Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gekke dromen?

+5
Niekske
Flippin' Bitch
Mari
Lotus
Polly
9 plaatsers

Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Gekke dromen?

Bericht  Polly wo 2 feb 2011 - 12:49

Het is weer bedtijd!

Gisteren had ik weer een hele vreemde droom. Ik was op een soort schoolreisje, waarbij we door een bos geleid werden om van dichtbij heel gevaarlijke wolven te zien. Er zat geen hek tussen, en we moesten ze ook maar niet in de ogen kijken, want dan zouden ze ons opeten. Het was allemaal erg gedetailleerd, en sommige van die wolven waren me echt een potje angstaanjagend zeg! Een beetje zoals deze:
Gekke dromen? Images?q=tbn:ANd9GcTkzIH6SDWh3-YC4YHUjFvxkuIp7ZXjSIplWjxKTBG4dXNxaa0n

Jullie nog vreemde dromen gehad?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 17:50

Oh, die ziet er niet echt vriendelijk uit.

Ik droom de laatste tijd niet raar, maar juist heel realistisch. Van vannacht weet ik bijvoorbeeld niet in hoeverre ik nou wel heb geslapen, omdat mijn gedachten over bepaalde dingen in mijn dromen volgens mij gewoon door gingen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Mari wo 2 feb 2011 - 22:14

Niet gek maar wel fijn gedroomd, mijn buren gingen verhuizen en ik was zo gelukkig. Dat is wel beter dan wolven, daar wordt je niet vrolijk van.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Flippin' Bitch wo 2 feb 2011 - 22:41

Ik droomde dat mijn vorige konijn (al 10 jaar dood) opeens weer in het hok bij mijn vader thuis zat en allemaal voor hem typerende dingen deed die ik al lang weer was vergeten.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Niekske wo 2 feb 2011 - 23:33

Een van onze stagaires had over ons gedroomd :S dat een collega van mij ineens ontslag nam en zij toen die baan kreeg. Maar toen ze eenmaal begon, had bijna iedereen ontslag genomen. Volgens mij werkt die stagair te hard Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Pannetoet do 3 feb 2011 - 1:18

Ik droom ook altijd heel bizar! Ik heb ook een hele tijd over wolven gedroomd dat ze mij aanvielen..
Vanacht heb ik gedroomd dat het heel hard sneeuwde en dat mijn vriend en ik in de file kwamen maar omdat we moesten tanken reed mijn vriend over het fietspad naar de firezone. Daar waren ze sneeuw aan het schuiven en mijn vader stond er met de vrachtwagen..juist! En die nacht ervoor droomde ik helemaal raar! Ik en wat andere mensen waren in een gebouw, nogal eng gebouw en we moesten snel maken dat we wegkwamen want anders werden we gepakt ofzo..en in één kamer hing een laken..en later zagen we dat daar iemand zichzelf had opgehangen :shock: De politie kon het lijk niet vinden en later bleek dat zijn lichaam nog in het laken zat...waar wij dus waren geweest! Pff..sloeg echt nergens op!

Ik kijk trouwens ook wel eens op; droominfo.nl ; Daar kun je kijken wat je dromen betekenen
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  me-girl za 5 feb 2011 - 2:44

Ik droom de laatste tijd steeds over dat ik zwanger ben, of moet bevallen of al een kind heb, meestal in de combinaties..
Heb het op internet opgezocht en het staat voor dat ik een nieuwe fase in mijn leven in ga, of al ben gegaan..
Nou, dat klopt wel, woon nu sinds een maand samen..

Ook droom ik dat mijn vriend vreemd gaat met zijn ex..:S, das weer minder leuke droom.. Schijnt dat dat staat voor het feit dat ik bang ben om hem te verliezen, maar zal wel komen, doordat ik het nog steeds spannend vind dat ik nu samenwoon!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  lieke89 za 5 feb 2011 - 2:53

ik had vanacht ook een hele rare droom gehad. Ik droomde dat er iets over de muur liep (net als een salamander tegen de muur kan lopen) alleen was dit wel een heel raar wezen. Het was namelijk een afgekloven vis (dus waar de graten zichtbaar zijn en de kop en staart nog aan zit). de hond van mijn oom wilde er mee spelen, maar die miste dus ook zijn vlees op zijn buikgedeelte. toen ik wakker werd moest ik eigenlijk wel lachen omdat mijn droom wel heel erg bizar was.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Caroow za 5 feb 2011 - 23:14

Ik droom nooit normaal, ik ben ook blij als ik een keer mijn droom niet onthoud.

Twee weken geleden droomde ik dat ik op een station was om naar mijn werk te gaan, daar was een militair en die sprong voor de trein. Ik zat helemaal onder de stukjes, heel vies.

Een paar jaar geleden droomde ik regelmatig dat ik met een aantal ex- vriendjes en scharrels in de lift bij mijn oma thuis was. Ik denk wel een keer of 20 dat ik dat gedroomd had.

Vannacht droomde ik dat ons balkon werd verplaatst, en dat we daarom niet naar buiten konden, maar op mijn werk geloofde ze dat niet dus moest ik een doktersverklaring regelen zodat ik thuis mocht blijven.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Pannetoet za 5 feb 2011 - 23:52

Caroow schreef:Ik droom nooit normaal, ik ben ook blij als ik een keer mijn droom niet onthoud.

Dan ben ik gelukkig niet de enige! Ik droom ook altijd zo raar en soms zo absurd dat ik echt kan denken 'Hoe kom ik daar in godsnaam bij?'
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke dromen? Empty Re: Gekke dromen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum