Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zin hebben...

+20
BJA
ButterflyEffect
pinklady85
MiKa
Pearly_maar
Toet
Sjors
Alias
TwistedAngel
Stella
Poisongirl
SparklingEyes
xxDila
Schaapke
Roze Roos
Lala
mzcharlotte
Serena
zoentje21
Lejow
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Zin hebben...

Bericht  Lejow za 20 nov 2010 - 6:13

Ik moet eigenlijk bekennen dat ik zelden echt zin heb in sex.
Als ik er zo bij nadenk, hoeft het van mij eigenlijk niet. Als ik eenmaal bezig ben kan ik helemaal losgaan en echt wel genieten, alleen de drempel er naar toe is vrij hoog.

Ik vraag me soms wel eens af hoe dit komt. Het doet bijna altijd pijn, en mijn eerste ervaringen met sex zijn niet zo fijn. Ik moest van mijn toenmalige vriendje altijd doen wat hij wilde, ik heb het dus nooit gezien als iets prettigs, maar meer iets dat 'moest' want tja, hij wilde het...

Ik vraag me soms wel eens af of ik de enige ben, als ik bij andere hoor dat ze het 3 - 4 x per week doen ofzo :S

Hoe zit het met jullie.. Is dit herkenbaar? Of juist totaal niet??
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  zoentje21 za 20 nov 2010 - 6:24

Hey lejow!

Ik herken precies wat je zegt. En ik merk dat het nu nog erger is geworden sinds ik weer aan de pil ben. En zit er ook over na te denken om er weer mee te stoppen. Ligt het misschien bij jou daar ook niet aan?

Liefs Zoentje
zoentje21
zoentje21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 38
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lejow za 20 nov 2010 - 6:45

Zou best kunnen hoor, alleen heeft mijn vriend liever nog niet dat ik stop.
Hij ziet condooms niet zitten, en zwanger raken is nu nog wat te vroeg...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 6:51

Doet het misschien pijn omdat je gespannen bent?

En als je sex als iets negatiefs ziet, probeer er wat meer van te maken zodat het niet meer zo negatief is.
Sexen doet sexen. Ik merk van mezelf als ik lang geen sex heb gehad, dat ik ook geen zin heb. Maar als ik het wat vaker doe, heb ik ook vaker zin angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 7:05

Lejow schreef:Zou best kunnen hoor, alleen heeft mijn vriend liever nog niet dat ik stop.
Hij ziet condooms niet zitten, en zwanger raken is nu nog wat te vroeg...

Er zijn ook andere mogelijkheden. Je kunt ook proberen of de NuvaRing wat voor jou is of misschien een Mirena? Een spiraaltje hoeft er niet per se pas na vijf jaar uit hè. Hij kan ook gewoon een jaar blijven zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Serena za 20 nov 2010 - 7:22

Ik heb dat ook wat jij zeg Lejow.
En wat Gekje zegt is ook wel waar. Als ik na een tijd dan wel weer sex heb gehad dan wil ik weer meer smile. Maar als het dan weer ff geleden is heb ik ook niet meer zo heel veel behoefte.
Bij mij ligt het er ook veel aan hoe ik in mn vel zit...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  mzcharlotte za 20 nov 2010 - 7:23

Ik heb een beetje hetzelfde probleem, dat nu alweer ruim 2 jaar (van de ruim 4) duurt. Ik begrijp dat je als je langer in een relatie zit, het misschien wat minder wordt. Maar ik vind het te weinig. Bij ons speelt alleen dat ik veel werk, en hij ook. We werken op verschillende tijden en treffen elkaar vaak pas tussen 22.00 en 24.00 uur. Dat terwijl de wekker dan weer om 06.30 gaat. Ook zijn er andere omstandigheden waardoor de een of de ander zich enorm vermoeid voelt. We weten niet goed hoe we de cirkel kunnen doorbreken.

Het is wel vervelend Lejow, dat het lijkt dat je wel degelijk enorm wordt beinvloedt door je eerste ervaringen. Het klinkt misschien extreem, maar kan een sexuologe niet helpen om dat achter je te laten?

Daarnaast geloof ik ook dat de pil enorm kan beinvloeden. Ik ben echter ook niet blij met de Mirena, soms heb ik last van enorme krampen (zonder bloedverlies trouwens).

Een goede tip heb ik dus niet, wel herkenning in je situatie! Succes I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lejow za 20 nov 2010 - 7:37

Nou, alleen herkenning is al heel fijn smile

Wij zijn ook allebei druk met werk, we werken allebei fulltime en vaak ben ik 's avonds doodmoe..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 8:10

Gekje schreef:Doet het misschien pijn omdat je gespannen bent?

En als je sex als iets negatiefs ziet, probeer er wat meer van te maken zodat het niet meer zo negatief is.
Sexen doet sexen. Ik merk van mezelf als ik lang geen sex heb gehad, dat ik ook geen zin heb. Maar als ik het wat vaker doe, heb ik ook vaker zin angel

Ik ervaar dat dus niet zo..
In het begin hadden wij echt veel sex, iedere dag wel zo'n 3 á 4 keer per dag, naar een tijdje werd dit minder, omdat het voor mij niet meer hoefde om het zo vaak te doen. Nu hebben we 1 keer hooguit 2 keer per week sex en dan maar 1 keer per keer. Voor mij hoeft het niet meer vaker, zou wel lekker zijn, maar nee het hoeft voor mij niet zo nodig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lala zo 21 nov 2010 - 2:36

.


Laatst aangepast door Lala op wo 15 dec 2010 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lala
Lala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 63
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Roze Roos zo 21 nov 2010 - 8:40

Ik heb de ervaring dat ik door de pil echt 0.10% zin had in sex, terwijl ik zonder pil regelmatig zin heb. Ligt er wel aan, als ik een vriendje heb dan heb ik sneller zin en is het makkelijker om zin te krijgen/maken dan wanneer ik geen vriendje heb.
Ik heb gemerkt dat ik door de pil mij geestelijk ook erg slecht ging voelen en dat daardoor niks meer leuk was, wellicht dat stoppen met de pil dus zin heeft?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lejow zo 21 nov 2010 - 9:40

Ik heb nog 2 strips, die slik ik af, dus over 9 weken gaat in ieder geval de deur uit!! Aangezien we dan nog niet (nou ja ik wil wel, maar vriend nog niet haha) voor kindjes willen gaan, mag vriendlief wat anders verzinnen :P Ik heb 5 jaar lang voorzorg genomen,nu mag hij hahaha

Maar ik hoop dus wel dat het hier invloed op heeft!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Schaapke ma 22 nov 2010 - 0:14

Ook ik herken dit maar al te goed! Op het moment kunnen/ mogen we even niet sexen, omdat het niet mag, totdat ik weer ongesteld word. Dit duurt al meer dan een jaar nu, maar ik merk ook aan mezelf dat t voor mij eigenlijk ook helemaal niet hoeft. Terwijl mijn vriend er érg gefrusteerd van raakt en dat doet mij weer geen goed....dit is lastig hè?
Voor de meiden die dit al eens gehad hebben (geen zin hebben in) wat hebben jullie eraan gedaan?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  xxDila ma 22 nov 2010 - 1:24

Ik heb het andersom.. Dus weg met de "mannen hebben altijd zin". Ik wil vaker mijn vriend niet. Nu werkt hij veel en lange dagen. Dus soms heb ik er wel begrip voor. Maar ik mis het echt heel erg. En als hij dan bijvoorbeeld zaterdags zo dronken wordt dat ie niets meer klaarspeelt dan wordt ik echt boos.

Kijk als het bij hem pijn zou doen, of nare ervaringen.. dan zou ik er mee begrip voor kunnen opbrengen. Maar hij is moe. En de dagen dat we dan niets hebben zaterdag/zondag is er altijd wel weer iets. En zaterdags "moet" er gedronken worden volgens meneer..

Ik ken het zelf dus niet. Wel dat wij het het eerste jaar dagelijks deden en dat dat minder werd. Maar dat vond ik ook prima.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 1:10

Ik heb sinds dat ik bevallen ben, niet heel veel zin meer. Terwijl ik voorheen daar geen problemen mee had zeg maar!

Dat het altijd pijn doet, is niet goed natuurlijk. Het kan idd ook komen door stress, maar als je zelf niet helemaal 'opgewarmd' bent, kan dat ook invloed hebben. Misschien es wat sensilube (=glijmiddel) proberen of zo..?

Maar ik snap dat je het niet fijn vind...

Gaat vast goedkomen! Geef jezelf de tijd en maak er vooral geen moeten van. Het moet leuk zijn!

Liefs,

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Poisongirl di 30 nov 2010 - 9:18

Lala schreef:Ik merk ook toen ik de pil had dat ik veel minder zin had.
We hadden meestal maar 2 keer per maand sex.
We zijn nu een tijd gestopt met de pil omdat ik die hormonen niet meer in mijn lijf wilde.
Mijn vriend heeft geen problemen met een condoom, al vind ik zelf zonder wel lekkerder.
Nu heb ik geen pil meer en hebben we 1 a 2 keer per week sex.
Vooral met mijn vruchtbare dagen merk ik dat ik veel meer zin heb dan met de pil

Dit klikt helemaal als mijn verhaal, sluit me er dan ook volledig bij aan. Ik had alleen eerst nuvaring ipv pil
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Stella di 30 nov 2010 - 12:16

Poisongirl schreef:
Lala schreef:Ik merk ook toen ik de pil had dat ik veel minder zin had.
We hadden meestal maar 2 keer per maand sex.
We zijn nu een tijd gestopt met de pil omdat ik die hormonen niet meer in mijn lijf wilde.
Mijn vriend heeft geen problemen met een condoom, al vind ik zelf zonder wel lekkerder.
Nu heb ik geen pil meer en hebben we 1 a 2 keer per week sex.
Vooral met mijn vruchtbare dagen merk ik dat ik veel meer zin heb dan met de pil

Dit klikt helemaal als mijn verhaal, sluit me er dan ook volledig bij aan. Ik had alleen eerst nuvaring ipv pil

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie verschil merkten na het stoppen met de pil?
Ik ben, mede om deze reden, een maand geleden ook gestopt met de pil en ik merk tot nu toe namelijk weinig verschil wat betreft zin in seks.
Stella
Stella
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:24

Ik ben ook aan de pil, maar heb wel vaak zin. Zelfs vaker dan mijn vriend. Tenminste... eigenlijk liggen we de laatste paar maanden wel meer op 1 lijn. We doen het zo 2 a 3 keer in de week en dat vind ik prima! Het hoeft dus niet aan de pil te liggen, maar ik denk dat dit voor iedere vrouw weer anders zal zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  TwistedAngel ma 6 dec 2010 - 9:59

Wauw! Ik lees jou verhaal Lejow en het lijkt alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ook ik heb nooit geen zin.. Moet er zelfs niet aan denken dat ik sex heb... Wel is dit ooit geweest, waarom dit zo weggevallen is weet ik eigenlijk niet goed.
Het doet ook bij mij veel pijn, dus sex kan ik niet linken aan lekker oid.
Op vakantie gaat het wel iets beter, misschien omdat ik dan ontspannender ben dan in de thuis situatie. Wij wonen nu bijna 1 jaar samen en zijn nu dik 5 jaar bij elkaar. Het begint nu mijn vriend wel op te breken dat het niet vaker gebeurd. Ik vindt het heel erg dat ik dit hem niet kan geven, omdat ik compleet blokkeer als hij een poging doet. Dit loopt vaak uit op huilbuien, omdat ik het zo vreselijk vind dat ik hem dit niet kan geven.. Ik vindt het al vreselijk als hij met zn handen op intieme plaatsen komt, dan kan ik wel overgeven.. laat staan dat het verder gaat. Ik doe heel hard mijn best, en doe het daarom nog wel eens tegen mijn zin in, maar dat werkt ook niet fijn

Ik hoop hard op een oplossing
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Alias ma 6 dec 2010 - 10:49

Ik had meestal ook geen zin in seks. Bij mij deed het zelden pijn, op het moment dat je eenmaal bezig bent heb ik er ook bijna altijd wel van genoten, maar bij mij was de drempel er naartoe ook zo enorm groot. En ik heb ook niet zulke fijne ervaringen met seks van de tijd waarin ik daarmee begon. Los daarvan stond mijn hoofd er vaak ook gewoon echt niet naar.
Ik heb hierover ook een tijd gesprekken gehad met een seksuoloog, bij mij was het ook een probleem dat ik niet zo goed kan ontspannen en vooral in het begin snel afgeleid was door van alles en nog wat. De gesprekken hebben wel geholpen en daarna is het een tijd beter gegaan.
Nu ben ik inmiddels single en 1,5 maand geleden ben ik gestopt met de pil (heb nu toch geen seks en ik had ook gelezen dat sommige vrouwen door de pil minder zin kunnen hebben). Het is echt heel raar, maar ik heb nu wel regelmatig zin in seks. Ik wil nu een mirena spiraal laten plaatsen (om daar aan te kunnen wennen en voor de anticonceptie in de "toekomst"). Toch weer hormonen, maar wel duidelijk minder dan met de pil. Ik ben heel benieuwd of ik, ondanks de mirena spiraal, de zin in seks wel blijf houden nu.

Mijn ervaring is dat, zeker wat betreft vervelende ervaringen uit het verleden, gesprekken met een seksuoloog wel goed kunnen helpen.
In elk geval succes ermee en probeer je er niet al te druk over te maken, want dat bevordert de zin natuurlijk ook niet (makkelijk gezegd dat weet ik, maar toch).
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Sjors di 7 dec 2010 - 9:37

Poisongirl schreef:
Lala schreef:Ik merk ook toen ik de pil had dat ik veel minder zin had.
We hadden meestal maar 2 keer per maand sex.
We zijn nu een tijd gestopt met de pil omdat ik die hormonen niet meer in mijn lijf wilde.
Mijn vriend heeft geen problemen met een condoom, al vind ik zelf zonder wel lekkerder.
Nu heb ik geen pil meer en hebben we 1 a 2 keer per week sex.
Vooral met mijn vruchtbare dagen merk ik dat ik veel meer zin heb dan met de pil

Dit klikt helemaal als mijn verhaal, sluit me er dan ook volledig bij aan. Ik had alleen eerst nuvaring ipv pil

+1
Toen ik de pil slikte hoefde het voor mij ook niet zo. Het was dat mijn vriend nog wel eens wilde maar als het aan mij lag hadden we zo 3 maanden geen seks! Nu ik geen pil meer slik hebben we minimaal 2 keer per week seks! Echt een aanrader Wink
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Toet wo 8 dec 2010 - 1:58

TwistedAngel schreef:Wauw! Ik lees jou verhaal Lejow en het lijkt alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ook ik heb nooit geen zin.. Moet er zelfs niet aan denken dat ik sex heb... Wel is dit ooit geweest, waarom dit zo weggevallen is weet ik eigenlijk niet goed.
Het doet ook bij mij veel pijn, dus sex kan ik niet linken aan lekker oid.
Op vakantie gaat het wel iets beter, misschien omdat ik dan ontspannender ben dan in de thuis situatie. Wij wonen nu bijna 1 jaar samen en zijn nu dik 5 jaar bij elkaar. Het begint nu mijn vriend wel op te breken dat het niet vaker gebeurd. Ik vindt het heel erg dat ik dit hem niet kan geven, omdat ik compleet blokkeer als hij een poging doet. Dit loopt vaak uit op huilbuien, omdat ik het zo vreselijk vind dat ik hem dit niet kan geven.. Ik vindt het al vreselijk als hij met zn handen op intieme plaatsen komt, dan kan ik wel overgeven.. laat staan dat het verder gaat. Ik doe heel hard mijn best, en doe het daarom nog wel eens tegen mijn zin in, maar dat werkt ook niet fijn

Ik hoop hard op een oplossing

Naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen naar een seksuoloog.
Als het pijn doet, je compleet blokkeerd en je zelfs gek word van een aanraking gaan er toch wel belletjes rinkelen dat er iets niet goed zit?

Lejow, jij praat ook over pijn. Nou krijg je veel reacties dat het aan de pil kan liggen. Ja je libido kan een stuk lager worden door de pil. Maar door de pil gaat het geen pijn doen. Ik raad ook jou aan een bezoekje aan de huisarts te brengen, het lijkt mij meer op iets vaginistisch.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Pearly_maar wo 8 dec 2010 - 4:55

Ik heb ook ervaring in het minder zin hebben in seks. Bij mij kwam dat door de hormonen van de pil. Naast verminderd libido, had ik ook last van neerslachtigheid enzo, dus dat was ook niet fijn. Ik heb een tijdje nuvaring geprobeerd, ging wel beter (vooral in 't begin), maar daarna was ik weer terug bij af. Toen wilde ik voorgoed van de hormonen af en heb ik gekozen voor een koperspiraaltje. Mijn zin in seks is helemaal hersteld, en voel me daarnaast veel beter in mijn vel!
Dus aan de hormonen kan het zeker liggen, al verschilt het natuurlijk per persoon.
Pearly_maar
Pearly_maar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 42
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  MiKa ma 20 dec 2010 - 3:47

Ik heb al een dikke 10 jaar een relatie en ik ben ook gewoon geen sexbeest. Sex hoeft van mij eigenlijk helemaal niet, grof gezegd, maar ik mis het niet....ik dacht ook altijd dat hierin veel aan de pil lag, maar ik ben daar nu een jaar mee gestopt, en het is niets verbeterd. Als we sex hebben geniet ik wel, maar mijn drempel is wat Lejow zegt, ook enorm hoog.....en waar dat precies aan ligt??? Ik heb geen slechte ervaringen, ik heb gewoon nix met sex!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Lejow ma 20 dec 2010 - 3:52

MiKa schreef:Ik heb al een dikke 10 jaar een relatie en ik ben ook gewoon geen sexbeest. Sex hoeft van mij eigenlijk helemaal niet, grof gezegd, maar ik mis het niet....ik dacht ook altijd dat hierin veel aan de pil lag, maar ik ben daar nu een jaar mee gestopt, en het is niets verbeterd. Als we sex hebben geniet ik wel, maar mijn drempel is wat Lejow zegt, ook enorm hoog.....en waar dat precies aan ligt??? Ik heb geen slechte ervaringen, ik heb gewoon nix met sex!

Ik heb dat denk ik ook wel, ik hoop dat t iets veranderd als ik straks gestopt ben.. Nog 1 strip!

Ik weet niet of het iets vaginistisch is. Met tampons heb ik totaal geen problemen. Weet wel dat ik me aanspan omdat ik 'bang' ben dat het zeer doet, en dan kom ik in zo'n cirkeltje zeg maar. Ook heb ik het idee dat hij vrij makkelijk tegen mijn baarmoeder(mond?) aanstoot en dat doet ook zeer :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zin hebben... Empty Re: Zin hebben...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum