KletsTopic
+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: KletsTopic
Nog 1x in onze BMW cabrio te touren, hij is verkocht!Lily schreef:en wat zijn jullie weekendplannen?
Gelukkig wel in de familie, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Euhm, morgen ga ik zeil halen voor de schutting, en ik heb zelfs al een constructie bedacht waardoor het niet scheurt als het hard waait. En zondag naar een brocantemarkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom hier ook even mee kletsen, heb een vrijdagdipje op het werk.
Het weekend staat alweer redelijk volgepland:
- Vanavond boodschappen doen
- Zaterdagmorgen sporten, 's middags poetsen
- Zondag uitslapen, heb tegen mijn vriend gezegd dat ik niet voor 12en uit bed ben en 's middags wielrennen kijken (of samen thuis of bij m'n schoonouders)
Het weekend staat alweer redelijk volgepland:
- Vanavond boodschappen doen
- Zaterdagmorgen sporten, 's middags poetsen
- Zondag uitslapen, heb tegen mijn vriend gezegd dat ik niet voor 12en uit bed ben en 's middags wielrennen kijken (of samen thuis of bij m'n schoonouders)
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Goddomme, water is net afgeschreven en ik kan het geld nu écht niet missen. Vandaag stort de BD de toeslagen toch??
Ja als het goed is stort de BD!
(zit ik ook al op te wachten )
(zit ik ook al op te wachten )
Rose- Kletskop
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ook vanmorgen nog? Had gerekend op €50,- wat ik nog had en dan zou ik prima uitkomen met het geld van de BD er bij. Maar als ze niet storten kan ik niet eens naar mijn zusje. Wie duimt er voor me mee?
VeryCherry schreef:Goddomme, water is net afgeschreven en ik kan het geld nu écht niet missen. Vandaag stort de BD de toeslagen toch??
jaa daar wacht ik ook op. Normaal gesproken komt het vandaag.
Bij mij is het heel verschillend wanneer ik het erop heb staan, de ene keer is het 's ochtends, dan weer na 1en en heel soms pas na 4en
Ik hoop voor je dat het er snel op staat! (en anders eventjes in het rood staan?)
Ik hoop voor je dat het er snel op staat! (en anders eventjes in het rood staan?)
Rose- Kletskop
Ik kan en wil niet rood staan Als het er voor 13.00 opstaat is het goed
Rose schreef:Bij mij is het heel verschillend wanneer ik het erop heb staan, de ene keer is het 's ochtends, dan weer na 1en en heel soms pas na 4en
Hier wisselt dat ook.
Ik dacht ook dat ik niet rood kon staan totdat ik per ongelijk met de verkeerde pas pinde
Ik wil eigenlijks ook niet rood staan maar als ik weet dat het die dag erop komt te staan dan doe ik het heel soms wel.
Ik wil eigenlijks ook niet rood staan maar als ik weet dat het die dag erop komt te staan dan doe ik het heel soms wel.
Rose- Kletskop
Ik heb maar een pas gelukkig. Dus dat zal hier niet voorkomen. Heb nooit cash in huis, was wel handig geweest nu...
Ik duim mee! Ik heb het ook nodig om vanavond boodschappen te doen. Had deze maand zoveel rekeningen dat ik niet eens 0,01€ heb kunnen sparen.
Gelukkig ben ik nu van al m`n ziekenhuis, zorgverzekering en schade shit af als het goed is. Kan het eindelijk weer normaal gaan.
Gelukkig ben ik nu van al m`n ziekenhuis, zorgverzekering en schade shit af als het goed is. Kan het eindelijk weer normaal gaan.
Rush- Lady Post-a-lot
ik ga voor je duimen VC Was wel blij want zag van de week dat m`n man zijn deel had overgemaakt naar me en gisteren is m`n salaris gestort dus ik was ook wel blij.
En mijn weekendplannen zijn eens een keer rustig, een weekend die niet volgepland staat eigenlijk staat er niks gepland.
En mijn weekendplannen zijn eens een keer rustig, een weekend die niet volgepland staat eigenlijk staat er niks gepland.
Gast- Gast
Super fijn Ibbeltje!
Ik ga dit weekend ook 'tuinieren' in ons mini tuintje. Bolletjes en zaadjes planten. Zin in!
Ik ga dit weekend ook 'tuinieren' in ons mini tuintje. Bolletjes en zaadjes planten. Zin in!
Rush- Lady Post-a-lot
oeh ook leuk rush Hier staan de planten ook al weken klaar maar m`n man moet ze nog steeds in de tuin zetten. Achja dat komt wel haha. Ik heb sinds gisteren een poetsnijging dus als ik die morgen nog heb ga ik wat opruimen en strijken denk ik.
Gast- Gast
Ik hem 2 passen maar 1 gebruik ik zeer weinig dus vandaar dat ik mij toen vergiste.
@Rush, Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met die schade?
@Rush, Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met die schade?
Rose- Kletskop
Goedemorgen!
Ik zit ook te wachten op geld van de BD. Had zoveel rekeningen dat ik niet veel overhield deze maand.
Ik zit ook te wachten op geld van de BD. Had zoveel rekeningen dat ik niet veel overhield deze maand.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Zullen we met zijn allen protesteren
BD heeft bij mij al gestort dus bij jou komt het er vast zo aan VC!
Leuk rush, tuinieren! Moet ik ook eens aan beginnen
Leuk rush, tuinieren! Moet ik ook eens aan beginnen
Gast- Gast
Lijkt me een goed idee! Het geld graag 's morgens om 9.00 uur storten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Fijn Ibbel!
Ik dacht ook dat ik niet rood kon staan, maar gisteren stond ik toch met een geweigerde pas bij het benzinestation. Bleek er eventjes een hele dikke telefoonrekening afgeschreven te zijn. Wel zuur, ik verbruik normaal amper de helft van mijn minuten. Bel ik een maandje even wat meer, kan ik gelijk flink bijbetalen.
Ik dacht ook dat ik niet rood kon staan, maar gisteren stond ik toch met een geweigerde pas bij het benzinestation. Bleek er eventjes een hele dikke telefoonrekening afgeschreven te zijn. Wel zuur, ik verbruik normaal amper de helft van mijn minuten. Bel ik een maandje even wat meer, kan ik gelijk flink bijbetalen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: