Hebben.
+9
Lieke128
Herfstblaadjes
Rush
Sugarfall
Ibbeltje
Aziraphale
Linnie1985
Lady4
Caribbeanlover
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hebben.
http://www.lightinthebox.com/PU-Leather-Upper-High-Heels-Ankle-Boot-With-Bowknot-Fashion-Shoe-1131-869-_p169734.html
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Hebben.
Nee , vind het altijd eng om te bestellen en dan past het vervolgens niet. Nu komt het ook nog eens uit het buitenland, vind dat zo tricky en bovendien moet ik nu even op de kleintjes letten.
Caribbeanlover- Ratel
That´s right! Echt op z´n hollands.
Caribbeanlover- Ratel
Ik probeer mijn impulsaankopen ook een beetje de kop in te drukken. Het kost me elke keer een half maandsalaris. En ik ben ook niet zo van het bestellen uit het buitenland, vind het wat eng.
Het zijn wel erg leuke schoentjes trouwens. Ik had dit niet bij jou gezocht CBL, had jou meer van de sneakers enzo verwacht.
Het zijn wel erg leuke schoentjes trouwens. Ik had dit niet bij jou gezocht CBL, had jou meer van de sneakers enzo verwacht.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Grappig dat je dat denkt ik ben helemaal geen sneakerpersoon en erger me eigenlijk aan al die meiden-mensen die op die simpele dunne gympies lopen.
Ik heb 1 paar sneakers en dat zijn All Stars die ik zeer, maar dan ook zeer zelden draag.
Ik heb 1 paar sneakers en dat zijn All Stars die ik zeer, maar dan ook zeer zelden draag.
Caribbeanlover- Ratel
Je ergert je aan meiden op dunne gympen? MIJN GOD. 'T wordt steeds erger met jou.
Gast- Gast
haha ik wou hetzelfde vragen/zeggen. Waarom erger jij je aan meiden die op sneakers lopen?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Grappig dat je dat denkt ik ben helemaal geen sneakerpersoon en erger me eigenlijk aan al die meiden-mensen die op die simpele dunne gympies lopen.
Ow dus jij ergert je aan mij omdat ik voor mn werk op gympies moet lopen
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
CBL, ik heb eindelijk een verkooppunt gevonden met producten van de Vegetarische Slager! Ik eet nu voor het eerst in m'n leven een saucijzenbroodje (vegetarisch dus) en het is echt heerlijk
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
De VS levert ook bij Ekoplaza waar ik wel eens kom. Ze hebben er een aantal producten, maar als ik wat anders wil, dan kan ik dat bestellen en wordt het bij de EP waar ik kom afgeleverd.
Mijn man had van z'n werk sauzijzen- en hotdogbroodjes meegenomen en die laatste waren net echt. Thanks voor de tip iig.
Niet dat ik uitleg verschuldigd ben, maar die sneakers en die dunne gympies vind ik gewoon superlelijk en vooral bij vrouwen mag toch!?
Mijn man had van z'n werk sauzijzen- en hotdogbroodjes meegenomen en die laatste waren net echt. Thanks voor de tip iig.
Niet dat ik uitleg verschuldigd ben, maar die sneakers en die dunne gympies vind ik gewoon superlelijk en vooral bij vrouwen mag toch!?
Caribbeanlover- Ratel
CBL wil je misschien ook reageren op mijn en de eerder gestelde vragen? Ben wel benieuwd naar je antwoord namelijk.
Gast- Gast
Dat zeg ik toch net dat ik het lelijk vind dus logisch voor mij dat ik mij er dan aan erger. Wat begrijp je er niet aan?
Caribbeanlover- Ratel
\Caribbeanlover schreef:Dat zeg ik toch net dat ik het lelijk vind dus logisch voor mij dat ik mij er dan aan erger. Wat begrijp je er niet aan?
Goed onderbouwd joh
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Grappig dat je dat denkt ik ben helemaal geen sneakerpersoon en erger me eigenlijk aan al die meiden-mensen die op die simpele dunne gympies lopen.
Even een quote want voor mij is het niet duidelijk nee. Je zegt nergens dat je het lelijk vind. Bovendien vind ik het niet logisch dat je je ergens aan ergert als je iets lelijk vind. Ik heb wel wat beters te doen dan me druk maken om wat iemand anders aan heeft.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:De VS levert ook bij Ekoplaza waar ik wel eens kom. Ze hebben er een aantal producten, maar als ik wat anders wil, dan kan ik dat bestellen en wordt het bij de EP waar ik kom afgeleverd.
^
|
|
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
ow niet gezien sorry, moet beter lezen maar jij mag dat lelijk vinden. Maar wat ik al eerder zijn als je je moet ergeren aan alles wat je lelijk vind tja. Bovendien heb ik liever schoeisel aan wat lekker zit en loopt dan dat ik hakken zou moeten dragen, loop als een of andere idioot en na een half uur al ontzettende pijn heb in m`n voeten en rug.
Gast- Gast
Ik denk als iedereen zich zou moeten ergeren aan wat diegene niet mooi vind, jeetje dan zouden er een hoop mensen zich aan mij ergeren
Gast- Gast
Ach Lily ieder haar smaak toch. En idd zwaar leven heb je als je je aan zoveel ergert. Ik kan dingen niet mooi vinden maar dat ik mij nou daar aan erger nee totaal niet.
Btw ik vind die schoenen lelijk die je plaatste CBL. Niet mijn ding. Heb ook liever iets plattere schoenen
Btw ik vind die schoenen lelijk die je plaatste CBL. Niet mijn ding. Heb ook liever iets plattere schoenen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» We hebben er 1!
» Zin hebben...
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben