Klacht! :-)
+10
hellowkitty
Pussycat
Susan
Chelle
LindaK
Océane
MissD
L!ND@
Viva
Darius
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Klacht! :-)
_MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Aimee schreef:Heeft hij niet een schimmeltje? Dan kan je beter even de dokter bellen, zodat die een zalfje kan voorschrijven. Mijn schoonmoeder (kraamverzorgster) heeft mij gezegd dat als uitslag binnen een week niet weg begint te trekken, het meestal en schimmel is.
O, werkelijk? Dat is nog een idee. Ik probeer de maizena dit weekend en anders bel ik maandag even de dokter. Dank je!
Die creme kun je ook gewoon bij de apotheek halen. Krijg je niet vergoed. Ik heb er miconazol van in huis.
Kruidvat enz. hebben het denk ik ook wel.
Dit wist ik dan weer niet Bij Luuk was de uitslag zo weg met het zalfje van de apotheek! (volgens mij koste het mij 9 euro ofzo)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:_MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Aimee schreef:Heeft hij niet een schimmeltje? Dan kan je beter even de dokter bellen, zodat die een zalfje kan voorschrijven. Mijn schoonmoeder (kraamverzorgster) heeft mij gezegd dat als uitslag binnen een week niet weg begint te trekken, het meestal en schimmel is.
O, werkelijk? Dat is nog een idee. Ik probeer de maizena dit weekend en anders bel ik maandag even de dokter. Dank je!
Die creme kun je ook gewoon bij de apotheek halen. Krijg je niet vergoed. Ik heb er miconazol van in huis.
Dit wist ik dan weer niet Bij Luuk was de uitslag zo weg met het zalfje van de apotheek! (volgens mij koste het mij 9 euro ofzo)
Ik ook niet hoor. Ik was bij het cb en volgens die arts had de jongste een schimmeltje, terwijl ik het op luieruitslag hield, maar op haar aandringen toch een zalfje opgehaald bij de apotheek. Heb het niet eens gebruikt, want een dag later was het gewoon weg met gewone creme. Had ik toch gelijk.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Aimee schreef:_MamaRosa_ schreef:Darius schreef:Aimee schreef:Heeft hij niet een schimmeltje? Dan kan je beter even de dokter bellen, zodat die een zalfje kan voorschrijven. Mijn schoonmoeder (kraamverzorgster) heeft mij gezegd dat als uitslag binnen een week niet weg begint te trekken, het meestal en schimmel is.
Ik ook niet hoor. Ik was bij het cb en volgens die arts had de jongste een schimmeltje, terwijl ik het op luieruitslag hield, maar op haar aandringen toch een zalfje opgehaald bij de apotheek. Heb het niet eens gebruikt, want een dag later was het gewoon weg met gewone creme. Had ik toch gelijk.
O, dit is weer een ander licht op de zaak. Straks nog maar even naar het dorp, het is toch koopavond.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Dactarin werkt tegen schimmel en ligt bij de drogist/ supermarkt gewoon in de schappen. Vaak bij de voetverzorging.
Gast- Gast
Ach wat zielig!
Ik gebruikte t zelfde als Snoepy87, echt ideaal!
Ik gebruikte t zelfde als Snoepy87, echt ideaal!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» klacht TNT
» Klacht woningbouw, what to do?
» Klacht kinderdagverblijf
» Klacht bank, wat te doen?
» Klacht indienen huisarts?
» Klacht woningbouw, what to do?