Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic!
+17
Magix
Oasis
Arwyn
Zonnetje
Beachgirl
studiebol
Mermaid
Kabouter
Sterre
Hoochie
tayce
VeryCherry
Tazz
Snoes
smooch
Zwerver
TNMN
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het grote wat-geef-ik-mijn-vriend-topic!
Oh, even offtopic, maar de kleur waarmee je typt is echt heel erg vervelend om te lezen Studiebol
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend is 4 december jarig... dus de maand december is altijd nogal irritant qua kadootjes.
We gaan voor zijn verjaardag lekker uit eten, en hij krijgt een kadobon van een kledingwinkel. (sint doen we niet aan, alleen een chocoladeletter in de schoen)
Voor kerst krijgt hij een nieuwe speaker voor zijn gitaarversterker, en nog wat andere gitaar onderdelen die hij zelf uit mag zoeken haha!
We gaan voor zijn verjaardag lekker uit eten, en hij krijgt een kadobon van een kledingwinkel. (sint doen we niet aan, alleen een chocoladeletter in de schoen)
Voor kerst krijgt hij een nieuwe speaker voor zijn gitaarversterker, en nog wat andere gitaar onderdelen die hij zelf uit mag zoeken haha!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
idd doet pijn aan mn ogen.Snoes schreef:Oh, even offtopic, maar de kleur waarmee je typt is echt heel erg vervelend om te lezen Studiebol
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Mijn vriend is gelukkig in maart jarig, dus dat ligt een stuk van kerst vandaan. Wij geven elkaar met kerst ook altijd cadeau's. Dat kunnen kleine dingen zijn of wat groots, dat mag je zelf beslissen. Wat ik hem wel eens heb gegeven, is:
een cd, een poster, boxershorts, een geurtje, kaartjes voor een voorstelling, dvd's, leuke dingen om in huis neer te zetten, zoals een mooie spaarpot en een soort beeldje. Dit jaar ga ik hem waarschijnlijk een fotoshoot cadeau geven, want hij heeft een hobby/eigen bedrijf waarvoor hij een website heeft en daar staan redelijk oude foto's op, dus dan kan hij die vernieuwen. Ik heb hetzelfde als Lagom en meer mensen, ik denk ook in de periode voorafgaand aan kerst of zijn verjaardag na wat hij zou kunnen gebruiken. Mijn moeder vroeg ook al wat ze hem met sinterklaas zou kunnen geven en toen heb ik een geurtje gezegd, want die van hem zijn bijna op.
een cd, een poster, boxershorts, een geurtje, kaartjes voor een voorstelling, dvd's, leuke dingen om in huis neer te zetten, zoals een mooie spaarpot en een soort beeldje. Dit jaar ga ik hem waarschijnlijk een fotoshoot cadeau geven, want hij heeft een hobby/eigen bedrijf waarvoor hij een website heeft en daar staan redelijk oude foto's op, dus dan kan hij die vernieuwen. Ik heb hetzelfde als Lagom en meer mensen, ik denk ook in de periode voorafgaand aan kerst of zijn verjaardag na wat hij zou kunnen gebruiken. Mijn moeder vroeg ook al wat ze hem met sinterklaas zou kunnen geven en toen heb ik een geurtje gezegd, want die van hem zijn bijna op.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
smooch schreef:idd doet pijn aan mn ogen.Snoes schreef:Oh, even offtopic, maar de kleur waarmee je typt is echt heel erg vervelend om te lezen Studiebol
Ja ik weet het, zag het zelf ook zal het kleurtje niet meer gebruiken!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
De kleur die je nu gebruikt is véél beter
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn vriend krijgt een Dolce Gusto koffiezetapparaat maar hij heeft het al geraden!!! Hij kent me veel te goed. We zitten altijd bij elkaar te vissen wie we hebben getrokken bij de sinterklaassurprise en wat we elkaar geven voor kerst en hij wist het gewoon allebei! Ik begon te huilen hahahah en daarna moest ik lachen en hebben we gebokst .
Gast- Gast
Ik vind het ook best lastig om iets te verzinnen en dan inderdaad vooral omdat als hij iets wil hebben, hij dat dan toch altijd gelijk/vrij snel zelf koopt. Voor mij blijft er dan eigenlijk niks meer over om te halen!
Enige wat hij nu bijvoorbeeld wil, is een nieuwe computer.. Tsja, dat is me toch iets te veel van het goede hoor! Heb er ook echt het geld niet voor nu, haha.
Enige wat hij nu bijvoorbeeld wil, is een nieuwe computer.. Tsja, dat is me toch iets te veel van het goede hoor! Heb er ook echt het geld niet voor nu, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Kaartjes voor een voorstelling is idd ook wel erg leuk!
En misschien een nieuwe blouse ofzo..
Ik weet ook niet goed wat ik moet kopen, omdat we vaak wanneer we iets willen het toch wel kopen.
En misschien een nieuwe blouse ofzo..
Ik weet ook niet goed wat ik moet kopen, omdat we vaak wanneer we iets willen het toch wel kopen.
Gast- Gast
Nou, ik heb het ultieme cadeau gevonden hoor.. We stonden in de Action gisteren bij het speelgoed, staat hij me daar toch verliefd naar een stel bestuurbare BMW`s te kijken, echt ongelooflijk..
Gast- Gast
ik heb hem voor zijn verjaardag een hele goedkope rijvaardigheids/slipcursus gegeven. Vond ie prachtig. Mocht hij ook in een vrachtwagen rijden, slipcursus, door de berm rijden, dat soort ongein.
Gast- Gast
December is voor ons een extra dure maand; niet alleen kerst maar ook het feit dat we gaan samenwonen zorgt er voor dat we niet veel te besteden hebben. Daarom geven we met kerst elkaar een ring (nee, geen trouwring) en doen er verder niets aan.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
_Donnaa schreef:Of omdat het bijna alledrie is..PrinsesBo schreef:Omdat het bijna Sinterklaas, kerst of zijn verjaardag is..
Hier het grote wat geef ik mijn vriend topic!
Nou inderdaad. 2 Januari is hij jarig.
Hij krijgt voor Sinterklaas in ieder geval een dvd box van Stargate, kerst doen we niet zoveel aan en over zijn verjaardagscadeau hebben we het nog niet gehad.
Ik ben zelf ook nog jarig in december, dus daar zijn we nu meer mee bezig.
Gast- Gast
Kabouter schreef:CherrieLola schreef:Nja, ik weet wel wat mijn vriend leuk vind enzo, maar ik ben zo'n onnozele doos dat ik het dan koop en niet kan laten liggen tot bijv. Sinterklaas. Dan móet ik het gewoon geven
Dat heb ik ook..en mede daarom doen wij niet meer aan cadeautjes voor elkaars verjaardag. Ik heb de mijne dan toch allang gegeven. Met Sinterklaas doen we surprise en heb mijn vriend niet getrokken dus hoef ook niks voor hem te kopen. Kerst doen we niet aan dus ook dan hoef ik niks..al koop ik uiteindelijk toch vaak wel wat kleins voor hem. Een boek van Mart Smeets ofzo, die vindt ie heel erg leuk.
Whhahahaa herkenbaar hè. Wij móeten eigenlijk wel cadeautjes geven met verjaardagen anders snapt ons zoontje er niks meer van Maarrr, vanmorgen zei vriendlief dat hij een nieuwe broek wil hebben, dus die ga ik aan het eind van de week wel halen, dan hoef ik mezelf nog maar twee dagen in te houden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik zit ook al een tijdje na te denken over cadeau'tjes, voor kerst en zijn afstuderen. Mijn vriendje koopt wat hij nodig heeft en hij kan me dus ook nooit vertellen wat hij graag wil hebben. Heel vervelend! Ik heb deze week een foto-album gemaakt van al onze vakanties samen en vond dit een heel leuk origineel cadeau.
Een cadeaubon voor een tijdschrift is ook een leuk idee, die ga ik bestellen
Een cadeaubon voor een tijdschrift is ook een leuk idee, die ga ik bestellen
Magix- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 19-11-10
CherrieLola schreef:Kabouter schreef:CherrieLola schreef:Nja, ik weet wel wat mijn vriend leuk vind enzo, maar ik ben zo'n onnozele doos dat ik het dan koop en niet kan laten liggen tot bijv. Sinterklaas. Dan móet ik het gewoon geven
Dat heb ik ook..en mede daarom doen wij niet meer aan cadeautjes voor elkaars verjaardag. Ik heb de mijne dan toch allang gegeven. Met Sinterklaas doen we surprise en heb mijn vriend niet getrokken dus hoef ook niks voor hem te kopen. Kerst doen we niet aan dus ook dan hoef ik niks..al koop ik uiteindelijk toch vaak wel wat kleins voor hem. Een boek van Mart Smeets ofzo, die vindt ie heel erg leuk.
Whhahahaa herkenbaar hè. Wij móeten eigenlijk wel cadeautjes geven met verjaardagen anders snapt ons zoontje er niks meer van Maarrr, vanmorgen zei vriendlief dat hij een nieuwe broek wil hebben, dus die ga ik aan het eind van de week wel halen, dan hoef ik mezelf nog maar twee dagen in te houden
Echt heeeel erg van mezelf vind ik altijd. Ik heb één keer gehad dat ik met mijn cadeau binnen kwam bij mijn vriend, toen we nog niet samenwoonden, de avond voor hij jarig was. Ik zei nog dat ie zijn cadeau echt pas de volgende dag kreeg, nog geen 3min later kon ik me al niet meer inhouden en heb het dus al gegeven . Zo dom!!
Ik denk dat als hier kinderen komen, we elkaar ook wel weer wat gaan geven. Om het een beetje duidelijk te houden inderdaad.
Slim trouwens om die broek pas later te gaan kopen!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:CherrieLola schreef:Kabouter schreef:CherrieLola schreef:Nja, ik weet wel wat mijn vriend leuk vind enzo, maar ik ben zo'n onnozele doos dat ik het dan koop en niet kan laten liggen tot bijv. Sinterklaas. Dan móet ik het gewoon geven
Echt heeeel erg van mezelf vind ik altijd. Ik heb één keer gehad dat ik met mijn cadeau binnen kwam bij mijn vriend, toen we nog niet samenwoonden, de avond voor hij jarig was. Ik zei nog dat ie zijn cadeau echt pas de volgende dag kreeg, nog geen 3min later kon ik me al niet meer inhouden en heb het dus al gegeven . Zo dom!!
Ik denk dat als hier kinderen komen, we elkaar ook wel weer wat gaan geven. Om het een beetje duidelijk te houden inderdaad.
Slim trouwens om die broek pas later te gaan kopen!!
Whahaha, ook dat is heel herkenbaar, ik denk dat ik voortaan alle cadeautjes maar in de berging leg en mijn sleutel aan mijn vriend geef. Dan móet ik wel wachten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Als mijn ex en ik nog samen waren geweest had hij call of duty voor de PS3, kalender van fokke en sukke, parfum, bluray van the pacifier, boek en sloffen gehad.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Hier ook van alles dicht bij elkaar.. Zijn verjaardag, kerst en in januari afstuderen
Zijn verjaardag is eerst, dus dat is op dit moment even het belangrijkste. Alleen heb ik nog niet zo'n heel erg goed idee!
Ik wil hem eigenlijk een VIP-arrangement bij de Pathe Tuschinski in Amsterdam geven, maar vind het zo saai om alleen dat te geven. En een leuke hotelbon ofzo kan ik niet echt vinden...
Dus als iemand nog tips heeft
Zijn verjaardag is eerst, dus dat is op dit moment even het belangrijkste. Alleen heb ik nog niet zo'n heel erg goed idee!
Ik wil hem eigenlijk een VIP-arrangement bij de Pathe Tuschinski in Amsterdam geven, maar vind het zo saai om alleen dat te geven. En een leuke hotelbon ofzo kan ik niet echt vinden...
Dus als iemand nog tips heeft
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Ik geef mijn vriend voor kerst een zelf gemaakt fotoboek (zelf plakken en knippen bedoel ik he, niet zomaar van internet) . Daar ga ik dan allemaal andere dingen die met ons te maken hebben of die we gedaan hebben in plakken zoals hotel papiertjes, buskaartjes van toen ik hem opzocht in zijn vakantie, plaatjes van internet die bij ons passen en teksten enzo...gewoon een beetje creatief met schaar en lijm
Nu nog maar hopen dat hij het leuk gaat vinden.
Oh ja, ik plak niet alle bladzijdes vol omdat we nog niet super lang samen zijn en dan doe ik het open laten voor wat er nog gaat komen.
Nu nog maar hopen dat hij het leuk gaat vinden.
Oh ja, ik plak niet alle bladzijdes vol omdat we nog niet super lang samen zijn en dan doe ik het open laten voor wat er nog gaat komen.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
ik lees dat een aantal van jullie dames je vriend een horloge kado heb gegeven. Ik was dit namelijk zelf ook van plan maar heb er niet zoveel verstand van. weten jullie waar ik terecht kan, dit mag online of een winkel zelf? En welke merken hebben mooie mannen horloges? Ik zoek ook horloges tussen de €100 en €150.
S1mplicity- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 40
Registratiedatum : 03-12-10
S1mplicity schreef:ik lees dat een aantal van jullie dames je vriend een horloge kado heb gegeven. Ik was dit namelijk zelf ook van plan maar heb er niet zoveel verstand van. weten jullie waar ik terecht kan, dit mag online of een winkel zelf? En welke merken hebben mooie mannen horloges? Ik zoek ook horloges tussen de €100 en €150.
Ik zou dit niet via internet doen, gewoon naar de winkels en een leuke uitzoeken.
Ik heb een Ecko en een Fossil voor mn vriend gekocht. Alleen hij draagt nu heel veel die van Fossil met een schakelband, die van Ecko had een leren band en hij vindt een schakelband toch leuker.
Maar ik ga ook best vaak winkelen met mn vriend en wijst hij aan wat hij leuk vindt en zo weet ik ook een beetje zijn smaak. Ik weet wat hij mooi vindt en ook zou dragen.
smooch- Kletskop
smooch schreef:S1mplicity schreef:ik lees dat een aantal van jullie dames je vriend een horloge kado heb gegeven. Ik was dit namelijk zelf ook van plan maar heb er niet zoveel verstand van. weten jullie waar ik terecht kan, dit mag online of een winkel zelf? En welke merken hebben mooie mannen horloges? Ik zoek ook horloges tussen de €100 en €150.
Ik zou dit niet via internet doen, gewoon naar de winkels en een leuke uitzoeken.
Ik heb een Ecko en een Fossil voor mn vriend gekocht. Alleen hij draagt nu heel veel die van Fossil met een schakelband, die van Ecko had een leren band en hij vindt een schakelband toch leuker.
Maar ik ga ook best vaak winkelen met mn vriend en wijst hij aan wat hij leuk vindt en zo weet ik ook een beetje zijn smaak. Ik weet wat hij mooi vindt en ook zou dragen.
Uhm.. 't probleem met me vriend is dat hij nooit zegt wat die leuk vind. Want anders weet hij dat ik t zal kopen, maar hij wilt wel graag door mij verrast worden. Maar ik ben er echt van overtuig dat hij een horloge leuk zal vind :-). Zelf gebruik ik niet zoveel sieraden en ben dan ook niet bekend met juwelierzaken. Ik ken alleen lucardi en de watches, weet jij misschien anderen?
S1mplicity- Fluisteraar
Ik ga meestal bij ons naar de juwelier op het centrum daar hebben ze eigenlijk alles en alle merken.
Dus veel winkels hoef ik niet af te lopen....maar je kan Bijenkorf, V&D proberen de meeste juwelierzaken hebben wel alle merken. Gewoon eens binnen lopen bij verschillende zaken, vaak kom je overal wel de zelfde tegen.
Dus veel winkels hoef ik niet af te lopen....maar je kan Bijenkorf, V&D proberen de meeste juwelierzaken hebben wel alle merken. Gewoon eens binnen lopen bij verschillende zaken, vaak kom je overal wel de zelfde tegen.
smooch- Kletskop
smooch schreef:Ik ga meestal bij ons naar de juwelier op het centrum daar hebben ze eigenlijk alles en alle merken.
Bedankt, zal ik zeker doen! Ik wens je alvast slaap lekker..
S1mplicity- Fluisteraar
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat geef jij je vriend/man?
» N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?
» Wat geef jij je vriend/man cadeau?
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Geef ik een keer mijn grens aan...
» N.a.v. Wat geef jij je vriend cadeau?