Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Die potjes hoeven niet op he Blondje, die 200 gram fruit. Geen idee of het geadviseerd wordt (zei iemand laatst in een topic wat ik geopend had) als ik uitga van 2 stuks fruit wel, 200 gram fruit en 200 gram groente. Maar E. hier krijgt gewoon een half potje, als ze heel enthousiast door eet wel een hele, maar in principe gewoon 100 gram.
Bah ff klagen hoor, heb E. afgelopen maandag in de mei tai gehad tijdens de vrijmarkt, en heb sindsdien zo'n last van mijn heupen... Geen idee hoe het komt, enige wat ik kan bedenken is dat ik het niet gewend ben en ze dus te zwaar is... Zal later proberen te reageren op iedereen, ben doodop. Morgen komt de makelaar nog voor het bord in de tuin, moet om half 10 bij een cliënt zijn om contract enz. op te maken, en om half 1 staat de makelaar op de stoep en moet hier nog beetje opruimen en stofzuigen en dweilen. Hoop dat het allemaal lukt.
Hihi Parel ik geef ook potjes, nu eet ze dan wel goed, maar ben beetje lui. Alleen als we zelf aardappels groente en vlees eten eet ze mee.
Bah ff klagen hoor, heb E. afgelopen maandag in de mei tai gehad tijdens de vrijmarkt, en heb sindsdien zo'n last van mijn heupen... Geen idee hoe het komt, enige wat ik kan bedenken is dat ik het niet gewend ben en ze dus te zwaar is... Zal later proberen te reageren op iedereen, ben doodop. Morgen komt de makelaar nog voor het bord in de tuin, moet om half 10 bij een cliënt zijn om contract enz. op te maken, en om half 1 staat de makelaar op de stoep en moet hier nog beetje opruimen en stofzuigen en dweilen. Hoop dat het allemaal lukt.
Hihi Parel ik geef ook potjes, nu eet ze dan wel goed, maar ben beetje lui. Alleen als we zelf aardappels groente en vlees eten eet ze mee.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Hier staan potjes in de kast en zelfgemaakt eten in de vriezer. Ze krijgt van allebei haha. Ik vergeet heel vaak op tijd de bakjes uit de vriezer te halen of heb gewoon geen zin om de groentehap te koken ( als de vriezerlade weer leeg is). Op de de dagen dat ze op het kdv is , krijgt ze sowieso om 16.00 een potje. Groente eet ze meestal wel 150-200 gram , als ze een potje eet. Fruit krijgt ze meestal geen heel potje van op.
Fruit doe ik eigenlijk bijna nooit uit potjes, ik vind het net zo makkelijk om een banaan te prakken, als ik weer eens vergeten ben om fruithap uit de vriezer te halen.
Fruit doe ik eigenlijk bijna nooit uit potjes, ik vind het net zo makkelijk om een banaan te prakken, als ik weer eens vergeten ben om fruithap uit de vriezer te halen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Parel schreef:Zag vandaag bij de kruidvat potjes (jaaa slechte mama, maar als ik zie dat ze 2 happen eet ga ik echt niet koken.. Voorlopig dan) van olvarit van 4+ met wortel en aardappel dus dat kan je denk ik wel proberen hoor! En invriezen.
Ik vind je geen slechte mama hoor, ik vond het juist zonde van het geld om potjes te kopen als ze daar maar een beetje van eet. (En dan zou ik voor niks een babycook aangeschaft hebben)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Happy: mijn productie zit momenteel al op een dieptepunt. F drinkt over het algemeen alle voedingen live, maar afgelopen week ben ik weer begonnen met werken en heb ik één voeding gekolfd, toen hij een flesje kreeg. Hij dronk 160 cc op, terwijl ik er maar 50 cc gekolfd kreeg. De overige voedingen op het KDV heeft hij bij mij kunnen drinken, kwam gelukkig goed uit in de groep, want kolven ging echt slecht. Bovenien doet het kolven zeer aan mijn tepels. Ik werk zelf op het KDV, dus hij gaat met mij mee. Dat is dan weer het voordeel. Heel af en toe kreeg hij thuis wel eens een flesje, als ik er niet was en niet voldoende gekolfd/ontdooid had.
@Aimee: hij krijgt af en toe wel eens een flesje, maar niet dagelijks. Niet eens wekelijks zelfs.
@Studie: nee, hij is gewoon zijn vrolijke zelf. De CB-arts had het over "stille ondervoeding". Hij ontwikkeld zich wel prima, is vrolijk en alert, meldt zich om de 3 à 4 uur voor een voeding en geeft niet aan nog honger te hebben.
Ik had ook je foto's gezien gister, leuk hoor! En ze krijgen inderdaad verschillende koppies lijkt het wel. Was het trouwens zo'n mooi weer gister bij jullie? Hier heeft het de hele ochtend geregend, en de middag ook best veel.
F regelt alles zelf, maar ik merk wel dat het meestal dezelfde tijden ongeveer zijn. Hij slaapt meestal 's ochtends rond 8.30, de duur van dat slaapje wisselt nogal, dan tussen de middag ook nog een slaapje, en dan gaat hij rond 18.30 weer naar bed. Meestal tussen 21.00 en 22.00 de laatste voeding en dan slapen tot 's ochtends. Bijvoeding krijgt hij nog niet, dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik denk dat ik met groente ga beginnen, en het liefst volgens Rapley, maar dat zien we nog wel.
@All: nou... F heeft rond 17.30 bij mij gedronken, na een minuut of 5 per borst, werd hij heeeeel onrustig. Heb hem toen een flesje van 120 cc gegeven: hij viel aan alsof hij weken niks gegeten had... Voelde me wel ff schuldig hoor, al weet ik ook wel dat ik er niks aan kan doen. En toen de fles leeg was, was het ook ff mopperen. Denk dat ik hem dalijk 150 cc in de fles geef, nadat hij bij gedronken heeft. Arm ventje heeft gewoon honger
@Aimee: hij krijgt af en toe wel eens een flesje, maar niet dagelijks. Niet eens wekelijks zelfs.
@Studie: nee, hij is gewoon zijn vrolijke zelf. De CB-arts had het over "stille ondervoeding". Hij ontwikkeld zich wel prima, is vrolijk en alert, meldt zich om de 3 à 4 uur voor een voeding en geeft niet aan nog honger te hebben.
Ik had ook je foto's gezien gister, leuk hoor! En ze krijgen inderdaad verschillende koppies lijkt het wel. Was het trouwens zo'n mooi weer gister bij jullie? Hier heeft het de hele ochtend geregend, en de middag ook best veel.
F regelt alles zelf, maar ik merk wel dat het meestal dezelfde tijden ongeveer zijn. Hij slaapt meestal 's ochtends rond 8.30, de duur van dat slaapje wisselt nogal, dan tussen de middag ook nog een slaapje, en dan gaat hij rond 18.30 weer naar bed. Meestal tussen 21.00 en 22.00 de laatste voeding en dan slapen tot 's ochtends. Bijvoeding krijgt hij nog niet, dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik denk dat ik met groente ga beginnen, en het liefst volgens Rapley, maar dat zien we nog wel.
@All: nou... F heeft rond 17.30 bij mij gedronken, na een minuut of 5 per borst, werd hij heeeeel onrustig. Heb hem toen een flesje van 120 cc gegeven: hij viel aan alsof hij weken niks gegeten had... Voelde me wel ff schuldig hoor, al weet ik ook wel dat ik er niks aan kan doen. En toen de fles leeg was, was het ook ff mopperen. Denk dat ik hem dalijk 150 cc in de fles geef, nadat hij bij gedronken heeft. Arm ventje heeft gewoon honger
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ja, ik heb er ook maar 2 gekocht geloof ik hoor, ben nog niet eens begonnen met groente, wacht ik ook nog wel even mee..
Fruit krijgt ze idd vers, maar als ik eens naar mijn moeder ofzo ga vind ik het makkelijk een potje mee te nemen, al heb ik van die cups gekocht, soort danoontjes met 3 soorten fruithap.
Groente eten wij gewoon veel te weinig zelf, dan moet ik echt apart voor haar gaan koken, wil het wel gaan doen, maar hebben een hele kleine vriezer die nu al bom en bomvol zit, mijn vriend wil een nieuwe vragen voor zijn verjaardag. Dan hebben we 3 lades en kunnen we idd voor haar in gaan vriezen.
Voor de rest gaat het hier goed, wil morgenochtend (9.15 wat een tijdstip!) met L gaan babyzwemmen, gewoon een les van een half uur. Vind het wel echt heel erg spannend, ben hier voor mijn vriend komen wonen en nog nooit in dat zwembad geweest, dan moet ik altijd even wennen. Zo`n 1ste keer vind ik altijd erg eng. En niet te vergeten dat ik voor het eerst weer in bikini moet, nu kan het merendeel van hier wel weer lekker hetzelfde lijf hebben, ik ben nog steeds minimaal 6 kilo te zwaar en vind het doodeng haha
Fruit krijgt ze idd vers, maar als ik eens naar mijn moeder ofzo ga vind ik het makkelijk een potje mee te nemen, al heb ik van die cups gekocht, soort danoontjes met 3 soorten fruithap.
Groente eten wij gewoon veel te weinig zelf, dan moet ik echt apart voor haar gaan koken, wil het wel gaan doen, maar hebben een hele kleine vriezer die nu al bom en bomvol zit, mijn vriend wil een nieuwe vragen voor zijn verjaardag. Dan hebben we 3 lades en kunnen we idd voor haar in gaan vriezen.
Voor de rest gaat het hier goed, wil morgenochtend (9.15 wat een tijdstip!) met L gaan babyzwemmen, gewoon een les van een half uur. Vind het wel echt heel erg spannend, ben hier voor mijn vriend komen wonen en nog nooit in dat zwembad geweest, dan moet ik altijd even wennen. Zo`n 1ste keer vind ik altijd erg eng. En niet te vergeten dat ik voor het eerst weer in bikini moet, nu kan het merendeel van hier wel weer lekker hetzelfde lijf hebben, ik ben nog steeds minimaal 6 kilo te zwaar en vind het doodeng haha
Gast- Gast
Mickey niet schuldig voelen, ik heb dan wel geen verstand van borstvoeding maar dat je een dip hebt kan je niks aan doen. Ik denk dus als je hem aanlegt, je borsten toch denken dat ze voeding moeten aanmaken, en dat is goed, en dat je hem daarna nog wat eten uit een flesje geeft! Succes hoor, het is niet leuk dat snap ik best.
Gisteren was het hier idd super weer! Echt van genoten! Heerlijk! Ze regelen hier ook wel het slapen, maar ze slapen veel minder dan ze eerst deden, logisch gezien hun leeftijd maar weer ff wennen voor mij
Parel goed bezig met je zwemmen! Leuk dat je dat gaat doen! Hier is het op mijn werkdagen dus kan ik niet naar babyzwemmen maar gewoon zwemmen vond ik leuk. Misschien ontmoet je wel een leuke iemand daar joh. En nogmaals ik vind dat je er erg goed uit ziet dus je hoeft je niet te schamen in het zwembad!
Gisteren was het hier idd super weer! Echt van genoten! Heerlijk! Ze regelen hier ook wel het slapen, maar ze slapen veel minder dan ze eerst deden, logisch gezien hun leeftijd maar weer ff wennen voor mij
Parel goed bezig met je zwemmen! Leuk dat je dat gaat doen! Hier is het op mijn werkdagen dus kan ik niet naar babyzwemmen maar gewoon zwemmen vond ik leuk. Misschien ontmoet je wel een leuke iemand daar joh. En nogmaals ik vind dat je er erg goed uit ziet dus je hoeft je niet te schamen in het zwembad!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Lief van je Studie! Ik heb wel een mooie nieuwe bikini gekocht, dus heb het nog opgevijzeld!
Gast- Gast
Nieuwe bikini is altijd goed!!
Ik ga draagmoeder gezocht kijken.. ben heel benieuwd..
Ik ga draagmoeder gezocht kijken.. ben heel benieuwd..
studiebol- Ratel
Parel ff een vraagje over de kinderstoel... ik heb ze net in elkaar gezet, ging makkelijker dan ik dacht Maar als ik de stoel op zijn allerlaagste stand heb staan dan heb ik het idee dat hij goed vast zit, hij maakt dan ook een klik geluid en die voetensteun en klep zitten vast dus gelijk aan de stoel. Maar als ik nu de stoel een standje om hoog wil krijgen dan hoor ik geen klik dat die vast zit.. en krijg ik die klep met voetensteun ook niet vast geklikt.
Wat doe ik fout? Of hoort het zo? Dus als je de stoel om hoog schuift dan haken die witte dingetjes in elkaar zeg maar en is dat het?
Hoe was het zwemmen?
Wat doe ik fout? Of hoort het zo? Dus als je de stoel om hoog schuift dan haken die witte dingetjes in elkaar zeg maar en is dat het?
Hoe was het zwemmen?
studiebol- Ratel
*weg*
Haha ze zitten nog een beetje verbaasd in hun stoel! Heb ze net banaan gegeven wel makkelijk al ze zo ff kunnen zitten, gaat het eten ook goed.
Haha ze zitten nog een beetje verbaasd in hun stoel! Heb ze net banaan gegeven wel makkelijk al ze zo ff kunnen zitten, gaat het eten ook goed.
Laatst aangepast door studiebol op vr 4 mei 2012 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
Ahh studiebol, leuke stoelen heb je en je meisjes zijn alweer zo groot.
Tip voor de rest, ik geef rapley maar als we weggaan dan krijgt M olvarit, ik vond die van 6 maanden ook te glad dus met 7 maanden gaf ik 8 maanden potjes, zitten kleine stukjes in.
Tip voor de rest, ik geef rapley maar als we weggaan dan krijgt M olvarit, ik vond die van 6 maanden ook te glad dus met 7 maanden gaf ik 8 maanden potjes, zitten kleine stukjes in.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
goedemorgen!!
lekker weertje zeg! de meiden zijn lekker buiten aan het spelen en J.ace die slaapt... was maar een uurtje wakker geweest en sliep alweer.. heeft lichte verhoging dus zal wel niet helemaal lekker zijn.
Dadelijk even wandelen naar de winkel, er lekker even uit.. :-).. J.ace krijgt vers en uit een potje... net wat uit komt..
@ studie, ahhhh wat een droppies!! mooie stoelen ook!
Ik moet nog een stoelverkleiner halen want J.ace is echt te mini voor de stoel.. of de stoel is gewoon te groot haha.. hij eet nu op de doomoo of bij mij op schoot...
wat vond je van het programma?? ik heb gister echt met verbazing zitten kijken, enorm mooi (Zei tegen men vriend als ik dat ooit voor mijn dochter zou ''moeten'' dan zou ik dat ook meteen doen)
@ parel, lekker gezwommen??
@ micky, ohh wat balen dat hij is afgevallen.. je doet enorm goed je best joh niet schuldig voelen!!!
@ ayla, hoe is het met je heupen??
druk dagje vandaag zeg poeh....
liefs
lekker weertje zeg! de meiden zijn lekker buiten aan het spelen en J.ace die slaapt... was maar een uurtje wakker geweest en sliep alweer.. heeft lichte verhoging dus zal wel niet helemaal lekker zijn.
Dadelijk even wandelen naar de winkel, er lekker even uit.. :-).. J.ace krijgt vers en uit een potje... net wat uit komt..
@ studie, ahhhh wat een droppies!! mooie stoelen ook!
Ik moet nog een stoelverkleiner halen want J.ace is echt te mini voor de stoel.. of de stoel is gewoon te groot haha.. hij eet nu op de doomoo of bij mij op schoot...
wat vond je van het programma?? ik heb gister echt met verbazing zitten kijken, enorm mooi (Zei tegen men vriend als ik dat ooit voor mijn dochter zou ''moeten'' dan zou ik dat ook meteen doen)
@ parel, lekker gezwommen??
@ micky, ohh wat balen dat hij is afgevallen.. je doet enorm goed je best joh niet schuldig voelen!!!
@ ayla, hoe is het met je heupen??
druk dagje vandaag zeg poeh....
liefs
Gast- Gast
Als ik hem omhoog doe, dan schuift hij vanzelf zo´n stuk dat ie niet verder kan, dan kan ik de voetensteun ook weer inklikken.. Gewoon even proberen, ik hoor geen klik maar wel dat ie vastzit. Wellicht moet je nog een stuk omhoog!
Lijkt wel of jouw meiden een stuk langer en groter zijn dan die van mij!
Lijkt wel of jouw meiden een stuk langer en groter zijn dan die van mij!
Laatst aangepast door Parel op vr 4 mei 2012 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ze vond het mega interessant! En ik heb er echt wel eens (flink veel) beter uit gezien in bikini, maar heb er zeker ook slechter uitgezien! Ze was het net voor het einde zat, toen ben ik er lekker uitgegaan. Ga ook niet elke week, maar zo af en toe vind ik het wel leuk! Gelukkig kan je losse lessen kopen. Moest zelf ook even wennen, moest onder water zwemmen en alles haha
Gast- Gast
Wat balen zeg Mickey! Ga je nog proberen je productie weer omhoog te krijgen?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ff snel via gsm. Ik laat het zo, ga langzaam overstappen op fv. Ik vind het wel jammer aan de ene ka.t, maar ben er ook trots op dat ik het 5 maanden heb volgehouden, ondanks mijn keizersnede en blindedarmoperatie. Ik ben al twee weken aan't kolven na de voeding, met vaak maar 10 cc als gevolg uit beide borsten samen, na 20 minuten tot een half uur kolven. Drink en eet genoeg, heb zelfs bv-thee gekocht. Ik heb er vrede mee. Zeg ik nu heel stoer....
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Ff snel via gsm. Ik laat het zo, ga langzaam overstappen op fv. Ik vind het wel jammer aan de ene ka.t, maar ben er ook trots op dat ik het 5 maanden heb volgehouden, ondanks mijn keizersnede en blindedarmoperatie. Ik ben al twee weken aan't kolven na de voeding, met vaak maar 10 cc als gevolg uit beide borsten samen, na 20 minuten tot een half uur kolven. Drink en eet genoeg, heb zelfs bv-thee gekocht. Ik heb er vrede mee. Zeg ik nu heel stoer....
Je mag ook reuze trots op jezelf zijn!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
+1Aimee schreef:mickey schreef:Ff snel via gsm. Ik laat het zo, ga langzaam overstappen op fv. Ik vind het wel jammer aan de ene ka.t, maar ben er ook trots op dat ik het 5 maanden heb volgehouden, ondanks mijn keizersnede en blindedarmoperatie. Ik ben al twee weken aan't kolven na de voeding, met vaak maar 10 cc als gevolg uit beide borsten samen, na 20 minuten tot een half uur kolven. Drink en eet genoeg, heb zelfs bv-thee gekocht. Ik heb er vrede mee. Zeg ik nu heel stoer....
Je mag ook reuze trots op jezelf zijn!
blondje1313- Kletskop
Parel, ik denk dat dat maar zo lijkt hoor! Qua groote bedoel ik. Ik heb nog is ff naar de stoel gekeken en gedaan. Helemaal naar beneden en helemala omhoog is geen probleem. Maar ik heb in mijn hoofd dat hij ook in tussen maatjes kan.. of heb ik dat dan gewoon verzonnen? Wat leuk dat het zwemmen goed bevallen is!
Mickey ik vind dat je het super hebt gedaan. En ik snap dat je overstapt op FV.
Beegee ik vond het indrukwekkend programma....maar ook wel met risico's voor die moeder hoor poeh poeh!
Ik ben met mijn zus de stad in geweest kado kopen voor moederdag en ook voor de verjaardag van mijn moeder. is vlak achter elkaar. Dus dat is ook weer binnen.
Denken jullie dat jullie iets voor moederdag krijgen? Ik heb van het dagverblijf al iets mee naar huis gekregen dus dat moet ik nog maar ff bewaren. Van mijn vriend verwacht ik niks.
Mickey ik vind dat je het super hebt gedaan. En ik snap dat je overstapt op FV.
Beegee ik vond het indrukwekkend programma....maar ook wel met risico's voor die moeder hoor poeh poeh!
Ik ben met mijn zus de stad in geweest kado kopen voor moederdag en ook voor de verjaardag van mijn moeder. is vlak achter elkaar. Dus dat is ook weer binnen.
Denken jullie dat jullie iets voor moederdag krijgen? Ik heb van het dagverblijf al iets mee naar huis gekregen dus dat moet ik nog maar ff bewaren. Van mijn vriend verwacht ik niks.
studiebol- Ratel
Ik zou het grote boek van Jip en Janneke krijgen, maar het is twee keer met butsen geleverd door Eci, dus nu is het even afwachten of ik een nieuwe krijg. En Lotte heeft inderdaad op het kdv geknutseld.
blondje1313- Kletskop
Studie, kijk anders even op Youtube voor een handleiding per video?
Heb ik met de Maxicosi & de kinderwagen namelijk ook gedaan haha
Mickey, je hebt het maar wel mooi gedaan he, en in principe hebben je borsten nu zelf aangegeven dat het niet meer gaat, das ook mooi van het menselijk lichaam, ik ben zelf ook groot geworden van flesvoeding hoor, dus ook al is het 2de keus, het is een goede optie!
Moederdag, ik krijg iets van L van het kdv, maar ja ik weet al wat want ik maak hetzelfde voor de andere kindjes haha heb mijn vriend wel ingefluisterd dat ie iets moet doen .. Maar ben benieuwd!
Heb ik met de Maxicosi & de kinderwagen namelijk ook gedaan haha
Mickey, je hebt het maar wel mooi gedaan he, en in principe hebben je borsten nu zelf aangegeven dat het niet meer gaat, das ook mooi van het menselijk lichaam, ik ben zelf ook groot geworden van flesvoeding hoor, dus ook al is het 2de keus, het is een goede optie!
Moederdag, ik krijg iets van L van het kdv, maar ja ik weet al wat want ik maak hetzelfde voor de andere kindjes haha heb mijn vriend wel ingefluisterd dat ie iets moet doen .. Maar ben benieuwd!
Gast- Gast
Hallo iedereen! Ik ben net terug van 3 daagjes Leeuwarden. Was superfijn! En nu ik thuis ben gekomen komen er bij Louise plots 2 tandjes door (zat er al aan te komen) en ze lacht op een heel andere manier, hihi. Oh, en ik heb 2 potjes Luuf meegebracht! Dus dat gaan we eens uitproberen.
Mickey; Je mag absoluut supertrots zijn op jezelf!
Wat is jullie avondritueel?
Mickey; Je mag absoluut supertrots zijn op jezelf!
Wat is jullie avondritueel?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje, snel is ze hoor!
Avondritueel is schone romper, pyama, slaapzak aan. L in bed leggen, projector aan, tutje in, knuffel ernaast en ik lees een verhaaltje voor. Daarna geef ik dr een kus en gaat ze slapen. Soms krijgt ze een fles voor ze gaat slapen, soms heeft ze die een uur daarvoor al gehad.
Avondritueel is schone romper, pyama, slaapzak aan. L in bed leggen, projector aan, tutje in, knuffel ernaast en ik lees een verhaaltje voor. Daarna geef ik dr een kus en gaat ze slapen. Soms krijgt ze een fles voor ze gaat slapen, soms heeft ze die een uur daarvoor al gehad.
Gast- Gast
Parel dat kan ik idd wel ff zoeken ja, had al een keer een filmpje gevonden misschien heb ik het ook wel gewoon verzonnen
Kijkt iemand HGT? hihi die drie homo's net ik vond ze geweldig
Kijkt iemand HGT? hihi die drie homo's net ik vond ze geweldig
studiebol- Ratel
Hahahaha, ja ik heb net ook heel erg zitten lachen!
Ik hou daar toch wel van! Er is ook op youtube toen een dansende homo geweest op single ladies, die kon ALLES, kon het beter dan Beyonce! En een dansende baby op single ladies die was zo gaaf!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011