Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gekke vraag

+4
holaagirl
Blue flower
Highway
Aagje!
8 plaatsers

Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Gekke vraag

Bericht  Blue flower ma 11 maa 2013 - 7:10

Heb even een gekke vraag... Maar ik voelde de baby net echt laag, alsof hij er elk moment uit kon zakken. Dus ik dacht ik ga eens even voelen van binnen. Maar ik voelde echt een soort van bobbel alsof ik zijn hoofdje aanraakte.

Mijn vraag is of je uberhaupt het hoofdje kan voelen en hoe snel dan daarna de bevalling begon...

Als ik google kom ik wel verhalen tegen van mensen die zeggen dat je dat kan voelen maar ik vind dit forum geloofwaardiger denk haha.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Aagje! ma 11 maa 2013 - 7:23

Oh dat lijkt me wel heel apart om te voelen. Maar je kan ook je baarmoeder mond voelen dus waarom dit niet. Is de kleine al ingedaald?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Highway ma 11 maa 2013 - 7:25

Misschien is het wel je baarmoedermond?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Blue flower ma 11 maa 2013 - 7:30

Kindje is ingedaald en de baarmoedermond was bij 32 weken al bijna verstreken....
Vind het spannend hahaha
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  holaagirl ma 11 maa 2013 - 7:34

kan wel toch?
Tijdens de bevalling, zette de dokter een plakker op het hoofd van mijn zoon. Al waren toen wel mijn vliezen gebroken. Misschien voel je de druk die het geeft daar beneden?
De baarmoedermond lijkt mij ook een goede mogelijkheid.
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  joyce0606 ma 11 maa 2013 - 8:19

Alstie verstreken is hoef je nog geen ontsluiting te hebben. Ik weet niet of je ook al ontsluiting heb?

Ik denk ook dat je eerder de baarmoedermond voelt aangezien die volledig verstreken is en dus ook naar beneden/laag staat.

Ze hebben mij zaterdag getoucheerd en zat nog potje dicht en bmm lag ook nog hoog.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Blue flower ma 11 maa 2013 - 10:37

Haha, misschien heb ik het verkeerd verwoord maar ik bedoel niet letterlijk zijn hoofdje maar echt een bobbel, dat kan natuurlijk van alles zijn, mijn vliezen zijn niet gebroken dus als ik al wat voel zal het dat eerder zijn, maar vroeg me meer af of me zelf zulke dingen kan voelen of dat alleen de gyn dat kan voelen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Lejow ma 11 maa 2013 - 10:39

Jij bent ook alweer bijna 33 weken joyce! Woehoe!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Blue flower ma 11 maa 2013 - 10:39

joyce0606 schreef:Ik weet niet of je ook al ontsluiting heb?

Dit willen ze niet bekijken of voelen omdat de beeb het liefste tot 38 weken moet blijven zitten, en ze bang zijn dat ze het dan gaan stimuleren. Dus dat weet ik helaas niet.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Parel ma 11 maa 2013 - 12:20

Ik vind het hilarisch dat je dacht 'ik strip mezelf wel' (had ik ook gedaan haha)! Gaaf vind ik je!

Ik hoop voor je dat je zoon snel 'koekoek!' zegt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Roodkapje ma 11 maa 2013 - 15:55

Ik weet dat je het hoofdje kan voelen zelf. Voelt als een harde bal. Oke heel raar verhaal nu, maar dat mag vast bij een gekke vraag. Ik heb dat samen bij de laatste met de gyn gevoeld. Mijn vliezen waren wel gebroken maar had geen/weinig ontsluiting. We wisten dat er geen houden meer aan was dus als we daardoor iets zouden opwekken was het geen ramp. Ze was nogal onderzoekend of hoe je dat ook verwoord. Ook echt toen ze de eendenbek uit mij haalde dat ze eraan staat te ruiken. Ik begrijp wel waarom, maar ik vond het niet echt een heel smakelijk gezicht en dan ook nog vragen : wil je het ook ruiken... Nou nee, laat maar.. ik geloof je wel. Verrotte filet americain was haar antwoord, dus klonk niet echt hoopvol. Dit kwam door de GBS bacterie. Doordat zij dit deed hebben we veel leed voorkomen en is toen meteen overgegaan tot inleiding. In het ziekenhuis hier in de buurt hadden ze anders het afwachtend beleid gevoerd tot 37 weken en was onze dochter vrijwel zeker overleden aan een hersenvliesontsteking in mijn buik. Hoe vies en raar het ook was, ik ben haar nog altijd dankbaar.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  joyce0606 ma 11 maa 2013 - 19:41

Blue flower schreef:Haha, misschien heb ik het verkeerd verwoord maar ik bedoel niet letterlijk zijn hoofdje maar echt een bobbel, dat kan natuurlijk van alles zijn, mijn vliezen zijn niet gebroken dus als ik al wat voel zal het dat eerder zijn, maar vroeg me meer af of me zelf zulke dingen kan voelen of dat alleen de gyn dat kan voelen.


Ik geloof wel dat er enige druk op kan staan, dat je iets voelt!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Blue flower ma 11 maa 2013 - 20:22

Parel schreef:Ik vind het hilarisch dat je dacht 'ik strip mezelf wel' (had ik ook gedaan haha)! Gaaf vind ik je!

Ik hoop voor je dat je zoon snel 'koekoek!' zegt!

Haha nee ik deed net niet met de bedoeling om iets op gang te brengen hoor haha. Nog anderhalve week moet hij blijven zitten. Maar het voelde gister echt niet oke zo laag, en laatst zei een vriendin dat zij haar dochter ook kon voelen... Maar ik schrok me wezenloos moet ik zeggen... Haha.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Blue flower ma 11 maa 2013 - 20:24

Roodkapje schreef:Ik weet dat je het hoofdje kan voelen zelf. Voelt als een harde bal. Oke heel raar verhaal nu, maar dat mag vast bij een gekke vraag. Ik heb dat samen bij de laatste met de gyn gevoeld. Mijn vliezen waren wel gebroken maar had geen/weinig ontsluiting. We wisten dat er geen houden meer aan was dus als we daardoor iets zouden opwekken was het geen ramp. Ze was nogal onderzoekend of hoe je dat ook verwoord. Ook echt toen ze de eendenbek uit mij haalde dat ze eraan staat te ruiken. Ik begrijp wel waarom, maar ik vond het niet echt een heel smakelijk gezicht en dan ook nog vragen : wil je het ook ruiken... Nou nee, laat maar.. ik geloof je wel. Verrotte filet americain was haar antwoord, dus klonk niet echt hoopvol. Dit kwam door de GBS bacterie. Doordat zij dit deed hebben we veel leed voorkomen en is toen meteen overgegaan tot inleiding. In het ziekenhuis hier in de buurt hadden ze anders het afwachtend beleid gevoerd tot 37 weken en was onze dochter vrijwel zeker overleden aan een hersenvliesontsteking in mijn buik. Hoe vies en raar het ook was, ik ben haar nog altijd dankbaar.

Dat lijkt me inderdaad heeeel raar om mee te maken... Maar gelukkig dat ze die stap genomen heeft zeg!! Pfff, het idee dat het anders had kunnen aflopen... Verschrikkelijk!
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekke vraag Empty Re: Gekke vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum