Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

+23
Bruintje Beer
ProudMom
loesje
CCC
Dolphinne
Annie24
PapillonRose
Limburg85
Pussycat
LindaK
Muppetje
Puggle
Blue flower
Stuiterbal
Linda
Sanne
Travelgurly
Thunder
Monnie
Earane
Jazzlyn
Floor
Anouk
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Anouk do 12 jul 2012 - 2:36

Bij de eerste kwam ik ruim 35 kilo aan en na 4 dagen na de bevalling waren de eerste 27kg er weer af. Daarna bleef ik langer op 1 gewicht, toen ik stopte met bv bij 8 maanden was ik zo weer op mijn oude gewicht.

Nu ben ik 34 weken en nog maar 14 kg aangekomen, dat worden er dus nooit meer 35... Ik hoop wel dat ze er straks weer net zo snel af gaan.

Anouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 11-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Floor do 12 jul 2012 - 2:37

Ik kwam meer dan 21 kilo aan. Nu 7.5 maand later moet ik er nog 5 kwijt om terug te komen op het gewicht voor deze zwangerschap.
Ik wil er wel iets meer af want daarvoor was ik ook al zwanger en aangekomen dus die kilo's wil ik eigenlijk ook nog kwijt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Jazzlyn do 12 jul 2012 - 2:38

Eerste keer 9 kilo en na week of 14 alles eraf

Tweede keer 3,5 kilo en dezelfde dag onder mijn gewicht (en dat was niet handig)
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Earane do 12 jul 2012 - 2:40

Ik ben 17 kilo aangekomen en was een week na de bevalling 10 kilo kwijt. Nu (3,5 maand na bevalling) moet ik nog 3 kilo ongeveer.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Monnie do 12 jul 2012 - 2:45

Eerste zwangerschap 25 kilo en daar zijn er altijd nog 8 van blijven zitten.
Tweede zwangerschap 13 kilo, dat was er na 2 weken weer af.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Thunder do 12 jul 2012 - 2:46

Bij de oudste 27 kilo, bij de jongste 22 kilo. Dat van de jongste is er eindelijk af en dat van de oudste gaat me niet meer lukken, voorlopig.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Travelgurly do 12 jul 2012 - 2:48

En ik maar lezen in de boekjes dat je gemiddeld 12-15 kilo dat je aankomt :O
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Sanne do 12 jul 2012 - 2:49

17 kilo en dat was 4 dagen na de bevalling allemaal weg. Inmiddels zit ik paar kilo onder mijn oude gewicht en moet ik er tegen eten om niet nog meer kilo's kwijt te raken. Dat had ik voor de zwangerschap ook altijd al, maar nu nog meer. Ik ben maandag weer begonnen met werken en heb minder tijd om te snaaien, dus heb 3 dagen een normaal eetpatroon gehad, gelijk anderhalve kilo eraf, dus vandaag maar een zak m&m's leeg gegeten Embarassed

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:51

Bij de oudste meer dan 20, was er na 3 maanden af. Bij de middelste rond de 20, was er na een jaar af. Bij de jongste 16, was er na 4 weken af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 3:06

11,9 en 9 kilo, beide keren binnen een week weer alles kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Linda do 12 jul 2012 - 3:33

20 kg en dat was er na 8 maanden vanaf. Daarna verloor ik nog 8 kg extra.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 4:02

Bij de eerste ben ik 7 kg in totaal aangekomen. Na 12 dagen zat ik op mijn oude gewicht en kon ik mijn eigen spijkerbroeken weer aan. Dit keer ben ik tot nu toe ongeveer 5 kg aangekomen en kan nu nog mijn eigen spijkerbroek aan! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Stuiterbal do 12 jul 2012 - 4:33

18 kilo waarvan er 15 kilo binnen 2 weken weer af waren.

Die overige 3 gingen pas eraf na 1,5 jaar in de stress periode met nog 10 extra :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Blue flower do 12 jul 2012 - 4:37

Ik ruim 20 kilo en was na de bevalling al 12 kilo eraf en na 4 maanden zat ik al op mijn oude gewicht
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 4:40

bij de eerste kwam ik bijna 12 kg aan, aan het eind van de kraamweek was dit er al weer af en ben ik uiteindelijk na negen maanden op 5 kg onder mijn startgewicht geeindigd.

Op dit moment zit er zo'n 13 kg aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Puggle do 12 jul 2012 - 4:53

Ik ben 16 kilo aangekomen. 2 dagen na de bevalling was ik 11 kilo kwijt. Ik moet nu nog 4 kilo en dan zit ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Ik ben 2,5 week geleden bevallen dus ik en heel erg tevreden!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Muppetje do 12 jul 2012 - 4:54

Dan ben je nog best hard gegaan aan het eind of niet Puggle?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  LindaK do 12 jul 2012 - 4:55

Bij de laatste zwangerschap kwam ik 17 kilo aan en nu moet ik nog 1 kilo om weer het gewicht te hebben van voor de laatste zwangerschap.

Bij D.aan was ik na 28 weken 12 kilo aangekomen, die waren er binnen no time af, vooral door de stress!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Puggle do 12 jul 2012 - 4:56

Muppetje schreef:Dan ben je nog best hard gegaan aan het eind of niet Puggle?

Ik denk dat het voornamelijk vocht was door het warme weer op het eind, want mijn buik was niet echt groot op het eind. Gelukkig ben ik nu weer bijna mezelf smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Muppetje do 12 jul 2012 - 4:58

Puggle schreef:
Muppetje schreef:Dan ben je nog best hard gegaan aan het eind of niet Puggle?

Ik denk dat het voornamelijk vocht was door het warme weer op het eind, want mijn buik was niet echt groot op het eind. Gelukkig ben ik nu weer bijna mezelf smile

Fijn! smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Pussycat do 12 jul 2012 - 5:03

Ik ben nog lang niet weer mezelf Cry

Doordat ik o.a. heel veel stress heb gehad tijdens en na zwangerschap ben ik vooral echt slecht gaan eten niet eens zozeer veel, maar wel ongezond. Ik durf niet eens te zeggen hoeveel ik nu weeg.... maar na de zwangerschap is er niet veel meer vanaf gegaan. En ik weeg 15 kilo meer dan toen ik begon met zwanger worden.
Nu wel bezig met gezond eten/bewegen en ik begin wel af te vallen eindelijk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Limburg85 do 12 jul 2012 - 5:32

6 kg, direct na de geboorte alles kwijt.
Bij deze zwangerschap volgens mij nog 0 kg aangekomen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  PapillonRose do 12 jul 2012 - 5:40

Ongeveer 14 kilo en na de bevalling was ik er al 10 kwijt. Door medicatiegebruik daarna en niet mn best doen om af te vallen daarna nog 5kg aangekomen. Die zijn er inmiddels weer af en ik heb dus nog 4kg te gaan als ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap wil komen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Annie24 do 12 jul 2012 - 6:49

Sanne schreef:17 kilo en dat was 4 dagen na de bevalling allemaal weg. Inmiddels zit ik paar kilo onder mijn oude gewicht en moet ik er tegen eten om niet nog meer kilo's kwijt te raken. Dat had ik voor de zwangerschap ook altijd al, maar nu nog meer. Ik ben maandag weer begonnen met werken en heb minder tijd om te snaaien, dus heb 3 dagen een normaal eetpatroon gehad, gelijk anderhalve kilo eraf, dus vandaag maar een zak m&m's leeg gegeten Embarassed

Die m&m's gaan niet helpen. Je kan beter je eetpatroon veranderen en anders gaan eten dan extra snoep/koek e.d.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Annie24 do 12 jul 2012 - 6:49

Ik was 6 kilo aangekomen en was dit meteen kwijt inc. nog een paar kilo, helaas Cry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af? Empty Re: Hoeveel kilo's kwamen jullie aan en hoe snel waren ze er af?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum