Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

box eruit? spijt?

+10
blondje1313
SarahKey
Mida4you
Liadan
PapillonRose
Rouge
PiP
Linda
Pussycat
duckie
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty box eruit? spijt?

Bericht  duckie ma 21 nov 2011 - 2:55

wanneer ging bij jullie de box er uit? en hadden jullie er achteraf spijt van of ging het direct goed?

hier zit ze bijna nooit meer in de box dus ik zat er aan te denken om het eindvan het jaar begin volgend jaar eruit te halen... maar ben zo bang dat ik er misshcien spijt van krijg (waaarom weet ik niet hoor)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Pussycat ma 21 nov 2011 - 2:56

Áls we nu niet bezig waren geweest voor nog een kindje dan was ie er al uit gegaan, want ze vindt de box niet fijn en zit er ook nooit in hahaha. En dan zou ik geen spijt gekregen hebben dat weet ik zeker.

Maar als je twijfelt dan laat je hem toch lekker staan? Of staat ie zo erg in de weg?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Linda ma 21 nov 2011 - 3:00

De box hebben we weggehaald toen dl 10 maanden was. Een enkele keer heb ik nog wel gedacht: in deze situatie zou het handig geweest zijn als tie er nog stond.
Maar dan verzin je gewoon een andere oplossing. Ik vond dat ding een sta in de weg.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  duckie ma 21 nov 2011 - 3:04

tja nu zit ze er bijna toch niet meer in en als ze er in zit gilt ze vaak na een paar minuten alles bij elkaar omdat ze er uit wil.... ze wil veel liever kruipen en stappen langs de tafel enzo... heb het denk ik ook zelf gedaan want ik zette haar er niet zo vaak meer in... als hij weggaat komt daar haar speelhoekje met tafel stoel en speelkleed. tis dus niet zo zeer een sta in de weg want dan komt er wat anders voor haar te staan... maar ja dan moet ik gewoon een andere oplossing verzinnen als er eens iets is waneer ze er anders in had gemoeten
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Pussycat ma 21 nov 2011 - 3:07

Haha ja die van mij gaat ook gelijk staan en schreeuwen Rolling Eyes
Ze heeft er ook haast nooit ingezeten, want ze kon al vroeg zitten/staan en stappen doet ze ook al een poosje. Ze wil zelf ook niet tja...
Maar zou ook niet weten wanneer ze erin zou moeten. Wanneer doen jullie je kindje erin dan?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  duckie ma 21 nov 2011 - 3:10

das hier dus ook zo... en ik moet ook uitkijken wat er aan speelgoed inligt want mw gaat overal op klimmen smile . ik zet haar dr nog wel es in als ik naar toilet moet ofzo en als ik moet dweilen ofzo. ookdoe ik het sochtends nog wel eens voordat ik de fles ga maken.verder heb ik niet iets speciaals wanneer ik haar er in zet... dus eigenlijk zou ik ook wel zonder kunnen lees/bednk ik angel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:11

Rond een jaar en nee had heen spijt, hij zat er nooit meer in. Nu staat hij er weer maar vind het een onhandig lomp ding!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  PiP ma 21 nov 2011 - 3:16

Snoepy: waarom staat hij er nu dan al? Als hij zo in de weg staat had ik mooi tot een week of 37 gewacht!

Hier ging hij rond haar 1e verjaardag weg, heb er geen spijt van gehad. Als het nodig was dan ging ze even in haar kinderstoel met het tuigje om of zocht ik een andere oplossing. Hij stond hier echt in de weg en ik wou graag een tafeltje voor haar neerzetten.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Rouge ma 21 nov 2011 - 3:16

Bij ons is de box niet meer weggehaald. Stond er prima (anders ruimte over haha) Zoon is nu 2,5 jaar en zat er allang niet meer in. Maar omdat ik nu zwanger ben van de 2e hebben we de moeite natuurlijk niet meer genomen om hem nog weg te halen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:34

PiP schreef:Snoepy: waarom staat hij er nu dan al? Als hij zo in de weg staat had ik mooi tot een week of 37 gewacht!

Hier ging hij rond haar 1e verjaardag weg, heb er geen spijt van gehad. Als het nodig was dan ging ze even in haar kinderstoel met het tuigje om of zocht ik een andere oplossing. Hij stond hier echt in de weg en ik wou graag een tafeltje voor haar neerzetten.

Omdat ik gastouder ben en 2 baby's heb! Anders had ik dat ding ook nog lang niet neergezet hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:49

Hier staat hij nog steeds, ze is 20 maanden. Ik zou eerder spijt hebben als ik hem nu zou weghalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 4:56

met 9 maanden ging ie eruit en ik heb er spijt van dat we 'm er niet eerder uit hebben gehaald Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:52

Hier is hij er net 2 weken uit, zoontje is morgen 11 maanden. Ik heb er totaal geen spijt van want nu staat er een supermooie kast angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  PapillonRose ma 21 nov 2011 - 7:57

Hier staat hij er nog en ik laat hem denk ik nog wel even staan. Ze zit er bijna niet meer in overigens, ze gaat veel liever de kamer door. En ik geef haar ook geen ongelijk. Maar af en toe is het nog wel even makkelijk om haar veilig weg te kunnen zetten als ik iets moet doen. Zolang het voor even is en ze niet te hard protesteert laat ik hem denk ik tot na de feestdagen staan, wil ze er al eerder echt niet meer in dan gaat hij eerder weg. Echt nodig hebben we hem in elk geval niet meer, spelen doet ze liever buiten de box.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Liadan ma 21 nov 2011 - 8:04

Bij ons ging de box weg toen ze 1 jaar was en ik had ook spijt dat we 'm niet eerder naar zolder hadden gedaan. Nu staat ie nog en gaat ie voorlopig nog niet weg omdat ik onze zoon 'veilig' weg wil kunnen leggen voor zijn zus als ik even naar de wc of naar boven moet of moet koken enz.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Mida4you ma 21 nov 2011 - 8:36

Ik had precies dezelfde twijfels als jij. Wel, niet, wel niet. Uiteindelijk maar gedaan omdat ze er toch nooit meer in
en toen was ik wel blij dat ik hem toch uit de woonkamer heb gehaald. Het scheelde een heleboel ruimte!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  SarahKey ma 21 nov 2011 - 8:59

Pussycat schreef:Áls we nu niet bezig waren geweest voor nog een kindje dan was ie er al uit gegaan, want ze vindt de box niet fijn en zit er ook nooit in hahaha. En dan zou ik geen spijt gekregen hebben dat weet ik zeker.

Maar als je twijfelt dan laat je hem toch lekker staan? Of staat ie zo erg in de weg?

ik had het sowieso weggehaald. Als je nu zwanger bent, duurt het nog 9 maanden voordat de baby er is. Zou ik een te lange tijd vinden als ik er nu niets meer mee deed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  blondje1313 ma 21 nov 2011 - 9:06

Wat grappig om te lezen dat kinderen tegenwoordig dus helemaal niet lang meer in de box zitten.
Ik weet van toen ik klein was dat hij er wel een stukje langer stond en dat mijn moeder het wel handig vond voor als ze aan het koken was, of even boven moest zijn ofzo. Tegenwoordig wordt een box dus veel minder gebruikt om in te spelen?

Tot nu toe gebruiken wij de box denk ik hooguit een half uur per dag, maar het was eigenlijk juist mijn bedoeling dat ze er tot ruim een jaar wel in zou gaan spelen, maar we zullen zien dan!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Pien ma 21 nov 2011 - 9:10

Linda schreef:De box hebben we weggehaald toen dl 10 maanden was.
ik zie al een aantal keer dat jij dl schrijft maar jou dochter haar naam is toch wel met de d maar zonder l? Rolling Eyes

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Annie24 ma 21 nov 2011 - 9:11

Hier gaat hij weg zodra we de kerstboom neerzetten.

Y. zit er eigenlijk nooit in.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Novalee ma 21 nov 2011 - 9:31

Pien schreef:
Linda schreef:De box hebben we weggehaald toen dl 10 maanden was.
ik zie al een aantal keer dat jij dl schrijft maar jou dochter haar naam is toch wel met de d maar zonder l? Rolling Eyes
Dl staat voor dochterlief
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Pien ma 21 nov 2011 - 9:37

Aha........ Zware baksteen valt!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  PiP ma 21 nov 2011 - 10:01

Snoepy87 schreef:
PiP schreef:Snoepy: waarom staat hij er nu dan al? Als hij zo in de weg staat had ik mooi tot een week of 37 gewacht!

Hier ging hij rond haar 1e verjaardag weg, heb er geen spijt van gehad. Als het nodig was dan ging ze even in haar kinderstoel met het tuigje om of zocht ik een andere oplossing. Hij stond hier echt in de weg en ik wou graag een tafeltje voor haar neerzetten.

Omdat ik gastouder ben en 2 baby's heb! Anders had ik dat ding ook nog lang niet neergezet hoor smile
Dan is het inderdaad wel handig!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Thunder ma 21 nov 2011 - 10:52

Bij de oudste was hij met een jaar weg. Bij de jongste ging hij pas weg met 22 maanden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 19:29

PiP schreef:
Snoepy87 schreef:
PiP schreef:Snoepy: waarom staat hij er nu dan al? Als hij zo in de weg staat had ik mooi tot een week of 37 gewacht!

Hier ging hij rond haar 1e verjaardag weg, heb er geen spijt van gehad. Als het nodig was dan ging ze even in haar kinderstoel met het tuigje om of zocht ik een andere oplossing. Hij stond hier echt in de weg en ik wou graag een tafeltje voor haar neerzetten.

Omdat ik gastouder ben en 2 baby's heb! Anders had ik dat ding ook nog lang niet neergezet hoor smile
Dan is het inderdaad wel handig!

Ja ik zou niet zonder kunnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

box eruit? spijt? Empty Re: box eruit? spijt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum