Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote huishoudgeld topic!

+47
Kqip
Lejow
Puggle
Winegum
Yaelynn
Mida4you
Lynn_
Monte
SoGood
Rose
Arwyn
Aagje!
JD
rianne287
Lavendel
studiebol
Travelgurly
Coco
Jade
Caresses
Rovine
litllejoy
Sarah1985
Star007
Fearie
Burgemeester Nicky
Viva
Tiara
Supertalentje
schuddebuikje
Bolleke
Laced
Parisienne
flower
Mom-Of-3
MissD
minoessepoes
woezel
Marin
Atelier Madame
myloon
Bruintje Beer
Floor
SarahKey
Rush
Paper Crown
Linda
51 plaatsers

Pagina 13 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 13 Empty Re: Het grote huishoudgeld topic!

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 7:20

Wij hebben deze week 52 euro uitgegeven (inclusief net nog 6 bakjes soya yoghurt voor 6 euro, 6 deo's voor 6 euro)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 13 Empty Re: Het grote huishoudgeld topic!

Bericht  Linda vr 4 mei 2012 - 7:41

Wij hebben deze week 55 euro uitgegeven! cheers
We zijn alle restjes wat we nog in huis hebben aan het op maken, dat scheelt veel! En we gaan 3 keer per week vegetarisch eten, dat scheelt ook veel.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 7:46

Ik was vandaag in de stad en daar was de markt, had een halve kilo sperziebonen, halve kilo prei, halve kilo aardappels, 3 peren en 3 mango's en hoefde maar 4.50 te betalen :shock: :shock: Ik moet echt vaker naar de markt gaan zeg, wat een geld scheelt dat.

Nu moest ik al in de stad zijn dus het parkeergeld en de benzinekosten had ik sowieso wel.. maar ik ben er wel achter dat de markt een stuk goedkoper is met fruit en groente.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda vr 4 mei 2012 - 7:58

Studiebol, hoe smaken de mango's? Mijn dochter is echt gek op mango's, maar ik heb nou al een paar keer ergens goedkopere mango's gekocht en die waren echt niet lekker, ze bleven onrijp. Die dure ready to eat mango's zijn wel super lekker, maar qua prijs scheelt het echt veel.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 9:06

Linda schreef:Studiebol, hoe smaken de mango's? Mijn dochter is echt gek op mango's, maar ik heb nou al een paar keer ergens goedkopere mango's gekocht en die waren echt niet lekker, ze bleven onrijp. Die dure ready to eat mango's zijn wel super lekker, maar qua prijs scheelt het echt veel.

DAar kan ik je morgen antwoord op geven... ik zelf hou er niet zo van, de meiden vinden het erg lekker dus als ze het morgen ook goed eten zullen ze wel goed smaken Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 13 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 20:07

Eline schreef:Ik heb deze week ongeveer € 70,- uitgegeven en heb alles voor deze week in huis. Voor ons is dit wel echt een mooi bedrag Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 13 561177 Ben 2x naar de Lidl geweest en heb het idee dat het echt wel scheelt.

Net toch nog even naar de AH, ik zit nu op € 85,- deze week, maar daar kunnen we volgende week ook een aantal keer van eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 6:21

Wij hadden afgelopen week 36! euro aan boodschappen!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 6 mei 2012 - 6:40

Wij hebben afgelopen week wel aardig wat uitgegeven, maar daar zat ook van alles bij voor mijn vriend's verjaardag. Dinsdag boodschappen doen voor komende week. Morgen eet ik bij mijn vader en stiefmoeder, dat scheelt Wink Ook komen dan de folders binnen dus kan ik die vast bekijken en een lijstje maken voor dinsdag.

Wel vandaag weer getankt.. 79 euro Cry Bah, wat een geld!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Linda zo 6 mei 2012 - 7:38

Parisienne schreef:

Erg he... Wij zijn 200 euro per maand kwijt aan tanken terwijl we niet eens super veel rijden.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you zo 6 mei 2012 - 8:17

Anniej_S schreef:Wij hadden afgelopen week 36! euro aan boodschappen!

en wat heb je allemaal gekocht dan?? daar ben ik wel benieuwd naar
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Parisienne zo 6 mei 2012 - 9:35

Linda schreef:
Parisienne schreef:

Erg he... Wij zijn 200 euro per maand kwijt aan tanken terwijl we niet eens super veel rijden.
Ja, het is gewoon pijnlijk dat benzinegeld. Wij rijden ook niet heel veel, maar als we naar familie gaan moeten we vaak een half uurtje rijden, dus het gaat helaas wel snel. Ik ga eens bijhouden hoe lang we met deze volle tank gaan doen..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 9:38

Parisienne schreef:
Linda schreef:
Parisienne schreef:

Ja, het is gewoon pijnlijk dat benzinegeld. Wij rijden ook niet heel veel, maar als we naar familie gaan moeten we vaak een half uurtje rijden, dus het gaat helaas wel snel. Ik ga eens bijhouden hoe lang we met deze volle tank gaan doen..

Toen ik nog werkte was ik 200/300 euro kwijt aan benzine. En dat vond ik al erg. Ook al kreeg ik het voor 150% vergoed. En ik heb bijgehouden hoeveel ik op een volle tank kon en dat was 1 op 17. Vrij netjes. Alleen de korte ritten nekte. Dan zuipt hij gewoon meer.

En als ik me bedenk dat als ik niet rijd, dat het stilstaan van mijn auto mij al meer dan 50 euro kost per maand. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 7 mei 2012 - 20:52

Tanken jullie wel bij de goedkopere pomp? Bij ons scheelt dat snel 11 tot 13 cent per liter. Loopt aardig Op bij een tank.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush ma 7 mei 2012 - 20:55

Atelier Madame schreef:Tanken jullie wel bij de goedkopere pomp? Bij ons scheelt dat snel 11 tot 13 cent per liter. Loopt aardig Op bij een tank.
Klopt! De benzineprijzen dalen trouwens ook alweer een beetje. Het is hier nu net onder de 1,70 per liter.

Wij hadden €52 boodschappen, helaas niet zo goedkoop als gehoopt, maar ik had dan ook wel heel lekker shoarma gehaald, met broodjes en sausjes en sla. Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 13 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  litllejoy ma 7 mei 2012 - 21:20

Afgelopen week heb ik voor 50 euro boodschappen gedaan, ben ik wel erg blij mee. Deze week ga ik pas vrijdag weer om boodschappen dus dan weet ik meer.
Trouwens wat ik probeer met benzine, hier is op elke zatermiddag na 15:00u een actie bij de 'Ting'. Dan is elke liter 2 cent goedkoper dus ik probeer dan te tanken. Nu is dit zo ie zo wel een goedkope pomp, want hij staat op een gewone dag op 1,70 de liter.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Atelier Madame ma 7 mei 2012 - 21:53

Rush schreef:
Atelier Madame schreef:Tanken jullie wel bij de goedkopere pomp? Bij ons scheelt dat snel 11 tot 13 cent per liter. Loopt aardig Op bij een tank.
Klopt! De benzineprijzen dalen trouwens ook alweer een beetje. Het is hier nu net onder de 1,70 per liter.

Wij hadden €52 boodschappen, helaas niet zo goedkoop als gehoopt, maar ik had dan ook wel heel lekker shoarma gehaald, met broodjes en sausjes en sla. Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 13 827601

Ja super Chil dat de prijzen weer wat dalen! Hopelijk wordt het gewoon weer rond de 1.50 de liter.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SarahKey di 8 mei 2012 - 21:04

Ja zag ook al dat de benzineprijs weer wat was gezakt. Mag nog veeel meer zakken haha.

Vandaag moet ik weer boodschappen doen. Voeding voor de kleine man, brokken voor de hond, vleeswaren, ochtendrink, vla/yoghurt, gehakt. Morgen groente en fruit halen en dan zaterdag weer voor het weekend. Krijgen eters dus even wat extra halen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Yaelynn di 8 mei 2012 - 21:34

Ik zit bij de stadsbank schuldsanering omdat ik maar 1280 euro verdien (inclusief toeslagen enzo), maar 1600 euro aan vaste lasten heb... Dat redde ik niet als alleenstaande moeder met een kind van 3,5 jr (momenteel) die ook nog een paar beperkingen heeft.

Ik ga in de budgetbeheer en nouja, ik krijg dan 260 euro leefgeld per maand!! Daarvan moet ik ook de peuterspeelzaal en mijn internet en mobiel van betalen omdat mijn contactpersoon dit niet wilt doen! Dan houd ik nog ongeveer 160 euro over voor 1 maand... Te doen? Dat is ongeveer 35 euro per week :P

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Winegum di 8 mei 2012 - 21:49

Het zal vast te doen zijn, maar het is erg weinig.
Is het geen optie om te bezuinigen op de peuterspeelzaal, internet en mobiel? Door voor een goedkoper alternatief te gaan of de peuterspeelzaal bijvoorbeeld af te schaffen en eventueel de opvang elders te regelen? Bijvoorbeeld met een andere moeder die het niet breed heeft, dat je om en om op de kinderen past als dat lukt, of familie/vrienden?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  litllejoy di 8 mei 2012 - 22:07

Je kan ook heel erg bezuinigen op internet en telefoon.

Wat zijn jou kosten voor internet en telefoon?

Ik heb bijvoorbeeld het goedkoopste pakket bij de internetprovider waar ik zit (15 euro), maar volgens mij zijn ze bij andere internetproviders nog wel goedkoper te vinden.
Op dit moment heb ik een telefoonabonnement bij T-Mobile van 25 euro per maand, maar ik bel/ sms de minuten niet op... Dus ik zou daar ook een veel goedkoper pakket in kunnen nemen. Mocht je bijvoorbeeld wel veel bellen/ smsen, probeer dit dan te minderen waardoor je dan misschien een goedkoper pakket kunt nemen of alleen beltegoed.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Puggle di 8 mei 2012 - 22:16

1600,- lasten alleen met een kindje is wel veel toch? Kun je daar niet op bezuinigen?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Rush di 8 mei 2012 - 22:17

En misschien had je die 2 kittens niet moeten nemen.

En dat bedoel ik echt niet lullig, maar huisdieren kosten ook geld.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Puggle di 8 mei 2012 - 22:21

Plus 1280,- loon lijkt me ook niet bizar weinig ofzo, maar ik kan verder niet in jouw leef situatie kijken natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 22:34

Rush schreef:En misschien had je die 2 kittens niet moeten nemen.

En dat bedoel ik echt niet lullig, maar huisdieren kosten ook geld.

+ 1 Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 22:54

Haha hier gaat het wel goed heb nog geen boodschappen gedaan.. maar goed dat komt ook omdat ik ziek was dus ik at toch niet meer dan een cracker. En voor de meiden heb ik nog van alles in de diepvries. En nu het met mij zelf weer beter gaat heb ik voormezelf ook nog genoeg in de diepvries.. Denk vrijdag even wat kleine verse dingetjes halen zoals broodbeleg en brood en dan is dat het wel weer. Als ik zo door ga, hou ik geld over deze maand Laughing
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: