Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

+24
LindaK
_Jet
Mida4you
PapillonRose
duckie
Roodkapje
-Ieniemienie-
Filoria
Wennes
mauwmauw
Flower_L
pindaatje
Twellie
sabje
loesje
Tania
Annemie
Smaragdje
Darius
PiP
Rouge
L!ND@
Linda
Parisienne
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  Roodkapje zo 22 apr 2012 - 9:09

M. noemt zichzelf of gewoon haar eigen naam, of M.ystie .. zo noem ik haar altijd en dat heeft ze overgenomen... Dat woord krijg je in je telefoonwoordenboek als je haar naam typt.. zo is dat er in gerold.

I. noemt zichzelf Len

O. kan net papa/ mama met moeite zeggen dus zijn naam lukt zeker niet .. Zijn zussen noemen hem O.llie.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  duckie zo 22 apr 2012 - 9:11

sinds een paar dagen noemt ze zich zelf bij naam en dan roept ze mimi (A.my)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  PapillonRose zo 22 apr 2012 - 9:13

Ze benoemt zichzelf nog niet.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  Mida4you zo 22 apr 2012 - 9:32

Mijn dochter benoemd zichzelf ook nog niet. we doen het haar wel voor. het komt ook wel vanzelf :-)
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  _Jet zo 22 apr 2012 - 9:37

Eerst zei ze Nana, sinds een week of 2 is het Sanna (ze heet S.anne, dus we zijn er bijna Wink)
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  LindaK zo 22 apr 2012 - 9:42

D.aan noemt zichzelf D aan of ik. Maar sinds J.ulia er is, is het ook heel vaak D.aan grote broer...haha!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  Alex zo 22 apr 2012 - 10:02

LindaK schreef:D.aan noemt zichzelf D aan of ik. Maar sinds J.ulia er is, is het ook heel vaak D.aan grote broer...haha!

Ahhhh, vet lief! Very Happy I love you

A.my noemde zichzelf eerst Ena, dat was maar heel kort. Nu noemt ze zichzelf A.my. Ze praat overigens wel gewoon in de ik-vorm over zichzelf.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  Monnie zo 22 apr 2012 - 10:21

Mijn zoontje noemt zichzelf oah, hij heet N.oah, de "n" is nog een beetje lastig N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  Tazz ma 23 apr 2012 - 0:01

duckie schreef:sinds een paar dagen noemt ze zich zelf bij naam en dan roept ze mimi (A.my)



Grappig, onze kat heet ook zo en een oppaskindje noemt haar ook Mimi.

Onze dochter noemt zichzelf bij naam maar meestal gewoon "ik". Als mijn zoontje iets wilt hebben wijst hij dat aan en dan naar zichzelf, maar hij praat nog niet echt.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  sheila123 ma 23 apr 2012 - 8:24

Onze dochter noemt zichzelf gewoon bij naam en jongste is nog te klein om zichzelf te benoemen.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?  - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. hoe noemen jullie kindjes zichzelf?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum