Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Operatie geslaagd!

+7
Prosecco
Angela_1986
Femmem
Carra
Krullebol
Ella
Pompoen
11 plaatsers

Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Operatie geslaagd!

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 2:52

Zo, ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Ik ben geopereerd aan mijn heup, 1,5 week geleden kreeg ik 't ineens te horen dat het gisteren al zou zijn. Was even schrikken, veel geregel, maar ook wel fijn, geen tijd me echt druk te maken.

Eergisteren al naar Den Haag gegaan, daar een lekker dagje gehad en 's avonds heerlijk sushi gegeten. Een redelijke nacht geslapen in het hotel.
's ochtends om 11.15 u moest ik me in het ziekenhuis in Voorburg melden en Leaf heeft ons van Den Haag naar Voorburg gebracht! Zo lief! Ik had haar namelijk nog nooit ontmoet!

Om half 1 werd ik al richting voorbereiding gebracht, deze keer was ik niet helemaal waus van de dormicum want die had ik nog maar net ingenomen toen ze me al kwamen halen en 't was maar een halfje. Vind het wel fijn eigenlijk dat ik nu niet hele stukken kwijt ben.

En daarna ben ik geopereerd. De operatie heeft 2,5 uur geduurd, om half 4 ben ik naar de operatiekamer gebracht, om half 5 mocht ik naar de afdeling.
Daar is de arts nog even langsgeweest. Ik moet zeggen, ik weet nog niet alles, ik was nog te wazig. Mijn man was er wel bij, die heeft me al 4 keer verteld wat hij zei, maar ik heb dus geen adeaquate vragen gesteld.
In ieder geval bleek er een scheur van 1,5 cm in mijn labrum te zitten, dat is de kraakbeenring rond de kom van het heupgewricht. En hij heeft vervolgens mij been uit tractie gehaald en alle kanten op bewogen en toen nog iets ontdekt waar het vastliep en daar ook nog bot weggehaald. Ik heb geen idee waar en hoe precies en ook niet waar die scheur zat en waar dat dan door kwam. Maar 1 ding weet ik wel, ik was niet gek dat ik er last van bleef houden en het was wel echt nodig om nog een keer geopereerd te worden, al hebben ze wat minder uitbundig geopereerd deze keer.

Mijn wondjes zijn ook een stuk mooier dan vorige keer, komt omdat ik 10 kilo ben afgevallen en ook door het sporten slanker ben geworden, daardoor konden ze er veel beter bij.

Ik heb een minder fijne nacht gehad, twee keer morfine in een spier gehad (auw) en weinig geslapen. Maar ja dat komt dan ook van de spanning, zal vannacht in mijn eigen bed vast beter slapen.

Vanmorgen ben ik opgehaald door mijn moeder en A., de reis duurde bijna een uur langer door file en wegwerkzaamheden. Dat was wel te veel van het goede. Ik kwam spierwit uit de auto met pijn en erg misselijk. Maar nu zit ik alweer een uurtje of wat rustig met mijn pootjes omhoog in een luie stoel en voel ik me wel wat beter.

Mag pas om 17 uur weer diclofenac en om 18 uur weer 1000 mg paracetamol dus doe maar even rustig aan.

Nou tot zo ver de update. Iedereen leeft zo met me mee, dat is echt supergeweldig! Mijn hele koor en allemaal vriendinnen. Zo lief, ook heel anders dan vorige keer eigenlijk!

Ik weet verder alleen nog niet zo goed wat ik nou van de uitkomst van de operatie moet vinden, die scheur in dat labrum, ik weet niet goed wat ze daar mee gedaan hebben en hoe dat moet herstellen enzo. En waar die vandaan komt ook. Gelukkig krijg ik nog een belafspraak met de arts om al mijn vragen te stellen. En over twee weken controle en hechtingen laten verwijderen.

Oeps lang verhaal geworden en nu moet ik weer plassen...grrr
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Ella do 2 feb 2012 - 3:06

Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Hopelijk heb je snel minder pijn!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Krullebol do 2 feb 2012 - 3:43

Wat fijn om te horen dat hij geslaagd is he! Voor nu veel beterschap en lekker uitrusten en laten verwennen!!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Carra do 2 feb 2012 - 3:44

Wat heerlijk dat je er vanaf bent en dat je dus toch 'gelijk' had. Nu maar afwachten wat precies het resultaat is.

Hopelijk valt de pijn mee, en kan je vannacht beter slapen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Femmem do 2 feb 2012 - 3:58

Fijn dat je het achter de rug hebt, hoop dat je snel hersteld!
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Angela_1986 do 2 feb 2012 - 4:48

Wat fijn dat de operatie is geslaag en je het nu achter de rug hebt! Hopelijk heb je een spoedig herstel!
Je hebt in ieder geval de tijd om lekker te haken Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Prosecco do 2 feb 2012 - 5:38

Fijn dat ze nou ook eindelijk iets hebben gevonden waardoor je zo'n last had. Hopelijk is het nu helemaal verholpen!

Ik kom begin van de week wel even op ziekenbezoek. Zijn er al avonden dat je visite krijgt?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Monte do 2 feb 2012 - 5:43

Zo te lezen was het geen makkelijk operatie, maar wel gelukkig dat ze iets konden vinden. Ik hoop dat je niet al te veel pijn nog gaat krijgen en dat je snel weer de oude bent.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 5:47

Fijn om te lezen! Laat je nu maar even lekker verwennen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Eris do 2 feb 2012 - 5:49

Wat lief van Leaf! Goed te lezen dat alles goed is gegaan met de operatie. Ik hoop dat het herstel goed gaat en je snel profijt hebt van de hele operatie.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 5:57

Prosecco schreef:Fijn dat ze nou ook eindelijk iets hebben gevonden waardoor je zo'n last had. Hopelijk is het nu helemaal verholpen!

Ik kom begin van de week wel even op ziekenbezoek. Zijn er al avonden dat je visite krijgt?

Ja, vorige keer hebben ze ook iets gevonden, maar deze keer dus nog een keer en deze keer dus ook wat anders (ook teveel aan bot maar op een andere plek blijkbaar). Ik hoop ook echt dat in mijn geval 2x scheepsrecht is en niet 3x!

Ik heb alleen in het weekend iemand die komt en verder staat er nog niets gepland! Dus je kunt gerust een avond uitpikken die jij handig vind. Leuk dat je komt!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 5:58

Eris schreef:Wat lief van Leaf! Goed te lezen dat alles goed is gegaan met de operatie. Ik hoop dat het herstel goed gaat en je snel profijt hebt van de hele operatie.

Dat vond ik ook!! En Oreo is nog even langs geweest in 't ziekenhuis, daar kikkerde ik ook van op!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 6:00

Pippa schreef:Fijn om te lezen! Laat je nu maar even lekker verwennen..

A. is mijn lievelingseten aan het maken, we eten dat nooit omdat hij het niet zo geslaagd vind...maar nu maakt hij gelijk een enorme voorraad voor in de diepvries I love you.
Ik ben alleen echt doodmoe dus volgens mij lig ik zometeen te slapen nog voor het klaar is... :cyclops:
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Minx do 2 feb 2012 - 7:09

Klinkt allemaal super en ook erg lief van leaf smile lees natuurlijk via fb al het een en ander maar zal ook hier je updates blijven volgen. Hopelijk smAkt je eten net zo goed als de boterhammen in het ziekenhuis Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Jeanette do 2 feb 2012 - 8:09

Fijn dat het allemaal achter de rug is en hopelijk ben je snel herstellende! En wat super lief van Leaf dat ze je heeft gebracht!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 9:04

Fijn dat het goed is gegaan Operatie geslaagd! 561177 Sterkte met aansterken!


Laatst aangepast door Youandi op vr 3 feb 2012 - 0:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 22:03

Zo, ik heb het klokje rond geslapen, tjonge wat was ik kapot zeg gisterenavond! Wilde eigenlijk om 18.30 u al naar bed. Ben er wel 3 x uit geweest om te plassen en een keer om pijnstillers te nemen.

Ben wel echt superdraaierig en duf nog, vanmorgen even boven gezeten, maar ik vond dat te rechtop. Daarna ontbeten, pijnstillers naar binnen gewerkt en heerlijk gedoucht (zittend). Wat fris je daar dan van op zeg. En wat is het dan fijn dat je een man hebt die thuis aan het werk is en er bij komt zitten voor het geval je om valt en je helpt afdrogen en aankleden.

En hij heeft me ook de trap af geholpen, dat was ook wel fijn want beneden gekomen viel ik bijna om van de draaierigheid. En nu lig ik weer in mijn luie ikeastoel die bijna plat kan met voetensteun met vanalles om me heen om me te vermaken en ik ben alleen maar duf. Te duf om te haken, om te lezen, alleen een beetje computeren...en misschien zo eens widm terug kijken of een filmpje er in duwen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Operatie geslaagd! Empty Re: Operatie geslaagd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum