Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een abonnement op een krant?

+9
rapa nui
Arwyn
Shisha
Tunrida
May
VeryCherry
Zwerver
banjer49
Sushi
13 plaatsers

Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Sushi vr 3 jun 2011 - 7:57

En zo ja, welke? En waarom heb je die krant gekozen?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 7:58

Ik wil graag een abonnement op de Zaterdag Volkskrant, maar ik vind het te duur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  banjer49 vr 3 jun 2011 - 7:59

nee, maar neem af en toe wel een tijdelijk abonnement op de telegraaf, gewoon leuke krant om te lezen en staat veel nieuws in
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Sushi vr 3 jun 2011 - 8:01

Ik heb vandaag ook een abonnement op de Telegraaf genomen. Voor een half jaar.
Ik vind het wel echt een beetje een rechtse aso-krant, maar ik vind de stukjes altijd zo lekker lezen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Zwerver vr 3 jun 2011 - 8:02

Nee, vind het zonde van het geld en ik lees het wel op internet
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 8:03

Sinds er 24/7 internet is, op telefoon, laptop, werk, heb ik geen krant. Dat is alleen maar oud papier in mijn ogen. Alles wat ik wil weten kan ik vinden op het internet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  VeryCherry vr 3 jun 2011 - 8:04

Nope, maar ik haal elke dag de Spits en bij mijn ouders lees ik het AD en de Telegraaf smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 8:04

Ik heb een abonnement op het Parool. Ik vind het Parool een leuke krant om te lezen en heeft vaak ook lokaal nieuws. Het komt er eigenlijk op neer dat mn vriend doordeweeks de krant leest en ik in t weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  May vr 3 jun 2011 - 8:10

Nee maar zit er wel over te denken om een abonnement op de nrc next te nemen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Tunrida vr 3 jun 2011 - 8:11

Nee, lees alles op internet. Maar lees hem soms wel eens bij mijn ouders. Het AD vind ik wel een leuke krant. Aan de Telegraaf heb ik een hekel. Van al die schreeuwende koppen krijg ik hoofdpijn! En dan die sensatiestukken.. Nee, mij niet gezien smile
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Shisha vr 3 jun 2011 - 8:14

We hebben een tijdje de gelderlander gehad maar dat was omdat mijn vriend een krantewijk had. Maar ik las hem eigenlijk nauwelijks (kijk liever het nieuws op tv of lees het op internet) dus toen mijn vriend stopte met de krantenwijk was het over met de krant.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 8:18

Nee, maar ik was net vandaag aan het bedenken dat ik dat toch fijner vind dan het nieuws lezen op internet. Ik zou dan kiezen voor de Volkskrant of een streekkrant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Arwyn vr 3 jun 2011 - 8:19

We hebben wel een abonnement gehad, maar nu niet meer.
Ik vind het wel fijn om een krantje te lezen bij m'n ontbijt, maar de krant ligt bij ons twee verdiepingen lager, dus nam ik hem altijd pas mee als ik 's avonds thuis kwam en dan las ik hem bijna nooit meer.
Als we later een echt huisje hebben met de brievenbus in de voordeur, wil ik wel weer een abonnement denk ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  rapa nui vr 3 jun 2011 - 9:47

Ik heb geen vast abonnement maar neem wel regelmatig een proefabonnement/aanbieding. Ik heb er momenteel 1 op De Stentor, een regionale krant en eigenlijk vind ik die krant ook het prettigst. Ik heb er laatst ook 1 gehad op NRC Next en dan zaterdag het NRC maar die krant vind ik dus niets/is niet voor herhaling vatbaar. Omdat ik De Telegraaf teveel sensatie vind en het lezen van de artikelen slecht is voor mijn bloeddruk ivm veel ergernis valt die krant inmiddels ook af. Volgens mij heeft de AD niet meer van die tijdelijke goedkope aanbiedingen anders zou ik die nog wel weer willen proberen. Volkskrant vind ik op zaterdag ook nog wel interressant maar vind ik ook te duur.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  girli vr 3 jun 2011 - 9:55

wc-eend schreef:Nee, vind het zonde van het geld en ik lees het wel op internet
+ 1
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Ella vr 3 jun 2011 - 9:59

Ja ik heb het AD. Vind het gewoon fijn om elke ochtend de krant te lezen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  GeKKiE vr 3 jun 2011 - 18:32

Wij hebben zelf geen abbonement, veel te duur en lees alles op internet.
Maar mijn schoonvader wel op het Haarlems Dagblad.
En aangezien hij 5 maanden in Spanje zit, krijgen wij zijn krant nu.
Heerlijk! Je leest wel wat er allemaal te doen is in je woonplaats!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  SuperGrover za 4 jun 2011 - 6:50

Ik zou wel een abonnement op de Volkskrant willen, maar daar heb ik het geld niet voor. Hopelijk als ik later groot ben.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 7:00

Ik zou het wel willen maar heb het niet omdat ik het te duur vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 7:26

Doordeweeks heb ik geen tijd om de krant te lezen dus ik zou een weekendkrant willen. Ik zou het liefst de Volkskrant willen, maar ik vind het ook te duur om er een abonnement op te nemen. Ik neem hem daarom af en toe op zaterdag mee uit de supermarkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 8:15

Wij hebben een abonnement op het AD, 6 dagen in de week voor €14,95 per maand. Leuke krant, serieus, maar met leuke verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een abonnement op een krant? Empty Re: Heb jij een abonnement op een krant?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum