Spijt van de naam
+33
hellowkitty
PapillonRose
Makamba
Annemie
Muis
Flip Fluitketel
Parisienne
Happydobby
Aggi
Bubbelicious
LMCurious
woezel
*Troela*
Roodkapje
Liadan
Bruintje Beer
Floor
Bloem86
Flower_L
Poisongirl
CCC
mickey
mauwmauw
-Ieniemienie-
kwak
Twellie
SarahKey
Lejow
teletascha
Bolleke
Darius
yes1984
studiebol
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Spijt van de naam
Totaal geen spijt van de naam die we haar hebben gegeven. De naam past helemaal bij haar.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Bubbelicious schreef:Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar de naam Floor....
Hier nog 1. Ik heb nog nooit een naam hier op het forum gezien waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gingen. Verder vind ik het vrij onbeschoft om als buitenstaander jouw kind anders te gaan noemen!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik denk dat jullie lang kunnen wachten op de naam van floor's zoon, die wilt ze namelijk niet online noemen. Ik vind het een mooie naam, maar het lijkt te zeer op de naam van een familielid, dus voor ons viel het af.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
studiebol schreef:SarahKey schreef:Nu ben ik wel benieuwd of de namen echt heel anders zijn geworden?
Het jongetje wat Rover heette, heet nu Wicher.
Het meisje wat ze Zuma genoemd hadden heet nu Lovis
Het andere verhaal is dat de vader tijdens de zwangerschaps is overleden. Ze hadden samen besloten het kind Morris te noemen. Dat heeft zij veranderd in Rick junior.. de vader heette Rick. Maar nu kon ze het gewoon niet om de voornaam van haar kind te noemen omdat haar dat steeds deed herinneren aan haar overleden man.
Nou die bovenste namen vind ik niet echt verbeteringen
Laatste verhaal ja dat snap ik wel. Sneu als een papa overlijd tijdens de zwangerschap. Op het andere forum zit ik bij de februari mama's en daar zijn in onze zwangerschap 2 papa's overleden. Zo sneu.
Elodie schreef:Spijt is een groot woord.. Maar heel soms vind ik het wel een beetje jammer dat ik niet een andere naam gegeven heb.
Welke naam zou je anders leuk hebben gevonden?
Gast- Gast
Wij hebben ook geen spijt van de naam,ook al zegt bijna iedereen op het forum dat ze het associeren met de duivel... ??? Terwijl het er niets mee te maken heeft en mensen om ons heen hebben dat ook nooit gezegd en iedereen vind het een leuke naam.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Bij zoon hadden we in eerste instantie een andere naam, rond de 36 weken is dit veranderd en heb er absoluut geen spijt van! Dochter's naam hadden we bij zoon ook al en ook daar geen spijt van.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Nee, nooit gehad ook.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb geen spijt van de naam. Heel soms vraag ik me wel af of ik de eerste naam niet ook gewoon als roepnaam had moeten kiezen. Vind ´m namelijk erg mooi, maar hij leek me toch weer net te apart als roepnaam. Dus heb ik dat niet gedaan. Spijt heb ik er niet van, want ik ben met de roepnaam die ik gekozen heb nog steeds blij. Alleen ben ik gewoon een eeuwige twijfelkont, die soms nog wel eens denkt ´wat als... ´
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee geen spijt tijdens zwangerschap nog welleens aan andere namen gedacht je weet natuurlijk niet of de naam ook past bij hoe ze eruit ziet (klinkt vaag) maar het past echt bij haar
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Annemie schreef:Wij hebben ook geen spijt van de naam,ook al zegt bijna iedereen op het forum dat ze het associeren met de duivel... ??? Terwijl het er niets mee te maken heeft en mensen om ons heen hebben dat ook nooit gezegd en iedereen vind het een leuke naam.
Je zoon heet toch geen Lucifer?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik gok D.amian, vind ik wel leuk :-)
Laatst aangepast door Shoesdontlie op za 21 apr 2012 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Ik gok D.amian, vind ik wel leuk :-)
Ja idd, het betekent kalm en rustig... dus heeft niks met de duivel te maken... haha
Annemie- Ratel
Nee, ik ben nog steeds erg blij met alle namen! Als de jongste 2 jongens waren geweest had ik er misschien nog wel over getwijfeld. Ik vond de namen die we hadden opzich wel mooi, maar het was het toch net niet bij elkaar. Dus ik ben erg blij dat het 2 meisjes zijn.
Mochten we ooit nog een zoon krijgen, dan is er een grote kans dat we toch 1 van die beide namen weer kiezen, maar samen vond ik het dus niet echt mooi klinken op de 1 of andere manier.
Mochten we ooit nog een zoon krijgen, dan is er een grote kans dat we toch 1 van die beide namen weer kiezen, maar samen vond ik het dus niet echt mooi klinken op de 1 of andere manier.
Gast- Gast
Hier geen spijt van de namen, ben er nog steeds blij mee en het past ook super bij haar.
@mamarosa, willen jullie nog een kindje? Lijkt me super zn groot gezin...alleen gaat hem dat hier niet worden.
@mamarosa, willen jullie nog een kindje? Lijkt me super zn groot gezin...alleen gaat hem dat hier niet worden.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Volgens mij associeren mensen die naam met het jongetje uit de film The Omen. En dat had wel iets met de duivel te maken.Annemie schreef:Shoesdontlie schreef:Ik gok D.amian, vind ik wel leuk :-)
Ja idd, het betekent kalm en rustig... dus heeft niks met de duivel te maken... haha
Vind het zelf een hele leuke naam !
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
vlinder-19 schreef:Hier geen spijt van de namen, ben er nog steeds blij mee en het past ook super bij haar.
Het zit niet in de 'planning' hoor, maar zeg nooit nooit. Misschien dat we over een aantal jaar er nog wel 1 zouden willen krijgen. Voor nu voelt het goed zo, al kriebelt het soms nog wel. Maar ik het het al vaker gezegd, ik denk dat dat gevooel nooit over zal gaan, ook niet na de 10e.
Gast- Gast
Annemie schreef:Wij hebben ook geen spijt van de naam,ook al zegt bijna iedereen op het forum dat ze het associeren met de duivel... ??? Terwijl het er niets mee te maken heeft en mensen om ons heen hebben dat ook nooit gezegd en iedereen vind het een leuke naam.
Waarschijnlijk omdat het klinkt als de naam van de zoon van satan, maar dat schrijf je volgens mij als Damien.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Barbabella schreef:Volgens mij associeren mensen die naam met het jongetje uit de film The Omen. En dat had wel iets met de duivel te maken.Annemie schreef:Shoesdontlie schreef:Ik gok D.amian, vind ik wel leuk :-)
Vind het zelf een hele leuke naam !
Klopt ook, dat veel mensen Damian met die film associeren. Ik vind die naam ook prachtig (op zijn nederlands want de engelse versie vind ik dan weer niet leuk) maar door die negatieve reacties vond mijn man deze naam niet zo leuk.
Wij spreken het wel op zijn engels uit,dus Demiejun. Heette die van de duivel niet Demon.
Annemie- Ratel
Ik ben nu wel benieuwd naar de naam die jullie hebben gekozen :-).Floor schreef:Ik heb in het begin spijt gehad en vooral veel twijfels. Omdat niemand (buiten ons) de naam mooi vond, iedereen in onze omgeving moest er wel z'n zegje over doen en altijd was het negatief. Toen had ik wel spijt, echt het idee 'wat doen we onze zoon aan?!!?'
Gast- Gast
Spijt heb ik niet, maar de naam van de jongste vind ik nu nog niet echt bij hem passen. Misschien als hij wat groter is.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Spijt van de naam
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» Naam paspoort en naam ticket verschillend?
» Heb jij spijt?
» Het spijt me
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» Naam paspoort en naam ticket verschillend?
» Heb jij spijt?
» Het spijt me
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: