Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Aaah die baby is ook leuk! Ik vond John Williams toen voor zo'n goede doelen programa als Beyonce ook zo gaaf om te zien!
Als ik die dansgroep van nu zie(met die groene broeken) dan denk ik altijd.. waarom kan ik niet zo dansen?? Lijkt me echt gaaf om te doen.
Als ik die dansgroep van nu zie(met die groene broeken) dan denk ik altijd.. waarom kan ik niet zo dansen?? Lijkt me echt gaaf om te doen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Zo als die meiden bedoel je? Met je billen schudden?
Vroeger kon ik dat zo goed! En tegenwoordig heb ik echt van die oude lullen danspasjes haha
Vroeger kon ik dat zo goed! En tegenwoordig heb ik echt van die oude lullen danspasjes haha
Gast- Gast
Nee gewoon alles wat ze doen, niet alleen die billen, al die pasjes, die moves, alles gewoon.. lijkt me super als ik dat zou kunnen.
studiebol- Ratel
Misschien kan je je meisjes 'the dancing sisters' wat moves laten leren door ze op streetdance te doen ofzo L mag ook wel op dansen, maar geen spitzen werk hoor!
Gast- Gast
Trouwens hier staat heel vaak de tv aan op Slam TV, Xite of 538TV dus dikke kans dat ze nog wel zo gaat dansen haha staat ze net als ie baby
Ik zou wel willen dat ik het post zwangerschapslijf van Beyonce had!
Ik zou wel willen dat ik het post zwangerschapslijf van Beyonce had!
Gast- Gast
Oooh ja dat zou ik ook wel willen dat lijf van Beyonce...... *dream on dream on studiebol*
Wij beginnen hier gewoon ons eigen facebook parel
Wij beginnen hier gewoon ons eigen facebook parel
studiebol- Ratel
Hahaaha ja, maar dat kunnen wij natuurlijk ook gewoon doorzetten op fb zijn we niemand tot last haha
Gast- Gast
Misschien ontdekt de rest dat het hier heeel gezellig is en dat ze dan weer terug komen
studiebol- Ratel
Jeetje wat een gezelligheid hier ik lag gister om half 11 ko in bed, schoonvader belde nog voor ik naar bed ging, hij had buikpijn, maagpijn, nierpijn, vanalles, dus moest nog ff naar het ziekenhuis. Half 1 belde hij op dat hij weer naar huis mocht, en voor mij was het om 7 uur weer dag (volgens E.lena...) Heb gister ook HGT zitten kijken, vind die 3 homo's ook geweldig!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla wat vervelend voor je schoonvader zeg! Maar ze hebben niks kunnen vinden? Hoe is gister de rest van de dag gegaan je was nog al druk met van alles!?
studiebol- Ratel
Ayla, dat is vervelend inderdaad. Hopelijk valt het mee wat hij heeft.
Hier is 7 uur uitslapen geloof ik, meestal komt ze al rond 6 uur. Maar dan staat de wekker toch, dus zo'n ramp is het niet, alleen jammer van het weekend.
Ik kom er niet zo goed uit met voedingen momenteel:
7 uur bv
9.30 fruit
11 uur bv
12.30 brood
15.00 flesje kv
17.30 groente
19.00 bv,
Ik ben zowat de hele dag eten aan het geven en kom ook totaal niet meer uit met haar slaapjes. Fruit eet ze wel veel, maar dat is nu juist niet weer ter vervanging van een voeding. Brood en groente eet ze nog niet echt veel (1/4 boterham en de laatste dagen maar een paar hapjes groente).
Hier is 7 uur uitslapen geloof ik, meestal komt ze al rond 6 uur. Maar dan staat de wekker toch, dus zo'n ramp is het niet, alleen jammer van het weekend.
Ik kom er niet zo goed uit met voedingen momenteel:
7 uur bv
9.30 fruit
11 uur bv
12.30 brood
15.00 flesje kv
17.30 groente
19.00 bv,
Ik ben zowat de hele dag eten aan het geven en kom ook totaal niet meer uit met haar slaapjes. Fruit eet ze wel veel, maar dat is nu juist niet weer ter vervanging van een voeding. Brood en groente eet ze nog niet echt veel (1/4 boterham en de laatste dagen maar een paar hapjes groente).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje ik wilde idd vragen wanneer jullie meid slaapt
Hier is geen schema, ik krijg het niet voor elkaar, met hun slaapjes dus ik zie wel wanneer ik het doe. En nu zijn ze ook met hun slaapjes aan het klieren dus is het helemaal kansloos.
Ze hebben hier om 8 uur melk gehad, toen om 9 uur peer toen in bad en nu liggen ze in bed. Dus sorry ik heb geen tips!
Hier is geen schema, ik krijg het niet voor elkaar, met hun slaapjes dus ik zie wel wanneer ik het doe. En nu zijn ze ook met hun slaapjes aan het klieren dus is het helemaal kansloos.
Ze hebben hier om 8 uur melk gehad, toen om 9 uur peer toen in bad en nu liggen ze in bed. Dus sorry ik heb geen tips!
studiebol- Ratel
Blondje: ik heb er nog helemaaaal geen verstand van hoor. Maar kan je die bv van 11.00 dan niet na de boterham geven? Dat je dus brood/bv combineert. Of zit ze dan al te vol? Lastig hoor, ben blij dat het bij mij nog 3 maandjes duurt al dat bijvoeden enzo
Lukt het bij jou goed Studiebol? Geef je ze tegelijk hun fruithap/groentehap? Wat een bende zal dat zijn of valt het mee
Wat betreft Beyonce haar postzwangerschap figuur.. ik zag laatst een interview dat ze na 6 weken al op een streng dieet en training is gezet (en daarna zegt ze dat ze tot 10 weken borstvoeding heeft gegeven, ik vraag me af hoe ze dat dan heeft gedaan maargoed). Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar na 6 weken had ik het echt nog niet getrokken om streng te gaan trainen en dieeten (nu nog steeds niet trouwens ).
Lukt het bij jou goed Studiebol? Geef je ze tegelijk hun fruithap/groentehap? Wat een bende zal dat zijn of valt het mee
Wat betreft Beyonce haar postzwangerschap figuur.. ik zag laatst een interview dat ze na 6 weken al op een streng dieet en training is gezet (en daarna zegt ze dat ze tot 10 weken borstvoeding heeft gegeven, ik vraag me af hoe ze dat dan heeft gedaan maargoed). Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar na 6 weken had ik het echt nog niet getrokken om streng te gaan trainen en dieeten (nu nog steeds niet trouwens ).
Gast- Gast
Ik ben erg blij dat ik niet het werk van Beyonce doe en dat ik zoveel voor mijn figuur moét doen.
Lotte slaapt nu ook, dus haar voeding van 11 uur schuift op, zal inderdaad in combinatie met brood worden. Weet dan weer niet wat wijsheid is, eerst bv en dan brood of andersom.
Lotte slaapt nu ook, dus haar voeding van 11 uur schuift op, zal inderdaad in combinatie met brood worden. Weet dan weer niet wat wijsheid is, eerst bv en dan brood of andersom.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Nicci, ik ben van nature erg lui, dus voor of na mijn zwangerschap het maakt niet uit ik had het sowieso niet getrokken
Yep ze zitten hier naast elkaar en omstebeurt krijgen ze een hapje en ja het is een bende! Vooral als ze bedenken dat je na het eten ook je hand in je mond kan stoppen terwijl je het eten nog niet hebt door geslikt en dan haal je je hand uit je mond en ga je met je hand over je gezicht heen en door je haren! Haha kan je een voorstelling maken hoe het er dan hier er uit ziet??
Yep ze zitten hier naast elkaar en omstebeurt krijgen ze een hapje en ja het is een bende! Vooral als ze bedenken dat je na het eten ook je hand in je mond kan stoppen terwijl je het eten nog niet hebt door geslikt en dan haal je je hand uit je mond en ga je met je hand over je gezicht heen en door je haren! Haha kan je een voorstelling maken hoe het er dan hier er uit ziet??
studiebol- Ratel
Hahahaha, nou enigzins ja! En jij wacht, kijkt toe en als ze echt helemaal klaar zijn ruim je op? Of ben jij ondertussen met snoetepoetsers en doekjes in de weer (dat laatste maakt het beeld wel nog net even wat leuker ).
Hier lekker dagje alleen met mijn meisje. Ze spuugde daarstaks iets heel geeligs.. is dat gewoon oud zuur ofzo? Weet iemand dat? Ze heeft ook wel iets verhoging, maar ligt nu lekker te slapen. Gister hebben we het allereerste iniminischaterlachje gehoord.. ooo dat is toch wel heel leuk he!!
Hier lekker dagje alleen met mijn meisje. Ze spuugde daarstaks iets heel geeligs.. is dat gewoon oud zuur ofzo? Weet iemand dat? Ze heeft ook wel iets verhoging, maar ligt nu lekker te slapen. Gister hebben we het allereerste iniminischaterlachje gehoord.. ooo dat is toch wel heel leuk he!!
Gast- Gast
Dat gelige heeft F ook wel eens, ik vermoed dat het slijm ofzo is. Is ze verkouden? Dan kan het natuurlijk zijn dat ze slijm in haar keel krijgt, en dat afslikt. Als ze dan moet spugen, komt het er weer uit.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Blondje, het lijkt me ook lastig. Op mijn werk doen we altijd een fles melk ná het middageten, maar kan me voorstellen dat ze dan gaat jengelen, zeuren van de honger en helemaal geen boterham eet .. Ik zou even kijken hoeveel honger ze heeft, en als het meevalt eerst de boterham geven, heeft ze veel honger eerst de bv, is toch het belangrijkste.
Hier krijgt moppie straks voor het eerst groente, ben benieuwd, fruit gaat steeds iets beter, maar ze snapt nog niet helemaal dat het ook echt IN je mond moet blijven, ze duwt het eruit met haar tong.
Voor de rest net cakejes willen bakken, begeeft de staafmixer én de keukenmachine het .. allebei dood, dus die hebben we weggegooid ..
Voor de rest hebben we de canvas van L opgehangen, hij is wel groot zeg! Maar we vinden hem prachtig geworden!
*poef! weggetoverd!*
Hier krijgt moppie straks voor het eerst groente, ben benieuwd, fruit gaat steeds iets beter, maar ze snapt nog niet helemaal dat het ook echt IN je mond moet blijven, ze duwt het eruit met haar tong.
Voor de rest net cakejes willen bakken, begeeft de staafmixer én de keukenmachine het .. allebei dood, dus die hebben we weggegooid ..
Voor de rest hebben we de canvas van L opgehangen, hij is wel groot zeg! Maar we vinden hem prachtig geworden!
*poef! weggetoverd!*
Laatst aangepast door Parel op za 5 mei 2012 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi Parel! Hij is wel groot, maar het is niet te groot hoor, vind ik. Ohhh ik vind die swingende baby ook leuk, dat zal E. wel niet gaan doen, ik heb geen dans-genen en vriend ook niet (al zegt ie van wel).
Blondje ik zou denk ik dan wat gaan combineren, of (als je wil) terug naar 3 voedingen, of 1 voeding later op de avond. Wij hebben het nu zo: 07:00 fles,`10:00 fruit, 12:00 brood 12:30 fles, 15:00 tussendoortje (soepstengel en sap, jij zou bijv. soepstengel en bv kunnen doen?) 17:30 groente en 20:00 fles. Brood eet E. ook nog niet echt, daar krijgt ze dus een gewone grote fles bij.
Schoonpaps heeft wss een urineweginfectie, dus nu antibiotica en dan hopen dat het overgaat. Als hij koorts had gehad had die moeten blijven, gelukkig had ie dat niet. Anders had ik vannacht zijn hondje nog op moeten halen (niet dat ik het erg vond hoor). Hij heeft donderdag een hondje opgehaald, die heb ik vandaag getrimd, kei leuk beestje en nu is ze weer netjes
Studie gister had ik het niet zo druk hoor... Vandaag wel druk geweest, gister lekker rustig aan gedaan.
Blondje ik zou denk ik dan wat gaan combineren, of (als je wil) terug naar 3 voedingen, of 1 voeding later op de avond. Wij hebben het nu zo: 07:00 fles,`10:00 fruit, 12:00 brood 12:30 fles, 15:00 tussendoortje (soepstengel en sap, jij zou bijv. soepstengel en bv kunnen doen?) 17:30 groente en 20:00 fles. Brood eet E. ook nog niet echt, daar krijgt ze dus een gewone grote fles bij.
Schoonpaps heeft wss een urineweginfectie, dus nu antibiotica en dan hopen dat het overgaat. Als hij koorts had gehad had die moeten blijven, gelukkig had ie dat niet. Anders had ik vannacht zijn hondje nog op moeten halen (niet dat ik het erg vond hoor). Hij heeft donderdag een hondje opgehaald, die heb ik vandaag getrimd, kei leuk beestje en nu is ze weer netjes
Studie gister had ik het niet zo druk hoor... Vandaag wel druk geweest, gister lekker rustig aan gedaan.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hier weer een uit het niks krijsend dametje .. Ik denk dat ze (na het zwemmen, helaas kan mama er ook niet tegen) toch weer een oorontsteking aan het ontwikkelen is. Ze ligt nu (na een zetpil, schone luier, tussikind hoestdruppels, dentinox voor doorkomende tandjes, een flesje) op bed, toen ze op haar linkeroor wilde liggen ging ze weer huilen en toen ik haar op haar linkerkant neer legde ging ze weer los. Alleen, ze heeft geen koorts en zie geen bultjes in haar mond. Ik word hier zo machteloos van dit vind ik echt verschrikkelijk.
Gast- Gast
Ach Parel wat balen . Veel meer opties qua medicijnen zijn er ook niet ofwel? Hebben jullie geen draagdoek/zak thuis, vindt ze dan misschien nu niet heel lekker? Dan hoeft ze ook niet op 1 kant van haar hoofdje te liggen..
Vind de foto in ieder geval wel heel mooi en zeker niet te groot! Denk dat als ie kleiner was geweest het juist een beetje zou weg vallen. Geweldige foto ook zeg..
Ayla: fijn voor je schoonvader! Wat voor hondje is het? Nog een puppy?
All; hier lekker aan het relaxen. L. ligt op bed met vriend en ik heb lekker uitgebreid gedoucht en nu lekker bakje koffie. Heerlijk!!
Vind de foto in ieder geval wel heel mooi en zeker niet te groot! Denk dat als ie kleiner was geweest het juist een beetje zou weg vallen. Geweldige foto ook zeg..
Ayla: fijn voor je schoonvader! Wat voor hondje is het? Nog een puppy?
All; hier lekker aan het relaxen. L. ligt op bed met vriend en ik heb lekker uitgebreid gedoucht en nu lekker bakje koffie. Heerlijk!!
Gast- Gast
Hahaha, ja we hebben alles wel geprobeerd!
Ze was er ook heel moe van, ligt nu al zeker 1,5 uur te slapen.
Ik heb geen draagdoek of draagzak, daar vind ze echt niks aan.
Ze is geen kindje wat hele dagen door gedragen wil worden, al vanaf baby af aan wilde ze niet eens lekker op dr buik bij je liggen..
Ze was er ook heel moe van, ligt nu al zeker 1,5 uur te slapen.
Ik heb geen draagdoek of draagzak, daar vind ze echt niks aan.
Ze is geen kindje wat hele dagen door gedragen wil worden, al vanaf baby af aan wilde ze niet eens lekker op dr buik bij je liggen..
Gast- Gast
Parel; wat sneu, zeg! Kan me voorstellen dat je je machteloos voelt!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Het gaat nu wel weer goed, geen idee wat het was! Ik zat net de huldiging van Ajax terug te kijken, en mijn vriend is voetballen, ik zat naast L die op dr rug aan het spelen was op een kleed op de grond. En ineens keek ik naast me en lag ze te lachen op dr buik haha nu rolt ze dus ook die kant op!
Gast- Gast
Parel wat leuk dat ze naar haar buik rolt! Kleine meisjes worden groot
Ayla, oh sorry ik dacht dat je een drukke dag had, heb ik het vast verkeerd begrepen. Hoe is het nu met je schoonvader?
Nicci, ik ben ondertussen druk in de weer met de doekjes om de schade enigzins in bedwang te houden
Ik ben gisteren naar het 5 mei festival in de buurt geweest, hele dag wat buikpijn gehad maar ik dacht komop niet aanstellen. De meiden waren bij mijn ouders en mochten daar ook logeren, uiteindelijk toch op tijd naar huis gegaan want ik voelde me echt beroerd en vanochtend heb ik ongeveer de hele tijd op de wc door gebracht... zoo wat voel ik me slecht zeg. Heb denk ik vrijdagavond nasi gegeten die niet goed meer was, hij smaakte al wat raar dus ik heb het niet opgegeten maar blijkbaar wel voldoende om me er erg slecht van te voelen. Helaas moesten mijn ouders weg vandaag dus ik heb vanochtend de dames nog opgehaald. Tot 4 uur hebben we boven door gebracht in het grote bed, beetje slapen met zijn drieeen en beetje wakker zijn Nu maar naar beneden want ja ik moet toch wat eten anders blijf ik me zo gammel voelen.
Ik vind eigenlijk dat je na een zwangerschap gewoon nooit meer ziek kan zijn, gewoon geen griep, geen zere buik enzo. Het is lastig met kids in huis.
Ayla, oh sorry ik dacht dat je een drukke dag had, heb ik het vast verkeerd begrepen. Hoe is het nu met je schoonvader?
Nicci, ik ben ondertussen druk in de weer met de doekjes om de schade enigzins in bedwang te houden
Ik ben gisteren naar het 5 mei festival in de buurt geweest, hele dag wat buikpijn gehad maar ik dacht komop niet aanstellen. De meiden waren bij mijn ouders en mochten daar ook logeren, uiteindelijk toch op tijd naar huis gegaan want ik voelde me echt beroerd en vanochtend heb ik ongeveer de hele tijd op de wc door gebracht... zoo wat voel ik me slecht zeg. Heb denk ik vrijdagavond nasi gegeten die niet goed meer was, hij smaakte al wat raar dus ik heb het niet opgegeten maar blijkbaar wel voldoende om me er erg slecht van te voelen. Helaas moesten mijn ouders weg vandaag dus ik heb vanochtend de dames nog opgehaald. Tot 4 uur hebben we boven door gebracht in het grote bed, beetje slapen met zijn drieeen en beetje wakker zijn Nu maar naar beneden want ja ik moet toch wat eten anders blijf ik me zo gammel voelen.
Ik vind eigenlijk dat je na een zwangerschap gewoon nooit meer ziek kan zijn, gewoon geen griep, geen zere buik enzo. Het is lastig met kids in huis.
studiebol- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011