KletsTopic
+34
Japie
Rose
xxDila
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Snoes
Flippin' Bitch
Middleme
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Mermaid
Mees
Caresses
Penny Blossom
juffie001
ExpressoB
Ella
slaatje
Jordana
Rush
Suus
SleepingBeauty
VeryCherry
Burn
Zwerver
Lejow
Sjaantje
Marin
Erin
bolus26
RYW
TukTuk
Pompoen
Alex
38 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: KletsTopic
Ik ga toch maar een poging doen om te slapen geloof ik... of in ieder geval om tot rust te komen. De reacties op facebook van andere koorleden helpen namelijk ook niet echt mee...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Erin schreef:Hello ladies!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
wc-eend schreef:hoi
Hee eendje, hoe gaat het nu met je?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dit gaat toch ook nergens over? Kletstopic... Het zijn meer eenzijdige mededelingen. Mensen komen alleen maar binnen met een eigen verhaal of een 'hoi' en verder gebeurd er niks. Dat irriteerde me ook al weleens in het DagCafé eerlijk gezegd. (kijk nu alleen naar de laatste pagina)
Gast- Gast
Zusje schreef:Dit gaat toch ook nergens over? Kletstopic... Het zijn meer eenzijdige mededelingen. Mensen komen alleen maar binnen met een eigen verhaal of een 'hoi' en verder gebeurd er niks. Dat irriteerde me ook al weleens in het DagCafé eerlijk gezegd. (kijk nu alleen naar de laatste pagina)
Dat viel mij ook al op. Ik heb een paar keer iets getypt maar niemand reageert (Behalve over mijn scriptie op pagina 8 ofzo door VC en Lily). Heeft totaal geen toegevoegde waarde om hier 'mee' te kletsen want eigenlijk post je alleen dingen die niemand leest..
Gast- Gast
Heb je een beetje kunnen slapen, Zoey? Ik wens je heel veel sterkte voor vandaag!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lief dat je ernaar vraagt Suus. ik heb eerlijk gezegd eindelijk een nachtje goed geslapen, snap er niets van maar het is wel fijn want nu ben ik vandaag in ieder geval een beetje uitgerust
Gast- Gast
Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt Suus. ik heb eerlijk gezegd eindelijk een nachtje goed geslapen, snap er niets van maar het is wel fijn want nu ben ik vandaag in ieder geval een beetje uitgerust
Idd fijn dat je uitgerust bent! Heel veel sterkte, hoop dat het een mooi afscheid is, al blijft het zo verdrietig altijd.
Gast- Gast
De naam
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Fijn dat je je nu in ieder geval uitgerust voelt. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe zo'n zware dag jij tegemoet gaat. Hopelijk wordt het een mooi afscheid Ik vind het stukje dat je gaat voorlezen in ieder geval erg mooi!Reva schreef:Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt Suus. ik heb eerlijk gezegd eindelijk een nachtje goed geslapen, snap er niets van maar het is wel fijn want nu ben ik vandaag in ieder geval een beetje uitgerust
Idd fijn dat je uitgerust bent! Heel veel sterkte, hoop dat het een mooi afscheid is, al blijft het zo verdrietig altijd.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Heel veel sterkte vandaagSuus schreef:Fijn dat je je nu in ieder geval uitgerust voelt. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe zo'n zware dag jij tegemoet gaat. Hopelijk wordt het een mooi afscheid Ik vind het stukje dat je gaat voorlezen in ieder geval erg mooi!Reva schreef:Zoey schreef:Lief dat je ernaar vraagt Suus. ik heb eerlijk gezegd eindelijk een nachtje goed geslapen, snap er niets van maar het is wel fijn want nu ben ik vandaag in ieder geval een beetje uitgerust
Gast- Gast
Zusje schreef:Dit gaat toch ook nergens over? Kletstopic... Het zijn meer eenzijdige mededelingen. Mensen komen alleen maar binnen met een eigen verhaal of een 'hoi' en verder gebeurd er niks. Dat irriteerde me ook al weleens in het DagCafé eerlijk gezegd. (kijk nu alleen naar de laatste pagina)
Nee, er word ook niet op gereageerd dus kun je niet echt in gesprek gaan...haha en andersom heb ik me daar ook al schuldig aan gemaakt. Maar je post iets met het idee: ik post gespreksstof en hier wil ik wel even over kletsen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bedankt meiden! Ik vind het zo lief dat iedereen me hier zo steunt!
De begrafenis is vanmiddag pas maar ik ben de hele dag vrij. Weet echt niet wat ik moet doen nu, het is zo'n gekke dag!
De begrafenis is vanmiddag pas maar ik ben de hele dag vrij. Weet echt niet wat ik moet doen nu, het is zo'n gekke dag!
Gast- Gast
Als ik in de buurt was...Stofzuiger schreef:Iemand zin om een dagje op te passen? Ik wil slapen...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, helaas... Naar inmiddels ben ik goed wakker hoor, en ben ik lekker aan het genieten van mijn boeven. Ze zitten nu lekker in de wipstoelen uit te buiken voor de dvd. Succes garantie, kan ik ff koffie zetten en hier bijlezenBurn schreef:Als ik in de buurt was...Stofzuiger schreef:Iemand zin om een dagje op te passen? Ik wil slapen...
Gast- Gast
Dat kunnen ze de hele dag hoor, dvd kijken. Al hebben ze alle baby dvd's al 25x gezien, ze blijven het geweldig vinden.
Helaas ben ik streng en mag het niet onbeperkt... Vinden ze niet leuk haha.
Helaas ben ik streng en mag het niet onbeperkt... Vinden ze niet leuk haha.
Gast- Gast
haha, ach anders krijg je hetzelfde als m`n neefje die is nu Ipad verslaafd. (hij wordt in juli 3) Hij weet ook precies hoe dat ding werkt en het is echt ikke ikke. Pff verschrikkelijk.
Gast- Gast
O ja, mijn neefje is ook zo. Dat heb je sneller aangeleerd als afgeleerd vrees ik.
Gast- Gast
inderdaad, net als in de supermarkt die worstjes en kaasjes dat hebben ze ook zo door haha.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: