Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klacht bank, wat te doen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Klacht bank, wat te doen?

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 8:23

Wij hebben in Juli onze nieuwe bank gekregen, een stoffen 3zits. Na een week of 2 viel het me op dat de kussens ontzettend inzakten, en dat de vulling van de kussens zich verplaatst, waardoor er allemaal rare bobbels op de kussens zaten.

Ik ben er mee terug gegaan, en kreeg binnen 2 weken 2 nieuwe rugkussens, superservice.
3 maanden later, hetzelfde verhaal, en weer nieuwe kussens gekregen...
Alleen....de nieuwe kussens hebben hetzelfde probleem...het is echt een heel lelijk gezicht. (en dat zegt bijna iedereen die hier binnenkomt, ik ben geen zeurpiet haha)
Ik draai ze elke dag, dus daar kan het niet aan liggen. De medewerker van de winkel vertelde dat ze veel klachten hadden gehad hierover, en dat ze toen in de fabriek de vulling hebben verbeterd...maar daar is dus niks van te merken.

nu wil ik dus eigenlijk weer terug naar de winkel, maar vriendlief zegt dat ik zeur.... maar ja, ik heb 800 euro betaald voor die bank, nog maar een halfjaar terug...en ik vind toch niet dat een bank na een halfjaar al zo slecht kan zijn....toch?

en als ik naar de winkel ga, moet ik dan genoegen nemen met wéér nieuwe kussens, of moet ik gewoon vragen of ik een nieuwe bank uit mag zoeken voor datzelfde geld?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  TukTuk wo 16 feb 2011 - 8:25

Ik zou er zeker mee terug gaan! En ik zou toch wel proberen te gaan voor een nieuwe bank.. Waarom zou je genoegen nemen met kussens die over een paar weken er weer net zo uit zien?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 8:28

ja je hebt denk ik gelijk hoor, maar ik ben nooit zo'n held met dat soort dingen. ik laat me te makkelijk afschepen en sta nooit zo erg op mn strepen zeg maar... ben te snel bang dat mensen me een zeurpiet vinden;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  TukTuk wo 16 feb 2011 - 8:43

nou ik vind dat je voor een bank van 800 euro best mag zeuren Wink Ze hebben ze een aantal keer een oplossing gegeven, wat geen oplossing bleek te zijn.. Ze hebben zelf erkend dat er meerdere klachten over waren.. Je kan moeilijk de aankomende 5 jaar iedere 2/3 maanden terug gaan voor nieuwe kussens Wink
Het moet gewoon goed zijn, en als na 2x de kussens vervangen blijkt dat t nog niet opgelost is, dan moeten ze met een andere oplossing komen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  Pannetoet wo 16 feb 2011 - 8:54

Inderdaad gewoon mee teruggaan!
En ik sluit mij helemaal aan bij AngelNyn...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:44

*Marietje* schreef:Wij hebben in Juli onze nieuwe bank gekregen,

Waar? Ik krijg nooit iets. Ik moet het meestal kopen. :P (Sorry, zeer flauw grapje)

Maar volgens mij zijn ze verplicht een goede alternatief te bieden als de bank dusdanig veel problemen geeft, dezelfde problemen geeft, dat het niet het zicht, maar ook het zitplezier vergalt.

Mijn vader is zelfs eens met een stoel naar buiten gelopen, omdat ze niet wilden luisteren. Door de scene, en wat ben ik blij dat ik er niet bij was, kreeg hij wat hij wilde... Namelijk een stoel die wel voldeed aan de eisen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  JD wo 16 feb 2011 - 11:30

hahaha oke oke gekocht, bij de woonexpress;)
ik ga morgen gewoon een nieuwe bank eisen.

punt uit. (go me!) maar ja, eerst nog eens zien of ik ook weer zo stoer ben als ik in de winkel sta Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  Winegum wo 16 feb 2011 - 22:05

Heel veel succes Marietje. Je hetb een heel goed punt, dus ik acht de kans wel aanwezig dat je iets voor elkaar kunt krijgen bij de winkel! Dit is echt niks en je kunt inderdaad moeilijk elk kwartaal terug komen.
Ben benieuwd wat je kunt regelen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht bank, wat te doen? Empty Re: Klacht bank, wat te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum