Het grote huishoudgeld topic!
+47
Kqip
Lejow
Puggle
Winegum
Yaelynn
Mida4you
Lynn_
Monte
SoGood
Rose
Arwyn
Aagje!
JD
rianne287
Lavendel
studiebol
Travelgurly
Coco
Jade
Caresses
Rovine
litllejoy
Sarah1985
Star007
Fearie
Burgemeester Nicky
Viva
Tiara
Supertalentje
schuddebuikje
Bolleke
Laced
Parisienne
flower
Mom-Of-3
MissD
minoessepoes
woezel
Marin
Atelier Madame
myloon
Bruintje Beer
Floor
SarahKey
Rush
Paper Crown
Linda
51 plaatsers
Pagina 9 van 18
Pagina 9 van 18 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18
Re: Het grote huishoudgeld topic!
Net voor 53 euro boodschappen gehaald. Maar daar zaten 5 pakjes hooikoortpillen bij in, die zijn bij de Aldi 1 euro per doosje en bij de Etos 5 euro met dezelfde werkzame stof, dus op die manier heb ik al 15 euro uitgespaard.
Verder had ik best veel fruit: kilo bananen, kilo kiwi's en een kilo peren, dus daar kunnen wij wel even mee vooruit.
En best wat groenten: 5 Kilo aardappels, 2 kilo uien, een komkommer, trostomaten, broccoli, kastagne champignons, een hele zak knoflook en sla.
Luxe vleeswaren zoals: Parmaham (voor in een maaltijdsalade een keer met peer), filet americain, een blok belegen kaas en ossenworst.
Wat voorraad zoals rijst en penne, ontbijtkoek, mueslireep, 2 broodje bapao (ja slecht ik weet het haha).
Wat vlees, chickenwings op verzoek van mijn vriend, kipfilet en gehakt.
Afbakbroodjes voor in het weekend en ook meteen voor als er vrienden komen logeren: Bakkersbroodje, kaiserboordjes, pitabroodjes, petit pains bruin en een baguette met kruidenboter.
En dan nog een 2 flessen jus d'orange, fles prosecco, pakje slagroom, magere kwark, doosje paracetamol, zakje geraspte kaas, chocolade mouse, kruidenroomkaas, 1 zak chips, en 3 plantjes, bieslook, munt en basilicum.
Van het weekend nog wel even vers brood en frisdrank halen, maar verder kunnen wij wel weer even vooruit!
Verder had ik best veel fruit: kilo bananen, kilo kiwi's en een kilo peren, dus daar kunnen wij wel even mee vooruit.
En best wat groenten: 5 Kilo aardappels, 2 kilo uien, een komkommer, trostomaten, broccoli, kastagne champignons, een hele zak knoflook en sla.
Luxe vleeswaren zoals: Parmaham (voor in een maaltijdsalade een keer met peer), filet americain, een blok belegen kaas en ossenworst.
Wat voorraad zoals rijst en penne, ontbijtkoek, mueslireep, 2 broodje bapao (ja slecht ik weet het haha).
Wat vlees, chickenwings op verzoek van mijn vriend, kipfilet en gehakt.
Afbakbroodjes voor in het weekend en ook meteen voor als er vrienden komen logeren: Bakkersbroodje, kaiserboordjes, pitabroodjes, petit pains bruin en een baguette met kruidenboter.
En dan nog een 2 flessen jus d'orange, fles prosecco, pakje slagroom, magere kwark, doosje paracetamol, zakje geraspte kaas, chocolade mouse, kruidenroomkaas, 1 zak chips, en 3 plantjes, bieslook, munt en basilicum.
Van het weekend nog wel even vers brood en frisdrank halen, maar verder kunnen wij wel weer even vooruit!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vandaag (maar heb echt gigantisch gehamsterd) 98 euro kwijt!
Heel mijn weekbudget naar de haaien, maar hoeven voorlopig een aantal dingen niet te kopen.
Zo heb ik 4 zakken (in totaal 6 kilo) Whiskas gekocht, dat is het enige wat poeslief eet. 40 pakjes Wicky, 12 blikjes cola light, een sixpack cola light, fruit, vlees (kipfilet, biefstuk, hele kip, shoarma) ...
Al met al vind ik het nog netjes, en heb behalve brood (misschien) niks nodig. Ben overigens wel bij de Jumbo geweest.
Heel mijn weekbudget naar de haaien, maar hoeven voorlopig een aantal dingen niet te kopen.
Zo heb ik 4 zakken (in totaal 6 kilo) Whiskas gekocht, dat is het enige wat poeslief eet. 40 pakjes Wicky, 12 blikjes cola light, een sixpack cola light, fruit, vlees (kipfilet, biefstuk, hele kip, shoarma) ...
Al met al vind ik het nog netjes, en heb behalve brood (misschien) niks nodig. Ben overigens wel bij de Jumbo geweest.
Gast- Gast
Ik heb het recept met de pompoen ook overgenomen. Ben benieuwd.
Maar eerst eens kijken of ik pompoen kan krijgen hier in het dorp.
Parel, zo je kasten weer vol. Hier gelukkig een kat die tevreden is met lidl voor. Al heb ik nu zakken van purina one, maar die mag hij gratis testen.
minoesepoep, jeetje wat een verschil in prijs zeg. Groot gelijk dat je ze dan bij de aldi haalt.
Maar eerst eens kijken of ik pompoen kan krijgen hier in het dorp.
Parel, zo je kasten weer vol. Hier gelukkig een kat die tevreden is met lidl voor. Al heb ik nu zakken van purina one, maar die mag hij gratis testen.
minoesepoep, jeetje wat een verschil in prijs zeg. Groot gelijk dat je ze dan bij de aldi haalt.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Zaterdag ga ik ook weer op grote boodschappen (doe ik meestal 1x in de maand).
Ben benieuwd hoeveel het deze keer gaat kosten. Ik even bij de Aldi, Jumbo en de groenteboer langs.
Zaterdag zal ik wel even hier schrijven hoeveel het kostte en voor wat.
Ben benieuwd hoeveel het deze keer gaat kosten. Ik even bij de Aldi, Jumbo en de groenteboer langs.
Zaterdag zal ik wel even hier schrijven hoeveel het kostte en voor wat.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
C1000 heeft weer de euroweken, leuk boodschappenn doen dan!
2 komkommers
2 wagener big pizza's
bollet mozzerella
4 appels
bakje cherrie tomaatjes
pak muesli
krop sla
samen voor 6.53
2 komkommers
2 wagener big pizza's
bollet mozzerella
4 appels
bakje cherrie tomaatjes
pak muesli
krop sla
samen voor 6.53
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik was vergeten dat ik nog het Harira recept zou plaatsen voor Linda, dus bij deze!
150 gr kikkererwten
2 eetlepels olijfolie
1 kg lamsvlees met bot in stukken
2 fijngesneden uien
100 gr linzen
1/2 knolselderij in stukjes
2 stukjes geschilde gemberwortel van 1 cm
5 fijngesneden takjes peterselie
5 fijngesneden takjes koriander
15 draadjes saffraan
1/4 theelepel kaneel
1 kg fijngesneden ontvelde tomaten
zout, peper
1-2 eetlepels limoensap
3-4 eetlepels fijngesneden korianderblaadjes
Week de kikkererwten één nacht in ruim koud water.
Verhit de olie en bak de stukken vlees en de ui hierin in 5-10 minuten lichtbruin.
Voeg de uitgelekte kikkererwten, linzen, knolselderij, gemberwortel, peterselie, koriander, saffraan, kaneel, tomaten, zout, peper en 11/2 liter water toe en laat alles op zacht vuur 11/2-2 uur koken.
Neem het vlees en de gemberwortel uit de pan.
Haal het vlees van de botten, snijd het in stukjes en doe die terug in de pan.
Breng de soep met zout, peper en limoensap op smaak en strooi er voor het serveren korianderblaadjes over.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb trouwens nog een recept van kikkererwtensoep.
Revidia
(6 personen)
1 1/2 liter kippenbouillon
1 blik kikkererwten (450 gr), uitgelekt
2 middelgrote uien in ringen gesneden
1 theelepel zout
versgemalen zwarte peper
4 eetlepels olijfolie
1 eetlepel citroensap
1 eetlepel gehakte peterselie
Verwarm de bouillon.
Voeg de kikkererwten, zout, peper en olie toe.
Breng de soep aan de kook en laat hem 20 minuten trekken.
Roer het citroensap erdoor en breng zonodig op smaak met zout en peper.
Serveer de soep bestrooid met gehakte peterselie.
(edit: dit is het orginele recept, zelf doe ik er meestal 3/4 eetlepel gemalen witte peper in ipv de zwarte peper)
Revidia
(6 personen)
1 1/2 liter kippenbouillon
1 blik kikkererwten (450 gr), uitgelekt
2 middelgrote uien in ringen gesneden
1 theelepel zout
versgemalen zwarte peper
4 eetlepels olijfolie
1 eetlepel citroensap
1 eetlepel gehakte peterselie
Verwarm de bouillon.
Voeg de kikkererwten, zout, peper en olie toe.
Breng de soep aan de kook en laat hem 20 minuten trekken.
Roer het citroensap erdoor en breng zonodig op smaak met zout en peper.
Serveer de soep bestrooid met gehakte peterselie.
(edit: dit is het orginele recept, zelf doe ik er meestal 3/4 eetlepel gemalen witte peper in ipv de zwarte peper)
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Atelier Madame schreef:C1000 heeft weer de euroweken, leuk boodschappenn doen dan!
2 komkommers
2 wagener big pizza's
bollet mozzerella
4 appels
bakje cherrie tomaatjes
pak muesli
krop sla
samen voor 6.53
Dat is inderdaad leuk, alleen hebben ze bij onze C1000 meestal de helft niet Ik was deze week bij de AH ongeveer 80 euro kwijt voor boodschappen voor de hele week.
Gast- Gast
Vandaag 40 euro kwijt voor de weekboodschappen, zat alleen geen brood bij (donderdag al gehaald), maar voor de rest helemaal compleet! Ook een hoop groente en fruit, maar dat viel mee, omdat de jumbo nu van alles voor 1 euro heeft en er een kortingsbon van 50% bij zat op één groete of fruit product.
Gast- Gast
Onze Jumbo is franchise, maar heeft ook steeds erg leuke acties. Heb weer 3 kortingsbonnen gekregen vandaag.
Anyway de weekboodschappen zijn binnen voor €40,22 en ik heb ook nog veel luxe gekocht zoals 3 Mora satetjes met 25% korting. En Purina One brokjes voor de kat.
Fijn boodschappen gedaan dus voor een zacht prijsje. Fruit heb ik nog in huis, dus dat zit er niet bij.
Anyway de weekboodschappen zijn binnen voor €40,22 en ik heb ook nog veel luxe gekocht zoals 3 Mora satetjes met 25% korting. En Purina One brokjes voor de kat.
Fijn boodschappen gedaan dus voor een zacht prijsje. Fruit heb ik nog in huis, dus dat zit er niet bij.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vandaag grote boodschappen gedaan..
Aldi 52,00 euro
Kattenvoer zacht 12x
Kattenvoer droog 3x
Kattengrind
4 pakken ijsthee
1 fles cassis
1 pak rode wijn van 3 liter
1 brood
Kwark
Melk 2 liter
Toiletpapier
Keukenrol
Meerdere zakken chips en 1 zakje ongezouten cashewnoten
Bak snoepspekjes voor m'n collega's
2x2 afbakbrood
2x4 afbakcroissants
2 chocola 85%
1 blik knakworsten
Zak tilapiafilet
Doosje 2 zalmfilet
1 doos pizza met mozzarella
Jumbo 18 euro
4 kipfilets (1 kilo)
2 schnitzels
Pond gehakt
2 volkoren ontbijtkoek
2 creamcrackers
2 slankie kuipjes
1 blok jong belegen kaas
2 kaas-croissants
1 pak oven vissticks
1 pak kaassoufles (aanbieding)
Groenteboer 18 euro
1 prei
1 stronk witlof
6 eieren
20 perssinasappels
Witte druiven
Aardbeien
1 fles sap (aardbeiden/ kersen)
1 Komkommer
3 gele kiwi's
Toen moest ik ook nog om cadeautjes voor m'n oom en tante:
Slijterij 10,60
4 belgische biertjes
1 fles rose
Blad cadeau 15 euro
En toen ging ik ook nog naar de stad met een vriendin:
Xenos 11,86
2 bakblikjes
3 kaarsen
1 pak wierookstikjes
1 'soep'lepel met gaatjes (haha weet niet hoe je het noemt)
Hema 5,00
Pak thee & handdoeken
Dus was een duur dagje.. Maar de komende weken heb ik hopelijk (grotendeels) weer ff genoeg in huis
Aldi 52,00 euro
Kattenvoer zacht 12x
Kattenvoer droog 3x
Kattengrind
4 pakken ijsthee
1 fles cassis
1 pak rode wijn van 3 liter
1 brood
Kwark
Melk 2 liter
Toiletpapier
Keukenrol
Meerdere zakken chips en 1 zakje ongezouten cashewnoten
Bak snoepspekjes voor m'n collega's
2x2 afbakbrood
2x4 afbakcroissants
2 chocola 85%
1 blik knakworsten
Zak tilapiafilet
Doosje 2 zalmfilet
1 doos pizza met mozzarella
Jumbo 18 euro
4 kipfilets (1 kilo)
2 schnitzels
Pond gehakt
2 volkoren ontbijtkoek
2 creamcrackers
2 slankie kuipjes
1 blok jong belegen kaas
2 kaas-croissants
1 pak oven vissticks
1 pak kaassoufles (aanbieding)
Groenteboer 18 euro
1 prei
1 stronk witlof
6 eieren
20 perssinasappels
Witte druiven
Aardbeien
1 fles sap (aardbeiden/ kersen)
1 Komkommer
3 gele kiwi's
Toen moest ik ook nog om cadeautjes voor m'n oom en tante:
Slijterij 10,60
4 belgische biertjes
1 fles rose
Blad cadeau 15 euro
En toen ging ik ook nog naar de stad met een vriendin:
Xenos 11,86
2 bakblikjes
3 kaarsen
1 pak wierookstikjes
1 'soep'lepel met gaatjes (haha weet niet hoe je het noemt)
Hema 5,00
Pak thee & handdoeken
Dus was een duur dagje.. Maar de komende weken heb ik hopelijk (grotendeels) weer ff genoeg in huis
litllejoy- Prater
Little Joy, waarom ga je voor groente en fruit naar de groenteboer? Zo was vandaag bij de Jumbo 500 gr. druiven voor 1 euro in de aanbieding! Bij de jumbo hier lag bovendien een flyer voor 50% korting op één groente of fruitproduct naar keuze (automatisch de duurste), dus dan had je ws. je 20 sinaasappels ook erg goedkoop gehad!
Gast- Gast
Ik heb dat helemaal niet zien liggen hierzo bij de Jumbo... Maar eerlijk is eerlijk heb er ook niet erg op gelet! Wel een goeie tip om daar inderdaad voortaan op dat soort dingen te letten, dank je!
litllejoy- Prater
En littlejoy, bijv. eieren zou ik ook niet bij de groenteboer kopen. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier zijn die bijna 2x zo duur bij de groenteboer als bij de supermarkt.
Gast- Gast
Zo ik heb net is ff de tijd genomen om dit topic door te lezen! Erg leuk!
Ik ben er heel wisselend, de ene keer kan ik heel goed opletten.. maar ik ben ook echt iemand die zich laat verleiden. Zoals nu die mini's er zijn bij de Ah probeer ik toch boodschappen te doen dat ik wel op het bedrag kom dat ik een mini(of meer) heb. Rompertjes in de aanbieding ook laat ik die maar doen altijd handig, terwijl er thuis gewoon een stapel ligt Erg slecht... maar het lukt me steeds beter om het niet te doen.
Wij hebben wel een diepvries, ik haal dus per keer brood uit de diepvries wat ik op dat moment nodig hebt, hierdoor gooien we geen brood weg. Als we eten over hebben vries ik dit vaak in, zodat ik makkelijk eten heb, als ik alleen ben. Ook vries ik dus vlees in als het in de aanbieding is.
Het verschilt hier gewoon heel erg of mijn vriend er is of niet.. is hij er niet eet ik de restjes die in de diepvries liggen of ik eet bij mijn ouders.. of ik eet makkelijk gewoon een boterham.
Als mijn vriend thuis is kook ik altijd wel vers, hij is de laatste tijd veel thuis en dat merk ik in het budget van boodschappen.
Ik ben minder gaan werken en ben ongeveer 400 euro minder gaan verdienen, maar we zijn ook weer meer kosten kwijt aan aan de kinder opvang, zo'n 550 euro dat is dus een behoorlijke kostenpost.
Ik heb mezelf op een kledingstop gezet, heb echt genoeg mag echt niks voor mezelf kopen. Ook de meiden hebben echt wel even genoeg dus ook daar mag ik echt even niks voor kopen.
Ik wil graag fruit op de markt kopen omdat ik weet dat het geld scheelt, maar ik werk op de dag dat hier markt is. Dan moet ik op een vrije dag naar de stad verder op,wat dus weer benzine en parkeergeld kost en ik weet niet of dat dan tegen elkaar op weegt. Mijn doel is op het laatste moment nog naar de markt te gaan, als ik dat red net uit mijn werk en voordat ik de meiden ophaal van het dagverblijf.
Ik ben er heel wisselend, de ene keer kan ik heel goed opletten.. maar ik ben ook echt iemand die zich laat verleiden. Zoals nu die mini's er zijn bij de Ah probeer ik toch boodschappen te doen dat ik wel op het bedrag kom dat ik een mini(of meer) heb. Rompertjes in de aanbieding ook laat ik die maar doen altijd handig, terwijl er thuis gewoon een stapel ligt Erg slecht... maar het lukt me steeds beter om het niet te doen.
Wij hebben wel een diepvries, ik haal dus per keer brood uit de diepvries wat ik op dat moment nodig hebt, hierdoor gooien we geen brood weg. Als we eten over hebben vries ik dit vaak in, zodat ik makkelijk eten heb, als ik alleen ben. Ook vries ik dus vlees in als het in de aanbieding is.
Het verschilt hier gewoon heel erg of mijn vriend er is of niet.. is hij er niet eet ik de restjes die in de diepvries liggen of ik eet bij mijn ouders.. of ik eet makkelijk gewoon een boterham.
Als mijn vriend thuis is kook ik altijd wel vers, hij is de laatste tijd veel thuis en dat merk ik in het budget van boodschappen.
Ik ben minder gaan werken en ben ongeveer 400 euro minder gaan verdienen, maar we zijn ook weer meer kosten kwijt aan aan de kinder opvang, zo'n 550 euro dat is dus een behoorlijke kostenpost.
Ik heb mezelf op een kledingstop gezet, heb echt genoeg mag echt niks voor mezelf kopen. Ook de meiden hebben echt wel even genoeg dus ook daar mag ik echt even niks voor kopen.
Ik wil graag fruit op de markt kopen omdat ik weet dat het geld scheelt, maar ik werk op de dag dat hier markt is. Dan moet ik op een vrije dag naar de stad verder op,wat dus weer benzine en parkeergeld kost en ik weet niet of dat dan tegen elkaar op weegt. Mijn doel is op het laatste moment nog naar de markt te gaan, als ik dat red net uit mijn werk en voordat ik de meiden ophaal van het dagverblijf.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon nu nog alleen en geef best veel uit aan eten. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik samenwoon. Maar ik hou gewoon zo van de Appie en lekkere dingen In mijn eerste studiejaar ging ik nog wel veel van de Aldi maar ik vind het echt zo'n vreselijke winkel!
Ik koop overigens niet vaak A-merken maar AH huismerk omdat ik het niet verschil niet erg proef. Wat betreft fruit en groente ben ik wel duurder uit. Ik hou niet van diepvries en potjes en zoals sla koop ik eigenlijk altijd een zakje rucola/veldsla omdat ik dit veel lekkerder vind dan ijsbergsla (en veel minder werk ). Doordeweeks haal ik nu, tegen mijn principes in eigenlijk, wel vaak groenten in een zakje voor door de pasta/rijst, heb vaak zo geen zin meer om alles nog te snijden..
Ik heb net boodschappen gedaan voor 22 euro. Dit is dan mijn ontbijt voor de hele week (yoghurt, muesli, lijnzaad, druiven en kiwi's) en 5 peren en 5 appels, een flesje verse sap, zakje thaise groenten, zakje veldsla, komkommer, avocado, doosje opkikker en 6 rollen toilletpapier.
Ik koop overigens niet vaak A-merken maar AH huismerk omdat ik het niet verschil niet erg proef. Wat betreft fruit en groente ben ik wel duurder uit. Ik hou niet van diepvries en potjes en zoals sla koop ik eigenlijk altijd een zakje rucola/veldsla omdat ik dit veel lekkerder vind dan ijsbergsla (en veel minder werk ). Doordeweeks haal ik nu, tegen mijn principes in eigenlijk, wel vaak groenten in een zakje voor door de pasta/rijst, heb vaak zo geen zin meer om alles nog te snijden..
Ik heb net boodschappen gedaan voor 22 euro. Dit is dan mijn ontbijt voor de hele week (yoghurt, muesli, lijnzaad, druiven en kiwi's) en 5 peren en 5 appels, een flesje verse sap, zakje thaise groenten, zakje veldsla, komkommer, avocado, doosje opkikker en 6 rollen toilletpapier.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
littlejoy: haha ik dacht ook meteen, wat een dure groenteboer! 18 euro voor die paar dingen, phff.
wij waren van de week wel wat meer kwijt als normaal maar we hebben even lading pakken drinken ingeslagen. Zo vaak drinkt mijn man dat niet dus we kunnen zeker weer paar maanden vooruit.
We waren zo rond de 65 euro kwijt.
De la ligt vol groenten (zak spinazie voor een euro en broccoli 500 gram voor 39 cent, meteen twee van meegenomen) en weer wat vlees aangevuld en weer een zak uien en aardappelen.
Ook een zak kabeljauw gehaald wat al wat duurder is als normaal. Maar hebben we wel twee gerechten van gemaakt.
Aankomende week even de grote boodschappen doen bij de lidl en dan hebben we voorlopig ook weer genoeg.
wij waren van de week wel wat meer kwijt als normaal maar we hebben even lading pakken drinken ingeslagen. Zo vaak drinkt mijn man dat niet dus we kunnen zeker weer paar maanden vooruit.
We waren zo rond de 65 euro kwijt.
De la ligt vol groenten (zak spinazie voor een euro en broccoli 500 gram voor 39 cent, meteen twee van meegenomen) en weer wat vlees aangevuld en weer een zak uien en aardappelen.
Ook een zak kabeljauw gehaald wat al wat duurder is als normaal. Maar hebben we wel twee gerechten van gemaakt.
Aankomende week even de grote boodschappen doen bij de lidl en dan hebben we voorlopig ook weer genoeg.
Lavendel, is er geen andere Aldi in de buurt bij jullie? Hier lag ook en verschrikkelijke Aldi waar ik niet heen wilde, maar nu is die verbouwd en gaat het wel. Het is nog steeds niet mijn favoriete winkel maar nu ga ik wel af en toe. Volgens mij zit er heel veel verschil tussen de verschillende winkels.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Hier in het dorp ga ik ook niet graag naar de aldi. Vreselijk saggerijnig personeel loopt daar rond. Ze laten je gerust met nog 10 anderen in de rij wachten, waarom zou je een kassa extra bijroepen?
En grijp vaak mis met spullen uit de koeling. Nee ben niet zo'n fan van de aldi hier.
En grijp vaak mis met spullen uit de koeling. Nee ben niet zo'n fan van de aldi hier.
Ik doe altijd op maandag voor 5 dagen boodschappen en dan op zaterdag voor het weekend en de voorraad.
Maandag had ik netjes voor 30 euro (voor 5 dagen eten dus)
En dan ga ik zaterdag met mijn vriend en dan kopen we zo weer voor 65 euro
Puur door de lekkere en luxe dingen.. bij ons komt het ook wel omdat we echte wijndrinkers zijn..
Puur door de lekkere en luxe dingen.. bij ons komt het ook wel omdat we echte wijndrinkers zijn..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga morgen (voor het eerst sinds maanden) weer eens naar de Lidl. De rest koop ik bij de AH (als buurvrouw achter de kassa zit, voor de extra mini's ). Ga morgenochtend een weeklijstje samenstellen en daar boodschappen mee doen. Ben benieuwd!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
rianne287 schreef:Ik doe altijd op maandag voor 5 dagen boodschappen en dan op zaterdag voor het weekend en de voorraad.
Oh ook herkenbaar. Als mijn man mee gaat zijn we ook meer kwijt. Dus ga liever zonder hem
Hier nog genoeg in huis voor vandaag en morgen. Woensdag maar weer even de grote boodschappen halen bij de lidl en donderdag naar de groentekraam en dan hoef ik pas volgende week weer te gaan.
Ik ben met m`n vriend ook standaard €20 meer kwijt per week, dus ik boodschap ook alleen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gister even wat verse dingen gehaald zoals melk, eieren, brood en cola (omdat ik die bij de Aldi echt niet lekker vind) en voor mezelf creme spoeling en deo en nog vergeten pistachnootjes. We waren in totaal 14 euro kwijt. Daar kunnen we de rest van de week mee doen, in combinatie met de spullen die ik vorige week woensdag bij de Aldi heb gehaald en voorraad die we nog hadden.
Best netjes vind ik dus zelf! Vrijdag gaan we uit eten en zaterdag moeten we voor het avondeten weer boodschappen doen.
Als ik met mijn vriend boodschappen ga doen zijn we ook wel wat meer geld kwijt, maar als mijn vriend alleen boodschappen gaat doen dan zijn we echt het meeste kwijt haha.
Best netjes vind ik dus zelf! Vrijdag gaan we uit eten en zaterdag moeten we voor het avondeten weer boodschappen doen.
Als ik met mijn vriend boodschappen ga doen zijn we ook wel wat meer geld kwijt, maar als mijn vriend alleen boodschappen gaat doen dan zijn we echt het meeste kwijt haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Pagina 9 van 18 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote gezond topic!
» Het grote bezuinigingen topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote bezuinigingen topic!