Het spijt me
+2
lyke
eigenwijs
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het spijt me
Wie kijkt dit ook?Wat een warrig verhaal van die chakoentala ofzoiets
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Re: Het spijt me
Ik heb alleen het eerste stuk gezien... die jongen is de ex van een vriendin van mij..
Echt een hele nare jongen!
En ik geef die vader ook groot gelijk!
Echt een hele nare jongen!
En ik geef die vader ook groot gelijk!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ja die jongen zei ook het spijt me op zo'n manier dat je dacht meent hij het wel of wilt hij gewoon slijmen bij zijn 'schoonvader'.
eigenwijs- Fluisteraar
Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.
Gast- Gast
Maura schreef:Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.
Was haar echte vader toch?Ja ik moest een beetje huilen haha maar vooral omdat ik me heel erg kon verplaatsen in haar!
eigenwijs- Fluisteraar
heb het toevallig net gekeken.
het 1e stukje kwam op mij meer over dat hij het deed voor de vriendin ('ik doe net alsof ik er alles voor over heb), als dat hij echt wilde dat het goedkwam.
2e stukje boeide me niet echt, vond het internet interessanter
het 1e stukje kwam op mij meer over dat hij het deed voor de vriendin ('ik doe net alsof ik er alles voor over heb), als dat hij echt wilde dat het goedkwam.
2e stukje boeide me niet echt, vond het internet interessanter
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het sowieso apart; mensen spreken elkaar daarbij vaak jaaaaaren niet en dan komt er een tv ploeg langs en dan kunnen ze elkaar opeens vergeven. Volgens mij gaat het daarna 9 van de 10 x alsnog mis.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Arubian schreef:Maura schreef:Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.
Was haar echte vader toch?Ja ik moest een beetje huilen haha maar vooral omdat ik me heel erg kon verplaatsen in haar!
Het was niet haar echte vader en ze had het hem zo moeilijk gemaakt, door continu te zeggen dat hij niet haar echte vader was, dat ze daarvoor nu haar excuses wilde aanbieden, omdat ze hem daadwerkelijk als haar echte vader zag.
Gast- Gast
Maura schreef:Arubian schreef:Maura schreef:Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.
Het was niet haar echte vader en ze had het hem zo moeilijk gemaakt, door continu te zeggen dat hij niet haar echte vader was, dat ze daarvoor nu haar excuses wilde aanbieden, omdat ze hem daadwerkelijk als haar echte vader zag.
Ik dacht juist dat het wél haar echte vader was, dat haar ouders waren gescheiden en daardoor geen contact meer met hem had gehad. Toen er op een gegeven moment wel contact is gekomen tussen hen, verweet zij hem inderdaad dat hij geen echte vader voor haar was en is het contact weer gestopt.
Ik ben ook erg benieuwd hoe 't daarna gaat met die mensen, of er echt weer een goed contact opgebouwd kan worden. Volgens mij heb je daar toch ook wel hulp bij nodig! Net als bij dat meisje vorige week met die moeder die een alchoholprobleem had gehad. Dat meisje is zó beschadigd in haar jeugd, dat kan toch niet in 1,2,3 weer goed komen. Zo'n programma kan dan een 1e stap zijn maar dan moet er wel verdere hulp/begeleiding zijn anders gaat het denk ik niet werken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vond het vroeger met Caroline Tensen veel leuker! En veel aangrijpender ook. kan me nog herinneren dat er toen een jong meisje was, zo'n 10 jaar oud en die had ooit eens bij een vriendinnetje gelogeerd en was daar een beetje brutaal geweest en wilde daarvoor het spijt me zeggen. Zó schattig!
Gast- Gast
Het was haar echte vader MAura, haar moeder stookte de kinderen tegen hem op en voor de gemene dingen die ze toen gezegd heeft wilde ze het spijt me zeggen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Telkens als ik de topictitel zie denk ik dat er iemand hier haar excuses aanbied hahaha.
Maar vond het vroeger ook leuker.
Maar vond het vroeger ook leuker.
Gast- Gast
haha ik dacht al!Was toch haar echte vader?? Ja ik vond het ook leuker met Caroline Tensen!Deze verhalen raken me ook niet echt..(de meeste dan)
eigenwijs- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: