Die gekke dochter van mij....:)
+2
Clapperdie
Jezzie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Die gekke dochter van mij....:)
Ik bied haar de hele week een stukje brood aan, een kostje of wat stukjes, maar ze heeft geen idee wat ze er mee moet.
En nu geef ik haar een stukje van mijn cracotte en daar zit ze nu gelukzalig op de sabbelen terwijl ze mij steeds aan kijkt met stralende ogen!
Waar wordt jou kindje heel blij van?
En nu geef ik haar een stukje van mijn cracotte en daar zit ze nu gelukzalig op de sabbelen terwijl ze mij steeds aan kijkt met stralende ogen!
Waar wordt jou kindje heel blij van?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Die gekke dochter van mij....:)
Alles wat hij maar kan eten
En soms proberen we wat bijzonders te geven zoals augurk of olijf maar ook dat eet hij met smaak
En soms proberen we wat bijzonders te geven zoals augurk of olijf maar ook dat eet hij met smaak
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb D van de week een liga gegeven. Hij zat helemaal onder, maar wat heeft hij gesmuld
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
L kreeg een paar weken geleden voor het eerst een pakje drinken (weet het, hij is ruim 2 1/2... )....wicky
Hij stond met zijn hand over zijn buik te wrijven, glinsterende pretoogjes en zei "hmmmm, lekka!" sindsdien wil hij iedere keer een pakje drinken als ik vraag of hij sap wil.... Slimmerd
Hij stond met zijn hand over zijn buik te wrijven, glinsterende pretoogjes en zei "hmmmm, lekka!" sindsdien wil hij iedere keer een pakje drinken als ik vraag of hij sap wil.... Slimmerd
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Haha heerlijk hoe kindjes om zo iets kleins erg blij kunnen zijn!
L zat ook helemaal onder...ze was dan ook wat minder blij toen ik haar gezicht ging schoon maken
L zat ook helemaal onder...ze was dan ook wat minder blij toen ik haar gezicht ging schoon maken
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Eten, ja, als het maar eten is. Of nee; het hoeft niet eens eten te zijn. Wascokrijtjes zijn ook goed.
En Louise vindt op dit moment stappen heel erg leuk. Als we buiten wandelen, mag ze kleine stukjes stappen met haar handje aan de buggy en dan kijkt ze zo trots!
Bij papa in de nek, door papa gekieteld of 'opgegeten' worden, daar gaat ze ook heel erh hard van gieren.
En Louise vindt op dit moment stappen heel erg leuk. Als we buiten wandelen, mag ze kleine stukjes stappen met haar handje aan de buggy en dan kijkt ze zo trots!
Bij papa in de nek, door papa gekieteld of 'opgegeten' worden, daar gaat ze ook heel erh hard van gieren.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Haha heerlijk!
N. is zo in haar element als ze bij mijn vriend op zijn nek mag, of als ik haar kietel en kusjes geef op haar buik
N. is zo in haar element als ze bij mijn vriend op zijn nek mag, of als ik haar kietel en kusjes geef op haar buik
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: