Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 40 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee vr 6 jul 2012 - 4:24

Hallo allemaal! Ik ben nu echt van plan wat meer te gaan meeschrijven... Luuk krijgt bijna ook bijvoeding, dus dan kan ik weer een beetje meepraten Wink Nu zit ik nog zo in dat echte baby-baby terwijl jullie kids allemaal al zoveel mogen/kunnen!
Parel: Wat is ze groot dan he, naast zo'n klein poppetje! Wel een hele leuke foto smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 40 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor vr 6 jul 2012 - 4:29

Parel, ik weet het, we hadden eerst die gewone druppels maar omdat ik niet het idee had dat het echt (goed) werkt heb ik toen die dentinox gekocht op advies van jullie hier, dus die smeer ik een keer of 4 per dag op (dat is het maximum geloof ik) maar hij blijft echt enorm veel pijn houden, hij krijgt ook telkens 2 tanden tegelijk, nu zijn ze inmiddels 'door' dus dat ik ze echt voel, het echt scherpe tandje maar het moet natuurlijk nog verder groeien dus denk dat hij nog wel pijn blijft houden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 6 jul 2012 - 4:52

Beegee leuk om weer wat van je te lezen! Fijn dat alles goed gaat!

Parel, das wel een heel verschil tussen die twee kindjes Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 40 561177 Leuk om te zien! Balen van die inbraak, maar hoe kunnen ze nou inbreken zonder inbreekschade? Hebben ze dan gewoon iets in je slot gedaan om te openen ofzo?

Ik heb hier ook dat tandjes spul, maar heb het nog niet gebruikt, heb niet het idee dat ze er veel last van hebben.

Ik heb de meiden net in bad gedaan in het grote bad. Dat vinden ze zo leuk.. echt zo grappig om te zien. Ze vinden badderen altijd leuk, maar nu in het grote bad gaat L helemaal alle kanten op en V die zit zo hard met haar voeten te trappelen dat ik toch denk, dat moet toch zeer doenMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 40 561177

Mijn vriend is onderweg naar huis, gezellig, wacht ik met het eten net zo leuk om samen te eten. Als het goed is is hij dan van het weekend thuis.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 5:58

@ floor, ik zweer bij gengigel voor doorkomende tandjes :-) (je kunt er op google)
J.ace is zelfs groter dan I.ndy was met die leeftijd zo bizar vind ik dat...

@ parel ,wat een leuke foto!!! liefffff
wat vervelend dat je dus ineens spullen mist.. (wel goed dat je er nu achterkomt en niet als je aangehouden wordt)

@ studie, ahh lekker je vent thuis! Eten de meiden dan ook ''mee'' ? J.ace vind zijn tummy nog steeds het fijnste ....

@ aimee, qua kunnen heb ik ook nog een grote baby haha... :-)

zal even foto spammen *niet quoten haal hem weer weg*

*weg*

Laatst aangepast door BeeGee op za 7 jul 2012 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 6:49

Aimee, dus hij is ook al bijna 6 maanden! Gaat toch wel snel he! Hopelijk gaat de rest dan ook allemaal een stuk makkelijker!

BeeGee, ik zie wat je bedoeld met die cyste! Dat is wel echt een groot ei op zijn hoofd, zielig zeg! Wat is het precies?

Floor, vervelend hoor dat hij er zo`n last van heeft!

Studie, L. vindt badderen in het grote bad ook fantastisch! Ze crosst heel het bad door, en ik vind het zòveel makkelijker, heb de tummy gelijk weggedaan.

Is inderdaad een verschil hoor! Ze schelen 6,5 maand. Hoop dat ze later ook veel aan elkaar zullen hebben! Lijkt me zo leuk, lekker vertrouwd!

Gast
Gast

Bericht  Aimee vr 6 jul 2012 - 7:05

Studiebol: Gezellig dat je vriend weer thuis is! Hoe lang blijft hij nu thuis?

Beegee: Hij ziet er wel al uit als een grote baby Wink Van het premature lijkt op deze foto niet zoveel meer te zien. Maar het is ook al een flinke kerel als ik je verhalen lees! Leuke foto met al jullie kids!

Parel: Ja, bíjna! Very Happy Ben nu echt een beetje aan het aftellen, ben heel nieuwsgierig hoe hij het rapley eten oppakt... En ik vind het opzich al wel makkelijker worden, het inslapen gaat beter (afkloppen!) en het huilen is een stuk minder. Hij kan zichzelf beter vermaken, maar dan wel op zijn manier (hij wil écht niet meer in de box, op een kleed op de grond vind hij dan wel prima Rolling Eyes )
Hoe gaat het met jouw L. en haar reflux? Hoe lang moet ze de medicijnen blijven gebruiken? En heeft ze er nog last van?

Ik ben vandaag bij het CB geweest en Luuk weegt gewoon al 7440 gram :cheering: 66 cm lang, dus prima op het lijntje... Wel weer een hoop gezeur over andere dingen (bijvoeden enzo), maar dat laat ik allemaal gaan!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 7:34

Aimee, gelukkig groeit hij goed en gaat het slapen ook beter! L. is denk ik wel een beetje hetzelfde, eigenlijk is ze soms gewoon gefrustreerd dat ze meer kan dan ze wil. Ik heb ook altijd een kleed op de grond! Twijfel zelfs om die box weg te halen ..

Het gaat wel goed met de reflux, toevallig vanavond voor het eerst zonder medicijnen aan het proberen! Ze spuugt een stuk minder dus hoop dat het helpt zo.

De auto heeft geen braakschade, kennelijk doen ze dan iets langs en scherps tussen je deur en kunnen ze hem zo open maken!

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 6 jul 2012 - 20:57

Parel verrot hoor van die auto, maar als er geen braakschade is krijg je het dan wel terug van de verzekering? Hoe ging het zonder medicijnen?

Beegee, en aimee hij is alleen maar dit weekend thuis, maar ach hij is tenminste thuis denk ik dan maar Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 40 561177
Beegee, nee de meiden hadden al gegeten, ze zitten een beetje in een ritme dat ze om 5 uur eten krijgen, doe ik vaak als ik thuis kom van het werk en dag verblijf, hun meteen eten geven. Dus.. En mijn vriend was uiteindeiljk pas om 19:00 thuis dat hadden ze niet vol gehouden.

Aimee, waar zeuren ze over bij je CB dan? Je heb toch netjes gewacht tot 6 maanden dat is toch prima?

De dames hebben vandaag een shirtje maat 74 aan.. zo apart dat ze 8,5 maand geleden nog verzopen in maatje 44:lol:
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Floor vr 6 jul 2012 - 21:22

Beegee, mooi stel kids bij elkaar!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee vr 6 jul 2012 - 21:29

Parel: Wat goed dat ze zonder medicijnen al een stuk minder spuugt! Hopelijk blijft dit zo en krijgt ze verder ook geen last meer...
En ik twijfel ook wel eens of ik de box weg zal halen, maar het lijkt me toch ook wel weer erg handig als hij straks kruipt en ik moet koken ofzo. Onze keuken is apart van de woonkamer, dus dan heb ik niet constant toezicht.

Studiebol: Oh jammer dat hij er maar een weekendje is Sad En al maatje 74, jeetje! Gek he, om dat verschil te zien... Ik zat gister heel sentimenteel foto's te kijken van toen Luuk een week oud was ongeveer. Zo gek om te zien dat hij zo snel gegroeit is en nu zelfs een ander kindje lijkt!
Mijn CB vind bijvoeden vanaf 6 maanden te laat... Het is gewoon nooit goed! Rolling Eyes
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 6 jul 2012 - 21:34

studiebol schreef:Het eczeem bij v is weer volop terug, zooooo irritant. Had een telefonisch consult met de kinderarts, dat heftige zalfje mag ik blijven gebruiken maar wel met maximaal aantal dagen en dan weer wat dagen rust. Nou ja ik hoop maar dat het weer weg trekt, het was zo mooi weg.

Breek even in om hierop in te haken. Bij E was de eczeem ook heel erg. Wist niet meer wat ik er mee aan moest en ze huilde en krabte heel veel. UItiendelijk werd ik door de Etos door verwezen naar een natuurwinkel, daar werd mij een pro biotica geadviseerd. Inmiddels hebben we het 3 maanden gebruikt en hoef ik geen zalfjes- creme´s meer te gebruiken. Ze is zo goed als eczeem vrij!!! Ik kan het je echt heel maar dan ook heel erg aanraden. Wij gebruikte Orthilor van Ortica en dan de junior versie. Potje kost zo´n 30 tot 35 euro, afhankelijk waar je het koopt. Met een potje doe je ongeveer 1 maand.

http://www.orthica.nl/index.php?page=5166#

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 21:41

Studie, ik heb geen idee of ik dan wat terug krijg! Ga dat van de week uitzoeken, en zo niet, dan is het vette pech hebben, maar lopen we 'maar' 200 euro mis en kopen we niet direct een nieuwe Tomtom, zo vaak gebruiken we hem ook weer niet!

Aimee, ik dik wel al haar eten in hoor, maar ze zit meer rechtop (niet zelfstandig) en eet wat vaster voedsel dus het neemt al wat af! De nacht is verbazingwekkend goed gegaan, echt heel fijn! Gewoon hetzelfde meisje als normaal!

En die box, hebben het er gisteren ook over gehad en inderdaad als ze gaat lopen en kruipen, dan kan ik haar daar mooi nog even neerzetten als ik de was ga doen ofzo! Maar wat een onding, poehee!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 6 jul 2012 - 21:48

Hier bevalt de box nog goed, ze kan er zich heerlijk in vermaken. Zeker nu ze kan zitten, heeft ze opeens weer ruimte over. Maar bij ons vind ik het met de huisdieren ook wel erg makkelijk, en verder vooral inderdaad bij het koken en als ik naar de wc ga. Ik hoop hem eigenlijk te laten staan totdat er een tweede in kan!

Aimee, wat raar dat ze bij jou juist wilden dat je eerder zou beginnen met bijvoeding. Het zou op zich wel handig zijn als ze overal dezelfde adviezen gaven...

Beegee, leuk om hier weer eens wat van je te lezen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Floor za 7 jul 2012 - 1:53

Parel, ik heb hier nog wel een navigatiesysteem liggen (Mio C510E europa), wij hebben in onze auto een ingebouwde navigatie dus dit is overbodig (ik hoef er niet veel voor te hebben en als je hem toch niet zo vaak gebruikt is het een prima ding).

Wat een verschillende adviezen krijgt iedereen toch ook over bijvoeden. Hier gaat het gelukkig al een stuk beter met eten en zit hij de meeste dagen nu wel met 4 flessen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 20:01

Goedemorgen,

poeh.... ik heb 2 hoestende zeehondjes in huis.... J.ace is zelf wakker geweest vannacht van zijn gehoest. Maandag toch maar even naar de HA toe duurt nu echt te lang intussen.. Hij en M.erle zijn nu beide poepie chaggo.... oei :O niet gewend haha....
vanavond moet ik werken dus weinig op de planning hierzo....

*iemand nog tips tegen een droog kuchje?*

@ parel, het is een grote vochtblaas. Op het hoofd komt het zelden voor... dus volgens de KA was het bijzonder.. haha

@ aimee, het premature is er idd helemaal vanaf... tot een maand of 4 was dat nog goed te zien en ineens heeft ie overal vetjes gekweekt en was het er ook af.
waarom zeuren ze over bijvoeden? *ohh lees het al, wat bizar*

@ parel, bij ons hebben ze ooit de cd speler gejat ook zonder braakschade.... wij zaten toen ook heel verbaasd in de auto toen we weg reden en de radio aan wilde zetten.... (was erg netjes ingebroken zullen we maar zeggen)

@ studie, en al genoten van je weekend samen :-)
Moet hij binnenkort weer voor langere tijd weg?

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl za 7 jul 2012 - 20:35

Hier ben ik ook weer even. Hier alles goed. Jason doet t heerlijk. Eet alles met smaak. Kruipt vrolijk rond, zit sinds een paar dagen zelfstandig.

Beegee jammer zeg twee van die zeehondjes. Beterschap!

Parel wat een leuke foto!

Aimee blijft vreemd al die verschillende adviezen. Gewoon doen war jij goed vindt voor hem.

Studie lekker genoten van jullie weekend samen? Hoe gaat t met v en haar eczeem?

Vandaag niet echt plannen. Vanmiddag sushi eten met collega's.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=30905
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: