Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 4:01

Studie, klote zeg! Ik ben het helemaal met je eens, je kan als mama niet meer ziek zijn! En helemaal niet als tweelingmama ..

Ze wordt zeker groot, maar ik vind haar echt met de dag leuker worden!

Ze eet nu trouwens ook groente, en dat vind ze echt lekker! (Broccoli dan) Hoera!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Slakje zo 6 mei 2012 - 4:04

Wat leuk dat ze nu ook anders kan draaien!

Hier is Louise best wat 'lastig'. Ze huilt snel en veel, soms echt krijsen op andere moment jammeren. Maar wel bijna een hele dag door tenzij je met haar bezig bent. Grmbl. Erg handig is het niet.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 4:14

Kan best een sprongetje zijn, Slakje! Google anders even op sprongetjes & oei! ik groei smile

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 6 mei 2012 - 4:17

Parel en Slakje als ze zo vervelend is en ik geen oorzaak kan vinden geef ik altijd een of ander sprongetje de schuld Very Happy Ze is afgelopen weken ook wat vervelend geweest hier, geen idee waarvan, al vermoedt ik ook tandjes.

Studie beterschap! Toen ik hier de eerste en enige keer (tot nu toe) ziek was heeft mijn zus haar opgehaald, was ook haar vaste oppasdag dus kwam goed uit. Mocht zij niet kunnen kan ik nog mijn schoonvader of mijn moeder vragen, kunnen hun niet nog de buren... En dan zijn mijn opties een beetje op. Heb je niemand die even op kan passen? Met schoonpaps gaat het denk ik wel goed, heb hem nog niet gesproken vandaag, hij is bij zijn moeder (oma van vriend dus)

Hier vandaag lekker lui dagje, ondertussen toch stiekem best wat gedaan. Doen jullie nog wat met moederdag? Naar je eigen ouders/oma ofzo? Wij gaan volgende week sowiezo naar mama, opa en oma wonen daar vlakbij dus daar gaan we ook nog wel even heen. Moet ook wel, ben al zo lang niet geweest.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Slakje zo 6 mei 2012 - 8:23

Wanneer moet je trouwens beginnen met poetsen van de tandjes? Bij Louise zitten er nu 2 witte puntjes in haar mond. We hebben zo'n speciale tandenborstel voor het masseren van het tandvlees en het verzorgen van de eerste tandjes, maar moet daar al tandpasta bij gebruikt worden?

Wat gebruik ik het best bij doorkomende tandjes en pijn. De bijtring (uit de koelkast/niet uit de koelkast) is hier niet zo'n succes. Ze weet niet zo goed wat ze ermee moet. Ook als we het zelf in haar mondje steken doet ze niets.

Ik heb trouwens 2 potjes Luuf aangekocht in Nederland!

Met moederdag is mijn vriend jarig en hij heeft moederdag altijd in augustus gevierd, dus wij gaan enkel zijn verjaardag vieren.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla zo 6 mei 2012 - 9:03

Ik heb voor de tandjes dentinox gekocht, en je hebt ook antagel ofzoiets? BeeGee noemde het laatst. Poetsen vd tandjes raden ze hier aan vanaf het moment dat je witte puntjes ziet (zoals bij louise nu) en dan met speciale kindertandpasta.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 zo 6 mei 2012 - 19:27

Goedemorgen dames!

Hier zijn we vroege vogels vandaag .. mevrouw was om 6.00 klaar wakker, dus mama ook Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177 Ik ben na de fles maar meteen gaan douchen en me op gaan maken enzo. Dus ik zit al helemaal aangekleed en al , terwijl ik nergens heen hoef Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 394967 Normaal zit ik de halve dag in pyama dan, maargoed, dan gaan we straks maar even lekker wandelen. D. heeft vandaag haar roze polo aan, vind m wel schattig staan Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 253468018

* Foto weg Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 253468018

@Nicci: Ik weet niet wat dat gelige geweest is. Lijkt me gal ofzo? Ik heb het hier nog nooit gezien bij D.
Leuk dat je het eerste schaterlachje hebt gehoord hihi I love you

@Parel: Ik las gisteren dat kindjes ook vatbaarder zijn voor een oorontsteking als de tandjes bezig zijn door te komen. In combinatie met het zwemmen, zou dat zomaar eens kunnen zijn Neutral Ag zielig hoor zo'n oorontsteking. D. was helemaal D. niet toen. Krijsen, huilen, jammeren de hele dag ( en nacht) door. Zij had er toen ook langdurig koorts bij. Hopelijk ben je er snel achter wat er precies is, want las net op fb dat mevrouw zich vannacht om 3 uur had gemeld ..poeh das erg vroeg ja :o .

@Studiebol: Balen zeg dat je ziek bent geworden. Hoe gaat het nu? Ben het met je eens dat mama's gewoon niet meer ziek mogen worden haha. Ik ben ook nog nooit zo vaak verkouden en grieperig enzo geweest,als sinds D. naar het kdv gaat. Ze neemt lekker veel bacterien mee ofzo haha Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 1578173417

@Ayla: Met moederdag mag ik .... * trommelgeroffel* ... jaja .. werken Cry . Ik moet dan vanaf 15.00 een slaapdienst werken. Dus ik verwacht wel ontbijt op bed van D. en mijn vriend haha Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 1578173417
Hoe is het met het huis? Staat ie nu al officieel te koop ?

@All: Hier trouwens al een paar dagen een erg vermoeiend kindje. De hele dag jengelen, jammeren, huilen.. poeh.
En jawel hier ook een bultje op haar tandvlees gevonden. Ik ga straks maar even naar de etos voor die dentitox ofzoiets. Ze steekt trouwens ook telkens haar vinger in haar oor en wrijft over haar gezicht. Oorontsteking is het niet, want ze is donderdag na gekeken ( we waren bij de dokter voor haar hoestje).

Laatst aangepast door Star007 op ma 7 mei 2012 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  MissD zo 6 mei 2012 - 20:11

Goedemorgen,

Ben alweer eventjes niet geweest... Moest even wennen aan mijn nieuwe baan en had wat dagen afgesproken met vriendinnen, dus weinig tijd voor de computer.

Vandaag ga ik met T. naar het cb, ze krijgt haar derde prikjes, we gaan haar even wegen en meten en de dokter zal kijken naar haar bilplooi (of deze nog steeds ongelijk is, zo ja dan word het een doorverwijzing naar het ziekenhuis).

T. wil de laatste tijd in de avond pas om 22.00uur gaan slapen. Lijkt ook meer honger te hebben. Hebben sinds kort de papfles geintroduceerd maar dat lijkt nog niet veel te doen. Ze krijgt dus 's avonds na haar papfles (uurtje erna zo'n beetje) nog een klein flesje van 90cc. En daar slaapt ze heerlijk op (sterker nog... ze ligt nu nog te slapen!).

Nicci; Is dat gelige geen gal geweest?

Parel; Beterschap voor L. Tis zonde klein meisje misschien weer een oorontsteking. Trouwes een mooie foto van L. zeg.

Studie; Beterschap! En inderdaad ziek worden zou na een zwangerschap niet meer moeten kunnen.

Ayla; Ik denk dat wij met moederdag naar mijn moeder en mijn oma gaan... Doen we eigenlijk haast ieder jaar. Oma zegt altijd dat ze moederdag onzin vind, dus vorig jaar zijn mijn ouders niet geweest, had ze 's nachts in bed liggen huilen omdat mijn ouders de enige waren van haar 10 kinderen die niet zijn geweest (en dat terwijl ze iedere woensdagavond en zondagochtend bij haar zijn). Dit jaar dus gewoon weer gezellig naar oma.

Star; Wat is D. toch een mooie meid. En wat staat haar polo haar goed!

Fijne dag allemaal!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  studiebol zo 6 mei 2012 - 23:33

Star, mooie foto! Staat idd erg leuk die polo! Het is al een hele meid zo! Welke maat kleertjes heeft ze aan?

MissD zag jou foto in het andere topic ook al zo leuk! Succes bij het CB, ben benieuwd hoe het met de bilplooi is.

Parel hoe is het met L?

Over Tandjes, hier nog geen witte puntjes te bekennen, ze kwijlen onzettend zitten op allerlei harde dingen te kauwen, maar verder niks. Heb dus ook niks in huis. Maar waar hebben jullie die speciale tandenborstels gekocht?

Moederdag, mijn vriend is er denk ik niet, maar als hij er wel was hoefde ik nog niks te verwachten denk ik. Die weet niet eens dat het moederdag is. De meiden hebben iets geknutseld op het dagverblijf. Smiddags ga ik denk ik ff naar mijn moeder maar verder niks bijzonders.

Ik ben vandaag thuis gebleven, met veel moeite de kids op het dagverblijf gekregen, meld ik me om half 9 ziek val ik in slaap wordt ik om 12 uur wakker. Terwijl ik vannacht goed geslapen heb en gisteren eigenlijk ook veel geslapen heb. Nou ja ik hoop dat ik me snel beter voel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MissD zo 6 mei 2012 - 23:38

Met T. weer bij het cb geweest.

Ze is nu 63,5cm lang en weegt al 6700gram (ze heeft echt een groeispurt gehad, maar goed we waren ook al een maand niet op het cb geweest). Bilplooi was weer helemaal netjes dus het was waarschijnlijk een ongelijke vetverdeling. Verder is ze weer helemaal goedgekeurd. Ze heeft weer prikjes gehad, echt stoer, ze heeft helemaal niet gehuild!

Omdat ze zoveel honger heeft in de avond mochten we beginnen met fruit, om zo de flessen een beetje uit te kunnen stellen maar wel haar maagje te vullen. In de hoop dat ze dan in de avond minder nodig heeft dan nu.
Als dat niet werkt dan in de ochtend ook nog een papfles, en als dat nog niets doet dan voeding voor hongerige baby's.

Ga dus strakjes als ze akker word maar een appeltje voor haar raspen en eens kijken wat dat doet. Ben benieuwd of ze het lekker gaat vinden.

Studie, beterschap meis! Ga lekker in bed/bank liggen en niet te veel meer doen vandaag.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Star007 ma 7 mei 2012 - 0:30

@Studiebol: Ze draagt shirts bijna allemaal maat 74, nog een enkele 68. Broekjes/rokjes zijn ook van beide maten.
Ik hoop wel dat ze even in deze maat blijft hangen, anders kan ik nog een nieuwe zomer garderobe aanschaffen :o Fijn dat je lekker wat hebt kunnen slapen! Ik ben ook weer ( 3e keer dit jaar pff) aan het snotteren en voel me ook niet op en top fit. Beterschap!

@MissD: Echt een stoere meid Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 1578173417 .. gewoon niet huilen tijdens de prikjes! Hopelijk is ze wat meer tevreden als ze er fruit bij krijgt. Succes.

Vanmorgen even Dentinox gehaald. Heb nog niet echt het idee dat het super helpt. En nu ben ik ook nog neusspray voor mezelf vergeten ..pff. En ik heb echt geen zin om weer naar de winkel te lopen..Rolling Eyes
Nouja dan maar even zonder. Vanmiddag lekker rustig aan doen en nog een dutje doen, mits mevrouw ook haar oogjes toe doet haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  MissD ma 7 mei 2012 - 0:42

Denk het wel star, ze zit nu in haar schommelstoel te kletsen. Terwijl ze vanochtend om half 10 een fles heeft gehad, en normaal dus een kwartier geleden ook alweer zou hebben gekregen. Denk dat ze het wel even prima vind zo. Ga haar zo wel een flesje geven anders word het vanavond wel erg laat, en dan nog lekker wandelen. Het zonnetje schijnt, even naar de blokker, kijken of ze nog wat leuks hebben voor in huis...

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 1:08

Ayla schreef:Ik heb voor de tandjes dentinox gekocht, en je hebt ook antagel ofzoiets? BeeGee noemde het laatst. Poetsen vd tandjes raden ze hier aan vanaf het moment dat je witte puntjes ziet (zoals bij louise nu) en dan met speciale kindertandpasta.

gengigel.. antagel is voor maagzuur :-) heb ik overigens ook gebruikt haha
(kan best dat ik antagel heb getypt haha haal dat wel vaker door elkaar)

Laatst aangepast door BeeGee op ma 7 mei 2012 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 1:09

goedemiddag!

wat een weertje zeg! M.erle zit op de psz en I.ndy op school.. ik mag zo naar de HA toe heb behoorlijk veel last van men rug... J.ace ligt lekker in bed al gok ik dat hij zo wel wakker wordt.
Vanmorgen heeft meneer 3/4 banaan op met 1 geraspte appel.. tis een klein vreetmonster! Kunt het ook wel aan zijn bilpartij zien :-)
J.ace stopt trouwens standaard zijn duim in zijn mond tijdens het eten.. enorm handig.. scratch

Tandjes: ik gebruik gengigel te koop via internet en soms bij de apotheek.. bij I.ndy mee begonnen des tijds omdat dentinox niets deed en ik gebruik het nu weer... I love dat spul haha....

@ blondje, ik zou niet kijken naar een schema maar gewoon hoe het uitkomst.. Hier krijgt j.ace soms en fruit en avondhap en soms maar 1 ding.. en heel soms beide niet.. tsja ik kijk wel wat meneer overdag doet en speel daar op in.

@ nicci, wat leuk een schaterlach!!

@ parel, hoe was het groente bevallen?? (ohh lees het al haha)

@ slakje, dat moet vermoeiend zijn als ze eigenlijk de hele dag bezig gehouden wil worden...

@ ayla, je schoonvader weer wat opgeknapt??
wij hebben een kinderverjaardag met moederdag.. verder eigenlijk niets op de planning nog niet

@ star, wat staat jullie dame al netjes zeg!!

@ missD, fijn dat ze weer is goedgekeurd en dat de bilspleet niets was uit eindelijk!!

@ studie, een moeder kan ook eigenlijk niet ziek zijn he.... zouden ze ook moeten afschaffen dat het kan

Gast
Gast

Bericht  Ayla ma 7 mei 2012 - 1:17

Owja, dat was het! Ik zei al, ofzoiets. Haha antagel hebben wij indd ook even voor het maagzuur gebruikt. Ze is trouwens van de medicatie af! cheers Hihi duim in de mond stoppen tijdens het eten doet ons achterneefje ook, even naproeven :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje ma 7 mei 2012 - 5:50

Ik heb zo'n tandenborstel van Nuby bij de speciaalzaak gekocht.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 7 mei 2012 - 8:02

Missd fijn dat de bilplooi nu goed was!
Star wat een grote maat al! Snap,dat je hoopt dat ze hier ff in blijft.
Beegee hoe was het bij de huisarts?
Slakje een speciaalzaak zoiets als de prenatal?

Hier de halve middag voor pampus op de bank gezeten maar heb het gevoel dat het nu wel iets beter gaat. Maar had toch mijn hoofd niet overal bij want ik had geen pampers meegegeven voor het dagverblijf.....
Ohja wat wel leuk nieuws is ik word in november tante :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla ma 7 mei 2012 - 8:21

Even uit mijn hoofd. Internet ligt eruit...
Star ze kunnen ook last van hun oortjes krijgen van doorkomende tandjes. Dus wss komt dat oortje prikken en wrijven gewoon van het tandje.

Slakje ik heb 2 tandenborsteltjes van difrax, eentje met plastic stekeltjes, die isv oor nu, voor als ze doorkomen, en 1 gewoon met haartjes, die is voor als ze doorgekomen zijn.

Studie fijn dat je begint op te knappen ! Gefeliciteerd, tante zijn is ook leuk smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 7 mei 2012 - 9:08

@ MissD...ben toch benieuwd naar jouw reactie op onderstaande vraag:

MissD schreef:Studie en Star; Ik denk dat we het helmpje
wel gaan doen. Alleen ga ik hem haar niet continue aangeven dan hoor
(dus niet als we ergens op visite gaan of we krijgen hier iemand, moet
zeggen dat ik dat ook niet nodig vind aangezien ze 2 weken geleden
opgemeten is, en haar bolletje nu al iets ronder aanvoelt). We krijgen
in ieder geval de 21e een verwijzing voor de kinderarts, en dan eens
luisteren wat die te zeggen heeft.

ik
lees regelmatig mee in de topics bij Zwangerschap & Mama's en ik
vroeg mij af toen ik bovenstaande las, wat jouw argumentatie is achter
het afdoen van het helmpje als je op visite gaat of visite ontvangt. Een
helmpje is toch voor een aantal uur per dag en dan is het toch niet zo
erg dat ze een helmpje opheeft als er bezoek is of jullie op bezoek
gaan? Uit mijn eigen omgeving ken ik meerdere kindjes die een helmpje
hebben gedragen en die droegen dat helmpje ook als ze weggingen. Volgens
mij bereik je het resultaat alleen maar sneller, als je het helmpje
meerdere uren per dag laat dragen
.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  MissD ma 7 mei 2012 - 19:21

Kamperseboekenwurm; Eigenlijk meer omdat de fysio zei dat het echt niet nodig is om haar hele dagen het helmpje op te laten hebben (omdat er nu al veel verbetering is met het op de zij en buik liggen, maar nog net niet voldoende, gaat in ieder geval niet snel genoeg). Fysio gaf toen aan dat zij het niet nodig vond om het helmpje continue te dragen, dus mede daardoor zou ik hem niet aandoen als ik wegga of wanneer er visite komt. Zou alsnog inhouden dat ze het helmpje zo'n 20 uur per dag wel kan dragen, en wanneer we niet weggaan of er geen visite langskomt wel 23uur.
Fysio gaf ook aan dat de kinderarts waarschijnlijk bij onze dochter ook niet zou gaan adviseren hem continue te dragen, daar is de afvlakking weer niet vlak genoeg voor. En tuurlijk draagt een kindje het meerdere uren per dag, je bent met een baby'tje neem ik aan toch ook niet hele dagen weg, tenminste wij niet.

Studie; Wat leuk dat je tante gaat worden! Ben je al een beetje opgeknapt?

Beegee/Studie; Was inderdaad fijn dat de bilplooi uiteindelijk niets bleek te zijn. Scheelt weer aangezien we toch al van fysio naar osteopaat en straks ook nog naar kinderarts mogen gaan, anders kwam daar nog de orthopeed bij en dat is nu dus niet nodig.

Hier vandaag weinig plannen, het ziet er buiten maar sombertjes uit. Straks even met T. naar de osteopaat, hopelijk 1 van de laatste keren (denk het wel aangezien ze nu zo goed beweegt en haar hoofd goed kan draaien).

MissD
Prater
Prater

Bericht  Slakje ma 7 mei 2012 - 19:28

De tandjesgel deed meteen goed zijn werk gisteren! We hebben ook haar tandjes gepoetst, maar dat vond ze niet zo fijn. Is het trouwens normaal dat bij haar eerst haar tandjes opzij ipv vooraan doorkomen? Want ik las gisteren in een boek dat eerst de tandjes vooraan doorkomen en dan opzij en zo steeds verder naar achter toe.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 7 mei 2012 - 22:35

MissD schreef:Kamperseboekenwurm; Eigenlijk meer omdat de fysio zei dat het echt niet nodig is om haar hele dagen het helmpje op te laten hebben (omdat er nu al veel verbetering is met het op de zij en buik liggen, maar nog net niet voldoende, gaat in ieder geval niet snel genoeg). Fysio gaf toen aan dat zij het niet nodig vond om het helmpje continue te dragen, dus mede daardoor zou ik hem niet aandoen als ik wegga of wanneer er visite komt. Zou alsnog inhouden dat ze het helmpje zo'n 20 uur per dag wel kan dragen, en wanneer we niet weggaan of er geen visite langskomt wel 23uur.
Fysio gaf ook aan dat de kinderarts waarschijnlijk bij onze dochter ook niet zou gaan adviseren hem continue te dragen, daar is de afvlakking weer niet vlak genoeg voor. En tuurlijk draagt een kindje het meerdere uren per dag, je bent met een baby'tje neem ik aan toch ook niet hele dagen weg, tenminste wij niet.

Fijn dat je je zo duidelijk kan motiveren. Nu snap ik het beter:D. Ik hoor namelijk meer ouders die hun kindje geen helmpje laten dragen omdat ze het niet mooi vinden of het zielig voor het kindje vinden. Daarvoor zijn die helmpjes nou net niet uitgevonden:roll: Maar jij hebt samen met de fysiotherapeut een weloverwogen besluit genomen.
).

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  studiebol ma 7 mei 2012 - 23:23

MissD jij bent altijd zo vroeg/op tijd wakker en je bed uit enzo, vind dat echt wel knap. Ik ben hier wel wakker als de meiden wakker zijn maar echt nog niet actief Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177

Ja ik knap gelukkig wat op, voelde het vanochtend al toen ik wakker werd, was wel moe want ik viel erg laat in slaap, maar goed het gaat gelukkig al wat beter.

Jaa dat ik tante word vind ik wel leuk. Wel raar eigenlijk want nu ik weet hoe leuk het is om kids te hebben vind ik het voor andere mensen extra leuk als zij ook een kindje krijgen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 8 mei 2012 - 4:06

sorry dames ik loop weer hopeloos achter, heb het druk met werken en onze zoon en mijn man is weer in het buitenland (hij is maar 1 dag thuis geweest, dus het is hier erg hectisch).

vraagje over dat poetsen van tandjes. Ik heb een gewoon kinder/babytandenborsteltje met haartjes gekocht, moet daar echt al tandpasta op?
hij vind poetsen niks aan maar op die borstel bijten en sabbelen vind hij wel leuk.

vraagje2, wassen van kleertjes (met name truitjes), dat slabbers vies worden en niet meer schoon vind ik geen ramp maar hij is zo slordig met eten en zijn truitjes en rompers (vaak ook z'n broek en sokken Rolling Eyes ) zitten onder het eten. nu krijg ik die vlekken er niet uit. iemand de tip??!?!?

vraagje3, hij heeft een speenkoordje (zo 1 met kraaltjes met zijn naam), nu is het stukje koord waar de speen aan vast gemaakt wordt erg 'vies', hij stopt dat telkens in zijn mond, heeft er meerdere keren over gespuugd. Wat moet ik hier mee? afwassen onder de kraan met water snap ik maar verder kan ik niks denk ik, want hij blijft op dat touwtje sabbelen, dus schoonmaakmiddel is niet verstandig.

vraagje4, ik wil dat hij meer leert eten dan dat ik eet Yes (ik eet van fruit bijvoorbeeld alleen maar appel of banaan, de rest lust ik niet). Nu heb ik een mango gekocht, jaja maar wat moet ik daar mee doen Question ik weet dus echt niet hoe ik dat moet klaar maken, zelfde als een peer/appel, schillen en dan in de babycook? of zitten er ook pitten in Embarassed ik ben echt zo dom qua eten betreft, komt echt omdat ik zelf niks lust.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 4:22

Floor,

Over de vlekken heel herkenbaar ik baalde er ook van. Vaak trek ik toch hun truitje uit dan zitten ze maar ff in hun romper vind het minder erg dat die vies word. Maar nu heb ik vorige week dasty vlekkeverwijder van de wibra gekocht, was 1,89 en ik heb dat op wat vlekken gespoten en ze zijn er echt allemaal uit Very Happy En ik was niet iedere dag, dus het waren ook wel vlekken van 1 of 2 dagen oud. Dus ik zou dat echt aanraden.

WAt betreft het eten van fruit, ook herkenbaar ik eet banaan en manderijnen en druiven, haha lekker seizoensgebonden dus, en vaak eet ik ook geen fruit Embarassed De eerste keer dat ik mango had heb ik hem gewoon geschild.. en toen er allemaal stukken van het gele zeg maar dus de mango zelf afgesneden en ik kwam vanzelf bij een hard stuk, daarvan heb ik bedacht dat ze dat maar niet moesten eten. Misschien kan het wel, geen idee, maar ik had het idee dat dat het "hart" van de mango was. Ik heb geen babycook, dus de mango had ik gewoon ff wat fijn gemaakt met de staafmixer, zo doe ik dat bij al het fruit.

Over het speenkoordje heb ik geen antwoord die hebben we hier niet. En een tandenborstel hebben we ook nog niet, dus ook geen antwoord op!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: