Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er weleens

+42
Joli86
Sjaantje
tuttebel
Lima
Jerry
Rovine
Ayla
Sorella
RYW
Blond
Dennenappel
Zininzon
Puggle
sweetgirl
SuperGrover
Tinus
juffie001
Mermaid
Caramba
mickey
Ella
Parisienne
mzcharlotte
Paper Crown
Lejow
bolus26
Curious
Stuiterbal
Rush
Twellie
CCC
RioolSpook
Caroow
Pien
Angela_1986
Bazinga
SoGood
TukTuk
Flip Fluitketel
Minx
Roza
M@niek
46 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Wie heeft er weleens

Bericht  M@niek za 14 apr 2012 - 9:54

112 moeten bellen en waarvoor? Of misschien is er voor jouw gebeld?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit 112 heb moeten bellen. Ik heb wel mensen de opdracht gegeven nadat ik gestart was met een reanimatie. Voor mij is er twee keer 112 gebeld na een ongeluk.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Roza za 14 apr 2012 - 9:56

Een week of 3 geleden voor het eerst in mijn leven. Een vrouw struikelde over hekwerk dat uitstak en viel met haar hoofd voorover op een stenen pad. Mevrouw was echt in de war en het bloedde als een rund..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Minx za 14 apr 2012 - 9:57

Ik heb ooit als klein kind 0611 gebeld, was toen met de telefoon aan het spelen. 112 heb ik nog nooit hoeven bellen gelukkig
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Flip Fluitketel za 14 apr 2012 - 9:57

Ik heb 112 gebeld toen mijn vader een hartstilstand had. Daarna ben ik mijn zus gaan helpen met hem te reanimeren dit is later overgenomen door ambulancepersoneel helaas zonder resultaat.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:00

Een paar keer gebeld. Persoonlijk toen ik ruzie kreeg nadat hun autoband onder mijn auto kwam. Hij schoot los onder hun auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  M@niek za 14 apr 2012 - 10:01

Flip Fluitketel schreef:Ik heb 112 gebeld toen mijn vader een hartstilstand had. Daarna ben ik mijn zus gaan helpen met hem te reanimeren dit is later overgenomen door ambulancepersoneel helaas zonder resultaat.

Jeetje wat lijkt me dat verschrikkelijk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  M@niek za 14 apr 2012 - 10:01

0611 mag ook!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:02

Ik heb een tijd terug 112 gebeld omdat er na een file een man bleef stilstaan in zijn auto met zijn hoofd tegen het stuur, en wij stonden achter hem. Hij reageerde niet op bonken en was helemaal van de wereld. We zijn naast de auto van hem gaan staan, maar er werd niet gereageerd, en toen zijn we gaan bellen voor politie/ambulance. Ineens schrok die wakker, onder invloed en stom dronken en reed die als een gek weg. Gelukkig wisten we het kenteken en zijn ze uiteindelijk achter hem aangegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 10:02

1x, zat in de bus en die maakte een noodstop, meisje wat naast me zat (zaten helemaal achteraan, en zij had niks voor zich om zich aan vast te houden) vloog paar meter vooruit, met een klap tegen de stang en ophoging van de stoelen, met haar zij/rug.
Aangezien ze het uitgilde van de pijn, er een enorm ei op de plek kwam waar ze op geland was, en ze ook verder helemaal niet lekker werd, 112 gebeld voor de zekerheid.

Paar weken later hoorde ik via een oud collega, die ook in de bus zat en haar moeder kende ofzo, dat ze een gescheurde milt of lever bleek te hebben (hij wist niet meer zeker welke van de 2, en weet ook niet zeker hoe betrouwbaar die informatie was)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:03

Mijn moeder belde me eens op 'dat mijn vader dood ging', was echt vreselijk. Ik heb haar gezegd 112 te bellen en dat ik er gelijk aan kwam (zelfde straat). Omdat de nummering nogal raar is hier heb ik mijn toenmalige vriend gevraagd buiten te wachten op de ambu en die te seinen dat ze daar moesten zijn (achteraf gaven ze ook aan dat dit heel goed is geweest want elke minuut telde op dat moment). 112 Bellen, ja vreselijk maar zo fijn dat het er is. Mijn vader was binnen een kwartier in het ziekenhuis aan de andere kant van de stad en dat is de reden dat wij hem nog naast ons mogen hebben. Echt, ik ben zo dankbaar voor die broeders, 112, ziekenhuispersoneel etc.

Flip, wat ontzettend naar Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:04

Slechts Ă©Ă©n keer heb ik 112 gebeld. De ruzie tussen mijn onderbuurman en onderbuurvrouw liep zo uit de hand (het is hier zeer gehorig), dat ik me gedwongen voelde om snel politie te laten komen. Het is toen een hele happening geworden. Politie in burger en in pak zijn het portiek binnengekomen en hebben de onderbuurman gemaand de deur open te doen. Ik heb daardoor alle buren wakker gemaakt, terwijl de onderbuurman weigerde de deur open te doen.

En ik moet toegeven dat 112 ook weleens voor mij is gebeld. Toen hadden mijn toenmalige vriend en ik slaande ruzie en aangezien dat huis ook gehorig was, hebben de buren snel politie laten komen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 10:05

Ja, toen we een ongeluk gehad hadden. Uit paniek had ik 112 gebeld. De vrouw aan de lijn vroeg of er een ambulance, brandweer en politie moest komen. Toen pas ging ik de situatie pas peilen.:shock:

Ik rook brand en zag rook dus ben die auto uitgerend, mijn vriend heeft mij eerst nog gevraagd hoe het met me ging, ik wilde alleen maar weg. Later bleek die rook alleen maar van de airbag te zijn.

5 kwartier later heb ik weer 112 gebeld omdat ze maar niet langs kwamen, handig! Neutral

Ik droom ook heel vaak dat ik 112 bel, raar toch?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 10:06

Jeetje, wat heftig allemaal..!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Roza za 14 apr 2012 - 10:07

Ik heb/had nog nooit van 0611 gehoord.. Heb ik onder een steen gelegen? Ga het eens even google'en.. Embarassed

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:08

Roza schreef:Ik heb/had nog nooit van 0611 gehoord.. Heb ik onder een steen gelegen? Ga het eens even google'en.. Embarassed

Van 1990 tot 1997 was dat het alarmnummer, voor 112.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Bazinga za 14 apr 2012 - 10:10

Ja, ik heb een paar keer gebeld; was een keer een man onwel geworden in een winkel en ik was -schijnbaar- de enige met een mobiele telefoon, heb een keer een scooter vol op een auto zien knallen, na 't uitgaan hebben we een man bij een deur zien zitten, met een muts ver over z'n hoofd getrokken, terwijl ie met 't slot aan 't kloten was.. En ik heb een keer in wanhoop gebeld omdat er een verschrikkelijk gevecht was uitgebroken in de kroeg en ik kon er niet uit.... Stond achterin en kreeg 't zo benauwd en raakte zo in paniek dat niemand iets leek te doen en er steeds meer mensen begonnen te vechten, dat ik 112 belde. Bleek achteraf ook niet de enige Wink

En er is ook een paar keer voor me gebeld; toen ik klein was ben ik onder een auto gekomen, had alleen een stukje van m'n tong afgebeten en m'n enkel was gekneusd, 't meest erge vond ik dat m'n basketball schoenen (zo noemde ik ze, soort wannabe allstars) stuk waren.. M'n been zat een keer tussen de spaken, terwijl we van een hele stijle berg gingen, great memory overigens. En ik ben een keer van m'n paard gedonderd tijdens een buitenrit, met m'n hoofd tegen een boomstam en ik had m'n eigen helm niet op, maar een iets te grote, waardoor 't m'n hoofd veranderde in een roereitje.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Roza za 14 apr 2012 - 10:12

Pippa schreef:
Roza schreef:Ik heb/had nog nooit van 0611 gehoord.. Heb ik onder een steen gelegen? Ga het eens even google'en.. Embarassed

Van 1990 tot 1997 was dat het alarmnummer, voor 112.

Ik lees het net inderdaad. Dit heb ik nooit geweten.. Voor mijn gevoel is het 'altijd' 112 geweest..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:12

Roza schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Ik heb/had nog nooit van 0611 gehoord.. Heb ik onder een steen gelegen? Ga het eens even google'en.. Embarassed

Van 1990 tot 1997 was dat het alarmnummer, voor 112.

Ik lees het net inderdaad. Dit heb ik nooit geweten.. Voor mijn gevoel is het 'altijd' 112 geweest..

Dat dacht ik al, komt denk ik omdat jij net te jong was om dat beseft te hebben? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Roza za 14 apr 2012 - 10:13

Wat een heftige verhalen staan er tussen trouwens.. Jeetje..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Angela_1986 za 14 apr 2012 - 10:16

Ik heb laatst 112 moeten bellen voor een client op mijn werk, uiteindelijk is dit goed afgelopen! Adrenaline stroomde wel door m'n ljif.

Mijn vader heeft 112 gebeld toen hij mijn moeder bewusteloos vond. Later heb ik dit gesprek over genomen, totaal in paniek! Ik heb tegen die man staan schreeuwen dat ze op moesten schieten, dat m'n moeder dood zou gaan, dat ik naar buiten moest omdat ik bang was dat ze onze deur niet konden vinden (zit niet helemaal logisch bij ons) en die man maar rustig blijven en zeggen 'Rustig maar. Vertel me eens rustig wat er aan de hand is. Waar is je vader? Wat doet hij? Je moet rustig blijven en je vader helpen. De ambulance is onderweg, ze moeten er bijna zijn, hoor je ze al?' Bedenk me nu dat ik daarna wel naar buiten ben gegaan, weet nog dat diegene zei dat als ik dacht dat dat nodig was, ik moest gaan maar ik weet niet of ik het gesprek toen ook beeindigd heb of de hoorn gewoon weg gelegd heb.
Merk dat nu ik er aan denk, het paniekgevoel weer terug komt... Sad

We hebben ook ooit 112 gebeld voor 'n auto die in brand was gestoken, 'n stuk verderop en dat zagen/hoorden wij.

Verder heb ik 2 keer 08008844 gebeld; 1 keer omdat er bij mijn buren werd ingebroken en 1 keer omdat mijn kentekenplaten gestolen waren.

Flip Fluitketel, dat is heftig! hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Pien za 14 apr 2012 - 10:17

Ik heb heel vaak 112 gebeld. Een paar keer voor bedreiging in de winkel, aggressieve klanten in de winkel en betrapte diefstallen.

Verder 2 keer voor een ongeluk, 1 keer voor 2 auto's die op elkaar botsten en er 1 iemand bekneld zat en 1 keer voor een fietser die aangereden werd en via de motorkap op het wegdek terecht kwam.

Oh bedenk me nu ook dat ik een keer een man op de grond heb gevonden met een epeleptie-aanval, daar heb ik ook 112 voor gebeld.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Roza za 14 apr 2012 - 10:18

Pippa schreef:
Roza schreef:
Pippa schreef:
Roza schreef:Ik heb/had nog nooit van 0611 gehoord.. Heb ik onder een steen gelegen? Ga het eens even google'en.. Embarassed

Van 1990 tot 1997 was dat het alarmnummer, voor 112.

Ik lees het net inderdaad. Dit heb ik nooit geweten.. Voor mijn gevoel is het 'altijd' 112 geweest..

Dat dacht ik al, komt denk ik omdat jij net te jong was om dat beseft te hebben? Very Happy

Jup.. Ik ben in 1990 geboren. Dus toen ik 7 was is het veranderd naar 112. Dat is ook net de leeftijd dat je echt begint te beseffen wat 112 is denk ik..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:19

Ik heb nog nooit 112 gebeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Caroow za 14 apr 2012 - 10:21

Ik heb een keer 112 gebeld omdat mijn toemalige vriendje werd aangereden door een wielrenner, hij bloedde echt heel erg uit zijn hoofd en lag helemaal te trillen.. Dat was zo eng!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  RioolSpook za 14 apr 2012 - 10:29

In de woning (kraak) waar ik vorig jaar woonde heb ik een aantal keer 112 moeten bellen. Een keer omdat er een boom in de brand stond, naast een woonhuis, aan de overkant van de straat. Duurde uiteindelijk zo lang tot er iemand kwam dat het dus wel oversloeg naar de woning.

Een paar keer moeten bellen omdat er inbrekers rondliepen door de straat. Een keer zaten we 's nachts in de tuin, komen er ineens twee gasten door de brandgang gelopen, met een brommertje, die ze optilden. Zien ze ons zitten, laten ze het brommertje vallen en renden direct weg. Na onze melding stond de politie nog geen 2 minuten later in de brandgang gillend dat ze ze al hadden opgespoord en 1 minuut later wordt er voor ons huis een gast op de grond gesmeten en bijna door onze voorruit heen geduwd (door de politie).

En toen we nog geen week in de straat woonden, vond er een schietpartij plaats. Moest die week de moeder van mijn hond uitlaten en we deden dat altijd savonds laat. Lopen we over de dijk, zien we van een afstandje dat er iemand wordt neergeschoten en zien 2 gasten wegrennen. Uiteindelijk ook daarvoor 112 gebeld. Die man is terplekke overleden. En voor zover ik weet zijn de daders nooit gepakt.

En vroeger heb ik om de zoveel jaar 0611 moeten bellen voor mijn moeder ivm verschillende zelfmoordpogingen. Vorig jaar was de laatste keer. Tot nu toe.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum