Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken?

+7
Razz
Pien
Tiara
Ezzer
xxjojootjexx
Susan
Coco
11 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken? Empty Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken?

Bericht  Coco di 20 aug 2013 - 2:46

Ik zoek wat inspiratie voor mijn dochter, ik word er echt simpel van dat ze gewoon echt nergens mee speelt. Niks lijkt haar te boeien.
Kleuren deed ze eerst nog wel een beetje en ook echt heel netjes binnen de lijntjes maar de laatste maanden zet ze hooguit 10 krasjes op het papier en is ze er klaar mee. Keukentje doet ze niks mee, knutselen wil ze ook niet (en alles wat die richting op gaat zoals knippen, verven, plakken), duplo bouwt ze 1 toren en is ze er ook klaar mee. Puzzels maakt ze niet af (wat ze overigens prima kan).
Het enige wat ze eigenlijk doet is haar broer lastig vallen (spullen afpakken waar ze niks mee doet, spoorbaan stuk maken) en met hem bemoeien of mij dwarsliggen (was dat ik ophang eraf trekken bijv.) wanneer ik geen memory met haar speel of voetbal met haar.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken? Empty Re: Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken?

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 2:50

Playmobil, My Little Pony, boekjes, met haar poppenhuis, in bad spelen, spelletjes doen op de iPad, filmpjes kijken, televisie kijken. We hebben nog een winkeltje op zolder staan waar Ezra niks mee deed, dat gaan we nu voor haar neerzetten, kijken of ze het iets vindt.

Overigens gaat het de ene dag beter dan de andere, soms speelt ze uren achter elkaar en soms zeurt ze alleen maar om de televisie (waar ik de ene keer sneller aan toegeef dan de andere keer, televisie kijken mag best zolang ze ook genoeg andere dingen doet).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken? Empty Re: Waar kan jullie kind zichzelf binnenshuis goed mee vermaken?

Bericht  xxjojootjexx di 20 aug 2013 - 2:53

Momenteel voor T de chuggington trein en zijn brandweerauto's. Hij is 3. 
Voor K is het eigenlijk hetzelfde probleem. Niks is goed genoeg lijkt wel. zij is 5.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Ezzer di 20 aug 2013 - 6:21

Het is heel wisselend. De ene dag verveeld hij zich suf en de andere dag hoor je hem niet. Maar meestal speelt hij met z'n auto's n trein.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Tiara di 20 aug 2013 - 6:23

Hier met het keukentje speelt ze heel veel, maar vaak wel het liefst samen met mama.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Pien di 20 aug 2013 - 6:27

E speelt gerust uren alleen!! Ze is erg druk met haar poppen, zowel haar grote babyborn als haar kleine popjes van een cm of 10. Verder speelt ze veel met haar keukentje én met haar serviesje. Thee voor papa, thee voor mama, thee voor E, thee voor de baby en zo kan ze zich uren vermaken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Razz di 20 aug 2013 - 6:30

S. kan ook goed alleen spelen. Vooral met Playmobil, AH keuken mini's en zijn auto's. En soms zet ik een tekenfilm op waar hij gerust een kwartier geboeid naar kan kijken. Kleuren en puzzelen vind hij ook leuk maar dan is hij snel afgeleid.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Tania di 20 aug 2013 - 6:33

J. speelt de laatste tijd vaak met z'n Diego poppetjes of Playmobil en dan verzint hij er hele fantasieverhalen bij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liadan di 20 aug 2013 - 6:44

Mijn dochter kan zich heel slecht zelf vermaken, alleen als ze aan het knutselen is speelt ze even alleen. Verder wil ze altijd dat er iemand anders met haar mee speelt. 
Mijn zoon speelt op het moment graag met de keukenspulletjes.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Star007 di 20 aug 2013 - 6:45

Ze kan zich heel slecht zelf vermaken, maar de laatste tijd kan ze wel een tijdje bezig zijn met stickers en een vel papier.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Nana di 20 aug 2013 - 6:46

Mijn dochtertje speelt het liefst buiten: klimmen, rennen en fietsen. Als we binnen moeten blijven bouwt ze graag tenten, klei, bak water met zeepsop, keukentje, televisie kijken, poppen.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: