Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er weleens

+42
Joli86
Sjaantje
tuttebel
Lima
Jerry
Rovine
Ayla
Sorella
RYW
Blond
Dennenappel
Zininzon
Puggle
sweetgirl
SuperGrover
Tinus
juffie001
Mermaid
Caramba
mickey
Ella
Parisienne
mzcharlotte
Paper Crown
Lejow
bolus26
Curious
Stuiterbal
Rush
Twellie
CCC
RioolSpook
Caroow
Pien
Angela_1986
Bazinga
SoGood
TukTuk
Flip Fluitketel
Minx
Roza
M@niek
46 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  CCC za 14 apr 2012 - 10:31

Helaas wel... verschillende dingen helaas... Behoorlijke autobrand, inbrekers die we bezig zagen in een auto en huis in onze straat, iemand die mishandeld werd op straat en omdat iemand naar werd in de winkel toen ik daar werkte. Er is nog nooit voor mij 112 gebeld...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Twellie za 14 apr 2012 - 10:44

Eeen keertje, bij een brand.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Rush za 14 apr 2012 - 10:44

Roza schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Ik heb/had nog nooit van 0611 gehoord.. Heb ik onder een steen gelegen? Ga het eens even google'en.. Embarassed

Van 1990 tot 1997 was dat het alarmnummer, voor 112.

Ik lees het net inderdaad. Dit heb ik nooit geweten.. Voor mijn gevoel is het 'altijd' 112 geweest..

Dat dacht ik al, komt denk ik omdat jij net te jong was om dat beseft te hebben? Very Happy

Jup.. Ik ben in 1990 geboren. Dus toen ik 7 was is het veranderd naar 112. Dat is ook net de leeftijd dat je echt begint te beseffen wat 112 is denk ik..
Ik ben ook van 1990 maar ik heb 0611 wel meegemaakt om het zo maar te zeggen. Maar mijn vader had zo'n scanner waarop hij alles kon horen en daar zat ik altijd bij. Mini ramptoerist haha nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Stuiterbal za 14 apr 2012 - 10:45

Toen er een glazenwasser de liftschacht op het station aan het wassen was, met zijn ladder op een geblokkeerde roltrap stond zo'n 8 meter hoog en opeens de roltrap geactiveerd werd.
En die man dus naar beneden viel recht voor mijn neus.
Knop om 1e hulp verleend en 112 gebeld.
De man bleek een verbrijselde been te hebben achteraf !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Rush za 14 apr 2012 - 10:51

Ik heb 112 gebeld toen mn vader bloed op hoeste, het spatte overal heen, echt niet normaal. Achteraf was het een gesprongen vaatje, maar door bloedverdunners leek het heel erg.

En 1x toen mn toenmalige vriend ruzie kreeg en tegen een winkelruit omhoog geslagen werd. Hij lag helemaal out op de grond en het bloed spoot zn neus uit. Toen was ik wel even bang.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Caroow za 14 apr 2012 - 11:03

O, er is ook een keer 112 gebeld voor mij. Ik had iets te veel gedronken en was gevallen door de sneeuw. Ik bleek een gescheurde rugwervel te hebben.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Curious za 14 apr 2012 - 11:08

Regelmatig op mijn werk (vooral voor agressie, maar ook epileptische aanvallen, beroerte of zelfmoordpogingen).

Prive een keer toen er in een cafe waar ik was flinke ruzie kwam, waarna ik iemand met een flink mes naar binnen zag gaan. Dat liep uiteindelijk goed af gelukkig.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 11:11

Wij hebben 1 keer 112 moeten bellen. Mijn vader werd niet goed dat wij op advies van de avondarts 112 hebben gebeld. Was maar goed ook, als hij langer thuis was gebleven was hij waarschijnlijk gestorven aan een hartaanval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  bolus26 za 14 apr 2012 - 17:59

zelf moeten bellen ivm mensen die niet goed werden 3x en 1x ivm zwaar agressieve vader die vooor mn klaslokaal stond. concierge was erbij maar die kreeg een blauw oog. klassendeur op slot en bellen maar! was heel erg eng.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 19:36

1 x zelf 112 gebeld, wat niet nodig was maar ik was in paniek. Was alleen thuis en er stond een dronken idioot op de deur te rammen en een paar maanden daarvoor was hetzelfde gebeurd en werd er een steen door het raam gegooid en was er ingebroken. Politie kwam wel meteen een kijkje nemen en ondertussen hield de mevrouw van de centrale me aan de lijn, omdat ik toen wel bang was.

Er is 1x voor mij gebeld, omdat ik onwel was geworden en telkens wegzakte. Ik heb zelf aan kunnen geven dat er een ambulance gebeld moest worden, toen ik merkte dat ik 'wegzakte' en aangezien ik niet aanstellerig ben ingesteld, werd daar door toenmalige vriend meteen gehoor aan gegeven. Achteraf gezien was dit dus wel echt nodig, konden de ambulancebroeders meteen constateren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Lejow za 14 apr 2012 - 19:43

Ik heb een keer 112 gebeld toen een vriend van zijn brommer gevallen was.

En er is voor mij 112 gebeld, toen ik lag te gillen van de buikpijn en veel moest spugen. Omdat ze toen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vermoedde. Het bleek achteraf 'maar' een voedselvergiftiging te zijn.

Oh ja en in januari toen ik met weeën en ontsluiting van t ene zh naar t andere moest gingen we ook met de ambulance.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Paper Crown za 14 apr 2012 - 19:50

Ik heb nog niet zo lang geleden 112 voor mijn vader gebeld. Het was zaterdagmorgen en mijn moeder belde in paniek op, ze was zo overstuur *vind je het gek, dr man lag voor dr neus dood te gaan* en zij was niet in staat te belllen plus dr Nederlands is niet heel goed en in zo'n paniek moment kan ze zich helemaal niet duidelijk maken. Dus ik gauw gebeld, ik gaf door dat mijn vader pijn op de borst had en zweetaanvallen.. gaat die idioot van de telefooncentrale een discussie met me beginnen en dingen zeggen als: 'Ik begrijp niet waarom uw moeder niet zelf belt..' hij vroeg namelijk wat dingen die ik niet wist te beantwoorden, zoals waar ligt u vader.. ik was op dat moment helemaal niet daar thuis dus ik wist het niet. Heeft die idioot me in alle paniek en onrust me weer teruglaten bellen naar mijn ouders huis en weer 112 bellen.. ik vind dat nog steeds raar. Ik snap dat ze het moeten weten stel hij is 300 kilo en ligt boven dan kan hij niet omlaag gehaald worden, maar ik vond het bizar dat hij zei: ik laat geen ambulance uitrukken als ik niet weet waar je vader ligt.

Ik ben met pyjama en al de auto ingesprongen en ik kwam 7 min later bij mijn ouders aan, normaalgesproken doe ik er 17 minuten over kan je nagaan hoe ik gereden heb. De ambulance stond al voor de deur, echt naar als je dat ziet en weet dat het voor je ouder is.. bah..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  mzcharlotte za 14 apr 2012 - 19:58

RioolSpook schreef:Moest die week de moeder van mijn hond uitlaten en we deden dat altijd savonds laat.

Ik ben nog niet helemaal wakker, maar ik hoop toch dat het om de hond van je moeder ging.

OT: Ik kan me niet heugen dat ik ooit 06-11 of 112 heb moeten bellen. In de gevallen die ik heb meegemaakt was 112 al gebeld of was hulp zelfs al aanwezig.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 20:01

Een keer toen een gast in het restaurant een beroerte kreeg heb ik 112 gebeld en ik heb een keer gebeld toen ik een ongeluk tussen een motorrijder en een auto zag gebeuren.

Voor mij is 112 een keer gebeld toen ik zelf een motorongeluk kreeg. De motorambulance was als eerste te plekke en de gewone ambulance was onderweg, leek mij maar onzin want ik vond het allemaal best meevallen, ik maakte me alleen maar druk om mijn motor dus voelde zelf niets. Bleek achteraf dat ik toch wel naar het ziekenhuis had gemoeten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Parisienne za 14 apr 2012 - 20:03

Ik heb een keer 112 gebeld toen een postbode uitgegleden was op een stoep (er lag ijs) en zijn voet helemaal verdraaid en de verkeerde kant op lag. Hij gilde het uit van de pijn. Ik 112 gebeld en andere omstanders hebben hem geprobeerd te kalmeren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 20:11

Nee, nog nooit.

Voor mij is een keer gebeld. Toen ik scooter reed, werd ik aangereden door een auto. Alles deed pijn en mijn geheugen was een tijd weg. Ik hoefde niet met de ambulance mee. Mijn vader bracht me naar het ziekenhuis. Achteraf bleek dat alles zwaar gekneusd was en mijn geheugen was weg door de val op mijn hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Ella za 14 apr 2012 - 20:23

nee nog nooit gelukkig
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  mickey za 14 apr 2012 - 21:02

Ik heb zelf een paar keer gebeld.

Eerste keer toen de ex van mijn vader in stomdronken toestand zo'n heftige ruzie uitlokte, dat ik bang was dat mijn vader haar wat aan zou doen, in zijn woede. Gelukkig zijn ze daarna gescheiden. Tijdens die ruzie, was mijn zus zo over haar toeren, dat ze trap af viel en op een haartje de muur miste met haar hoofd. Anders had ik ook een ambulance moeten bellen voor haar.

Tweede keer was toen mijn vriend en ik vast zaten in de lift, omdat mijn hond naar buiten was gerend terwijl de deuren al dicht gingen... Toen de lengte van zijn riem volledig gebruikt was, hingen wij vast tussen twee verdiepingen en hing hij beneden bij de deuren. Gelukkig was vlak na ons een buurman binnen gekomen die de hond heeft losgemaakt. De brandweer heeft er ruim een uur over gedaan om ons uit de lift te krijgen.

Derde keer heb ik gebeld op mijn werk. Ik was op dat moment alleen in de groep (kdv), collega had pauze en was even naar de winkel. En toen ging het brandalarm...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  mickey za 14 apr 2012 - 21:07

Hmmm... Was nog niet klaar, maar typ via gsm en kan het niet bewerken...

Anyway: ik was dus ff alleen in de groep, 2 baby's waren wakker, de rest lag in bed. Gelukkig waren er nog andere collega's, met zn allen hebben we razendsnel de boel geëvacueerd en buiten gewacht op de brandweer. Het bleek gelukkig vals alarm te zijn. Er zat een storing in het systeem, want die middag is het alarm ieder uur nog afgegaan. Kinderen waren allemaal uit hun doen.

Ben ook een keer gebeld door 112, op het werk. Ze hadden een paar keer een oproep gehad vanaf onze locatie, maar er werd steeds niet verteld wat het probleem was. Dus om te checken of er echt iets was, belde de centrale. Uiteindelijk bleek dat een paar bso-kids de telefoon te pakken hadden gekregen en voor de gein aan't bellen waren. Die hebben uiteraard flink op hun kop gekregen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Caramba za 14 apr 2012 - 21:15

0611 vaak gebeld, maar dat was toen voor de lol, stom natuurlijk!
112 heb ik zelf nog nooit gebeld, misschien oom wel maar ben het dan weer vergeten.

Voor mij is er 1 keer 112 gebeld. Had een ongeluk gehad, ben nog meegegaan naar zh, bleek er een forse jukbeen kneuzing te zijn en knokkels waren gekneusd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 21:55

Heb 1 keer gebeld toen ik in t buitenland woonde. stond een auto in brand onder mijn balkon en t kwam steeds dichter bij zeg maar. Bleek dat iemand anders ook al had gebeld, ze hadden gewoon niet zo veel haast Laughing

Bedenk me dat ik ook een keer met een vriendin heb gebeld omdat we na een concert langs een vechtpartij kwamen, daar kwam de politie tien wel meteen nar toe en die hebben de mensen uit elkaar gehaald.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:07

112 niet, 0900 8844 wel. Dit omdat toen wij terugreden vanaf Schiphol naar het noorden, er een hond op de snelweg liep midden in de nacht. Ik had niet op mijn geweten willen hebben dat er een ongeluk zou zijn gebeurd als ik niet had gebeld. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  juffie001 za 14 apr 2012 - 22:32

Ik heb gelukkig nog nooit hoeven bellen.
Voor mij 3 jaar geleden omdat ik een ongeluk had gehad
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:35

één keer voor mijn dochter (toen een half jaar) toen ze van een behoorlijke hoogte was gevallen en bewusteloos was. Ambulance is hier toen ook met spoed gekomen en naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig kwam ze in de ambulance weer redelijk bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Tinus zo 15 apr 2012 - 0:24

Ik heb gelukkig nog nooit hoeven bellen en hoop dat ik nooit hoef te doen. Voor mijn werk ben ik BHV-er en elk jaar moet ik dat herhalen, met reanimatie e.d. Maar ik hoop dat echt nooit te hoeven doen. Door de adrenaline sta je er denk ik wel, want je moet wel, maar toch...Lijkt me een ontzettende nare ervaring.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum