Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gekke mama

+16
Esperanza
Tinus
Sophiee
sonly
Bolleke
Monte
Liz
Mermaid
Vanilla Queen
PrimaBella
Filoria
Mamsie
Mees
Roza
SoGood
Marin
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gekke mama Empty Gekke mama

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 8:42

Soms is mijn mama een beetje gek..

Zo stond ze vooraan bij Snoop Dogg's concert en stond ze laatst nog op de foto met een andere bekende muzikant. Vroeg ze aan me of ze die foto op Facebook zou zetten of dat dat toch wel een beetje erg was als oude vrouw. Zo kan ze ook uren op YouTube zitten naar lekkere muziek luisteren met d'r oordopjes in en dan echt genieten! En nu heeft ze weer een YouTube filmpje op Facebook geplaatst van dat Tupac hologram wat gisteren te zien was.

Het grappige is dat ze het echt meent, ze doet het niet om stoer of hip te zijn, ze vindt dat echt heel erg leuk!

Hebben jullie ook gekke ouders met gekke acties?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  SoGood di 17 apr 2012 - 8:51

Leuk! Ik ben vorig jaar met mijn moeder naar een dansfeest geweest waarvan ik nu NIET op de naam kan komen. Super gaaf om dat met je moeder te doen! Verschrikkelijk dat ik niet op de naam kan komen.

Edit: Thanx to Princess: Het feest was Hed Kandi.


Ze gaat ook naar Sensation. Eerst wilde ze niet vanwege haar leeftijd maar toen kreeg ze kaartjes van vrienden. Geweldig vond ze het! Very Happy


Laatst aangepast door Sogood op di 17 apr 2012 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:55

Mijn ouders zijn allebei een beetje vreemd Very Happy zo kunnen ze ineens uit het niets met elkaar gekke dansjes gaan doen, en dan keihard lachen, vooral mijn vader heeft daar een handje van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:01

Mijn ouders zijn saai. Dus nee helaas, geen spannende verhalen!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 9:01

Roza schreef:Mijn ouders zijn saai. Dus nee helaas, geen spannende verhalen!

Ook geen leuke verhalen van vroeger?

Zelda, dat klinkt leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:06

Nee, geen gekke ouders hier :P


Laatst aangepast door Joan op wo 18 apr 2012 - 0:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:10

Ik ben zo'n 6 jaar geleden eens wezen stappen in een club met mijn moeder, leuk was dat! Had ze nog sjans ook Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:11

Mijn moeder gaat ook altijd naar Dancevalley en Extrema enzo....en de Full Moon Party's. Zo is ze gewoon, ze is ook heel hip en trendy qua kleding. Ze ziet er ook heel jong nog uit voor haar leeftijd. Ik kan ook alles met haar bespreken, maar dezelfde muzieksmaak hebben we niet zozeer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 9:12

Marin schreef:
Roza schreef:Mijn ouders zijn saai. Dus nee helaas, geen spannende verhalen!

Ook geen leuke verhalen van vroeger?

Zelda, dat klinkt leuk!

Nee, ook al niet.. Hmm

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mees di 17 apr 2012 - 9:29

Mijn vader gaat regelmatig naar concerten. Deed ie ook samen met mijn moeder en hij begint dat nu weer op te pakken. Ook ben ik samen met hem naar Parkpop geweest en eigenlijk wil hij graag mee naar Pinkpop.
Van mijn moeder vond ik het altijd zo schattig dat ze altijd bij sportwedstrijden van ons kwam kijken, het meest fanatiek was, maar zelf nooit aan sport had gedaan. Ze genoot er alleen zo van om bij ons te komen kijken en ons aan te moedigen dat ze geen kans onbenut liet om te komen kijken (zolang ze dat nog kon dan).

Verder deden mijn ouders geen 'gekke' dingen samen. Ze deden zo'n beetje álles samen, maar geen gekke dingen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 10:08

Mijn moeder gaat in een boomhut wonen op een spaans eiland. Altijd wat met haar haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 10:09

Haha serieus, Mamsie? Een echte boomhut? Of overdrijf je?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 10:14

Nee serieus!
Ze is vorig jaar vertrokken naar dat eiland om 3 maanden te gaan werken in één of ander compleet biologisch, eet gezond vakantie oord. Daar kwam ze mensen tegen met die het goed klikt en die hebben daar een huis met land. Toen heeft ze daar nog 3 maanden gezeten bij die mensen en de laatste 1.5 maand alleen (die mensen gingen op reis) en nu is ze afgelopen zaterdag weer vertrokken voor 6 maanden om bij hun te wonen en te werken op het land (verbouwen van groente, fruit en gewassen) en al het goed blijft gaan gaat ze daar dus wonen en dan bouwt ze een eigen boomhut.

Tja als zij er blij van wordt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 10:15

Nou ja precies, als zij daar gelukkig van wordt. Ik vind het wel mooi. Ze doet tenminste precies wat ze wil met haar leven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Filoria di 17 apr 2012 - 10:17

Wauw Mamsie, wat een verhaal!


Mijn moeder heeft sinds ze van mijn vader gescheiden is een nieuwe vriend. Daar heeft ze een knipperlichtrelatie mee, maar op dit moment is het erg aan. De beste man heeft een boerderij met schapen. Die zijn nu aan het lammeren. Mijn moeder mag helpen bij de geboortes en flesjes geven enzo. En daar belt ze dan steeds over met mij - helemaal lyrisch I love you Ach het is wel schattig.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 10:19

Marin schreef:Nou ja precies, als zij daar gelukkig van wordt. Ik vind het wel mooi. Ze doet tenminste precies wat ze wil met haar leven.

Nou dat is 1 ding wat zeker is, altijd al gedaan ook.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  PrimaBella di 17 apr 2012 - 10:19

Ik ben zo blij met mijn ouders! Mijn moeder zit in het bestuur van de dansvereniging waar ik les geef. Zo mooi om te zien hoe ze kan genieten van allemaal die jonge, lachende meiden. Mijn vader MEENT dat hij nog heel erg jong is. Hij is voetbaltrainer, ondersteunt een auto crossteam met het klussen aan de auto's (en rijd af en toe natuurlijk ook stiekem zelf..) en hij was vorig jaar op 52 jarige leeftijd de oudste carnavalsprins ooit van ons dorp! Dat is ook meteen het moment waarop mijn ouders altijd helemaal los gaan.. Met carnaval! Ik vind het altijd erg leuk om dan een avondje met ze mee te gaan smile
Maar zo in het dagelijkse leven vraag ik me wel eens af wanneer ze nog tijd voor elkaar hebben. Allebei veels te druk met eigen spannende dingen :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 10:20

Lijkt me ontzettend lastig zo'n moeder, mamsie :-(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 10:21

Ze gaat steeds een stapje verder. Eerst verhuisde ze van de een op de andere maand naar groningen vanuit brabant en nu dit weer. Ze heeft het geloof ik wel naar der zin daar dus dan vind ik het allemaal prima. beter dan dat ze om de hoek zou wonen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mamsie di 17 apr 2012 - 10:25

Elodie schreef:Lijkt me ontzettend lastig zo'n moeder, mamsie :-(

Soms wel, soms niet. Vroeger wel, dat zeker maar nu ik mijn eigen leven heb, heb ik er niet zo veel moeite meer mee. Ik zie nu in dat sommige beslissingen die zij heeft gemaakt niet zo slecht bedoeld waren. Tenminste niet altijd zo egoistisch als ik dacht.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Vanilla Queen di 17 apr 2012 - 10:34

Mijn ouders houden van heavy metal muziek. Ik niet. Maar zij gingen naar een concert en ik wilde wel eens een keer mee om te kijken/beleven. Ik stond buiten een sigaretje te roken met mijn pa en ma, en er stond een super lekkere jongen die zei: "wat leuk dat jij je ouders ook eens naar een goed concert in plaats van een frans bauer of wat ze dan ook leuk vinden, die oudjes" Laughing
Mijn pa: "uhh sorry jongen, maar ze is met ons mee hoor, niet andersom."
Thanks daddy Neutral

Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 10:35

Twee jaar geleden ben ik nog met mijn moeder naar de kroeg geweest. Ze had toen een heel gesprek met een van mijn vrienden. Geen idee waar het over ging. Maar ze had het naar haar zin, haha.

Mijn vader heeft een periode gehad dat ik door hem werd gebeld met de vraag of ik naar de kroeg kwam. Dat deed ik dan ook. Vind het namelijk altijd leuk als één van mijn ouders in de kroeg is. Het voordeel daarvan is dat mijn vader met een biertje op opeens heel vrijgevig wordt en ik mijn portomonnee wel thuis kan laten. Gekke mama 394967 Daarnaast is hij gewoon lekker gek en lach ik me suf om zijn gedrag. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 20:00

Mamsie schreef:Nee serieus!
Ze is vorig jaar vertrokken naar dat eiland om 3 maanden te gaan werken in één of ander compleet biologisch, eet gezond vakantie oord. Daar kwam ze mensen tegen met die het goed klikt en die hebben daar een huis met land. Toen heeft ze daar nog 3 maanden gezeten bij die mensen en de laatste 1.5 maand alleen (die mensen gingen op reis) en nu is ze afgelopen zaterdag weer vertrokken voor 6 maanden om bij hun te wonen en te werken op het land (verbouwen van groente, fruit en gewassen) en al het goed blijft gaan gaat ze daar dus wonen en dan bouwt ze een eigen boomhut.

Tja als zij er blij van wordt.

Wow, ik vind het niet eens zo slecht klinken, lijkt mij ook wel wat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Mermaid di 17 apr 2012 - 22:13

Ik vind het ook niet heel slecht klinken Mamsie. maar impulsiviteit is misschien geen goede basis om mee op te groeien.

Mijn ouders hebben niet zulke leuke gekke dingen. Mijn moeder is wel eens met me mee geweest naar een concert van de kelly family. Ik was echt helemaal fan en zij vond de muziek ook wel leuk en was wel benieuwd hoe dat nou was zo'n concert.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Liz wo 18 apr 2012 - 0:14

Mijn ouders zijn gek op muziek, zijn naar concerten geweest van bijvoorbeeld Muse en Within Temptation. Daarnaast is mijn moeder verslaafd aan kleren/schoenen/sieraden kopen al ontkent ze zelf alles Wink. Ze ziet er ook altijd heel leuk uit en vaak krijg ik haar miskopen, vind ik ook niet zo erg. Mijn moeder gaat dit jaar mee naar Lakedance, ze vindt het heerlijk om te dansen en schaamt zich dan nergens voor. Mijn moeder heeft ook helemaal zelf een super carriere opgebouwd, spreekt met ministers, weet overal geld vandaan te praten voor de school. etc. ik ben daar echt zo trots op. Ik vind mijn ouders echt leuk Very Happy
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke mama Empty Re: Gekke mama

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum