Hebben.
+9
Lieke128
Herfstblaadjes
Rush
Sugarfall
Ibbeltje
Aziraphale
Linnie1985
Lady4
Caribbeanlover
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hebben.
Lily schreef:het is misschien wel net zo makkelijk alleen qua retourneren niet En die schoenen komen me bekend voor hebben ze die ook niet hier bij een sasha, invito o.i.d.?
Hoezo niet? Blijft hetzelfde toch? Naar postkantoor gaan. Alleen moet je bij de sites goed lezen of je moet betalen voor retourneren. Maar die sites heb je in Nederland ook.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat heeft niks met mijn hormonen te maken, eerder met mijn geweldige gevoel voor humor.
Seriously, er stond toch voor 'inkoppertje' omdat dat elke keer wordt gezegd.
Ik heb een deja vu.
Seriously, er stond toch voor 'inkoppertje' omdat dat elke keer wordt gezegd.
Ik heb een deja vu.
Gast- Gast
Monte schreef:Ik vind het ook een beetje raar en kinderachtig om zulke dingen tegen CBL te gaan zeggen. Daarbij is het ook zo dat als iemand anders hier een topic had geplaatst over pumps die ze graag wil, er wel normale reacties waren geweest. ' Dan hadden hadden er niet van die flauwe reacties als ''kijken, niet kopen ''bestellen'' geweest maar hadden mensen gezegd leuk, bla bla bla. Alleen maar omdat het CBL is proberen jullie haar uit de tent te lokken en te wachten op reacties van haar waar weer flink tegen in gegaan kan worden. En daarbij vind ik het echt belachelijk als je iemands ziekte erbij gaat halen, dat vind ik echt te ver gaan.
Wacht even. Mijn reactie was niet flauw bedoeld hoor.
CBL zegt toch zelf dat ze het nu niet kan betalen. Daar bedoel ik dan ook echt niks flauws mee en CBL reageert ook normaal op mijn reactie. Typisch Hollands is dat 'Kijken, kijken, niet kopen'.
Gast- Gast
Trouwens, voor de mensen die met het kul-argument komen dat 'ieder ander dit had kunnen posten' (dat argument heeft inmiddels een baard): niemand anders zou hier posten dat ze zich ergeren aan meiden met platte gympen. En als iemand wél op dat idee was gekomen, dan hadden ze gegarandeerd dezelfde reactie gehad.
Gast- Gast
Charlie schreef:Trouwens, voor de mensen die met het kul-argument komen dat 'ieder ander dit had kunnen posten' (dat argument heeft inmiddels een baard): niemand anders zou hier posten dat ze zich ergeren aan meiden met platte gympen. En als iemand wél op dat idee was gekomen, dan hadden ze gegarandeerd dezelfde reactie gehad.
Dat denk ik ook.
Al is het met andere topics ook wel eens anders geweest, dat er meteen aanvallend werd gereageerd op het feit dat het van CBL kwam.
Gast- Gast
Youandi schreef:Charlie schreef:Trouwens, voor de mensen die met het kul-argument komen dat 'ieder ander dit had kunnen posten' (dat argument heeft inmiddels een baard): niemand anders zou hier posten dat ze zich ergeren aan meiden met platte gympen. En als iemand wél op dat idee was gekomen, dan hadden ze gegarandeerd dezelfde reactie gehad.
Dat denk ik ook.
Al is het met andere topics ook wel eens anders geweest, dat er meteen aanvallend werd gereageerd op het feit dat het van CBL kwam.
Soms was dat inderdaad zo, maar CBL zegt soms dingen die gewoon écht volslagen idioot of irrationeel zijn en de mensen die dan schijnheilig gaan lopen zeggen dat het CBL pesten is als je daarop inhaakt die zeggen dat zélf om te provoceren of hebben een gigantische plank voor hun kop. Ik vermoed dat eerste.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» We hebben er 1!
» Zin hebben...
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» We hebben er 1!
» Zin hebben...