Hoeveel waren jullie kwijt aan laminaat, ondervloer en plint
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel waren jullie kwijt aan laminaat, ondervloer en plint
Wij gaan over een dikke maand verhuizen naar een ander huis. Omdat ons huis wordt gesloopt krijgen we een mooi zakcentje mee waardoor we goed kunnen besteden. Nu moeten er door het hele huis nieuw laminaat in omdat wat er nu in ligt echt niet meer mooi is en heel 'goedkoop' uitstraalt. Ik ben benieuwd hoeveel jullie hebben uitgegeven.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Hoeveel waren jullie kwijt aan laminaat, ondervloer en plint
€ 2500,00. Ik zweer namelijk bij Quicksteps. En dat is iets duurder, maar dat is ook zeer zeker merkbaar. Ik heb lekkage gehad. Elk ander laminaat was kromgetrokken. Hier helemaal niets aan de hand.
En.... De kozijn was lek. Dus dat was zwemmen in mijn slaapkamer. Dat heeft er zeker van 's ochtends tot 's avonds laat gelegen en wederom, even opdweilen, maar geen schade. En ik heb hetzelfde gehad in mijn oude huis met goedkope laminaat en dat begon bij de plintjes te plooien.
En.... De kozijn was lek. Dus dat was zwemmen in mijn slaapkamer. Dat heeft er zeker van 's ochtends tot 's avonds laat gelegen en wederom, even opdweilen, maar geen schade. En ik heb hetzelfde gehad in mijn oude huis met goedkope laminaat en dat begon bij de plintjes te plooien.
Gast- Gast
wij hebben zon 2000 uitgegeven maar we hebben m-flor dat is pvc maar het lijkt met of er laminaat ligt zeg maar.... Maar dit is een stuk sterker.
Jullie waren niet zo lang geleden ook erhuisd toch? Gaan jullie wel binnen dezelde stad verhuizen of ook verder weg....
Jullie waren niet zo lang geleden ook erhuisd toch? Gaan jullie wel binnen dezelde stad verhuizen of ook verder weg....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Dat klopt duckie, maar ons huis wordt gesloopt en we moeten er binnen nu en 1 jaar uutzin en dit kwam op ons pad. dat hele sloopplan wisten wij helaas niets vanaf maar het is verder wel allemaal geregeld nu
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hoefden alleen de bovenverdieping te doen, beneden lag er net een mooie nieuwe vloer in. We waren zo'n €900-€1000 kwijt voor 60 m². Bij een outlet gehaald. Oorspronkelijke prijs was €17,95 per m². Nu was hij €13,95 per m² en de ondervloer kregen we erbij.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
» Op jezelf wonen.. hoeveel waren jullie kwijt aan inrichting?
» Wat waren jullie kwijt aan de badkamer?
» Wat waren jullie kwijt voor geboortekaartjes? vraagjes...
» Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?
» Op jezelf wonen.. hoeveel waren jullie kwijt aan inrichting?
» Wat waren jullie kwijt aan de badkamer?
» Wat waren jullie kwijt voor geboortekaartjes? vraagjes...
» Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: