Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben.

+9
Lieke128
Herfstblaadjes
Rush
Sugarfall
Ibbeltje
Aziraphale
Linnie1985
Lady4
Caribbeanlover
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hebben. - Pagina 2 Empty Re: Hebben.

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:30

Iedereen heeft wel dingen die die niet mooi vind maar dat is nou juist het leuke dat iedereen een eigen smaak/stijl heeft. maar om je daaraan te moeten gaan ergeren, nou nee.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sugarfall vr 20 apr 2012 - 3:31

Hee die heb ik! Van Ebay, lopen heel fijn smile
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:31

Ibbeltje schreef:Ach Lily ieder haar smaak toch. En idd zwaar leven heb je als je je aan zoveel ergert. Ik kan dingen niet mooi vinden maar dat ik mij nou daar aan erger nee totaal niet.

Btw ik vind die schoenen lelijk die je plaatste CBL. Niet mijn ding. Heb ook liever iets plattere schoenen Very Happy

Wat zal jij je ergeren dan aan die schoenen! Ik vind ze ook afzichtelijk daar niet van.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 20 apr 2012 - 3:31

Hahahaa, lol @ Charlie. lol!

Ik zeg het nog maar even LOL!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Herfstblaadjes vr 20 apr 2012 - 3:32

Zo die zijn echt lelijk, net clownsschoenen met een hak. Misschien zo lelijk dat ze leuk zijn? Neeeee brrr. Ik vind sneakers wel leuk hoor, niet van die lompe, maar je hebt hele leuke met bloemetjes en die vind ik best vrouwelijk en ze lopen heerlijk.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:32

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 20 apr 2012 - 3:33

Yoyo schreef:
Ibbeltje schreef:Ach Lily ieder haar smaak toch. En idd zwaar leven heb je als je je aan zoveel ergert. Ik kan dingen niet mooi vinden maar dat ik mij nou daar aan erger nee totaal niet.

Btw ik vind die schoenen lelijk die je plaatste CBL. Niet mijn ding. Heb ook liever iets plattere schoenen Very Happy

Wat zal jij je ergeren dan aan die schoenen! Ik vind ze ook afzichtelijk daar niet van.. Wink

Ja erger mij groen en geel momenteel Wink Ben blij dat ik niet zo negatief ben als CBL. Zou er moe van worden en ongelukkig denk ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Lieke128 vr 20 apr 2012 - 3:35

Haha Charlie you made me laugh!Very Happy

En CBL tuurlijk mag jij je mening hebben over schoenen, maar ik vind het een beetje ver gaan als je je meteen al ergert aan de meiden die op die schoenen lopen, wordt meteen beetje te persoonlijk lijkt me!

Btw, I love dunne gympies!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:41

Ibbeltje schreef:
Yoyo schreef:

Ja erger mij groen en geel momenteel Wink Ben blij dat ik niet zo negatief ben als CBL. Zou er moe van worden en ongelukkig denk ik.

Ik erger mij ook groen en geel maar dan in algemene zin maar ik zit even in de hormonendrakenmodus van de maand dus ik heb het ook zwaar. Hebben. - Pagina 2 166342 Gelukkig zitten er ook lieve/geluks momenten tussen en kan ik janken om niks :shock: Hormonen zijn rare beestjes!

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 20 apr 2012 - 3:45

Wat maakt het uit dat CBL zich eraan ergert, (daar heeft ze wrs. alleen zelf last van).
En wat gaan jullie er toch lang op door. Bewust relletje schoppen?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:46

Caresses schreef:Wat maakt het uit dat CBL zich eraan ergert, (daar heeft ze wrs. alleen zelf last van).
+1

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover vr 20 apr 2012 - 3:56

Caresses schreef:Wat maakt het uit dat CBL zich eraan ergert, (daar heeft ze wrs. alleen zelf last van).

Ja idd triest zeg en ik vind het echt belachelijk dat er weer wordt bijgehaald dat ik het aan mijn hart heb. Hoe halen ze het in hun botte kop.

Lily, je kan wel zeggen ''tis maar waar je je druk om maakt'', maar jij blijft er maar op doorgaan dus maak je je net zo druk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:02

Wie heeft er hier een botte kop vraag ik me dan af.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 20 apr 2012 - 4:04

Charlie schreef:Dan had ik 't ook aan mijn hart.

Beetje laag en makkelijk dit. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:06

Sogood schreef:
Charlie schreef:Dan had ik 't ook aan mijn hart.

Beetje laag en makkelijk dit. :shock:
Nou echt wel. Ik vind het echt bizar dat dat erbij gehaald wordt telkens, echt heel laag.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:06

Weer zo makkelijk he.. Met zn allen tegen 1.

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 20 apr 2012 - 4:12

Ik vind het ook een beetje raar en kinderachtig om zulke dingen tegen CBL te gaan zeggen. Daarbij is het ook zo dat als iemand anders hier een topic had geplaatst over pumps die ze graag wil, er wel normale reacties waren geweest. Dan hadden hadden er niet van die flauwe reacties als ''kijken, niet kopen'' en ''bestellen'' geweest maar hadden mensen gezegd leuk, bla bla bla. Alleen maar omdat het CBL is proberen jullie haar uit de tent te lokken en te wachten op reacties van haar waar weer flink tegen in gegaan kan worden. En daarbij vind ik het echt belachelijk als je iemands ziekte erbij gaat halen, dat vind ik echt te ver gaan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:15

Persoonlijk snap ik het nut niet echt van een topic openen met schoenen erin die je mooi vind maar je hebt er geen geld voor. Ja dan kan je zulke reacties verwachten. Dat wil er niet mee maken dat het CBL in, denk dat als ik zo`n topic geopend had dat ik dezelfde reacties had gekregen. Wat betreft haar ziekte erbij betrekken, ja dat vind ik wel ver gaan mja we zullen het er maar op houden dat het de hormonen van charlie zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:17

Ach Lily, dat vind ik echt kul.
Iedereen opent wel eens zp'n topic, maar omdat t CBL is krijgt ze gemuik over dr heen.
En om dan over dr hart te beginnen, dat vind ik echt buiten t boekje te gaan. Of iemand nou zwanger is of niet... Echt een kutexcuus.

Gast
Gast

Bericht  loura vr 20 apr 2012 - 4:19

Ach er worden wel vaker topcis geopend waar mensen het nut niet van inzien toch?

Jammer dat je ze niet gaat bestellen CBL! Ik heb laatst een jasje besteld uit Miami en die had ik binnen een week binnen! Vlak daarna bij Zalando besteld en die had ik pas na ander halve week.. Ik wil hiermee zeggen dat uit buitenland bestellen net zo makkelijk is als uit Nederland alleen vaak heb je een credit card nodig.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:21

het is misschien wel net zo makkelijk alleen qua retourneren niet Wink En die schoenen komen me bekend voor hebben ze die ook niet hier bij een sasha, invito o.i.d.?

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 20 apr 2012 - 4:25

Ik kan me zo nog een topic voor de geest halen van niet zo lang geleden waar iemand ook alleen een schoen liet zien en daar wel leuke reacties op kreeg, dus dat gaat niet op.

CBL: het is niet mijn stijl maar kan me voorstellen dat ze bij een ander wel leuk zijn. Ik zou toch ook niet zo snel via ebay(of welke site dan ook) bestellen, met schoenen weet je nooit hoe ze zitten en of de maat goed is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:30

Monte schreef:Ik vind het ook een beetje raar en kinderachtig om zulke dingen tegen CBL te gaan zeggen. Daarbij is het ook zo dat als iemand anders hier een topic had geplaatst over pumps die ze graag wil, er wel normale reacties waren geweest. Dan hadden hadden er niet van die flauwe reacties als ''kijken, niet kopen'' en ''bestellen'' geweest maar hadden mensen gezegd leuk, bla bla bla. Alleen maar omdat het CBL is proberen jullie haar uit de tent te lokken en te wachten op reacties van haar waar weer flink tegen in gegaan kan worden. En daarbij vind ik het echt belachelijk als je iemands ziekte erbij gaat halen, dat vind ik echt te ver gaan.

Hoewel ik soms ook het idee krijg dat CBL het ook zelf kan uitlokken en daarmee bedoel ik haar niet doordachte opmerkingen. CBL heeft vaak de neiging om iets te posten zonder een duidelijke argument erbij. Ik deel niet vaak CBL's mening maar had in een ander topic aangegeven om eens wat minder zwart/wit te kijken en daarbij gaf ze als reactie dat ze dat ook wel snapte en alsof IK dacht dat zij dom was, maar zo bedoelde ik het niet. Ik kan mij niet voorstellen dat een persoon alles zwart/wit ziet en niet onderbouwd ik vind gaat roepen.... omdat het lelijk is. Dan begrijp ik dat mensen zich daar ook aan kunnen storen en haar uit de tent gaan lokken. Zo had ik zeker ook vanochtend mijn zucht...oke momentje naar haar toe. Daarom vraag ik mij echt af, is CBL daadwerkelijk zo of vind het het leuk om ONS uit te tent te lokken met haar opmerkingen?

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 20 apr 2012 - 4:36

Cimic schreef:
Monte schreef:Ik vind het ook een beetje raar en kinderachtig om zulke dingen tegen CBL te gaan zeggen. Daarbij is het ook zo dat als iemand anders hier een topic had geplaatst over pumps die ze graag wil, er wel normale reacties waren geweest. Dan hadden hadden er niet van die flauwe reacties als ''kijken, niet kopen'' en ''bestellen'' geweest maar hadden mensen gezegd leuk, bla bla bla. Alleen maar omdat het CBL is proberen jullie haar uit de tent te lokken en te wachten op reacties van haar waar weer flink tegen in gegaan kan worden. En daarbij vind ik het echt belachelijk als je iemands ziekte erbij gaat halen, dat vind ik echt te ver gaan.

Hoewel ik soms ook het idee krijg dat CBL het ook zelf kan uitlokken en daarmee bedoel ik haar niet doordachte opmerkingen. CBL heeft vaak de neiging om iets te posten zonder een duidelijke argument erbij. Ik deel niet vaak CBL's mening maar had in een ander topic aangegeven om eens wat minder zwart/wit te kijken en daarbij gaf ze als reactie dat ze dat ook wel snapte en alsof IK dacht dat zij dom was, maar zo bedoelde ik het niet. Ik kan mij niet voorstellen dat een persoon alles zwart/wit ziet en niet onderbouwd ik vind gaat roepen.... omdat het lelijk is. Dan begrijp ik dat mensen zich daar ook aan kunnen storen en haar uit de tent gaan lokken. Zo had ik zeker ook vanochtend mijn zucht...oke momentje naar haar toe. Daarom vraag ik mij echt af, is CBL daadwerkelijk zo of vind het het leuk om ONS uit te tent te lokken met haar opmerkingen?
Ja dat is ook wel zo, maar in dit geval eerst niet. Ze liet gewoon iets zien en als je het niets vind dan hoef je er niet op in te gaan. Dus in dit geval vond ik dat niet echt, ook het stukje over het ergeren aan meisjes op gympen vond ik nou niet echt uitlokken. Ik erger met soms ook aan mode dingen. Maar ik snap je punt wel, maar weet ook niet of ze dat expres doet(denk het niet), ik denk dat ze echt zo denkt en dat dan zegt. Tja en is dat handig en tactisch? nee. Maar in dit topic ging het wel iets te ver(zeker door ziektes erbij te halen)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:50

Ik vatte de opmerking van Charlie in eerste instantie niet eens, maar helemaal mee eens dat dit echt niet kan, das laf. Misschien heeft Charlie ook wel haar zucht moment, dat is geen excuus natuurlijk. CLB kan ook eens beter nadenken wat ze roept ongeacht welk topic ze post er vallen altijd wel meiden over haar heen maar dat heeft meer met de CLB-kronkel zelf te maken denk ik dan met haar verschillende topics.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: