Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het grote huishoudgeld topic!

+47
Kqip
Lejow
Puggle
Winegum
Yaelynn
Mida4you
Lynn_
Monte
SoGood
Rose
Arwyn
Aagje!
JD
rianne287
Lavendel
studiebol
Travelgurly
Coco
Jade
Caresses
Rovine
litllejoy
Sarah1985
Star007
Fearie
Burgemeester Nicky
Viva
Tiara
Supertalentje
schuddebuikje
Bolleke
Laced
Parisienne
flower
Mom-Of-3
MissD
minoessepoes
woezel
Marin
Atelier Madame
myloon
Bruintje Beer
Floor
SarahKey
Rush
Paper Crown
Linda
51 plaatsers

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 8 Empty Re: Het grote huishoudgeld topic!

Bericht  minoessepoes di 17 apr 2012 - 4:08

Qua groenten eten wij echt vanalles.

Wortel (rauw, wortelstamp, door salades, geroosterde winterwortel met tijm, knoflook en olijfolie uit de oven).

Witte kool salade (met een beetje witte wijn azijn en olie).

Rode kool (vers bereid met een appeltje erdoor).

Broccoli, die stoom ik altijd, dat is gezonder en ik vind het lekkerder, het behoud wat meer bite en dan door pasta (roomkaas en spekjes bijvoorbeeld), nog even mee wokken door oosterse gerechten of in de hartige taart.

Komkommer, eigenlijk elke dag een stuk mee naar mijn werk als tussendoortje (zo ook met pomodorri tomaatjes of kerstomaatjes) en verder in salades en soms in water en azijn/ citroensap.

Tomaat, in sauzen, kerstomaatjes gepoft in de oven of op een spiesje, door salades, gevulde vlees tomaten uit de oven enz.

Allerlei soorten sla, van op mijn broodje met kaas tot maaltijdsalades tot rucola op de pizza.

Verse rauwe spinazie als salade of als soep of door de lasagne bijvoorbeeld.

Andijvie, in andijvie stamppot of als rauwe andijvie salade

Paprika, door Mexicaanse, Italiaanse gerechten, gevuld uit de oven, door salades enz

Tauge, soms alleen overgoten met kokend water in een oosterse salade, soms wok ik het mee.

Mais, lekker even kort gekookt en ingesmeerd met kruidenboter of van de bbq, of een blikje mais wat ik door salades en mexicaanse gerechten doe.

Lente-ui, rode ui, witte ui, sjalotjes echt overal door heen

Asperges, witte gewoon gekookt maar de groene ook geroosterd in de oven bijvoorbeeld

Aubergine, in moussaka bijvoorbeeld

Courgette, door pasta sauzen, lasagne en geroosterd in de oven bijvoorbeeld.

Bietensalade met feta en walnoot.

Paksoi gewokt met balsamico azijn en zongedroogde tomaatjes

Prei, door ovenschotels met shoarma bijvoorbeeld, met een zelfgemaakt kerriesausje bij vis of in een hartige taart.

Bleekselderij, als snack tussendoor of als salade.

Champignons (vind ik zelf niet lekker, maar ik heb ze voor mijn vriend vaak in huis, gooi ze door veel dingen heen)

doperwtjes (heb ik meestal uit de diepvries, nooit uit pot) bij kaaspiepers, door de soep, wokgerechten of gewoon gekookt.

Speziebonen, door de roti of kort gekookt met een uitje en met een klein beetje chilisaus bij Oosterse gerechten.

Bloemkool zijn we beide niet heel dol op en eten we soms (omdat het niet heel gezond is) uit de oven met een kaassaus van komijnenkaas.

Boerenkool, stamppot of ovenschotel.

En ik vergeet vast nog wel dingen, maar wij eten wat dat betreft heel gevarieerd groentes en ik probeer ook een beetje rekening te houden met seizoenen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 8 Empty Re: Het grote huishoudgeld topic!

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 5:21

minoessepoes schreef:
Linda schreef:Het valt me op dat sommige echt alleen naar goedkoop kijken. Vinden jullie gezond niet belangrijk?
Vaak bevatten kant en klare worsten, spekjes, kipreepjes e.d veel (slechte) E nummers en zout. Ik zou daar dan toch niet voor kiezen.
Ook wat drinken betreft, ooit wel eens gekeken naar wat er in de meeste flessen ranja zit? Diksap is dan echt een betere keus.

Ik vind het belangrijk om prijsbewust te zijn, maar dat moet niet ten koste van m'n gezondheid.
Misschien schets ik het hier wat eenduidig, zo bedoel ik het niet, het valt me soms gewoon op.

Persoonlijk vind ik dit wel een beetje een overdreven reactie en een beetje belerend overkomen.

Ik was degene met de tip van de salamiworst of chorizo, maar ik koop altijd verse groenten, nooit uit pot, hooguit uit de diepvries, kook helemaal niet uit pakjes en zakjes (met E-nummers) en kies altijd voor volkoren of meergranen producten en zilvervliesrijst bijvoorbeeld. Dan lijkt me het heus geen ramp om 1 keer in de 2 weken een keer een halve salamiworst door mijn eten te doen en dan denk ik dat wij een heel stuk gezonder eten dan mensen die 3 keer in de week een wereldgerecht op tafel zetten. (En dan nog moet je het lekker zelf weten)

Zo bedoelde ik het ook zeker niet. En ik bedoelde het ook niet persoonlijk.
Als je dat 1 keer in de 2 weken doet dan zie ik dat ook niet echt als besparen, maar gewoon als een keer gemak en daar is niks mis mee.
Net als wat Sarahkey zei, mensen die om te besparen pannenkoeken en broodmaaltijden gaan eten. Ik zou daar ook niet voor kiezen. Dan is iets meer kwijt zijn aan boodschappen, maar wel gezond eten voor mij belangrijker.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 5:27

Wbt groente. Minoessepoes heeft al een hele rits groente beschreven.
Wij eten ook regelmatig pompoen, m'n dochter is er dol op! Lekker uit de oven of een pompoencurry met rijst, zo lekker!
Tegenwoordig week ik ook steeds vaker kidney bonen of kikkererwten. Veel lekkerder dan uit blik en een heel goede eiwit bron.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:50

Jullie noemen nogal wat op aan groenten! Ik ben zelf een makkelijke eter, maar mijn man dus echt niet, dus het is hier al snel aardappels, groente en vlees. Bluh!

Gast
Gast

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 5:57

_MamaRosa_ schreef:Jullie noemen nogal wat op aan groenten! Ik ben zelf een makkelijke eter, maar mijn man dus echt niet, dus het is hier al snel aardappels, groente en vlees. Bluh!

Mijn man was ook zo toen ik hem net leerde kennen. Maar dat is later helemaal omgeslagen. Nu staat tie in de keuken met kruiden te experimenteren, zo grappig.
En nu staat tie ook open om te variëren. We eten bijvoorbeeld ook quinoa, gierst en boekweit. Een paar jaar terug wist tie het bestaan er niet eens vanaf.
Wil je man ook niks proeven als je wat anders op tafel zet?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:58

_MamaRosa_ schreef:Jullie noemen nogal wat op aan groenten! Ik ben zelf een makkelijke eter, maar mijn man dus echt niet, dus het is hier al snel aardappels, groente en vlees. Bluh!

en ik heb heel vaak gewoon geen zin om uitgebreid te koken en lang in de keuken te staan. Veel snijwerk heb ik echt een hekel aan, net als ovenschotels die lang van te voren de oven in moeten, dan ben ik 's middags direct weer aan huis gebonden. Hier eten we dus ook vaak vrij simpele dingen die snel klaar zijn. Ik probeer wel zoveel mogelijk met verse groenten te koken.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 17 apr 2012 - 6:13

Ik was ook een moeilijke eter en op sommige gebieden nog steeds (ik lust geen gekookte aardappelen, ik eet ze wel maar met tegenzin, geen stampotten, geen kaas, geen normale melk, geen vis door mijn eten, geen olijven of ander apart spul)

Maar qua groente heb ik veel leren eten door het gewoon op een andere manier te bereiden. Misschien ook een idee, groente uit de wok smaakt al heel anders dan een groente koken.

Hier is het ellendig dat mijn man juist wel van de hollandse pot is en ik dus helemaal niet. Dus soms koken we beide apart en dan meteen voor twee dagen. En we eten niet elke dag van de week naar ons bekkie, soms eten we iets wat de ander lekkerder vind maar je kunt niet elke dag maar eten wat je wilt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:22

Mijn man proeft wel alles, maar is gewoon heel kieskeurig. Dus als ik al eens wat probeer, is het vaak eenmalig.
Gelukkig doet hij nooit moeilijk als ik weer eens wat heb wat hij niet zo lekker vind, anders kan ik wel bezig blijven en eten we elke week hetzelfde, en daar pas ik voor.

Mijn zwager bijv. is heel eigenwijs, en mijn zus kookt dus gewoon apart voor hem en hun zoontje. Nou, mooi niet dat ik daar aan ga beginnen. Gelukkig eet mijn man dan wel gewoon mee, al is het niet veel maar dat snap ik dan ook wel.

En wat wokken van groente betreft, daar heeft hij echt een hekel aan, haha! Hij is echt van de gekookte groente, echt hollands.
Vis ben ik dol op, en daar moet hij ook niks van hebben. Ja, lekker makkelijk, haha!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 6:46

Hahahaha Punk'd de term plofkip is nu zelfs op het RTL nieuws! Wist niet dat het echt een gangbare term was!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush di 17 apr 2012 - 7:43

Mijn vriend lust alles, maar hij hoeft eigenlijk geen groente behalve ui en paprika. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caresses di 17 apr 2012 - 8:02

Linda schreef: pompoencurry met rijst, zo lekker![..] kikkererwten.

Heb je toevallig het recept van de pompoencurry op je computer staan? Ben heel benieuwd, ik heb deze winter voor het eerst pompoen gegeten en vond het verrassend lekker.
(Oh en ik ben ook wel benieuwd naar een lekker kikkererwten recept (mits het niet al te moeilijk te maken is). Ik heb al een tijdje gedroogde kikkererwten in huis maar nog nooit klaar gemaakt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 8:12

Caresses schreef:
Linda schreef: pompoencurry met rijst, zo lekker![..] kikkererwten.

Heb je toevallig het recept van de pompoencurry op je computer staan? Ben heel benieuwd, ik heb deze winter voor het eerst pompoen gegeten en vond het verrassend lekker.
(Oh en ik ben ook wel benieuwd naar een lekker kikkererwten recept (mits het niet al te moeilijk te maken is). Ik heb al een tijdje gedroogde kikkererwten in huis maar nog nooit klaar gemaakt.

Ja, heb ik!

Kipfilet
Beetje olie
Pompoen (ik heb meestal flespompoen, die schilt makkelijker)
blikje kokosmelk
Beetje chilipoeder
Paar teentjes knoflook
2 tl komijn
1 tl gemberpoeder
zout en peper
evt limoensap

Olie in een bakje samen met de uitgeperste knoflook, chilipoeder, komijn en gemberpoeder, daar de gesneden kipfilet in doen. En even een poosje laten staan.
De kip in een hapjespan bakken en daarna de gesneden pompoen en kokosmelk aan toe voegen. Ongeveer een kwartiertje laten pruttelen tot de pompoen gaar is. Voeg naar smaak zout en peper en evt. wat limoensap toe.
Lekker met rijst!

Van de kikkererwten maak ik hummus. Ik zal even het receptje opzoeken..

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses di 17 apr 2012 - 8:13

Dankjewel smile Klinkt lekker.

Hummus recept heb ik al! Ik was wel benieuwd naar hoe je kikkererwten in een hoofdgerecht kan betrekken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 8:15

Caresses schreef:Dankjewel Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 8 561177 Klinkt lekker.

Hummus recept heb ik al! Ik was wel benieuwd naar hoe je kikkererwten in een hoofdgerecht kan betrekken.

Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel naar op zoek. Lijkt me best lekker. Mijn dochter zat ze gewoon zo te eten, haha, dat ging in een rap tempo naar binnen. Ik combineer het liever met iets anders.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Coco di 17 apr 2012 - 9:35

Linda schreef:
Caresses schreef:Dankjewel Het grote huishoudgeld topic!  - Pagina 8 561177 Klinkt lekker.

Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel naar op zoek. Lijkt me best lekker. Mijn dochter zat ze gewoon zo te eten, haha, dat ging in een rap tempo naar binnen. Ik combineer het liever met iets anders.

Kikkererwten zijn erg lekker met couscous of rijst, op zijn marokkaans, gewoon zo of met zoete uien en rozijnen erdoor. Ook lekker door quinoa. Ook lekker als basis voor een salade en het lekkerst vind ik ze in harira, dat is Marokkaanse soep, lekker machtig ook!
Mijn kinderen zijn ook echt gek op kikkererwten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Linda di 17 apr 2012 - 9:59

Zou jij het receptje van de soep willen plaatsen?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Coco di 17 apr 2012 - 19:34

Linda schreef:Zou jij het receptje van de soep willen plaatsen?

Ik moet nu weg, maar zal hem vanmiddag even plaatsen!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  litllejoy di 17 apr 2012 - 19:46

Nois schreef:
Linda schreef:Zou jij het receptje van de soep willen plaatsen?

Ik moet nu weg, maar zal hem vanmiddag even plaatsen!

Ben ook benieuwd naar het recept van de soep.. En ook bedankt voor het recept met de pompoencurry, heb het gelijk opgeslagen Linda
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  SarahKey di 17 apr 2012 - 22:19

_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:mamarosa: lijken die luiers in duitsland (babylove, als ik dat goed onthouden heb) op pampers of hoor je daar gewoon goede verhalen over? Wij gaan van de zomer naar duitsland een dagje en kan altijd dan kijken of die goed zijn. Maja straks sla ik een hoop in, kan meneer er niet tegen Cool babykleertjes zijn er ook goedkoper. Toen ik nog zwanger was heb ik daar ook wat spullen gekocht. Helemaal niet duur. Al zul je daar ook wel duurdere en goedkopere merken/soorten hebben net zoals hier.

Ik weet niet, ik kreeg de tip van een pamperfan, dus ik denk dat het wel te proberen valt. Ik ga er ook niet speciaal voor rijden, dan haal ik het er niet uit, of ik moet enorm inslaan, dan wel. Maar als we er eens komen ga ik wel even kijken. En ik ben ook altijd bang dat ze er niet tegen kunnen, hier hebben ze meteen de liezen kapot nl.

Babykleertjes vind ik het daar vaak net niet. Toch wat ouderwetser naar mijn smaak.

Oh zielig als de liezen kapot gaan. En pampers is idd een dure grap. Heb tot nu toe ook pampers gebruikt met aanbiedingen van 50% korting, maar die stapel krimpt ook Cool En zie over een week of 6 niet weer ergens een aanbieding voor 50% korting komen.
Maar tegen die tijd zit hij denk ik wel in maatje 3 en dan wil ik de kruidvat luiers gaan proberen. Maat 1 kon hij niet tegen, daar lekte hij telkens in door.

Het is idd wel even zoeken in duitsland ze hebben daar heel veel boxpakjes en die vind ik ook erg ouderwets. Met beertjes enzo, zo jaren 80. Maar heb er wel een paar leuke broekjes en vestjes vandaan. Die wel stoer zijn I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Jade di 17 apr 2012 - 22:51

Mijn vriend werd door zijn moeder ook bestempeld als een lastige eter. Maar eigenlijk eet hij alles wat ik kook, vaak vindt hij het zelfs heel lekker hoe ik het maak.

Wij eten vaak:

Spruiten
Spinazie
Bloemkool
Broccoli
Ui
Bosui
Worteltjes
Peulvruchten
Champignon
Bonen
Snijbonen
Savooie kool (vaak stampot, gewokt of gekookt)
Courgette (gewokt)
Paksoi (stampot, gewokt)
Witlof (vaak in ovenschoten), vriend is niet dol op andere bereidingswijzes
Boerenkool (stampot, wok)
Andijvie (stampot, wok)
Rodekool (deel vries ik in, 1 kool is te groot)
Spitskool (stampot, wok, gekookt)
Paprika
Tomaat
Komkommer
Rode bieten (al maak ik die niet zo vaak omdat het nogal een smeer bende geeft :shock:_)
Pepers
Asperge (alleen in het seizoen)
Avocado
Koolraap
Koolrabi
Mais
Sla
Knolselderij

En vast nog wel meer :P. Ik kookte toen ik net op mijzelf woonde veel uit pakjes, maar inmiddels maak ik veel dingen zelf.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Travelgurly di 17 apr 2012 - 23:42

Linda schreef:Het valt me op dat sommige echt alleen naar goedkoop kijken. Vinden jullie gezond niet belangrijk?
Vaak bevatten kant en klare worsten, spekjes, kipreepjes e.d veel (slechte) E nummers en zout. Ik zou daar dan toch niet voor kiezen.
Ook wat drinken betreft, ooit wel eens gekeken naar wat er in de meeste flessen ranja zit? Diksap is dan echt een betere keus.

Ik vind het belangrijk om prijsbewust te zijn, maar dat moet niet ten koste van m'n gezondheid.
Misschien schets ik het hier wat eenduidig, zo bedoel ik het niet, het valt me soms gewoon op.

Klopt wij proberen ook zo gezond mogelijk te eten. En kijken ook naar vet en zoutgehalte.

Vaak in de supermarkt magazines staan : Gezonden gerechten en dan worden er dingen klaargemaakt met spekjes, sausjes etc.....is juist dikmakend/niet gezond. of diepvries groente dat er wordt gebruikt. is niet erg eenkeer maar er wordt daar vaak nog veel zout en e-nummers aan toegevoegd.

Wij eten 2 x per week kip, 1x per week gehakt, 2 x per week geen vlees, en tofu of vis.

Kopen alles vers, en voegen nooit zelf zout toe in gerechten. verder hebben wij vaak 2 groentes op tafel staan,en eten niet teveel vlees max 100gram per persoon(is eingelijk al te veel).

Bij de lidl is de groente en fruit vaak leuk geprijsd, verder haal ik veel op de markt. Hebben ze vaak leuke aanbiedingen.

aarbeien bij de albert heijn nu 500gram 99 cent! is geen geld, lekker voor op brood of na je avondeten!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  minoessepoes wo 18 apr 2012 - 0:05

Linda schreef:

Ik heb laatst falafel gemaakt! Dat is van kikkererwten, tuinbonen en heel veel kruiden. Ik had dit recept gebruikt: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/442452/falafel?rq=falafel
Ik had ze niet gefrituurd maar in de koekenpan gebakken, daarbij een saus van magere kwark met knoflook erdoor en volkoren pitabroodjes erbij, reepjes paprika, rode ui en sla.
Ik vind het zelf heel lekker, mijn vriend werd er iets minder blij van.

Mijn vriend is ook wel een moeilijke eter, hij at bijna geen groente, maar ik ben er achter dat hij veel meer van rauwe groenten houdt. Gekookte spinazie eet hij niet, rauw eet hij zo zijn bord leeg. Andijvie stampot gruwelt hij van, andijvie salade vind hij heerlijk, zo ook met witte kool bijvoorbeeld. Dus eten wij dat soort dingen wat meer.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Linda wo 18 apr 2012 - 0:09

minoessepoes schreef:
Linda schreef:

Ik heb laatst falafel gemaakt! Dat is van kikkererwten, tuinbonen en heel veel kruiden. Ik had dit recept gebruikt: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/442452/falafel?rq=falafel
Ik had ze niet gefrituurd maar in de koekenpan gebakken, daarbij een saus van magere kwark met knoflook erdoor en volkoren pitabroodjes erbij, reepjes paprika, rode ui en sla.

Mijn vriend is ook wel een moeilijke eter, hij at bijna geen groente, maar ik ben er achter dat hij veel meer van rauwe groenten houdt. Gekookte spinazie eet hij niet, rauw eet hij zo zijn bord leeg. Andijvie stampot gruwelt hij van, andijvie salade vind hij heerlijk, zo ook met witte kool bijvoorbeeld. Dus eten wij dat soort dingen wat meer.

Falafel is inderdaad ook een goed idee! Denk je dat het zou lukken zonder de eieren? Dochter en ik mogen namelijk niks waar melk, ei en soja in zit.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:12

Net terug van boodschappen doen.. toch weer 67 euro.. grmbl haha :P

Heb wel veel groentes gehaald.

Verse spinazie
Courgette
Paksoi
Prei
Wortel
Mais
Tomaten
Paprika's

Moet ik toch wel wat lekkers van kunnen maken.

Verder ben ik nog naar een boerderij geweest hier een stukje verderop en daar heb ik 'verse' mayonaise gehaald. Ben echt benieuwd zitten geen suikers, toevoegingen of E-nummers in. En wolvetcreme. Creme zonder toevoegingen (in de dagcreme variant).

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 18 apr 2012 - 3:33

Linda schreef:
minoessepoes schreef:
Linda schreef:

Falafel is inderdaad ook een goed idee! Denk je dat het zou lukken zonder de eieren? Dochter en ik mogen namelijk niks waar melk, ei en soja in zit.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat niet wist, of het zonder ei kan. Maar ik heb even op google gekeken en dat kan. Ik las wel de tip om de kikkererwten dan te weken en niet uit een blikje of pot te halen, de falafel balletjes even in de diepvries te leggen zodat ze goed stevig zijn voor het bakken en ze voorzichtig bakken, zodat ze niet uit elkaar vallen.

Misschien dat je er dan een lekker chili (achtige) saus bij zou kunnen doen i.p.v. knoflooksaus of tzatziki.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 18 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: