, ja..bijna..) maar positieve test - Pagina 30 699888

+1

Ik snap echt werkelijk waar andere mensen het lef vandaan halen om een ander geen kindje te gunnen.
En dat het CKC 'zo voor de wind gaat' is helemaal bullshit. Want een traject waarin je 2 miskramen hebt gehad, de keuze hebt moeten maken om je eileiders te laten verwijderen, de operatie zelf, een IVF poging en daarna weken in onzekerheid of de IVF wel of niet tot een goede zwangerschap heeft geleid klinkt mij niet in de oren als een leven dat 'van een leien dakje' gaat.

Inderdaad en toch zien mensen bij mij blijkbaar alleen maar rozengeur. Nou, zal je zeggen.. soms ga ik ook door stontgeur hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lavendel ma 14 mei 2012 - 2:52

Oh CKC Sad Ik zou bijna willen dat je de naam van die persoon zou bekend maken zodat we diegene allemaal virtueel kunnen bitchslappen. Maar nee, natuurlijk doe je dat niet. Wat een onwijs lage actie. Je reactie is begrijpelijk maar wel jammer voor ons natuurlijk Wink Maar hey, jij bent hierin de belangrijkste! Ik hoop van harte dat je heel mooi nieuws hebt gekregen, en anders wens ik je heel erg veel sterkte!!Cry ( En ik hoop dat we je snel een keer met dikke buik hier op de foto zien smile)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: