Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gekke mama

+16
Esperanza
Tinus
Sophiee
sonly
Bolleke
Monte
Liz
Mermaid
Vanilla Queen
PrimaBella
Filoria
Mamsie
Mees
Roza
SoGood
Marin
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Monte wo 18 apr 2012 - 0:23

Nu doen mijn ouders het rustiger aan, maar de verhalen van vroeger zijn best grappig. Mijn vader was vroeger echt zo'n man met donker bruin lang haar en corduroy vestjes, echt best alternatief. Hij is toen een keer naar de veluwe gegaan met vrienden en daar ergens langs de weg gaan kamperen. Even later waren ze groot nieuws en kwamen ze in de krant, met de kop: ''Hippies hebben veluwe bereikt''. Dat verhaal krijgen we hier nog vaak te horen, erg leuk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Bolleke wo 18 apr 2012 - 0:28

Vooral mijn vader is een beetje gek. We hebben zo ongeveer een eigen taaltje, weten altijd precies wat we bedoelen en hebben echt heel veel lol. Mijn moeder is echt een moeder, zorgt overal voor en is vooral erg lief. Mijn zoon is ook een copie van mijn vader trouwens, qua uiterlijk maar ook qua innerlijk en gewoontes, echt hee leuk!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:34

gekke ouders heb ik niet. Alleen m`n vader wil soms nog wel eens hip of interessant doen en daardoor zegtie dan weer hele grappig dingen. Zo haaltie nog wel eens msn en smsen door elkaar.
Ook had ie een keer bij z`n werkgever de clementientjes gesnoeid laughcry (clematis = klimplant) En om zulke opmerkingen liggen wij dan helemaal in een deuk terwijl hij het heel serieus verteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 0:48

Mijn zus en mijn moeder brachten mij ooit naar een fanclubdag van de BSB.
Vlakbij het station kwamen allemaal meiden te voet tegen (wij zaten in de auto) die ook fan waren (shirts aan, vlaggen bij etc).
Ineens draait mijn moeder het raampje open, gaat er half uit hangen en begint kei te roepen: Yeeeaaaaahhhhh!!!! Backstreet Boys!!!!!! Yeeeeaaaahhhhh!!!!! Die meiden begonnen keihard te gillen en ik dook plat op de bank haha.

Ze gaat ook bijna elk jaar 1 dag mee carnaval vieren met mij en mijn zussen.

Mijn vader verteld altijd vieze mopjes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  sonly wo 18 apr 2012 - 1:41

Mijn ouders zijn vrijdag nog meegeweest naar Nightwish.

Ook kan mijn moeder wel genieten van lekker aan de bar hangen, al doet ze dat vooral op vakantie, of als ze single is. Aangezien ze nu alweer bijna 2 jaar een vriend heeft, is dat weer wat minder.

Echt gek vind ik ze niet, maar ze zijn wel gewoon lekker zichzelf en doen over het algemeen waar ze zin in hebben. (Alhoewel ik met oud&nieuw m'n moeder maar naar huis heb gebracht omdat ze zo dronken was!)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Sophiee wo 18 apr 2012 - 2:34

Mijn vader is een beetje vreemd. Hij heeft de meeste gekke uitspraken, liedjes die hij verandert in zijn eigen tekst en een bepaalde vreemde manier van kijken. Zo kan hij ook uit het niets ineens heel hard iets roepen, gewoon omdat hij daar zin in heeft. Ik weet nog goed dat hij dat een keer deed toen mijn vriend voor het eerst bij mij thuis sliep. Die schrok zich kapot en vroeg wat er aan de hand was (het gaat altijd nogal hard smile). Ik heb hem verteld dat dát nou mijn vader is en dat hij er maar vast aan moet wennen Wink.

Als ik met mijn vader ergens ben, denken ze trouwens altijd dat het mijn vriend is. Hij heeft een nogal jong uiterlijk, geen grijze haren of diepe rimpels. Hij is van nature wat getint en heeft een zwart, kort kapsel. Dát met zijn joviale voorkomen, maakt het jonger dan hij is. Dat begon vroeger al, toen ik een jaar of 15 was. Nu is dat nog steeds zo, ook al schelen we nog steeds 28 jaar Wink. Ik ben heel erg benieuwd hoe onbekenden gaan reageren als hij over een tijdje met onze dochter een eindje gaat wandelen of fietsen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Tinus wo 18 apr 2012 - 6:49

Mijn moeder wilde ineens ook op Facebook. En dan snapt ze er niks van, en moet ik het allemaal uit gaan leggen. Gekke mama - Pagina 2 394967
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Esperanza wo 18 apr 2012 - 7:29

Mijn ouders zijn normaalgesproken heel rustig. Soms wel een beetje saai, maar dat vind ik niet erg.
Tijdens het WK was ik samen met mijn moeder een weekendje weg in het buitenland en Nederland moest voetballen. Ik wilde de wedstrijd heel graag zien. Voor mijn moeder hoefde dat helemaal niet, maar omdat ik het graag wilde ging ze wel mee naar een kroeg. Eerst zat ze nog heel rustig, maar op een gegeven moment werd ze bloedfanatiek en ging helemaal uit haar dak haha. Ging ze ineens hele gesprekken aan met mensen uit Argentinie over het EK of WK van jaren geleden, terwijl ze helemaal geen engels kan en normaal niet echt contact zoekt met onbekenden.
Was zo leuk om te zien. Zag ineens een hele andere kant van m'n moeder.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Caroow wo 18 apr 2012 - 7:53

Mijn stiefvader geeft snowboardles in de winter en surfles in de zomer. Mijn moeder geeft surf- en zeilles en heeft haar eigen webshop met surfspullen. Geen hobby's die je zou verwachten bij mensen tussen de 50 en 60.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:39

- Mijn vader houdt van 'oud ijzer', oftewel: tractoren. Die knapt hij op als hobby.

- Mijn ouders zijn beide fan van de band 'N.ormaal'. Vooral vroeger gingen ze naar bijna alle optredens en wij, mijn broer, zus en ik, gingen dan vaak mee. Ook toen we nog jong waren.. Ik herinner me nog dat ik een jaar of 8 was en mee stond te hossen op de muziek. Prachtig!

- Mijn ouders hebben een enorme trampoline aangeschaft voor de kleinkinderen. Die ik vroeger ook wilde, maar niet mocht Sad

Ik kan nog wel 100 eigenaardigheden opnoemen, trouwens, maar laat ik dat maar niet doen. Dan neemt niemand me nog serieus Gekke mama - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 21:37

Tinus schreef:Mijn moeder wilde ineens ook op Facebook. En dan snapt ze er niks van, en moet ik het allemaal uit gaan leggen. Gekke mama - Pagina 2 394967

Die van mij ook, en ze heeft inmiddels meer vrienden dan ik! Gekke mama - Pagina 2 827601 Verder is mijn moeder helemaal losgeslagen qua reizen en reisjes, zit ze gemiddeld 1 x per maand in Athene of op Kreta, met tussendoor zo nu en dan andere bestemmingen. Ze volgt ook Griekse les en heeft de taal al aardig onder de knie. Ze kan dan ook lekker vaak oeferen natuurlijk. Ik vind het erg leuk voor haar, ze heeft haar horizon de afgelopen tijd al flink verbreed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Rush do 19 apr 2012 - 21:38

Roza schreef:Mijn ouders zijn saai. Dus nee helaas, geen spannende verhalen!
Same here! Mijn moeder kan soms wel heel erg in een deuk liggen om iets doms, dan klikt ze als een geitje haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Aziraphale za 21 apr 2012 - 11:06

Mijn moeder is nu 62 en downloadt de nieuwste series en films, mét ondertitels. Ze heeft nu net een nieuw mediacenter voor bij de televisie, superhip ding.
Ze keek met mijn broers naar alle versies van Star Trek en meer van dat soort Sci Fi series. nerd
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Terkina za 21 apr 2012 - 11:52

Mijn moeder is ook helemaal gek van muziek, net als ik. Zijn dus samen wel een weekend naar Pinkpop geweest en andere optredens. En met mijn tante en moeder ben ik meerdere keren naar Rockin'Park geweest. Hartstikke leuk dat ze daar van houdt. Maar gek? Nee, helemaal niet, ze is gewoon gestopt met van muziek houden...

Mijn vader daarentegen is helemaal van de computerspelletjes, dus als er een 1 of ander nieuw spel uitkomt, zit hij -net als bijvoorbeeld het vriendje van mijn vriendin- vol spanning te wachten op zo'n spel, haha. En hij is veel meer op de hoogte van de nieuwste telefoons en zo, maar ik moet uiteindelijk wel altijd uitzoeken het iets nou precies werkt smile
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama - Pagina 2 Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum