Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 24 mei 2012 - 20:39

Parel gefeliciteerd met je vent! Wanneer gaat hij de tatoe laten zetten? Of hebben jullie dat toen tegelijk gedaan? Word er nog een feestje gevierd dit weekend?

Missd ik haat onkruid plukken. Ik stel het zo lang mogelijk uit maar daardoor zag de voortuin er als een wildernis uit. Gisteren een begin gemaakt het meeste is er uit. Vandaag of morgen jet nog ff afmaken.

Ik ben bij het consultatie bureau geweest. Haha jaja heb ik dat ook is gedaan:-) maar de dames zijn niet super veel gegroeid. L weegt 6762 en is 66,5 cm V weegt 6692 en is 67,5 ze volgen keurig hun lijntje dat liet die vrouw ook zien. Zij noemt het slanke dames nou ik hoop voor hun dat ze dat dan blijven Laughing
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  MissD do 24 mei 2012 - 20:46

Haha hier hetzelfde hoor Studie. De tegels hier zijn een beetje lichtgrijs... maar de hele tuin zag groen. En ik vond het niks om daar tussen te gaan zitten met T. Dus toch maar aan begonnen.

Hoop met je mee dat de dames slank blijven Wink. Onze T. was nu een beetje in verhouding gegroeid, is niet meer zo'n bolletje als het eerst was. Hoop dat ze haar papa achterna gaat en gewoon lang en slank word ipv zoals ik klein en gezet.

Meiden geniet allemaal van het heerlijke weer!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 20:53

Wat lief van jullie! Hij heeft het er nu over dat hij misschien niet zo'n tatoo figuur is, ook prima! Hij krijgt van ons een geurtje, light blue geloof ik. En L heeft wat gemaakt op de crèche. En hij is natuurlijk een tweeling, dus heb met L een mooi Canvas doekje beschilderd.

MissD wat ben jij toch altijd actief! Wat schattig dat ze ook altijd ja of nee schudt haha

Studie ik denk dat l op hetzelfde lijntje zit, ze groeien nu ook niet zo hard meer natuurlijk, zou ook niet goed zijn haha ik hoop ook maar voor ze dat ze lang en dun blijven!

Gast
Gast

Bericht  Floor vr 25 mei 2012 - 0:00

@parel, ik denk dat ik dat maar ga doen, alles ga vertellen wat we gaan doen. Baat het niet schaad het niet toch. Ik heb er zelf eigenlijk nog niet echt aan gedacht om dat te doen, misschien ook omdat ik altijd samen met hem ben maar het is hier natuurlijk vrij stil (buiten zijn geschreeuw om dan), ik moet er ook echt elke dag bewust aan denken om een keer liedjes te gaan zingen, dat vind hij helemaal geweldig (ik zing waarschijnlijk vreselijk vals maar dat is het voordeel van slecht horen dat hoor ik zelf lekker toch niet hahaha), maar ik dwaal af, misschien moet hij dus meer ‘horen’ wat we gaan doen, uitleg dus, kan het met op zich ook wel voorstellen maar ik heb er nooit over nagedacht.
Zucht af en toe voel ik me echt een doos.

@studie, voorheen sliep hij altijd in een slaapzak maar met deze hitte ligt hij dag en nacht alleen maar in een romper met luier. Hij zweet zich helemaal onderuit anders. Zonder slaapzak slaapt hij niet echt slechter, hij ligt alleen wat meer stil nu gaat hij kruipen in bed als hij wakker is, dat is met slaapzak toch een stuk moeilijker.
Over dat z’n bedje fout stond heb ik ook al aan gedacht maar ik kan het niet verplaatsen.
Lampjes aan/uit hebben we ook al geprobeerd.
Vanmorgen was hij weer wakker aan het worden toen het lichter werd buiten, ik hoorde hem telkens. Tegen 6 uur was hij echt wakker en ik kwam op zijn kamer.. woww wat een licht daar, daar staat dus de ochtendzon op te schijnen! (net of je buiten in de zon ligt zo erg).
Ik heb dus vanmorgen zijn raam afgeplakt en hij ligt nu echt al 2.5 uur te slapen!!

Oww er staat een leverancier ik moet even werken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 vr 25 mei 2012 - 0:41

Vanmorgen naar het cb geweest, het gaat allemaal goed met Lotte. Ze begint nu ook wat beter te groeien (nog steeds de kleinste van hier hoor!).
Verder doet ze alle dingen die ze 'moet' doen op deze leeftijd. Over hoe goed ze al kon zitten verbaasden ze zich (ik vind het ook snel gaan, vorige week viel ze nog vrijwel meteen om, nu kan ze al ruim een kwartier zelfstandig blijven zitten). Nu hopen dat ze binnenkort ook zelfstandig gaat zitten, dan kunnen we gaan fietsen!

Ik kijk of ik de tabel nog ergens terug kan vinden!
Ik denk dat ik de laatst geupdate gebruikt heb, maar er staan nog wel wat oude gegevens in zie ik.
Kun je eigenlijk de topictitel aanpassen, dan kunnen we daar schrijven op welke blz de tabel is gebleven.

Iedereen zegt altijd dat Lotte zo'n smal hoofdje heeft, maar als ik hier zo kijk dan heeft ze best een flinke hoofdomtrek in vergelijking met de rest van haar postuur. Toch apart!

Laatst aangepast door blondje1313 op vr 25 mei 2012 - 0:49; in totaal 2 keer bewerkt

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  blondje1313 vr 25 mei 2012 - 0:46

Naam
Naam kind
Afspraak CB
leeftijd
Gewicht
Lengte
Hoofdomtrek
volg. afspraak
Joyce0606
K
29-03-2012
4 maanden
7425gr.
66cm.
42cm.
10-05-2012
Star007

D

19-04-2012

6 maanden

8550gr.

70cm
43 cm
05-07-2012
MissD
T.
07-05-2012
4 maanden
6780gr

63,5cm

05-07-2012
Floor
Zoon
10-5-2012
+/-6 maanden
7450 gr
67.3
43.7
23-8-2012
Nicci
L.
3.5 maand5510gr

58 cm
14-05-2012
Parel
L.
10-5-2012
5,5 maand
6925gr
66,5 cm
42 cm
24-6-2012
Blondje1313L.
6-4-2012
7,5 maand

6500 gr
65 cm
43,3 cm
11-7-2012
Poisongirl
J.
10-5-2012
4,5 maand
6450 gr
65,5 cm
40,8 cm

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 25 mei 2012 - 6:02

Floor wat fijn dat hij al zo lang slaapt! Ja dat kan natuurlijk heel goed dat ze van het licht wakker worden. Ik vind dat ze hier ook vroeg wakker zijn, vanmorgen was het 5 uur:O Ik ga vanavond het rolluik naar beneden doen, dan is het pikkedonker bij ze dus ik hoop dat ze dan wat langer slapen.
Ik hoop echt dat dit de oplossing voor je is hoor, dan kan jij ook wat langer slapen..

Blondje fijn dat L goed groeit, is 6500 gram haar gewicht van nu? Wat knap dat ze al zelf kan zitten zeg!

Hier echt een heeerlijke middag achter de rug! Er kwam een vriendinnetje langs, we hebben in het zonnetje gezeten rose'tje erbij, stokbroodje erbij en de meiden waren zo lief aan het spelen en doen, ik had er bijna geen omkijken na. Was echt ff heerlijk! Toen hebben we alle drie ff een powernap gedaan.. die konden we wel geruiken na dat de dag hier om 5 uur was begonnen. Meestal zijn de meiden zo moe dat ze nu al in bed liggen, maar door de powernap houden ze het langer vol. Hoop dat het morgenochtend dan ook iets later is...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie vr 25 mei 2012 - 12:04

@ Floor: Ik had ook een hele makkelijke baby en mijn vriendin een baby met minder ritme, veel huilen enzovoorts, net als bij jou. Mijn oudste heeft zich inderdaad ontpopt tot een enorme peuterpuber ('Neeeheeeee', 'Dat doe ik zelf wel, ja', 'Ik wil niet!!!!' enzovoorts) en haar kindje luistert gewoon, veel gehoorde uitspraken: 'Ja mama' en 'Jij bent lief mama'.

Er is hoop!!!!!!

Mijn tweede is trouwens ook weer makkelijk en lijkt in heel veel dingen / gewoontes op haar oudere zus, ik hoop niet dat ik er nog eentje krijg die zo peuterpubert :shock: .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  blondje1313 vr 25 mei 2012 - 21:48

Studiebol, klinkt gezellig gisteren.
En ja, die 6500 gram is van gisteren, maar ze is eigenlijk nog nooit zo hard gegroeid als de laatste weken volgens mij, als ze zo doorgaat komt ze toch nog een beetje in de buurt van het gemiddelde met het jaar. We zullen zien!

We hadden Lotte trouwens donderdag weer met koorts op moeten halen bij het kdv, na een paar zetpillen ging het gisterenmorgen beter. (Anders was ik ook niet naar het cb geweest). Maar 's middags werd het weer veel erger, het liep op naar 40,5 graden en ze huilde ook alleen nog maar. Uiteindelijk om 5 voor 5 nog vlug de dokter gebeld, we konden meteen nog langskomen en alles was gewoon goed. Nu gaat het volgens mij ook weer wat beter, gisterenavond nog een zetpil gegeven en vanmorgen was de koorts weg. Ze wil wel veel drinken, maar haar fruit wilde ze vanmorgen niet. Hopelijk blijft de koorts nu wel weg. We denken dat het deze keer dan echt de tandjes zullen zijn!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 0:15

Blondje vervelend van de koorts. Ben benieuwd of het tandjes zijn. Fijn dat ze zo goed gegroeid is zeg hopelijk blijft ze dat op deze manier nu doen.

Floor ik ben heel benieuwd hoe je kleine man geslapen heeft nu je de ramen hebt afgeplakt?

Hier was het geen 5 uur gelukkig maar wel gewoon weer kwart voor 7.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 6:15

Wat een k*t met peren dag hier zeg.. ik ben er strontchagerijnig van! Niet normaal. Die dames waren alleen maar aan het jammeren, zeuren en huilen vandaag. Kan allemaal best dat het van de warmte komt of van tandjes of van weet ik veel wat.. maar ik ben er klaar mee voor vandaag. Ik heb ze in bed gelegd...

En dan juist als die meiden een rukdag hebben gaat er van alles fout, ze wilde net hun laatste fles niet goed drinken, daar baal ik van met deze warmte. Ik had ook eindelijk tijd om ff wat drinken te pakken, valt dat glas, echt overal scherven en drinken en het was spa citron dus dat plakt lekker op de vloer. En dan moet ik ook nog de tuin sproeien...

Nou sorry voor het geklaag... maar op zo'n dag als vandaag dan baal ik zo van mijn vriend en zijn werk! Dat ik gewoon werkelijk waar alles in mijn eentje moet doen...

Als troost mag ik straks vanmezelf een ijsje pakken. Schijt aan de goede voornemens..

En het is ook niet zo dat ik nu rustig kan zitten, nee de tuin moet gesproeid, er moet gewassen worden, de was moet opgeruimd worden, stofzuigen dweilen... en ik zie op facebook alleen maar mensen bbqen en leuke dingen doen.. en dan baal ik gewoon dat ik de hele week al thuis zit.. maar ik baal ook dat niemand vraagt of ik ook misschien wil langskomen..."

Goed nu zal ik ophouden met zeuren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla za 26 mei 2012 - 6:58

Studie je hebt nog 2 dagen vrij, alles wat er nu nog moet gebeuren kan ook morgen of overmorgen wel, of de dag daarna. Stofzuigen en dweilen morgenvroeg even. Ga nu dan even rustig zitten. Enne, klagen mag he Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 7:20

Studie: ga zitten. Pak een ijsje. Benen op de bank. Even rust. Kan mij goed voorstellen (nouja misschien ook niet, met een tweeling die hun dag niet hebben en geen vriend in de buurt) dat je óp bent. Lekker fris douchen en dan op tijd naar bed! Hopelijk kan jij (en ook je meiden!) er morgen dan weer lekker tegenaan.

Gingen ze wel lief slapen?

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 7:24

Nee... ze gingen absoluut niet lief slapen.. helaas maar dat had ik ook wel verwacht.. ze zijn nu stil.. en ging net kijken toen lagen ze wel lekker en lief te slapen Very Happy

Ik moest wel stofzuigen want ik had dat glas laten vallen.. dus tja laten liggen tot morgen was geen optie.. dus de rest ook maar ff gedaan...ondertussen ff een flinke jankbui gehad en nu gaat het wel weerMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 7:29

Fijn dat ze lief liggen te slapen. Helpt ook altijd wel hé, even kijken hoe ze slapen. Dan zijn het van die heerlijke, lieve zachte monstertjes I love you . Toch nog alles even gedaan. Ach dan zit je misschien ook wat rustiger..

Maar morgen ga je er lekker tussenuit!? Das wel fijn! En is je vriend alweer gauw thuis?

Ik ben vandaag lekker bij mijn ouders geweest. L heeft lekker in de tuin in haar babycot gespeeld. Zag er zo gezellig uit dat tentje. Nu zit man voetbal te kijken en ik ook met een half oog en even laptoppen. L. slaapt al een poosje. Toen ik haar in bed legde lachte ze heel lief en nog voor ik de deur uit liep sliep ze al. Ze moet binnenkort echt maar 's nachts ook op haar kamertje gaan slapen. Overdag ligt ze er al, maar 's nachts nog bij ons in der wiegje naast het bed. Vind het zo gezellig. En ook gewoon nog heel handig omdat ze of nog eenk eertje snachts komt voor eten of al bloedjevroeg.. beetje dilemma hier dus..

O en zometeen heb ik lekker bugles met kaas Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 281626781 Dus hier ook nog even geen goede voornemens (ik ben solidair hahaha)

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 7:40

Nicci wat lief dat je solidair bent.. mijn ijsje was wel heeeeel lekker Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 561177 Ik neem straks ook gewoon nog een rose'tje..

Hoe gaat het verder met je? Knap jij al wat op?

Als het goed is ga ik morgen idd ff met de buren op pad, maar de buurvrouw bedacht dat vanmiddag spontaan.Dus hoop dat het door gaat. Moet je niet denken dat ik hele hippe jongen buren heb hoor Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 561177 Maar ze zijn wel heel lief en aardig dus het lijkt me wel gezellig.

Mijn vriend komt pas volgend weekend terug, maar dan hebben we allebei een weekje vrij... heb al een afspraak gemaakt bij de pedicure en ga een avond uiteten met collega's. Dus ik kijk gewoon naar die week uit!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 7:54

Ja, precies! Lekker wat quality time voor jezelf en vrienden dan. Is altijd fijn om ergens naar uit te kijken.

Hier gaat het langzaamaan steeds wat beter. Heb nog steeds heel veel hulp, maar ga nu langzaam wel naar het punt dat ik redelijk pijnloos voor L kan zorgen 1 dag. Dat is al heel fijn. Het heeft de afgelopen weken wel echt ff op me gedrukt (daarom kwam ik hier ook niet zo veel meer). Ik merkte echt dat ik verdrietig werd van het feit dat ik al zó lang zo weinig (eigenlijk niets) kan. En voor alles hulp moeten vragen breekt mij gewoon echt op nu. Ik wil zo graag gewoon lekker onafhankelijk voor mijn kindje zorgen, haar kunnen badderen, een stuk wandelen, tussendoor het huishouden, wat boodschappen doen. Allemaal hele 'simpele' kleine dingen wat ik echt heel erg mis. Laat staan hoe graag ik weer mijn hardloopschoenen aan wil trekken. Maar goed, ook ik heb voor volgend jaar herfst een halve marathon gepland (in mijn hoofd) zodat ik iets heb om naar toe te leven. Om even het gevoel te krijgen dat het heus echt wle goed komt met mijn lijf (al denk ik zo vaak dat het nooit (noohooihoooihoooiiittt als ik even een huilhormoonbui heb:oops: ) meer goed komt).

Maar met L. gaat het zo goed. Afgelopen week kreeg ik elke dag een giegeltje/schaterlachje.. wat is dat fijn hé! Very Happy Ik ben zo verliefd op mijn kleine kanjer smile

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 7:57

Niccie lijkt me erg heftig dat je gewoon bij alles hulp nodig hebt! Vervelend hoor, lekker ongestoord genieten en aanklungelen met je meisje is er dan ook niet bij. Fijn dat je het idee hebt dat het opknapt, dat hoop ik ook echt heel erg voor je! Wat leuk dat ze tegen je aan het lachen is! Genieten is dat he?!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 8:04

Ja, ik geniet er zo van. Dat je echt al interactie hebt met zo'n kleintje. En ze wordt zo vreselijk hyper als ik haar op kom halen uit d'r bedje, dat vind ik zo leuk!

Het is inderdaad wel pittig. Enerzijds vind ik L. het mooiste wat me ooit is overkomen en geniet ik zo ontzettend, en anderzijds is mijn lijf nog nooit zo slecht geweest en dat is best lastig. En dan wil mijn geest ook nog steeds de actieveling zijn maar mijn lijf niet.. Neem daar nog een dosis hormonen bij en het feest is compleet!Laughing

Nou fijne avond en veel plezier morgen aan het strandje als het doorgaat. Even lekker eruit!Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 8:07

Ach, arme Studie & arme Nicci!

Hier vandaag ook een lekkere huildag gehad hoor, dat scheelt!
Mijn vriend had gisteravond een bbq van de voetbal, prima, vind dat best lekker een avond alleen thuis, hij kwam om 2.15 uur thuis, ook nog goed. Maarrrrr, s`avonds een vent s`ochtends een vent, hij kan gewoon ècht niet meer tegen bier tegenwoordig. Waar die vroeger 3 uur nodig had om uit te brakken is het nu praktisch 24 uur. Wat dus resulteert in een geirriteerde vriend, geirriteerde Parel, èn een hoop gehuil en gejammer over en weer.

Ik heb me vandaag dus weer zelf moeten vermaken. Heb vanochtend toen L. sliep de boodschappen gedaan, we vieren morgen samen onze verjaardagen (gelukkig kunnen we de tuin in!), en daarna heb ik de wandelwagen in elkaar gezet! Daarna, toen L. wakker was, zijn we even bij ons jarige buurjongetje geweest, hij is 6 geworden, en s`middags ben ik lekker met haar naar de winkels gewandeld. Ging helemaal prima in die wandelwageninzet, alleen past hij niet meer achter in mijn kofferbak, dus moet mijn banken weer los zetten.. beetje jammer! Dat komt door de kap erop.

ENNNN, ik woog 79.7 eergisteren, en vanochtend 80.8! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 394967 Gisteren teveel emotie gegeten denk ik haha, vandaag een stuk kersenvlaai op, wat cakejes èn zelfgesneden patat met kip uit de oven. Ik durf iig niet op de weegschaal morgen :O

Oh ja, we moesten ook nog even 824 euro (zorgtoeslag 2011 Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 394967 ) terugbetalen, dus de net weer aangelegde spaarrekening die we hadden is weer leeg. Maar toen ik gisteravond nog even bij L was gaan kijken (half op de avond krijsend wakker geworden, niet te stoppen, uiteindelijk maar slaapzak uitgedaan en alleen in romper en hoppa ze sliep!) lag ze zo lief te slapen, ik was verliefd! En jullie hebben het vast al gezien op fb, maar ik post het lekker toch haha

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 547814_367462383303587_1779490102_n

Ayla, hoe is het bij jullie? Gaat alles goed?

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 8:08

Haha ja dat herken ik hier ook wel dat hypere als je ze uit bed haalt... V knijpt hier haar oogjes dan helemaal dicht en haar mond gaat dan heel ver open van het lachen. L.. die ligt vaak op haar buik en dan wiebelt ze van blijheid alle kanten opMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 561177

Fijne avond nog en nog een fijn weekend!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 26 mei 2012 - 8:11

Leuke foto parel! Haar bedje ziet er ook nog zo netjes opgemaak uit Very Happy Hier ligt allang niet meer zo'n hydrofiele luier erin wnat die meiden gaan het hele bed door.. dus heeft toch geen zin!

Balen van je vriend zijn kater! Hopelijk is hij nu wat gezelliger aanwezig? Leuk dat jullie morgen samen jullie verjaardagen vieren, je hebt er prachtig weer bij! dus geniet ervan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 8:15

Oh Parel, fijn zo'n dag! Is het nu weer gezellig tussen Parelman en Parelvrouw? Ik zag de foto idd op FB gister, wat een cutie zeg! En wat een leuke lakentjes heb je smile

Ooh die belastingdienst, word ik ook zo krankjorum van. Wij moeten 365 euro terug betalen. Dus valt nog mee in verhouding met dat van jullie maar ik heb er gewoon geen zin in Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 28 1578173417 . Zonde van mijn geld haha.

Lekker even huilen toch soms. Ik gooi het de komende 5 maanden nog mooi op ontzwangeren.

Gaat toch wel goed met lijnen!? Welk gewicht wil je eigenlijk heen en heb je een einddatum of doe je lekker rustig aan? Hier nog zo'n 5 kilo te gaan, maar aangezien ik amper kan bewegen dus ook niet kan sporten én niet kan lijnen omdat ik nog steeds borstvoeding geef mogen ze nog een paar maandjes blijven zitten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 8:20

Ja, haar ledikantdeken was te warm, en een gewoon ledikantlaken bleef niet zitten, dus ik heb een ledikantdekbedovertrek al gekocht, bij de Hema, daar zit dan nog wel geen dekbed in maar zo kan ik haar wel beter instoppen, al blijft het glad.

Die hydrofieldoek moet wel, en als ze echt gaat slapen gaat ze slapen op die doek, ze stuitert idd wel het hele bed door, maar de papfles komt er vaak nog wel deels uit!

Het is hier wel weer gezellig hoor, maar ben wel flink pissig geweest. Hij wist zelf ook heel goed dat de maat nu vol was, en hij gaat minder drinken zegt ie .. prima! Ik vind drinken niet erg, maar wees dan wel een vent sochtends!

Nicci, ik zat aan het begin van mijn zwangerschap op 76, en aan het eind op 99. Toen na 3 weken zat ik op 86, en inmiddels dus 80. Ik wil er sowieso nog 5 af, maar het liefste 10. Dat hoeft niet gelijk, maar let wel op. Al is dat hier normaal, ik moet blijven opletten, helaas hoort dat bij me!

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 26 mei 2012 - 8:39

Janeedeautoisnaardeklotendusweereenbedragvanmet4cijferswatwekwijtgaanzijn... (ik typ het maar even zo dan leest het lekker snel Rolling Eyes ) Voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje, E. heeft wat last van de warmte maar ze is wel gezellig. Vanmiddag met zijn 3en in het zwembad gepoedeld, was wel even lekker. Baal ook een beetje boel van mijn lijf maar door alle geldzorgen heb ik ook geen zin om op het eten te letten, ben wel een beetje een emotie eter merk ik. En sinds ik 3 dagen 's middags werk gaat het eten 's avonds ook bagger, het is heel vaak gewoon ff snel wat maken (frietje, pizza, eitje bakken) dus ook niet echt gezond. Maar goed, komt allemaal wel goed. Gelukkig smelt ik van dat lieve meisje wat de hele dag lacht, maakt mijn dagen echt wel goed, hoe cliché ook.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: