Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+21
_Lana_
Kamperseboekenwurm
Pien
joyce0606
Happydobby
Aimee
Twellie
Poisongirl
Slakje
Supertalentje
Floor
MissD
mickey
Ayla
pindaatje
hellowkitty
pitbullgup
blondje1313
Papillio
studiebol
Star007
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Parel schreef:Ik ga trouwens denk ik combineren, ze krijgt groente gepureerd èn bijv een gekookte wortel in dr handjes ofzo .. eens kijken wat ze ermee doet
Dat wil ik ook gaan doen binnenkort .. dat zal een lekkere smeerboel worden haha
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ja, al een aantal keren. Ik denk dat ik deze week ofzo nog eens langsga.
Maar volgens mij is het ook niet echt abnormaal, hoor. Ze zit in een kdv waar we veel microben enzo binnenkrijgt. Als het nu niet is, is het als ze naar school gaat...
De rode puntjes verdwijnen als ik er een glas opdruk. Maar dan zit er wel een klein gaatje.
Maar volgens mij is het ook niet echt abnormaal, hoor. Ze zit in een kdv waar we veel microben enzo binnenkrijgt. Als het nu niet is, is het als ze naar school gaat...
De rode puntjes verdwijnen als ik er een glas opdruk. Maar dan zit er wel een klein gaatje.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Maar mijn baby zit ook 3 dagen op het kdv, en heeft nergens last van.
Is het niet iets asmatisch ofzo? Zegt die dokter dan niet, ik wijs je even door, we gaan dit nader onderzoeken?
Is het niet iets asmatisch ofzo? Zegt die dokter dan niet, ik wijs je even door, we gaan dit nader onderzoeken?
Gast- Gast
@all bedankt voor de felicitaties. En ja ik heb een cadeautje gekregen. Mijn man mailde me met dat het al in huis was. Dus ik vroeg of ik mocht gaan zoeken (wat ik niet van plan was maar ik was wel nieuwsgierig). Kreeg ik terug wat de afmetingen ongeveer waren 30*30*25
Ik me maar afvragen waar kan je dat nou verstoppen zonder dat ik het vind..
Uiteindelijk had hij het in z’n koffer verstopt. Ik heb een waterkoker gekregen!!!
Ben er super blij mee want ik was al 4 maanden aan het zeuren dat ik een andere wou (ik drink een liter thee op een dag weg en na 5 jaar tegen die waterkoker te hebben aangekeken wou ik een andere, mijn man had tenslotte vorig jaar zichzelf al een nieuw koffieapparaat kado gedaan, ik drink geen koffie wel thee).
Het is een philips met blauwe lichtjes erin, die gaan aan als de waterkoker aan staat. Helaas moeten we morgen terug naar de winkel omdat het kalkfilter niet in de doos zit.
@mickey, wat super leuk dat hij kan rollen. Ik sta ook altijd super enthousiast te roepen en klappen maar soms kijkt hij me echt aan met een blik ‘mam ben je gek ofzo?’
Ik geef ook rapley, hij vind het wel erg interessant zo’n stuk appel vasthouden, en dan in z’n mond doen en er op sabbelen. Ik geef ernaast wel wat geprakte appel bij (vooraf gestoomd en afgekoeld) maar dat heeft te maken met dat hij zo’n honger heeft, met rapley eet hij natuurlijk nog niet en omdat we nu al begonnen zijn vanwege zijn honger toch besloten om extra voeding geprakt te geven.
Hij zit overigens wel rechtop ivm de rapley. Na een minuut of 5/10 trekt hij dat niet meer omdat hij nog niet kan zitten dus dan stop ik er weer mee.
@studie, vandaag ging het best goed met de flessen. Hij heeft de fles van 7 uur nog een papfles gekregen, de andere waren allemaal normale flessen en dan om 23 uur krijgt hij nog een papfles. Ook heeft hij weer appel op, wat er vandaag ook in bleef (van een klein appeltje heeft hij de helft opgegeten, geen idee hoeveel ik hem moest geven maar hij bleef maar met z’n hoofd naar voren komen met z’n mondje open).
Ik hoop dus als we hem vanavond om 23 uur de fles geven dat hij het toch vol houdt tot morgenochtend. (of moet ik maar net als gisteravond, hem laten slapen en vannacht de fles geven?)
Ik me maar afvragen waar kan je dat nou verstoppen zonder dat ik het vind..
Uiteindelijk had hij het in z’n koffer verstopt. Ik heb een waterkoker gekregen!!!
Ben er super blij mee want ik was al 4 maanden aan het zeuren dat ik een andere wou (ik drink een liter thee op een dag weg en na 5 jaar tegen die waterkoker te hebben aangekeken wou ik een andere, mijn man had tenslotte vorig jaar zichzelf al een nieuw koffieapparaat kado gedaan, ik drink geen koffie wel thee).
Het is een philips met blauwe lichtjes erin, die gaan aan als de waterkoker aan staat. Helaas moeten we morgen terug naar de winkel omdat het kalkfilter niet in de doos zit.
@mickey, wat super leuk dat hij kan rollen. Ik sta ook altijd super enthousiast te roepen en klappen maar soms kijkt hij me echt aan met een blik ‘mam ben je gek ofzo?’
Ik geef ook rapley, hij vind het wel erg interessant zo’n stuk appel vasthouden, en dan in z’n mond doen en er op sabbelen. Ik geef ernaast wel wat geprakte appel bij (vooraf gestoomd en afgekoeld) maar dat heeft te maken met dat hij zo’n honger heeft, met rapley eet hij natuurlijk nog niet en omdat we nu al begonnen zijn vanwege zijn honger toch besloten om extra voeding geprakt te geven.
Hij zit overigens wel rechtop ivm de rapley. Na een minuut of 5/10 trekt hij dat niet meer omdat hij nog niet kan zitten dus dan stop ik er weer mee.
@studie, vandaag ging het best goed met de flessen. Hij heeft de fles van 7 uur nog een papfles gekregen, de andere waren allemaal normale flessen en dan om 23 uur krijgt hij nog een papfles. Ook heeft hij weer appel op, wat er vandaag ook in bleef (van een klein appeltje heeft hij de helft opgegeten, geen idee hoeveel ik hem moest geven maar hij bleef maar met z’n hoofd naar voren komen met z’n mondje open).
Ik hoop dus als we hem vanavond om 23 uur de fles geven dat hij het toch vol houdt tot morgenochtend. (of moet ik maar net als gisteravond, hem laten slapen en vannacht de fles geven?)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien hangt dat ook van kind tot kind af, want mijn halfzusje (nu een jaar) is ook om de zoveel tijd goed ziek.Parel schreef:Maar mijn baby zit ook 3 dagen op het kdv, en heeft nergens last van.
Weet je, ik ga gewoon woensdag opnieuw naar de dokter. En we zullen daar wel zien dan.
Slakje- Ratel
Ik zou hem gewoon wakker maken voor de laatste fles Floor.
Slakje als je ze weg kan drukken zal het wel onschuldig zijn.
Jeetje die amerikanen kunnen niet bevallen zonder ruggenprik... Aanstellers Tijdens het persen ook gewoon verdoving, zat het me al af te vragen laatst, of ze de hele tijd verdoving hebben.
Jeetje die amerikanen kunnen niet bevallen zonder ruggenprik... Aanstellers Tijdens het persen ook gewoon verdoving, zat het me al af te vragen laatst, of ze de hele tijd verdoving hebben.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik ben ook bevallen met ruggeprik, ook tijdens het persen. Had bij 6cm al persweeën en vollenbak weeën. Ben heel blij dat ik die ruggeprik heb gekregen, of ze was eruit gefloept.Ayla schreef:Ik zou hem gewoon wakker maken voor de laatste fles Floor.
Slakje- Ratel
Ja ik ook hoor Slakje, alleen de persweeën braken er dwars doorheen. Het lijkt me zo raar persen zonder dat je iets voelt, of valt dat wel mee? Hier wordt de medicatie uitgezet of verminderd als je de 10 cm nadert.
Ayla- Kletskop
Hmm, de weeën voelde ik er wel doorkomen toen ze mij een infuus gaven om de weeën sterker en regelmatiger te doen komen, toen hebben ze me meer gegeven daarna hebben ze er denk ik niets meer aan gedaan. Ik heb haar er niet voelen uitkomen. Misschien dat dat bewust was gedaan door de vk, aangezien ik nog geen volledige ontsluiting had. Ik moest ook vragen wanneer ik een wee had en wanneer ik mocht persen, dat kon ik zelf niet meer voelen. Heb ook een knip gehad, maar weet begot niet wanneer ze dat hebben gedaan.Ayla schreef:Ja ik ook hoor Slakje, alleen de persweeën braken er dwars doorheen. Het lijkt me zo raar persen zonder dat je iets voelt, of valt dat wel mee? Hier wordt de medicatie uitgezet of verminderd als je de 10 cm nadert.
Slakje- Ratel
Ja dat is ook hetgene wat me zo raar lijkt, dat je dat moet vragen. Ik had op het moment van de persweeën niks meer te vertellen, mijn lijf nam het over, en jij hebt gewoon niks gevoeld, lijkt me heel raar. Heb ook wee opwekkers gehad overigens, weet alleen niet meer precies hoe en wat.
Ayla- Kletskop
Maar wat voel je dan als je de baby eruit perst?
(Louise piept trouwens heel eng tijdens haar slaapt, dat was daarnet)
(Louise piept trouwens heel eng tijdens haar slaapt, dat was daarnet)
Slakje- Ratel
Pijn vooral als het hoofdje "staat". Maar de persweeën opzich deden geen pijn, het voelde gewoon alsof ik heel nodig naar de wc moest. En ik kon het niet tegenhouden.
E.lena piept ook wel is zo eng, piept ze als de inademt?
E.lena piept ook wel is zo eng, piept ze als de inademt?
Ayla- Kletskop
Ja, ik voelde ook wel dat heel nodig moest en het bijna niet kon tegenhouden, maar het was wel iets minder dan voor de prik.
Euh, geen idee. Ze piepte gewoon :') Nu haar in bedje gaan leggen en zelf ook slapen! Ze slaapt weer bij ons deze nacht.
Euh, geen idee. Ze piepte gewoon :') Nu haar in bedje gaan leggen en zelf ook slapen! Ze slaapt weer bij ons deze nacht.
Slakje- Ratel
Parel wel jammer dat je haar niet kan overleggen! Maar volgens mij is het wel goed gegaan vannacht Fijn hoor! Misschien is ze er aan toe om de laatste fles te laten vervallen?
Ik weet eigenlijk nog maar weinig van mijn bevalling,als in wat me nou echt zeer deed en wanneer, ik weet wel nog hoe het in grote lijnen is gegaan. Weet wel dat ik niet zo zin had om te praten zoals die vrouw gisteren bij TLC deed, die zich zelf ook nog ging scheren. Maar dat meisje met die keizersnede waar al die mensen stonden in de gang toen ze er uit kwam.. nou zoo echt niet dat ik daar op zat te wachten!
Ik ben vandaag vrij moet morgen werken.. maar toch maar ff mijn werkmail gecheckt... eigenlijk dom, maar goed. De dames breken ondertussen met zijn tweeen de box af..
Ik weet eigenlijk nog maar weinig van mijn bevalling,als in wat me nou echt zeer deed en wanneer, ik weet wel nog hoe het in grote lijnen is gegaan. Weet wel dat ik niet zo zin had om te praten zoals die vrouw gisteren bij TLC deed, die zich zelf ook nog ging scheren. Maar dat meisje met die keizersnede waar al die mensen stonden in de gang toen ze er uit kwam.. nou zoo echt niet dat ik daar op zat te wachten!
Ik ben vandaag vrij moet morgen werken.. maar toch maar ff mijn werkmail gecheckt... eigenlijk dom, maar goed. De dames breken ondertussen met zijn tweeen de box af..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Nu vandaag niet meer je werkmail bekijken he Studie Dat lijkt me zo leuk met een tweeling, dat ze gewoon met mekaar kunnen spelen, soms ook wel lastig want weet niet of ze zich dan alleen ook kunnen vermaken, maar als ik zie hoe E.lena op ons nichtje reageert... Vind ik toch heel leuk om te zien.
Vanmiddag om 10 voor 2 moet ik met 't vrouwtje bij de dokter zijn, misschien kan vriend mee, die is om 1 uur klaar met werken... Als ie nou iets eerder weg kan kunnen we samen. Ze zei wel al dat hoesten wel 2 weken kan duren, maar ook dat ze met die kleintjes wat voorzichtiger zijn. Dus we zullen zien. Voel me soms echt een overbezorgde moeder, heb al zovaak met dr bij de dokter gezeten maar nu zei vriend ook dat ik maar moest bellen, en die is niet snel ongerust.
Vanmiddag om 10 voor 2 moet ik met 't vrouwtje bij de dokter zijn, misschien kan vriend mee, die is om 1 uur klaar met werken... Als ie nou iets eerder weg kan kunnen we samen. Ze zei wel al dat hoesten wel 2 weken kan duren, maar ook dat ze met die kleintjes wat voorzichtiger zijn. Dus we zullen zien. Voel me soms echt een overbezorgde moeder, heb al zovaak met dr bij de dokter gezeten maar nu zei vriend ook dat ik maar moest bellen, en die is niet snel ongerust.
Ayla- Kletskop
Ayla, je kan niet te vaak bellen met zo'n kleintje vind ik hoor. Ik heb gisteren ook gebeld, ze zijn hier verkouden, nou dat mocht ook wel eens na 6 maanden niks gehad te hebben. Maar ze zijn dan ook meteen goed verkouden. Verder dan de zoutoplossing kwam ik niet wat ze kon helpen.. dus ik heb ook gebeld, of het erg is en of ik er verder iets aan kon doen.
Oooh ik heb ook al telefoontjes gepleegd... wat irritant, normaal werk ik op dinsdag maar nu dus morgen en heb morgen ook een afspraak staan. Maar ja nu zegt een partij misschien af.. maar dat is niet zeker, allemaal telefoontjes gehad en gedaan. Heb nu tegen iedereen gezegd dat ze mij maar terug moeten bellen, en toen heb ik de adminstratie van ons kantoor gebeld dat ze alleen mensen van die afspraak mogen door verbinden. Want ja straks staat iedereen daar voor jan l*l dat wil ik ook niet.
Oh en over het samen spelen, ja ze hebben het leuk met elkaar in de box maar dat is maar 5 minuten ofzo.. daarna zie ik ze echt hun eigen dingetje doen, de een pakt die knuffel de andere die.. of de ander draait op zijn buik. En dan af en toe pakken ze elkaars handje vast
Oooh ik heb ook al telefoontjes gepleegd... wat irritant, normaal werk ik op dinsdag maar nu dus morgen en heb morgen ook een afspraak staan. Maar ja nu zegt een partij misschien af.. maar dat is niet zeker, allemaal telefoontjes gehad en gedaan. Heb nu tegen iedereen gezegd dat ze mij maar terug moeten bellen, en toen heb ik de adminstratie van ons kantoor gebeld dat ze alleen mensen van die afspraak mogen door verbinden. Want ja straks staat iedereen daar voor jan l*l dat wil ik ook niet.
Oh en over het samen spelen, ja ze hebben het leuk met elkaar in de box maar dat is maar 5 minuten ofzo.. daarna zie ik ze echt hun eigen dingetje doen, de een pakt die knuffel de andere die.. of de ander draait op zijn buik. En dan af en toe pakken ze elkaars handje vast
studiebol- Ratel
Ik kan me de pijn van de weeën ook niet meer herinneren. En ook het proberen te persen weet ik niet meer. Kan me nog precies voor de geest halen hoe ik er toen bij lag, maar hoe het voelde? Geen idee. Weet ook nog dat ik op de uitslaapkamer onder een warmte-lamp lag, en dat die warmte pijn deed aan mijn buik, maar kan me die pijn ook niet meer herinneren. Is maar goed ook denk ik. Als je die pijn nog kon herinneren, zouden heeeeeel veel kindjes enig kind blijven Behalve in het geval van Studiebol
@Ayla: succes bij de dokter. Hopelijk valt het mee met jullie meisje.
@Studie: voor het eerst verkouden sinds hun geboorte? Dan mag het wel ja, hahaha. Lief hoor, even samen spelen en dan hun eigen gang gaan. Hebben jullie een tweelingbox?
F had gistermiddag rond 15.30 gedronken, rond 17.00/17.30 sliep hij. Om 20.30 heb ik hem maar eens gewekt voor een voeding... Kleine slaapkop Na de voeding weer in bed gelegd en om 22.00 sliep hij weer. Vanmorgen was hij om 7.15 wakker, dus heerlijk nachtje weer. Nu ligt hij ook in bed, sliep rond 9.00 en hoor hem nu zuchten via de babyfoon, maar volgens mij slaapt hij nog ff verder.
@Ayla: succes bij de dokter. Hopelijk valt het mee met jullie meisje.
@Studie: voor het eerst verkouden sinds hun geboorte? Dan mag het wel ja, hahaha. Lief hoor, even samen spelen en dan hun eigen gang gaan. Hebben jullie een tweelingbox?
F had gistermiddag rond 15.30 gedronken, rond 17.00/17.30 sliep hij. Om 20.30 heb ik hem maar eens gewekt voor een voeding... Kleine slaapkop Na de voeding weer in bed gelegd en om 22.00 sliep hij weer. Vanmorgen was hij om 7.15 wakker, dus heerlijk nachtje weer. Nu ligt hij ook in bed, sliep rond 9.00 en hoor hem nu zuchten via de babyfoon, maar volgens mij slaapt hij nog ff verder.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Ja mickey deze week zijn ze voor het eerst echt verkouden, met snottebellen en al hebben ze nog nooit gehad. Ik was van de week ook ziek dus wie wie nou heeft aangestoken is de vraag, haha. Nee wij hebben geen tweelingbox, vond ik zo'n groot gevaarte dat wilde ik niet in huis.
Heerlijk die slaapkop van jou, fijn hoor dat die zo goed slaapt. Morgen ga je toch een ochtendje werken? Leuk hoor, alvast succes!
Heerlijk die slaapkop van jou, fijn hoor dat die zo goed slaapt. Morgen ga je toch een ochtendje werken? Leuk hoor, alvast succes!
studiebol- Ratel
Nou... ik heb te vroeg gejuicht. Hij is er nu bij aan't vertellen Maar dat mag best, hij heeft zoveel geslapen gisteravond en vannacht.
Morgen gaan we inderdaad naar het KDV. Ik om in te werken, hij om te wennen. Moet er om 9.00 zijn en het is zo'n 20/25 minuten rijden.... Dus dat wordt vroeg opstaan om op tijd klaar te zijn
Lijkt me inderdaad een flink gevaarte, een tweelingbox. Liggen ze dan niet over elkaar heen in de box? Das inderdaad de vraag ja, wie als eerste verkouden was, hahaha.
Morgen gaan we inderdaad naar het KDV. Ik om in te werken, hij om te wennen. Moet er om 9.00 zijn en het is zo'n 20/25 minuten rijden.... Dus dat wordt vroeg opstaan om op tijd klaar te zijn
Lijkt me inderdaad een flink gevaarte, een tweelingbox. Liggen ze dan niet over elkaar heen in de box? Das inderdaad de vraag ja, wie als eerste verkouden was, hahaha.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Studiebol, Lotte is de eerste maanden bijna non-stop verkouden geweest, wij zijn niet anders gewend!
Lotte heeft ontdekt hoe ze ook in haar bedje op haar buik kan draaien (in haar slaapzakje met mouwen, dat vind ik echt best knap!), hopelijk gaat dit niet ten koste van haar slaapgedrag!
Lotte heeft ontdekt hoe ze ook in haar bedje op haar buik kan draaien (in haar slaapzakje met mouwen, dat vind ik echt best knap!), hopelijk gaat dit niet ten koste van haar slaapgedrag!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben ook (als overbezorgde moeder na een draak van een avond gisteren, vannacht is ze niet een keer wakker geweest ik hoorde haar om 8 uur pas weer) even naar de dokter geweest. Er broeit wel iets in haar oor, dus 3x paracetamol per dag en zoutoplossing. Meer kon die even niet doen, als er koorts bij komt en dat houdt 2 a 3 dagen aan moet ik terugkomen. Net had ze 38.5 .. arm droppie!
Gast- Gast
Beterschap met je kleine meid parel! Maar moest jij niet werken vandaag? Of kon je tussendoor ff naar de huisarts?
Mickey soms liggen ze op elkaar in de box, maar dan haal ik ze van elkaar af.. meestal gaat het goed. Maar ze liggen het vaakst op het grote kleed op de grond, hebben ze geen last van elkaar.
Blondje dat vind ik ook wel heel knap van haar, draaien met slaapzak aan
Mickey soms liggen ze op elkaar in de box, maar dan haal ik ze van elkaar af.. meestal gaat het goed. Maar ze liggen het vaakst op het grote kleed op de grond, hebben ze geen last van elkaar.
Blondje dat vind ik ook wel heel knap van haar, draaien met slaapzak aan
studiebol- Ratel
Jawel kon gelukkig een uur later beginnen zodat ze uit zichzelf wakker kan worden en ik kon om 15 uur naar huis om met haar naar de dokter te gaan, anders was mijn vriend gegaan. Heb haar wel gewoon naar de crèche gebracht want ze had geen koorts vanmorgen en het was haar laatste dag alweer daar! Vanaf morgen gaat ze in principe mee naar mijn werk maar als het niet gaat dan blijft mijn vriend thuis. Ze slaapt nu al vanaf half 4, heb haar net een fles gegeven en gelijk weer te slapen gelegd misschien slaapt ze het er dan uit! En heel simpel als ze slapen wil mag ze slapen.
Gast- Gast
Beterschap aan de zieke kindjes!
Hier zijn mama en Louise ook naar de dokter geweest.
Mama: Hoesten, slijmen, plots hoge koorts (40° je moest me zien op het werk), hartkloppingen, spierpijnen
Louise: Veel slapen, hoesten, slijmen, plotse koorts, hangerig
Het verdict: beide een bovenste luchtwegeninfectie. Joepie!
Hier zijn mama en Louise ook naar de dokter geweest.
Mama: Hoesten, slijmen, plots hoge koorts (40° je moest me zien op het werk), hartkloppingen, spierpijnen
Louise: Veel slapen, hoesten, slijmen, plotse koorts, hangerig
Het verdict: beide een bovenste luchtwegeninfectie. Joepie!
Slakje- Ratel
Slakje wat vervelend! Beterschap! Zie je nou wel dat je het als mama het beste aanvoelt?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011