Hoe zit dit? (verlof)
+9
Clapperdie
Spring
CCC
Puggle
juffie001
studiebol
vlinder-19
Roodkapje
Caroow
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe zit dit? (verlof)
CAO primair onderwijs:
Het zwangerschaps- en bevallingsverlof van de vrouwelijke werknemer dat samenvalt met de verlofperiode
van de zomervakantie, zoals deze wordt vastgesteld in de Regeling spreiding zomervakanties van de minister
van OCW, wordt voor maximaal drie weken gecompenseerd. Dit compensatieverlof wordt aansluitend op het
zwangerschaps- en bevallingsverlof, dan wel de zomervakantie genoten, tenzij werkgever en werknemer
anders overeenkomen
Het zwangerschaps- en bevallingsverlof van de vrouwelijke werknemer dat samenvalt met de verlofperiode
van de zomervakantie, zoals deze wordt vastgesteld in de Regeling spreiding zomervakanties van de minister
van OCW, wordt voor maximaal drie weken gecompenseerd. Dit compensatieverlof wordt aansluitend op het
zwangerschaps- en bevallingsverlof, dan wel de zomervakantie genoten, tenzij werkgever en werknemer
anders overeenkomen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Charles, je moet je cao even checken.
In die van het onderwijs staat, dat als je de volle 6 weken in je verlof wallen, kun je er 3 weken van terug krijgen.
Geweldige tip, ga ik checken thanx.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Charlie schreef:2CKC2 schreef:Charlie schreef:Damn dat klinkt ook niet prettig. Heb je er een foto van gemaakt? Hoe voel je je nu trouwens?
Nee man, ik was echt 8 maanden zwanger leek wel! van 27 babies haha.
Ik voel meheelgoed. Zit op wachtdag 6 moet er nog 8.. voel afentoe menstruatiekrampen en mijn (.)(.) zijn HUGE! Maar tot nu voel ik me erg gezegend. Geen last van prikken, geen tegenslagen tot nu.. kan niet lang goed gaan zou je zeggen... dus ik zit te wachten op bloed.
Spannend, ik denk elke dag aan je.
Ik ook aan jou ben stiekem op je.
Charlie x CKC2
Gast- Gast
Oeh, lijkt de lagere school wel. CKC is op Charlie2CKC2 schreef:Charlie schreef:2CKC2 schreef:Charlie schreef:Damn dat klinkt ook niet prettig. Heb je er een foto van gemaakt? Hoe voel je je nu trouwens?
Nee man, ik was echt 8 maanden zwanger leek wel! van 27 babies haha.
Ik voel meheelgoed. Zit op wachtdag 6 moet er nog 8.. voel afentoe menstruatiekrampen en mijn (.)(.) zijn HUGE! Maar tot nu voel ik me erg gezegend. Geen last van prikken, geen tegenslagen tot nu.. kan niet lang goed gaan zou je zeggen... dus ik zit te wachten op bloed.
Spannend, ik denk elke dag aan je.
Ik ook aan jou ben stiekem op je.
Oke, ik ben vervelend, ik ga iets nuttigs doen
Gast- Gast
Hoor je niet onder de cao primair onderwijs?
CKC AND CHARLIE SITTING IN A TREE K-I-S-S-I-N-G
Lejow- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Mamsie schreef:Ik snap dat je het nu al best wat vindt maar kom op je doet net of er al een skippybal inzit.
Nou weet je wat het is, serieus. Het is niet zozeer het formaat, het is het tempo waarmee het groeit. En ik durf te beweren dat dat héél hard is...ik heb amper tijd om mijn evenwicht te hervinden, te wennen, ermee te leren bewegen of de huid te laten wennen en 2 dagen later is het alweer anders. Daarnaast ben ik al 12 kilo bijgekomen en ben ik behoorlijk astmatisch en mijn lichaam is echt supersnel bekaf. Ik vind dus dat ik best een beetje mag zeuren .
Okee ik begrijp het, ja het groeien gaat nu hard. Vervelend van je astma, dat is wel extra vermoeiend idd. Ik kreeg het idee dat het echt om het formaat ging en dan dacht ik meid je moet nog zo lang.
Ik weet hoe je je voelt hoor ik had een 2-ling buik met 1 kind erin. Dat is ook gemeen!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Hoor je niet onder de cao primair onderwijs?
Nee we hebben een eigen cao. Maar ik zal hem opvragen en uitspitten.
Gast- Gast
Nie op inet te vinden?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Nie op inet te vinden?
Ik vergeet altijd waaronder wij vallen, ik kan 'm bij ons van de g/schijf halen maar ben even te lame om in te loggen.
Gast- Gast
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Verlof en centerparcs.
» Ik heb verplicht verlof....
» Einde verlof.
» Solliciteren tijdens verlof?
» Eerder stoppen met verlof.