NAV Wanneer je iemand herkent...
+16
Ella
Highway
MissD
Caresses
Susan
Rush
Lieke128
Bolleke
Snoes
Blond
Sarah1985
mickey
Minx
Bazinga
Pompoen
Twellie
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: NAV Wanneer je iemand herkent...
Bruce schreef:Ik zag gisteren je post in het topic waarin je jezelf in 10 zinnen moest beschrijven. Persoonlijk ken ik maar weinig mensen die zoveel verschillende instrumenten bespelen. Denk je niet dat iemand je daaraan zou kunnen herkennen? En geheel offtopic even een nieuwsgierige vraag Wat zou je aan het conservatorium willen studeren? Schoolmuziek of één instrument als hoofdvak?Zoey schreef:Ik wil liever niet herkent worden, daarom plaats ik geen foto's en verdraai ik af en toe wat kleine details als ik privé verhalen vertel hier. Niks substantieels, maar zo dek ik mezelf wel een beetje in.
Als ik door een van jullie herkend zou worden zou ik het dus ook niet zo leuk vinden, tenminste, als het iemand is die ik persoonlijk al ken en diegene herkent mij aan mijn posts. Als ik op straat zou worden herkend door een forummer die ik niet persoonlijk ken buiten het forum dan vind ik het juist leuk!
Ik heb ooit 1nge (die komt hier volgens mij niet meer) in de winkelstraat in Maastricht gespot, maar ze liep aan de overkant van de straat en zag eruit alsof ze behoorlijk gehaast was, dus ik heb haar toen niet aangesproken. Verder heb ik volgens mij nog nooit een forummer in het wild gespot en ben ik zelf ook niet gespot.
Ik ken wel een aantal personen die meerdere instrumenten bespelen, ook omdat ik natuurlijk in een orkest speel. Ik heb ook twee instrumenten veranderd in die post dat bedoel ik dus met details veranderen
Ik zou aan het conservatorium graag piano als hoofdvak willen doen
Gast- Gast
kruimelje schreef:
Zoey, ik ben ook nieuwsgierig, waarom ga je niet naar het conservatorium en wat zou je dan inderdaad willen studeren?
Piano dus en ik doe het niet omdat ik weet dat er hele zware toelatingseisen zijn waarvan ik bang ben dat ik ze niet ga halen. Daarnaast zijn de kansen op een baan op muziekgebied ook niet heel hoog. Ik heb dus voor een zekere toekomst gekozen en doe muziek erbij als hobby
Gast- Gast
Whaha ik was me inderdaad na je vorige post nog aan het afvragen of je inderdaad gewoon een instrument had veranderd en inderdaad dus. ApartZoey schreef:
Ik ken wel een aantal personen die meerdere instrumenten bespelen, ook omdat ik natuurlijk in een orkest speel. Ik heb ook twee instrumenten veranderd in die post dat bedoel ik dus met details veranderen
Ik zou aan het conservatorium graag piano als hoofdvak willen doen
Piano, leuk! Klassiek? Ik heb zelf 1 jaar conservatorium gedaan (klassiek piano), maar ben ermee gestopt omdat ik behoefte had aan meer intellectuele uitdaging. Het beetje muziektheorie dat we kregen, vond ik niet voldoende en ik kan geen bevrediging halen uit 6 uur per dag piano spelen. Het is nu gewoon een grote hobby en dat zal het ook altijd blijven (al droom ik er soms wel van om toch nog het conservatorium af te maken, gewoon om nog een stuk beter te worden dan ik nu ben, niet om er daarmee beroepsmatig iets mee te doen).
Waarom twijfel je? Bang dat je het niet kunt? Of ben je al aan het werk en is het de stap terug naar studeren?
Gast- Gast
Iedere keer als ik jou zie posten dat je in Maastricht studeert, denk ik weer 'Hee in Maastricht, wat cool, daar heb ik ook gestudeerd', om me vervolgens te bedenken dat ik dat al wist omdat ik het eerder had gelezen. Maar blijkbaar vergeet ik het steeds weer, haha. Hoever ben jij nu eigenlijk? Inmiddels zul je wel tegen het einde lopen toch?kruimelje schreef:Ik heb nog nooit iemand ontdekt, en ik ben zelf ook noot gespot geloof ik. Ik ken wel iemand die op het oude forum ook kwam, maar volgens mij is ze hier niet actief. Ik denk dat ik wel snel te herkennen zou zijn, aangezien ik op het conservatorium in Maastricht studeer, en ik daar zo ongeveer de oudste ben.
Zoey, ik ben ook nieuwsgierig, waarom ga je niet naar het conservatorium en wat zou je dan inderdaad willen studeren?
Gast- Gast
Zie mijn vorige post ik ben nu bijna klaar met mijn studie en kan het me financieel ook niet veroorloven om nog een studie te gaan volgen helaas
Gast- Gast
Ik denk dat ik wel iets zou zeggen... Vind het meestal niet zo erg om herkend te worden ofzo, al denk ik dat ik in deze fase eerder iemand zal herkennen dan iemand mij
Al is het inderdaad gewoon "Hoi!", ik heb dat heel vaak, dat ik al "Hoi" heb gezegd omdat ik denk iemand te zien die ik ken maar dat die er alleen maar op lijkt (of soms achteraf niet eens op lijkt maar ik gewoon niet goed kijk:P )
Al is het inderdaad gewoon "Hoi!", ik heb dat heel vaak, dat ik al "Hoi" heb gezegd omdat ik denk iemand te zien die ik ken maar dat die er alleen maar op lijkt (of soms achteraf niet eens op lijkt maar ik gewoon niet goed kijk:P )
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Bruce waar heb je gestudeerd? Oh ik lees het al, wat leuk! Ik zit in het tweede jaar, nog 2 jaar hierna dus. De theorie is in Maastricht in tegenstelling tot andere conservatoria van matige kwaliteit, maar voor mij is dat juist goed te doen, met C. erbij. Alleen tegen het einde van het blok is het druk. Jij woont in Maastricht?
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zag het, het loopt een beetje door elkaar
In mijn jaar op het conservatorium was er een meisje dat fulltime hoofdvak piano studeerde en dat daarnaast een fulltime baan had als psycholoog had om haar pianostudie te bekostigen. Maar dat lijkt me ook weer niet ideaal. Die had verder gewoon geen leven.
In mijn jaar op het conservatorium was er een meisje dat fulltime hoofdvak piano studeerde en dat daarnaast een fulltime baan had als psycholoog had om haar pianostudie te bekostigen. Maar dat lijkt me ook weer niet ideaal. Die had verder gewoon geen leven.
Gast- Gast
Lijkt mij ook niet ideaal nee, sowieso moet je eigenlijk 40 uur beschikbaar zijn op het conservatorium, door projecten waar je in geplaatst word, maar voor piano is dat wellict anders.
Bolleke- Kletskop
En Rush, in de Mac Donalds in JSarah1985 schreef:Ik moest vorig jaar naar het ziekenhuis voor een onderzoek. En toen werd ik geholpen door iemand van het forum. Ze had mijn naam gezien en ze vroeg eerst of ik het erg vond of ze mij hielp. Verder ben ik nog nooit aangesproken. Wel heb ik doedel eens gezien midden op het museumplein met Koninginnedag toen hebben we gepraat en iemand die bij haar was maakte foto's van het optreden voor mij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb aan de hand van posts nog nooit iemand herkent. Ik heb wel eens een forumster gespot, Sarah1985 dus. :-)
Oh en Evelyn, op een hardstyle feestje!
Oh en Evelyn, op een hardstyle feestje!
Laatst aangepast door Rush op do 19 apr 2012 - 19:55; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Oh ik dacht echt dat je al in het derde of heel misschien zelfs het vierde jaar zou zitten. Slecht gevoel voor tijd duskruimelje schreef:Bruce waar heb je gestudeerd? Oh ik lees het al, wat leuk! Ik zit in het tweede jaar, nog 2 jaar hierna dus. De theorie is in Maastricht in tegenstelling tot andere conservatoria van matige kwaliteit, maar voor mij is dat juist goed te doen, met C. erbij. Alleen tegen het einde van het blok is het druk. Jij woont in Maastricht?
Ik had inderdaad gehoord dat de theorie in Maastricht slechter is dan op andere conservatoria. Bij de toelating in Maastricht slaagde ik ook met vlag en wimpel voor theorie, terwijl ik in Utrecht bijvoorbeeld eerst nog het voorbereidende jaar moest doen (gold overigens ook voor mijn niveau van piano, Maastricht direct eerste jaar en Utrecht eerst voorbereidend jaar). Ik woon inmiddels in Maasmechelen, maar werk wel in Maastricht.
Waar woon jij ergens? En wat wil je met je opleiding gaan doen straks? Muziekdocent? Of meer de uitvoerende kant (voor zover dat haalbaar is met een kind)?
Gast- Gast
Ik heb wel moeite met de theorie, dat wil zeggen de algemene muziekleer. De rest van de theorie is alleen veel werk maar qua nivo goed te doen. Het kan dat je voor je hoofdvak op het ene conservatorium in het eerste jaar toegelaten kan worden en het andere in de voorbereidende klas, dat heeft met de docent te maken meestal. Ik wil straks inderdaad les gaan geven, op muziekscholen of prive. Sowieso is het al moeilijk met mijn leeftijd in een orkest te komen, en je moet al in het buitenland terecht komen, aangezien in NL alles wegbezuinigd word.
Bolleke- Kletskop
O ja is ook zo.Haha we.zeiden beide niks toenRush schreef:En Rush, in de Mac Donalds in JSarah1985 schreef:Ik moest vorig jaar naar het ziekenhuis voor een onderzoek. En toen werd ik geholpen door iemand van het forum. Ze had mijn naam gezien en ze vroeg eerst of ik het erg vond of ze mij hielp. Verder ben ik nog nooit aangesproken. Wel heb ik doedel eens gezien midden op het museumplein met Koninginnedag toen hebben we gepraat en iemand die bij haar was maakte foto's van het optreden voor mij.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Hahaha nee, ik was een beetje flabbergasted haha. Je verwacht het niet heSarah1985 schreef:O ja is ook zo.Haha we.zeiden beide niks toenRush schreef:En Rush, in de Mac Donalds in JSarah1985 schreef:Ik moest vorig jaar naar het ziekenhuis voor een onderzoek. En toen werd ik geholpen door iemand van het forum. Ze had mijn naam gezien en ze vroeg eerst of ik het erg vond of ze mij hielp. Verder ben ik nog nooit aangesproken. Wel heb ik doedel eens gezien midden op het museumplein met Koninginnedag toen hebben we gepraat en iemand die bij haar was maakte foto's van het optreden voor mij.
Rush- Lady Post-a-lot
O ik heb trouwens lady ook eens gespot toen zij aan het werk was. En mijn vader op de eerste hulp lag. Toen heb ik niks gezegd want was teveel met mijn vader bezig
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik zou denk ik niks zeggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik zou het wel zeggen omdat ik het ook zelf zou willen weten wanneer iemand mij zou herkennen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou het wel willen weten als iemand mij herkent n.a.v. mijn posts, of van de weinige foto's die ik plaats.
Ik ben 1 keer herkend door een meisje van het forum die had me door de stad zien wandelen met mijn dochter...
Ik ben 1 keer herkend door een meisje van het forum die had me door de stad zien wandelen met mijn dochter...
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik zeg het net heel toevallig tegen de forumster in kwestie dat ik haar net zag.
Gast- Gast
Ik heb wel eens een meisje herkend dat ik niet zelf kende maar de vriendin van een kennis van mij was. Het was echt heel gek haha, want ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk maar ze schreef wel eens over haar vriend en die ken ik wel. Ik heb toen niets gezegd, want wat heb je er aan. Misschien heeft ze mij ook wel herkend aan de hand van foto's hier en facebook en (toentertijd) hyves.
Gast- Gast
Ik zal iemand op straat niet direct aanspreken maar als ik diegene vaker zou zien, bv als een collega of wat zal ik het wel even noemen. Maar ik zou iemand nooit confronteren met wat diegene schrijft of iets doorvertellen over diegene. Vind het ook prettig als iemand bij mij aangeeft mij te 'kennen', dan kun je er evt toch rekening mee houden. Tot nog toe is er maar 1 iemand op het forum van wie ik weet wie ze in het dagelijks leven is en dat ze in ongeveer dezelfde kringen verkeerd
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb nog nooit iemand herkend op het forum. mocht ik wel iemand herkennen vanuit mijn directe omgeving dat zal ik dat zeker zeggen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben wel eens herkend en ik heb zelf iemand herkend.
Ach ik heb niets te verbergen en echte prive dingen zet ik hier niet op dus vind het niet erg als mensen mij herkennen. vind het alleen maar grappig dan
Ach ik heb niets te verbergen en echte prive dingen zet ik hier niet op dus vind het niet erg als mensen mij herkennen. vind het alleen maar grappig dan
Ik heb Caroow een keer gezien aan het afhaalluik van de grote gele 'm'. We herkenden elkaar en we zeiden 'hoi'.
Sindsdien hebben we elkaar al een paar keer gemeet.
Sindsdien hebben we elkaar al een paar keer gemeet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Herkent iemand dit?
» Iemand die dit herkent?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit 'ziektebeeld'?
» Iemand die dit herkent?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit?
» Herkent iemand dit 'ziektebeeld'?