Het grote huishoudgeld topic!
+47
Kqip
Lejow
Puggle
Winegum
Yaelynn
Mida4you
Lynn_
Monte
SoGood
Rose
Arwyn
Aagje!
JD
rianne287
Lavendel
studiebol
Travelgurly
Coco
Jade
Caresses
Rovine
litllejoy
Sarah1985
Star007
Fearie
Burgemeester Nicky
Viva
Tiara
Supertalentje
schuddebuikje
Bolleke
Laced
Parisienne
flower
Mom-Of-3
MissD
minoessepoes
woezel
Marin
Atelier Madame
myloon
Bruintje Beer
Floor
SarahKey
Rush
Paper Crown
Linda
51 plaatsers
Pagina 10 van 18
Pagina 10 van 18 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18
Re: Het grote huishoudgeld topic!
ik doe mee!
wij storten allebei 700 euro op onze gezamenlijke rekening; hier gaat huur,gas,water,electra vanaf (1000 e bij elkaar) dus dan houden we 400 euro over.
Boodschappen is bij ons niet veel, aangezien we maar 1 a 2x per week samen eten, en ik de andere dagen veel bij mijn ouders eet.
Ik wil 70 euro per week gaan pinnen, en hiervan proberen te leven, dus 4x70 = 280 euro.
Begin er vrijdag mee, dan krijgen we allebei gestort.
Ben benieuwd!
wij storten allebei 700 euro op onze gezamenlijke rekening; hier gaat huur,gas,water,electra vanaf (1000 e bij elkaar) dus dan houden we 400 euro over.
Boodschappen is bij ons niet veel, aangezien we maar 1 a 2x per week samen eten, en ik de andere dagen veel bij mijn ouders eet.
Ik wil 70 euro per week gaan pinnen, en hiervan proberen te leven, dus 4x70 = 280 euro.
Begin er vrijdag mee, dan krijgen we allebei gestort.
Ben benieuwd!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
De laatste tijd valt het me steeds meer op dat ik voor veel te veel geld boodschappen doe. (Net zoals dat ik op een gegeven moment besefte dat mijn afval voor 80% uit plastic bestond) En dit wil ik ook wel aanpassen.
Inmiddels woon ik lang genoeg op mezelf om te weten dat ik niet de schappen van de schoonmaakmiddelen hoef leeg te roven. Cif, Ajax, Dreft, Bleek, Harpix etc. Ik had het allemaal in mijn kastje staan en sommige producten gebruikte ik gewoon niet. Dus ik ben in de gaten gaan houden wat ik echt gebruik en dat haal ik inmiddels op. Voorheen moest ik Glorix hebben met een geurtje voor €2,00, maar eurobleek van € 0,45 stinkt ook en maakt ook schoon. Afwasmiddel van Dreft met een geurtje is nergens voor nodig. Want eigenmerk is ook goed genoeg, want ik was nooit af (heb een vaatwasmachine), al gebruik ik het sopje altijd wel even om alles in de keuken af te nemen.
Eten en drinken is ook zoiets. Soms heb ik het idee dat ik het nog maar eens mee moet nemen. Een kebabje van € 3,00, kleine pizzabroodjes van € 3,00, bitterballetjes op een zaterdagavon, kratje bier voor in het weekend als er vrienden langskomen (Gastvrijheid, want ik wil ze in het weekend geen nee verkopen. Dat doe ik wel doordeweeks, want het is niet altijd feest natuurlijk), Cola Light 2 of 3 4-packs á € 6,16 per pakket. En wat ik dan weer in een week wegdrink. En dan besparen op Sambal Oelek en Chilisaus, want dat wordt opeens wel heel duur.
Gelukkig drink ik inmiddels veel thee. En haal ik hele broden die ik in tweeen deel voor in de vriezer. Ik moet nog steeds besparen, denk dat ik nog te makkelijk denk met mijn 'och, dat kan toch wel een keertje', want dat 'och, dat kan toch wel een keertje' komt meerdere malen per week voor.
Eindconclusie; (want ik ratel maar door) Ik wil één keer per maand grote boodschappen gaan doen. Dus dan ook direct de, mocht het op zijn, schoonmaakmiddelen, en dan drie keer per maand minimaal boodschappen doen. En dan hoop ik toch dat ik eindelijk eens netjes rond de 100/150 euro voor maandboodschappen kan zitten. Dat deed ik vroeger ook met mijn toenmalige vriend. Eenmaal deden we boodschappen voor 100 euro en de rest niet meer dan 50 euro. En daar zat zelfs vlees bij in. Dus het moet toch mogelijk zijn?
Inmiddels woon ik lang genoeg op mezelf om te weten dat ik niet de schappen van de schoonmaakmiddelen hoef leeg te roven. Cif, Ajax, Dreft, Bleek, Harpix etc. Ik had het allemaal in mijn kastje staan en sommige producten gebruikte ik gewoon niet. Dus ik ben in de gaten gaan houden wat ik echt gebruik en dat haal ik inmiddels op. Voorheen moest ik Glorix hebben met een geurtje voor €2,00, maar eurobleek van € 0,45 stinkt ook en maakt ook schoon. Afwasmiddel van Dreft met een geurtje is nergens voor nodig. Want eigenmerk is ook goed genoeg, want ik was nooit af (heb een vaatwasmachine), al gebruik ik het sopje altijd wel even om alles in de keuken af te nemen.
Eten en drinken is ook zoiets. Soms heb ik het idee dat ik het nog maar eens mee moet nemen. Een kebabje van € 3,00, kleine pizzabroodjes van € 3,00, bitterballetjes op een zaterdagavon, kratje bier voor in het weekend als er vrienden langskomen (Gastvrijheid, want ik wil ze in het weekend geen nee verkopen. Dat doe ik wel doordeweeks, want het is niet altijd feest natuurlijk), Cola Light 2 of 3 4-packs á € 6,16 per pakket. En wat ik dan weer in een week wegdrink. En dan besparen op Sambal Oelek en Chilisaus, want dat wordt opeens wel heel duur.
Gelukkig drink ik inmiddels veel thee. En haal ik hele broden die ik in tweeen deel voor in de vriezer. Ik moet nog steeds besparen, denk dat ik nog te makkelijk denk met mijn 'och, dat kan toch wel een keertje', want dat 'och, dat kan toch wel een keertje' komt meerdere malen per week voor.
Eindconclusie; (want ik ratel maar door) Ik wil één keer per maand grote boodschappen gaan doen. Dus dan ook direct de, mocht het op zijn, schoonmaakmiddelen, en dan drie keer per maand minimaal boodschappen doen. En dan hoop ik toch dat ik eindelijk eens netjes rond de 100/150 euro voor maandboodschappen kan zitten. Dat deed ik vroeger ook met mijn toenmalige vriend. Eenmaal deden we boodschappen voor 100 euro en de rest niet meer dan 50 euro. En daar zat zelfs vlees bij in. Dus het moet toch mogelijk zijn?
Gast- Gast
Maura: heb je al een schoonmaakazijn geprobeerd? Ik haal altijd schoonmaakazijn met de geur van lavendel bij action. Eens in de tijd is dat in de reclame voor €0,39.
Voor dat geld zou je dat eens kunnen proberen of je het wat vind. Zo ja dan is dat mooi meegenomen.
Ook gebruik ik altijd de goedkoper afwasmiddel van de action. Wij hebben ook een vaatwasser (ja je raad het al, de blokjes hebben we ook van de action, 64 stuks voor 3,99 en werkt prima) maar bakspullen was ik altijd zo af. En voor kleine afwasjes is die goedkope goed genoeg.
En dat och, voor een keertje moment heeft iedereen wel gok ik zo. Ik ook hoor terwijl ik zo oplet. Maar als je dat nooit doet dan is het helemaal af zien en dan is het niet meer leuk
Voor dat geld zou je dat eens kunnen proberen of je het wat vind. Zo ja dan is dat mooi meegenomen.
Ook gebruik ik altijd de goedkoper afwasmiddel van de action. Wij hebben ook een vaatwasser (ja je raad het al, de blokjes hebben we ook van de action, 64 stuks voor 3,99 en werkt prima) maar bakspullen was ik altijd zo af. En voor kleine afwasjes is die goedkope goed genoeg.
En dat och, voor een keertje moment heeft iedereen wel gok ik zo. Ik ook hoor terwijl ik zo oplet. Maar als je dat nooit doet dan is het helemaal af zien en dan is het niet meer leuk
SarahKey schreef:Maura: heb je al een schoonmaakazijn geprobeerd? Ik haal altijd schoonmaakazijn met de geur van lavendel bij action. Eens in de tijd is dat in de reclame voor €0,39.
Ja, ook geprobeerd! Lavendel, inderdaad. Volgens mij heb ik er ietsje meer voor betaald bij de Jumbo. Maar ook zeer goedkoop. Maar ik kan er helaas niets mee. Ik kreeg er niets mee schoon.
Gast- Gast
Hier de boodschappen weer binnen. Was 110 kwijt.
Maar goed maandag verjaardag dus incl bier, frisdrank, chips, spul voor taart, luiers.
Maar goed maandag verjaardag dus incl bier, frisdrank, chips, spul voor taart, luiers.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Woezel: heb nu al zin in de taart
Maura: oh balen zeg! Ik dweil er alleen niet mee, dat vind ik niet fijn daar gebruik ik gewoon goedkoper allesreiniger voor. Maar mijn man vind de geur vreselijk, die zal er niet zo snel mee schoonmaken.
Maura: oh balen zeg! Ik dweil er alleen niet mee, dat vind ik niet fijn daar gebruik ik gewoon goedkoper allesreiniger voor. Maar mijn man vind de geur vreselijk, die zal er niet zo snel mee schoonmaken.
Ik wil ook mee doen!!! Ik heb 400 euro per maand ingecalculeerd voor boodschappen. Ik heb een aparte rekening waar ik elke week 100 euro voor boodschappen naar toe over maak! En dan hebben we per maand nog ongeveer 600 om te sparen, leuke en kleding etc!
Ik wil minder boodschappen doen dus daar ga ik beter op letten. We zijn met twee volwassenen, een kind en een konijn.
Ik wil minder boodschappen doen dus daar ga ik beter op letten. We zijn met twee volwassenen, een kind en een konijn.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ohh, ik wil ook wel €600,- in de maand hebben voor leuke dingen en zo! Ben al blij als ik in de maand €600,- verdien...
Wij hebben €300,- ingerekend voor de boodschappen per maand. Deze maand niet echt gelukt omdat we allebei jarig waren en dus wat extra's in huis moesten halen voor de visite en de vrienden. Normaal wil ik hier toch wel onder proberen te blijven, maar dat is soms nog best lastig! En dat terwijl wij volgens mij toch helemaal geen gekke dingen in huis halen en ook wel veel dingen van de Euroshopper kopen bijvoorbeeld.. Maar ja, we gaan al de mist in met 3 liter Optimel per week..
Wij hebben €300,- ingerekend voor de boodschappen per maand. Deze maand niet echt gelukt omdat we allebei jarig waren en dus wat extra's in huis moesten halen voor de visite en de vrienden. Normaal wil ik hier toch wel onder proberen te blijven, maar dat is soms nog best lastig! En dat terwijl wij volgens mij toch helemaal geen gekke dingen in huis halen en ook wel veel dingen van de Euroshopper kopen bijvoorbeeld.. Maar ja, we gaan al de mist in met 3 liter Optimel per week..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
SarahKey schreef:Woezel: heb nu al zin in de taart
.
Ja mag ik je eindelijk weer een stuk taart voorschotelen
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Arwyn schreef:Ohh, ik wil ook wel €600,- in de maand hebben voor leuke dingen en zo! Ben al blij als ik in de maand €600,- verdien...
Dit kocht ik eerst ook altijd (drinkjoghurt), en wij kopen nu AH eigen merk en dan de voordeelverpakking. Je proeft dan echt geen verschil!
Gast- Gast
Ik doe ook mee met dit topic!
De laatste maanden zaten we alweer rond de €300,- per maand terwijl wij het voorheen ook met €250 konden redden.
Ik wil weer terug naar die €250, voor de aankomende maand wil ik €270 gaan gebruiken voor de boodschappen.
(Mijn maanden tellen vanaf de data dat het loon binnenkomt, dus de 25e)
Tot en met vrijdag heb ik nog eten in huis. En vrijdagavond ga ik weer boodschappen doen, er moeten wel een aantal voorraad dingen komen, maar ik wil proberen om €50 per week te besteden
De laatste maanden zaten we alweer rond de €300,- per maand terwijl wij het voorheen ook met €250 konden redden.
Ik wil weer terug naar die €250, voor de aankomende maand wil ik €270 gaan gebruiken voor de boodschappen.
(Mijn maanden tellen vanaf de data dat het loon binnenkomt, dus de 25e)
Tot en met vrijdag heb ik nog eten in huis. En vrijdagavond ga ik weer boodschappen doen, er moeten wel een aantal voorraad dingen komen, maar ik wil proberen om €50 per week te besteden
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Net voor 24 euro boodschappen gedaan voor twee dagen. Pfft.. Duur. Wel lekkers in huis gehaald omdat ik bezoek krijg morgen, en allemaal kattenspul weer gehaald (grit, brokken), dus dat tikt ook wel aan. Qua eten nog best goedkoop: Hamburgertjes met kaiserbroodjes en ketchup voor vanavond (ik heb nog wat sla en ui liggen), en voor morgen een zak wokgroenten met 35% korting (dat zijn ook altijd slimme dingen om, op te letten), met woksaus en pinda's. Dan zonder rijst of vlees, maar vult echt wel, zo'n hele zak.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar als je zelf nou die groenten snijdt: een wortel, paprika, wat ui, courgette etc, kan je dan niet veel meer eten voor hetzelfde geld? Niet om te zeuren hoor maar voorgesneden groente zijn altijd veeel duurder dan wanneer je het zelf snijdt!Marin schreef:Net voor 24 euro boodschappen gedaan voor twee dagen. Pfft.. Duur. Wel lekkers in huis gehaald omdat ik bezoek krijg morgen, en allemaal kattenspul weer gehaald (grit, brokken), dus dat tikt ook wel aan. Qua eten nog best goedkoop: Hamburgertjes met kaiserbroodjes en ketchup voor vanavond (ik heb nog wat sla en ui liggen), en voor morgen een zak wokgroenten met 35% korting (dat zijn ook altijd slimme dingen om, op te letten), met woksaus en pinda's. Dan zonder rijst of vlees, maar vult echt wel, zo'n hele zak.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik denk dat zo`n zak wokgroente met 35% korting maar iets duurder is als een paprika. En dan zou je al die andere groentes nog bij moeten kopen.Atelier Madame schreef:Maar als je zelf nou die groenten snijdt: een wortel, paprika, wat ui, courgette etc, kan je dan niet veel meer eten voor hetzelfde geld? Niet om te zeuren hoor maar voorgesneden groente zijn altijd veeel duurder dan wanneer je het zelf snijdt!Marin schreef:Net voor 24 euro boodschappen gedaan voor twee dagen. Pfft.. Duur. Wel lekkers in huis gehaald omdat ik bezoek krijg morgen, en allemaal kattenspul weer gehaald (grit, brokken), dus dat tikt ook wel aan. Qua eten nog best goedkoop: Hamburgertjes met kaiserbroodjes en ketchup voor vanavond (ik heb nog wat sla en ui liggen), en voor morgen een zak wokgroenten met 35% korting (dat zijn ook altijd slimme dingen om, op te letten), met woksaus en pinda's. Dan zonder rijst of vlees, maar vult echt wel, zo'n hele zak.
En krop sla krijg je in je eentje ook niet zo op
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Die zak wokgroenten was met die korting er af zo'n 1,50, dus nee daar kan je idd niet veel meer groente voor kopen
Dat gaat alleen op als je 1 stuk groente koopt, zoals 1 paprika ofzo. Maar niet paprika én courgette én broccoli ofzo.
Dat gaat alleen op als je 1 stuk groente koopt, zoals 1 paprika ofzo. Maar niet paprika én courgette én broccoli ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat bij mij ook helpt is voor een week al gaan bedenken wat je wilt gaan eten.
Dit doen wij nu 2 weken en ik merk dat het goed werkt en ook goedkoper is want hoef tussendoor (bijna) niet meer naar de supermarkt en koop dus niet dingen waarvan ik denk oh ja dat is ook wel lekker.
Af en toe ga ik tussendoor nog wel even langs de supermarkt voor verse dingen, zoals gister heb ik nog even een krop sla gehaald. Dat is het enige nadeel van 1x in de week boodschappen doen, je moet rekening houden met de versheid van bepaalde dingen.
Ik heb het geluk dat als ik naar huis ga langs een kleine AH kom en af en toe reis ik een station door en daar zit een supermarkt naast.
(Mijn vriend brengt en haalt mij van het station en qua kilometers scheelt het bijna niks of ik het 1e of 2e station uitstap. Alleen de reistijd voor mijn vriend is bij het 1e station ietsje korter)
Dit doen wij nu 2 weken en ik merk dat het goed werkt en ook goedkoper is want hoef tussendoor (bijna) niet meer naar de supermarkt en koop dus niet dingen waarvan ik denk oh ja dat is ook wel lekker.
Af en toe ga ik tussendoor nog wel even langs de supermarkt voor verse dingen, zoals gister heb ik nog even een krop sla gehaald. Dat is het enige nadeel van 1x in de week boodschappen doen, je moet rekening houden met de versheid van bepaalde dingen.
Ik heb het geluk dat als ik naar huis ga langs een kleine AH kom en af en toe reis ik een station door en daar zit een supermarkt naast.
(Mijn vriend brengt en haalt mij van het station en qua kilometers scheelt het bijna niks of ik het 1e of 2e station uitstap. Alleen de reistijd voor mijn vriend is bij het 1e station ietsje korter)
Rose- Kletskop
Ja dat groot inkopen voor een hele week heeft voor mij echt geen nut meer, helaas. Dat scheelt inderdaad echt.
Marin- Lady Post-a-lot
Groot inkopen werkt inderdaad echt! Wij maken tegenwoordig ook op zondag een lijstje van wat we de hele week gaan eten en ik haal nu op maandag of woensdag de grote boodschappen en dan nog paar vergeten dingen op zaterdag. Qua budget merk ik nog niet veel verschil, maar we gooien wel veel minder dingen weg. Straks ga ik ook weer naar de AH, ben benieuwd!
Gast- Gast
Ik merkte qua budget daarin wel verschil, toen ik dat deed, Eline. Maar scheelt wel dat ik toen echt in m'n eentje was, en gewoon de hele week in m'n eentje at. Als ik dan één stronk broccoli kocht, kon ik daar twee dagen van eten: De ene dag wokken met sojasaus, de andere dag in een pastasaus verwerken. Dat werkt echt kostenbesparend. Maar met z'n tweeën lijkt me dat al lastiger.
Tegenwoordig mag ik blij zijn als ik al op ma-do gewoon thuis ben, en dan nog durf ik niet groot in te slaan, voor als ik weer opgeroepen word en paar dagen weg ben. Moest steeds eten weggooien omdat het dan te lang lag en ik ineens drie dagen weg ben en net een gevulde koelkast had. In het weekend ben ik sowieso niet thuis, dus nee, ik probeer nu voor maximaal 2 dagen boodschappen te doen. Wel ga ik steeds vaker naar een klein AHtje, waar ze minder spullen hebben, en dus kom ik ook met minder thuis Werkt stuk beter dan die veel te grote AH XL waar ze zoooo veel leuks en lekkers hebben.
Tegenwoordig mag ik blij zijn als ik al op ma-do gewoon thuis ben, en dan nog durf ik niet groot in te slaan, voor als ik weer opgeroepen word en paar dagen weg ben. Moest steeds eten weggooien omdat het dan te lang lag en ik ineens drie dagen weg ben en net een gevulde koelkast had. In het weekend ben ik sowieso niet thuis, dus nee, ik probeer nu voor maximaal 2 dagen boodschappen te doen. Wel ga ik steeds vaker naar een klein AHtje, waar ze minder spullen hebben, en dus kom ik ook met minder thuis Werkt stuk beter dan die veel te grote AH XL waar ze zoooo veel leuks en lekkers hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
Voor de samenwoners: Maken jullie een (week eet)lijstje in overleg?
Ik merk dat het bij ons vaak zo is dat ik een lijstje maak, meestal nog wat gaatjes heb en dan mijn vriend vraagt of hij iets speciaals wil eten. En met het boodschappenlijstje vraag ik vaak of ik nog iets speciaals voor hem moet halen.
Ik merk dat het bij ons vaak zo is dat ik een lijstje maak, meestal nog wat gaatjes heb en dan mijn vriend vraagt of hij iets speciaals wil eten. En met het boodschappenlijstje vraag ik vaak of ik nog iets speciaals voor hem moet halen.
Rose- Kletskop
Rose schreef:Voor de samenwoners: Maken jullie een (week eet)lijstje in overleg?
Meestal wel: ik vraag aan mijn vriend wat hij nog nodig heeft voor die komende week qua brood, beleg e.d., huidhoudelijke artikelen worden doorgenomen. Ik kijk meestal wat we nog in de koelkast en diepvries hebben liggen. Stel we hebben nog sla, tomaat en komkommer over dan eten we een keertje iets van wraps oid, daar kan dat dan namelijk weer in.
En meestal hebben we een redelijk standaard patroon van eten, 2x pw aardappels, groente vlees, keertje pasta, keertje mexicaans, keertje pizza :p. Tis vooral altijd goed kijken wanneer we wel en niet thuis eten. Probeer het lijstje daar zo goed mogelijk op af te stemmen.
Atelier Madame- Ratel
Nee, ik beslis wat er qua boodschappen komt en dan zeg ik in de avond tegen m`n vriend; we kunnen lasagna, pasta, rijst met kip, of nasi eten. En dan kiest hij maar wat hij wil eten.Rose schreef:Voor de samenwoners: Maken jullie een (week eet)lijstje in overleg?
De meeste avonden eten we toch rijst met een indisch gerecht of nasi, dus heel ingewikkeld is het ook niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ben ik niet met je eens Maar wij hebben wel een goedkope groenteboer.Marin schreef:Die zak wokgroenten was met die korting er af zo'n 1,50, dus nee daar kan je idd niet veel meer groente voor kopen
iig bij onze groenteboer heb je 3 paprikas voor 1 euro, courgette is ong 30 cent per stuk daar, brocolli per stronk 50 cent, wortel kilo is 60 cent etc. Als ik die allemaal bij elkaar gooi kan ik daar echt 2/3 zoveel porties van maken als 1 zak wokgroente. Dus dan is het veel voordeliger! Maar ja in jouw situatie is zon zak natuurlijk voldoende.
Atelier Madame- Ratel
Rose schreef:Voor de samenwoners: Maken jullie een (week eet)lijstje in overleg?
Wij doen het precies hetzelfde, wij hebben allebei andere voorkeuren. Ik eet graag aardappels, groente en vlees en mijn vriend liever pasta. Dus om te voorkomen dat het erg veel van hetzelfde is overleggen we altijd even.
En Marin, ik had ook verwacht dat het wel in kosten zou schelen maar helaas....Ik bewaar nu wel m'n bonnen van de hele week om te kijken waar het aan ligt.
Laatst aangepast door Eline op di 24 apr 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik maak nu ook een lijstje met wat we welke dag eten en die ligt netjes op de eettafel.
Maar helaas helpt het niet want van de week kreeg ik nog de vraag wat eten we/ik vanavond? (of niet rush )
Doordat lijstje vergeet ik nu ook minder vaak vlees eruit te halen, vandaag nou net wel weer vergeten
Vrijdag ga ik proberen om een rondje over de markt te doen als ik klaar ben met werken. (ligt er even aan hoelaat ik precies klaar ben en hoe het dan met de trein uit komt)
Maar helaas helpt het niet want van de week kreeg ik nog de vraag wat eten we/ik vanavond? (of niet rush )
Doordat lijstje vergeet ik nu ook minder vaak vlees eruit te halen, vandaag nou net wel weer vergeten
Vrijdag ga ik proberen om een rondje over de markt te doen als ik klaar ben met werken. (ligt er even aan hoelaat ik precies klaar ben en hoe het dan met de trein uit komt)
Rose- Kletskop
Pagina 10 van 18 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote gezond topic!
» Het grote bezuinigingen topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote bezuinigingen topic!