Die gekke J.anneman...
+3
Sanne
Linda
Mamsie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Die gekke J.anneman...
Wil gewoon steeds op het potje en de wc. Ziet er niet uit, hij is echt nog zo'n wandelende baby, spreekt geen duidelijke taal maar wil wel op de wc. Overigens doen hij nog niets maar zit zich wel duidelijk te concentrerem
Gast- Gast
Re: Die gekke J.anneman...
Wat goed!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Goed teken!
Ik las laatst in een mail van de wij (?) dat kinderen tussen de 18 en 24 maanden vaak interesse beginnen te tonen in potjes.
Ik las laatst in een mail van de wij (?) dat kinderen tussen de 18 en 24 maanden vaak interesse beginnen te tonen in potjes.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, het kan, ik heb een kindje op mijn groep die deze week 2 wordt en al een paar maandjes zindelijk is, en ook amper praat
Gast- Gast
Wat goed zeg, wie weet doet hij binnenkort zo een plas op de wc.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat goed!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Wat goed zeg!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Cool!!
R. die kijk nu heel verwonderd naar zijn piemel als hij in de douche staat en hij gaat plassen. Als hij dan is gestopt met plassen pakt hij zijn piemel en keert hem dan naar boven en begint keihard te lachen..
R. die kijk nu heel verwonderd naar zijn piemel als hij in de douche staat en hij gaat plassen. Als hij dan is gestopt met plassen pakt hij zijn piemel en keert hem dan naar boven en begint keihard te lachen..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Cool!!
Gast- Gast
Hahaha leuk he, L. doet dat ook sinds 18 maanden ongeveer. Maar als ik dan ook echt zijn luier uit doe is hij binnen een seconde klaar, loopt snel weg en gaat op de grond staan plassen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Hahaha leuk he, L. doet dat ook sinds 18 maanden ongeveer. Maar als ik dan ook echt zijn luier uit doe is hij binnen een seconde klaar, loopt snel weg en gaat op de grond staan plassen.
Hahaha!
J.anneman zegt ook echt op zijn manier dat hij moet plassen.
Ik ben wel heel erg benieuwd, C.iske was vrij vroeg zindelijk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gekke vraag
» Gekke dromen?
» Gekke eigenschap.
» Die gekke dochter van mij....:)
» Gekke eetgewoontes
» Gekke dromen?
» Gekke eigenschap.
» Die gekke dochter van mij....:)
» Gekke eetgewoontes
Pagina 1 van 1