Tablet en abonnement
+8
MiKa
RioolSpook
Magenta
Middleme
Blond
Linnie1985
Susan
LWB
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tablet en abonnement
Voor de meiden die een tablet hebben en deze veel gebruiken: hoeveel mb/gb verbruiken jullie per maand? Ik wil heel graag een tablet aanschaffen, maar twijfel nu hoe groot mijn abonnement moet zijn aangezien ik hem toch redelijk veel wil gebruiken
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Tablet en abonnement
Ik gebruik mijn tablet alleen maar op wifi, voor de rest vind ik het onzinnig om er een abbo voor af te sluiten, eerlijk gezegd...
Gast- Gast
Wij hebben geen abonnement bij onze iPad, we gebruiken 'm alleen thuis. Als we 'm echt graag onderweg willen gebruiken kunnen we allebei onze mobiele telefoon als access point gebruiken, maar eigenlijk gebruiken we 'm nooit onderweg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Ik gebruik mijn tablet alleen maar op wifi, voor de rest vind ik het onzinnig om er een abbo voor af te sluiten, eerlijk gezegd...
+1
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Zie net dat dat op mijn telefoon ook kan, nooit gewetenSusan schreef:Wij hebben geen abonnement bij onze iPad, we gebruiken 'm alleen thuis. Als we 'm echt graag onderweg willen gebruiken kunnen we allebei onze mobiele telefoon als access point gebruiken, maar eigenlijk gebruiken we 'm nooit onderweg.
Gast- Gast
Ik heb ook een iPad met alleen Wifi. Mijn vader heeft weleen iPad met 3G maar gebruikt het nooit.
Mijn baas heeft ook een iPad met 3G, maar is gebruikt het regelmatig bij bezichtigingen of bij afspraken buiten de deur. Zakelijk is het dus zeker handig, privé zie ik de meerwaarde niet.
Mijn baas heeft ook een iPad met 3G, maar is gebruikt het regelmatig bij bezichtigingen of bij afspraken buiten de deur. Zakelijk is het dus zeker handig, privé zie ik de meerwaarde niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Wij hebben geen abonnement bij onze iPad, we gebruiken 'm alleen thuis. Als we 'm echt graag onderweg willen gebruiken kunnen we allebei onze mobiele telefoon als access point gebruiken, maar eigenlijk gebruiken we 'm nooit onderweg.
Hier hetzelfde.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zakelijk zie ik wel meerwaarde, zoals Chance omschrijft. Privé kun je ook je smartphone gebruiken en eventueel je telefoon als accespoint. Misschien zou KPN Hot Spots nog handig kunnen zijn, ik gebruik mijn iPad alleen met Wifi.
Gast- Gast
Ik gebruik mijn tablet ook alleen op de Wi-Fi. 3G is wel handig, maar is toch niet zo snel.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Ik gebruik mijn iPad ook vooral zakelijk buiten de deur. Thuis gewoon op de Wifi. Heb pas sinds een maand een abonnement, en kan nu niet inloggen op simpel om te kijken hoeveel ik verbruikt heb. Maar ik heb een abonnement voor 5 euro afgesloten en krijg daarbij 200mb. Dus ben benieuwd hoeveel ik echt heb gebruikt.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Maple schreef:Ik gebruik mijn tablet alleen maar op wifi, voor de rest vind ik het onzinnig om er een abbo voor af te sluiten, eerlijk gezegd...
+1
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ik gebruik hem thuis op wifi heel veel, en in de trein naar mijn werk stop ik mijn simkaart erin die ik dan normaal in mijn iphone heb. Ik heb geen ipad, maar de nieuwe samsung galaxy tab 2.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Wij hebben ook geen abonnement bij de iPad, gebruiken hem alleen op Wifi.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Susan schreef:Wij hebben geen abonnement bij onze iPad, we gebruiken 'm alleen thuis. Als we 'm echt graag onderweg willen gebruiken kunnen we allebei onze mobiele telefoon als access point gebruiken, maar eigenlijk gebruiken we 'm nooit onderweg.
Heb je een iPhone als telefoon? Ik wil namelijk ook een access point maken van mn iphone maar dan moet ik m'n iPhone eerst jailbreaken en dat wil ik niet.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Susan schreef:Wij hebben geen abonnement bij onze iPad, we gebruiken 'm alleen thuis. Als we 'm echt graag onderweg willen gebruiken kunnen we allebei onze mobiele telefoon als access point gebruiken, maar eigenlijk gebruiken we 'm nooit onderweg.
Heb je een iPhone als telefoon? Ik wil namelijk ook een access point maken van mn iphone maar dan moet ik m'n iPhone eerst jailbreaken en dat wil ik niet.
Nee, een HTC Desire.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Met mijn 4s kan het gewoon?Aziraphale schreef:Susan schreef:Wij hebben geen abonnement bij onze iPad, we gebruiken 'm alleen thuis. Als we 'm echt graag onderweg willen gebruiken kunnen we allebei onze mobiele telefoon als access point gebruiken, maar eigenlijk gebruiken we 'm nooit onderweg.
Gast- Gast
Hoe moet dat accespoint maken van je telefoon? Ik heb nu nog onbeperkt internet, dus dan kan dat wel die enkele keer dat ik mijn ipad ergens anders mee naartoe sleep. Ik heb een Iphone 4s
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Instellingen > persoonlijke hotspot, en dan wijst het zich voor zich.
Gast- Gast
Maple schreef:Instellingen > persoonlijke hotspot, en dan wijst het zich voor zich.
Ik moet naar: instellingen => algemeen => Netwerk => persoonlijke hotspot dus het zit iets 'verder' maar ik heb het wel gevonden! Thanx!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: