Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het spijt me

+2
lyke
eigenwijs
6 plaatsers

Ga naar beneden

Het spijt me Empty Het spijt me

Bericht  eigenwijs do 10 nov 2011 - 9:09

Wie kijkt dit ook?Wat een warrig verhaal van die chakoentala ofzoiets :shock:
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het spijt me Empty Re: Het spijt me

Bericht  lyke do 10 nov 2011 - 9:12

Ik heb alleen het eerste stuk gezien... die jongen is de ex van een vriendin van mij..
Echt een hele nare jongen!
En ik geef die vader ook groot gelijk!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  eigenwijs do 10 nov 2011 - 9:23

Ja die jongen zei ook het spijt me op zo'n manier dat je dacht Rolling Eyes meent hij het wel of wilt hij gewoon slijmen bij zijn 'schoonvader'.
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:27

Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.

Gast
Gast

Bericht  eigenwijs do 10 nov 2011 - 10:03

Maura schreef:Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.

Was haar echte vader toch?Ja ik moest een beetje huilen haha maar vooral omdat ik me heel erg kon verplaatsen in haar!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sanne-84 vr 11 nov 2011 - 2:51

heb het toevallig net gekeken.
het 1e stukje kwam op mij meer over dat hij het deed voor de vriendin ('ik doe net alsof ik er alles voor over heb), als dat hij echt wilde dat het goedkwam.
2e stukje boeide me niet echt, vond het internet interessanter
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette vr 11 nov 2011 - 12:50

Ik vind het sowieso apart; mensen spreken elkaar daarbij vaak jaaaaaren niet en dan komt er een tv ploeg langs en dan kunnen ze elkaar opeens vergeven. Volgens mij gaat het daarna 9 van de 10 x alsnog mis.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 13:03

Arubian schreef:
Maura schreef:Eigenlijk zit ik elke week hoofdschuddend te kijken. Er is niet veel wat mij nog raakt. Behalve vorige week het meisje dat haar stiefvader haar excuses wilde aanbieden. Toen had ik wel even kippenvel.

Was haar echte vader toch?Ja ik moest een beetje huilen haha maar vooral omdat ik me heel erg kon verplaatsen in haar!

Het was niet haar echte vader en ze had het hem zo moeilijk gemaakt, door continu te zeggen dat hij niet haar echte vader was, dat ze daarvoor nu haar excuses wilde aanbieden, omdat ze hem daadwerkelijk als haar echte vader zag.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 vr 11 nov 2011 - 22:57

Maura schreef:
Arubian schreef:

Het was niet haar echte vader en ze had het hem zo moeilijk gemaakt, door continu te zeggen dat hij niet haar echte vader was, dat ze daarvoor nu haar excuses wilde aanbieden, omdat ze hem daadwerkelijk als haar echte vader zag.

Ik dacht juist dat het wél haar echte vader was, dat haar ouders waren gescheiden en daardoor geen contact meer met hem had gehad. Toen er op een gegeven moment wel contact is gekomen tussen hen, verweet zij hem inderdaad dat hij geen echte vader voor haar was en is het contact weer gestopt.

Ik ben ook erg benieuwd hoe 't daarna gaat met die mensen, of er echt weer een goed contact opgebouwd kan worden. Volgens mij heb je daar toch ook wel hulp bij nodig! Net als bij dat meisje vorige week met die moeder die een alchoholprobleem had gehad. Dat meisje is zó beschadigd in haar jeugd, dat kan toch niet in 1,2,3 weer goed komen. Zo'n programma kan dan een 1e stap zijn maar dan moet er wel verdere hulp/begeleiding zijn anders gaat het denk ik niet werken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 0:23

Ik vond het vroeger met Caroline Tensen veel leuker! smile En veel aangrijpender ook. kan me nog herinneren dat er toen een jong meisje was, zo'n 10 jaar oud en die had ooit eens bij een vriendinnetje gelogeerd en was daar een beetje brutaal geweest en wilde daarvoor het spijt me zeggen. Zó schattig!

Gast
Gast

Bericht  Bolleke za 12 nov 2011 - 3:09

Het was haar echte vader MAura, haar moeder stookte de kinderen tegen hem op en voor de gemene dingen die ze toen gezegd heeft wilde ze het spijt me zeggen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 3:24

Telkens als ik de topictitel zie denk ik dat er iemand hier haar excuses aanbied hahaha.

Maar vond het vroeger ook leuker.

Gast
Gast

Bericht  eigenwijs za 12 nov 2011 - 4:55

haha ik dacht al!Was toch haar echte vader?? Ja ik vond het ook leuker met Caroline Tensen!Deze verhalen raken me ook niet echt..(de meeste dan)
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud