Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klacht! :-)

+10
hellowkitty
Pussycat
Susan
Chelle
LindaK
Océane
MissD
L!ND@
Viva
Darius
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Klacht! :-) - Pagina 2 Empty Re: Klacht! :-)

Bericht  Aimee vr 20 apr 2012 - 4:09

_MamaRosa_ schreef:
Darius schreef:
Aimee schreef:Heeft hij niet een schimmeltje? Dan kan je beter even de dokter bellen, zodat die een zalfje kan voorschrijven. Mijn schoonmoeder (kraamverzorgster) heeft mij gezegd dat als uitslag binnen een week niet weg begint te trekken, het meestal en schimmel is.

O, werkelijk? Dat is nog een idee. Ik probeer de maizena dit weekend en anders bel ik maandag even de dokter. Dank je!

Die creme kun je ook gewoon bij de apotheek halen. Krijg je niet vergoed. Ik heb er miconazol van in huis.

Kruidvat enz. hebben het denk ik ook wel.

Dit wist ik dan weer niet Wink Bij Luuk was de uitslag zo weg met het zalfje van de apotheek! (volgens mij koste het mij 9 euro ofzo)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht! :-) - Pagina 2 Empty Re: Klacht! :-)

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:11

Aimee schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Darius schreef:
Aimee schreef:Heeft hij niet een schimmeltje? Dan kan je beter even de dokter bellen, zodat die een zalfje kan voorschrijven. Mijn schoonmoeder (kraamverzorgster) heeft mij gezegd dat als uitslag binnen een week niet weg begint te trekken, het meestal en schimmel is.

O, werkelijk? Dat is nog een idee. Ik probeer de maizena dit weekend en anders bel ik maandag even de dokter. Dank je!

Die creme kun je ook gewoon bij de apotheek halen. Krijg je niet vergoed. Ik heb er miconazol van in huis.

Kruidvat enz. hebben het denk ik ook wel.

Dit wist ik dan weer niet Wink Bij Luuk was de uitslag zo weg met het zalfje van de apotheek! (volgens mij koste het mij 9 euro ofzo)

Ik ook niet hoor. Ik was bij het cb en volgens die arts had de jongste een schimmeltje, terwijl ik het op luieruitslag hield, maar op haar aandringen toch een zalfje opgehaald bij de apotheek. Heb het niet eens gebruikt, want een dag later was het gewoon weg met gewone creme. Had ik toch gelijk.Klacht! :-) - Pagina 2 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht! :-) - Pagina 2 Empty Re: Klacht! :-)

Bericht  Darius vr 20 apr 2012 - 4:20

_MamaRosa_ schreef:
Aimee schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Darius schreef:
Aimee schreef:Heeft hij niet een schimmeltje? Dan kan je beter even de dokter bellen, zodat die een zalfje kan voorschrijven. Mijn schoonmoeder (kraamverzorgster) heeft mij gezegd dat als uitslag binnen een week niet weg begint te trekken, het meestal en schimmel is.

O, werkelijk? Dat is nog een idee. Ik probeer de maizena dit weekend en anders bel ik maandag even de dokter. Dank je!

Die creme kun je ook gewoon bij de apotheek halen. Krijg je niet vergoed. Ik heb er miconazol van in huis.

Kruidvat enz. hebben het denk ik ook wel.

Dit wist ik dan weer niet Wink Bij Luuk was de uitslag zo weg met het zalfje van de apotheek! (volgens mij koste het mij 9 euro ofzo)

Ik ook niet hoor. Ik was bij het cb en volgens die arts had de jongste een schimmeltje, terwijl ik het op luieruitslag hield, maar op haar aandringen toch een zalfje opgehaald bij de apotheek. Heb het niet eens gebruikt, want een dag later was het gewoon weg met gewone creme. Had ik toch gelijk.Klacht! :-) - Pagina 2 561177

O, dit is weer een ander licht op de zaak. Straks nog maar even naar het dorp, het is toch koopavond.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht! :-) - Pagina 2 Empty Re: Klacht! :-)

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 4:22

Dactarin werkt tegen schimmel en ligt bij de drogist/ supermarkt gewoon in de schappen. Vaak bij de voetverzorging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht! :-) - Pagina 2 Empty Re: Klacht! :-)

Bericht  juffie001 vr 20 apr 2012 - 6:44

Ach wat zielig!
Ik gebruikte t zelfde als Snoepy87, echt ideaal!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht! :-) - Pagina 2 Empty Re: Klacht! :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum