Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:04

Fijn Zoey, kan je inderdaad je gedachten wat verzetten.

Marin, nichtje baby J of een andere?

Ik heb deze week heel verrassend heel weinig afspraken dus ik ga vandaag werken tot 18u en dan vanavond denk ik lekker bankhangen. En als ik zin heb een poging doen tot het maken van cupcakes. Owja en een mand met sokken uitzoeken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:05

Ja baby J! Goed onthouden zeg smile

Ik heb nog een super schattig GAP vestje wat ik laatst uit Amerika heb meegenomen wat ik vanavond ga geven aan dr. smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:06

wat lief zeg smile Hoe oud is ze nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:07

Ik heb je helemaal geen sterkte meer gewenst in dat topic, Zoey. Maar hopelijk voel je je gauw wat beter, pfff. Een vriendin van mij heeft ook een hartstilstand gehad op jonge leeftijd maar het godzijdank overleeft. Ik kan me het verdriet dat je voelt echt nauwelijks voorstellen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:08

Lily schreef:wat lief zeg smile Hoe oud is ze nu?

8 maanden, dus al een lekker meissie smile

Vorig weekend stonden vriend en ik samen babykleertjes voor haar uit te zoeken, maar we kwamen de hele tijd met alleen maar super schattige jongenskleertjes. Dan gaat het wel kriebelen hoor, als ik m'n vriend zo met die kleertjes zie en dat ie duidelijk een smaak daarin heeft. Zo lief!

Hoe voel jij je trouwens tijdens je zwangerschap? Gaat ook al snel zeg! Zag dat jullie nog geen jongensnaam hebben. Meisjesnaam al wel?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:09

Bedankt Marin! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:11

wow 8 mdn al tijd vliegt zeg. En ja dat kriebelen kan ik me voorstellen. Dat hadden wij ook met onze neefjes smile

En ja met mij gaat het eigenlijk goed, weinig last van kwaaltjes *afkloppen* alleen ligt de kleine man vaak op m`n blaas waardoor ik om de haverklap naar de wc moet. Naam hebben we nog niet, als het aan J ligt hebben we die al alleen ik twijfel nog. Meisjesnamen hadden we een paar die we super vonden dus dat was gewoon een kwestie van kiezen. Maar jongensnamen ben ik er nog geen tegengekomen dat ik zoiets van van ja dat is `m die vind ik super. Het is toch iets wat je kind de rest van z`n/haar leven meedraagt.

En zo was er deze week toch ook een jongen van 14 die overleden was n.a.v. een hartaanval na de marathon van rotterdam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:12

Bedankt voor de reacties smile


Laatst aangepast door Punk'd op di 17 apr 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:16

Lily, moeilijk he, een naam kiezen! Pff, dat lijkt me echt moeilijk, je moet het er samen over eens zijn en het moet mooi zijn en blijven. Succes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:16

Punkie even jouw verhaal lezen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:22

He bah, wat moeilijk. Vind het heel goed van je dat je zo open naar hem bent en daar over wilt praten (in eerste instantie via een brief, snap ik goed) en nu is het gesprek beetje geopend. Vind het ook goed van hem dat hij er wel serieus over wil nadenken.
EN eigenlijk vind ik het ook goed dat hij dus serieus denkt over de toekomst en met iets concretere ideeen komt (verhuizen naar andere plek, om beiden een kans te geven). Zou er voor jou meer werkgelegenheid zijn in de Randstad? Want dan is het wel iets om te overwegen. Maar ik kan me jouw twijfels wel voorstellen. Ik denk dat je hem inderdaad echt moet kunnen vertrouwen, voordat je samen aan de toekomst kunt bouwen en dus stappen kunt ondernemen. Want inderdaad: Durf je een toekomst op te bouwen met hem? Ik heb niet echt goede tips hoe je die vertrouwensband weer op kunt bouwen, dat lijkt me erg moeilijk. Misschien dat iemand anders daar tips voor heeft, of iemand uit je omgeving. Ik zou het gesprek in elk geval open houden, zodat je allebei je overpeinzingen hier over kwijt kunt bij elkaar. Alleen dat zal al iets meer vertrouwen moeten geven. Als jij denkt dat hij liegt over z'n wietgebruik, dan moet je dat ook bij hem kunnen aangeven. Dat zal voor het grootste deel gewoon je eigen angst zijn, maar ook die moet je kunnen uiten. Weet verder niet zo goed wat ik kan adviseren, sorry.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:23

Marin schreef:Punkie even jouw verhaal lezen.

Dankje smile

Pff was het nog maar zo makkelijk als toen ik 14 was haha.. gewoon beetje handje vasthouden en kussen. En dat was het dan. Wink Geen huizen en volwassen beslissingen nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:25

arch zo moeilijk als je iets wil zeggen maar niet weet hoe je het moet verwoorden Evil or Very Mad

Maar punk`d ik weet niet wat jij toekomstdromen qua werk en dromen zijn. Maar hij geeft aan dat je nu ook buiten je comfortzone kan zoeken. Is het geen idee om dat qua werk in je comfortzone te blijfen en je dromen e.d. eens te gaan rondkijken. Je dromen hoeven natuurlijk ook niet binnen een jaar/2 jaar te gebeuren.
Misschien zou je nog kunnen afwachten wat hij in zijn brief zet, maar ik vind het voor hem al een hele stap dat hij samen met jou samen wil werken aan de toekomst door uit de comfortzone te gaan.

Pfff ik ben niet goed in verwoorden dus hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:28

En hier ook weer.


Laatst aangepast door Punk'd op di 17 apr 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:32

Ik vind het heel goed dat je die dingen aan hem verteld, omdat hij het vanuit jouw kant kan belichten. Zoals dat jij 'm onaantrekkelijk vindt op zo'n moment, dat je die eigenschap onaantrekkelijk vindt.. Zo heeft hij het misschien helemaal nog niet bekeken. Ik denk dat je hem zijn brief moet laten schrijven en hem de mogelijkheid moet geven te zeggen hoe hij het ziet. Maar als hij dan aangeeft écht niet drugs gebruikt te hebben, moet je hem ook maar echt geloven. Die vertrouwensband komt van twee kanten, jij moet hem ook het vertrouwen geven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:33

is het geen kwestie van vertrouwen hebben van jou kant uit? Hij geeft aan dat hij het afgelopen jaar niet gebruikt heeft, ik denk dat het dan wel het vertrouwen erin moet hebben dat hij de waarheid spreekt. (als ik het goed begrijp want ik begrijp niet goed of hij wil stoppen of is gestopt)
Bovendien vind ik het met blowen zo, dat je dat wel goed ruikt als iemand dat gedaan heeft qua kleding. Maar mocht hij hierover liegen zou ik dat wel erg jammer en teleurgesteld zijn. En snap dat jij dit ook vind.
Maar ik merk dat het niet hetgeen is dat je uit je comfortzone zou moeten maar dat je zit met hem vertrouwen of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:38

Punk'd ik heb je verhaal ook gelezen. Wat een lastige situatie. Ik vind het heel knap van je dat je je gevoelens aan hem duidelijk hebt gemaakt dmv een brief. En het lijkt mij ook heel positief dat hij heeft gezegd dat hij met jou mee wil verhuizen als je een baan krijgt in een ander deel van het land. Maar ik begrijp jouw punt over vertrouwen ook heel goed. Dat is niet iets wat je op commando weer terug hebt, dat moet groeien. Zolang hij niets doet om het vertrouwen te schaden denk ik dat hij het verdiend om het voordeel van de twijfel te krijgen, maar ik begrijp dat dat ontzettend lastig is.. Ik weet verder ook niet echt hoe ik moet reageren, maar wil je wel even een knuffel geven! KletsTopic - Pagina 14 699888

Ik denk trouwens dat het feit dat hij nog geen antwoord heeft gegeven op jouw brief komt omdat hij een goed doordacht antwoord terug wil geven, en dat is niet zo één twee drie geschreven. Gun hem daar wat tijd voor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:44

En hier nog een keer :P


Laatst aangepast door Punk'd op di 17 apr 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:47

Maar inderdaad, ik heb nu gezegt wat ik voel/denk en ik moet hem de tijd geven om rustig na te denken/antwoord te geven.

En het nu een beetje los te laten en te wachten op wat eruit komt.

Bedankt voor jullie reacties. Ik merk gelijk al dat ik er weer wat rustiger onder ben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:49

zou inderdaad gewoon even zijn brief afwachten smile

Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat er nu meer nieuwe topics geopend worden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry di 17 apr 2012 - 22:51

't Is een stuk levendiger hier hè smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:51

Gezellig he! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:52

Haal ik even mijn verhaal weer weg.



Echt he! Ineens samenhorigheid hier haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Marin di 17 apr 2012 - 22:52

Oke, ik heb ook weer even wat hoor....

Ik word dus echt constant gebeld door een geblokkeerd nummer. Begon de dag nadat ik die (nette) mail naar die mapjes-heks heb gestuurd, was toen eenmalig, maar wordt steeds vaker, eerst 1 keer per week, gisteren zo'n 3 keer, vandaag al 5 keer en het is pas 12 uur. Ik denk echt dat zij het is, maar ik durf niet op te nemen! Ze moet gewoon terugmailen als ze iets te zeggen heeft. Ik ga haar niet te woord staan per telefoon, en dus negeer ik al die telefoontjes. Maar het wordt dus steeds meer. What the F moet ik nou weer doen? Ik ga echt niet opnemen hoor! Straks schrik ik me helemaal dood als ze iets zegt.
Kan ook echt niet bedenken wie anders mij zo vaak anoniem zou bellen.


Laatst aangepast door Marin op di 17 apr 2012 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Mees di 17 apr 2012 - 22:53

Dat lijkt me heel moeilijk punk'd. Je bent al zo lang samen, maar je moet natuurlijk wel iemand écht kunnen vertrouwen. Als je korter bij elkaar was geweest had je misschien gezegd: laat maar, ik stop hiermee. Maar je hebt al je toekomstplannen samen en houdt van iemand, dat zet je niet zomaar aan de kant.
Goed dat je een brief hebt geschreven en daarin vragen aan hebt gesteld. Wacht zijn brief eerst maar af, voordat je je al zorgen gaat maken (is niet zo simpel).

Succes!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 14 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum