Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er weleens

+42
Joli86
Sjaantje
tuttebel
Lima
Jerry
Rovine
Ayla
Sorella
RYW
Blond
Dennenappel
Zininzon
Puggle
sweetgirl
SuperGrover
Tinus
juffie001
Mermaid
Caramba
mickey
Ella
Parisienne
mzcharlotte
Paper Crown
Lejow
bolus26
Curious
Stuiterbal
Rush
Twellie
CCC
RioolSpook
Caroow
Pien
Angela_1986
Bazinga
SoGood
TukTuk
Flip Fluitketel
Minx
Roza
M@niek
46 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  SuperGrover zo 15 apr 2012 - 0:31

Rejoy. schreef:één keer voor mijn dochter (toen een half jaar) toen ze van een behoorlijke hoogte was gevallen en bewusteloos was. Ambulance is hier toen ook met spoed gekomen en naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig kwam ze in de ambulance weer redelijk bij.

Oh wat lijkt me dat vreselijk...

Ik heb een keer 112 gebeld omdat ik een inbraak zag gebeuren. Ik was 15 en totaal niet bewust van enig gevaar, dus ik stond uiteindelijk recht tegenover die man om hem te beschrijven aan de politie. Hij heeft toen een auto gestolen en hij reed recht op mij af, ik dacht echt dat hij me ondersteboven ging rijden. Maar ik ben toen achter een andere auto gaan staan, en hij is weggereden. Nog geen 10 minuten later werd ik gebeld dat hij opgepakt was.

Ik heb 09008844 laatst nog gebeld, omdat ik was lastiggevallen in een bos. Bleek het om een zedendelinquent te gaan die de politie al een tijd zoekt. Hij is nog niet gevonden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  sweetgirl zo 15 apr 2012 - 0:55

Ik heb meerdere keren 112 gebeld voor mijn moeder die toen ernstig ziek was. Of de ambulance kwam niet of wel, maar dan wilden ze haar niet meenemen. Ze had zoveel pijn dat ze niet eens meer kon opstaan. We moesten maar een taxi bellen en zelf naar het ziekenhuis rijden. :shock:
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Puggle zo 15 apr 2012 - 0:59

Ja 1 keer toen mijn geschifte tante met de toen nieuwe vriendin van mijn vader het nodig vonden om om 12 uur 's nachts ons huis te komen aanvallen. Heel de voortuin vernielt en onze ramen en voordeur in gegooit. Het is dat er een goede knip op de voordeur zat en het rolluik voor het raam nog net ver genoeg naar beneden was, anders wil ik niet weten wat er was gebeurt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Zininzon zo 15 apr 2012 - 1:46

Er is een keer voor mij gebeld toen ik een hartslag van 200 had die maar niet lager wilde worden en dacht dat ik dood ging.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Dennenappel zo 15 apr 2012 - 2:18

Zelf heb ik nooit 112 of 0611 gebeld.

Wel toen ik nog bij mijn ouders woonden is er een keer voor mijn zusje en een keer voor mijn opa 112 gebeld en een ambulance gekomen. Daarnaast een keer omdat ons huis in de fik stond.

Er is twee keer voor mij gebeld. Een keer vanuit het vliegtuig en een keer toen ik bij mijn ouders was.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Blond zo 15 apr 2012 - 3:15

Nee, nog nooit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  RYW zo 15 apr 2012 - 3:22

Ja, bij een zwaar ongeluk met de auto en bij een vermoeden van huiselijk geweld waarbij er echt ingegrepen moest worden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Sorella zo 15 apr 2012 - 4:05

Er zitten heftige verhalen tussen.

Ik heb zelf twee keer 112 moeten bellen. De eerste keer was op mijn werk, een al wat oudere dame was van de trap gevallen en was erg ongelukkig terecht gekomen. Ze is toen opgehaald door de ambulance. Ze heeft nog maandenlang last gehad van haar hoofd en had met veel dingen begeleiding nodig, zo sneu.

Tweede keer was voor mijn moeder. Ze werd 's nachts wakker met pijn op de borst en een tintelend gevoel in haar arm dus heb ik ook weer de ambulance laten komen. Gelukkig was het niet haar hart maar 'alleen maar een reflux'.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Ayla zo 15 apr 2012 - 4:50

1x 112 gebeld voor een vechtpartij van 2 ouders bij ons in de straat, vader had de dochter van iemand anders geslagen, dat pikte diegene niet dus die gingen vechten (waar de kinderen bij waren, belachelijk)

1x 08008844 gebeld voor een fietser op de vluchtstrook vd snelweg. Mafkees.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 5:23

Te vaak naar mijn zin. Al zeker 3x voor mijn vader die een hartaanval kreeg o.a.

En al meerdere keren voor mijn moeder, epilepsie, en later toen ze een hersentumor had en ook aanvallen kreeg enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Rovine zo 15 apr 2012 - 5:43

2x.

De eerste keer was toen ik thuis was en een vrouw hoorde gillen en smeken dat ze moesten stoppen. Hoorde haar ook een aantal keer struikelen en de angst klonk echt in haar stem door. Dat gebeurde op een plek waarvan ik wist dat er vrij onfrisse lui woonden. Nooit meer gehoord hoe dat afgelopen is, al hoorde ik achteraf wel dat ze haar op een nare manier aan het treiteren waren, vasthouden aan haar haar enzo.

De tweede keer was toen de buschauffeur geslagen werd door een passagier. Het was in een klein dorp, de politie arriveerde pas na 20 minuten. Heel frustrerend was dat, om die jongen op zijn dooie gemak uit beeld zien lopen. Die is later overigens wel gepakt, maar niet op de dag zelf.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Jerry zo 15 apr 2012 - 7:35

Eén keer heb ik onderweg naar m'n werk een man van zijn scooter zien stappen/vallen en vervolgens lag ie te shaken: epileptische aanval. Ik dacht 'ik wacht maar even af', toen belde iemand anders 112 en kreeg ik de telefoon in m'n handen gedrukt, alsof ik dagelijks dat soort zaken deed... Wel 'n ambu gekomen omdat ie lang in z'n aanval bleef hangen.

Eén keer politie zonder spoed gebeld: fietste 's avonds in het donker naar huis en zag twee mannen bij een half gesloopt huis zware metalen balken wegsjouwen (hek om het huis heen was aan de kant getrokken). Omdat ik het niet helemaal vertrouwde, politie gebeld. Die zijn wezen kijken en hebben me later terug gebeld, bleek dat ze bij 't verkeerde huis zijn wezen checken Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Lima zo 15 apr 2012 - 8:58

2CKC2 schreef:Ik heb nog niet zo lang geleden 112 voor mijn vader gebeld. Het was zaterdagmorgen en mijn moeder belde in paniek op, ze was zo overstuur *vind je het gek, dr man lag voor dr neus dood te gaan* en zij was niet in staat te belllen plus dr Nederlands is niet heel goed en in zo'n paniek moment kan ze zich helemaal niet duidelijk maken. Dus ik gauw gebeld, ik gaf door dat mijn vader pijn op de borst had en zweetaanvallen.. gaat die idioot van de telefooncentrale een discussie met me beginnen en dingen zeggen als: 'Ik begrijp niet waarom uw moeder niet zelf belt..' hij vroeg namelijk wat dingen die ik niet wist te beantwoorden, zoals waar ligt u vader.. ik was op dat moment helemaal niet daar thuis dus ik wist het niet. Heeft die idioot me in alle paniek en onrust me weer teruglaten bellen naar mijn ouders huis en weer 112 bellen.. ik vind dat nog steeds raar. Ik snap dat ze het moeten weten stel hij is 300 kilo en ligt boven dan kan hij niet omlaag gehaald worden, maar ik vond het bizar dat hij zei: ik laat geen ambulance uitrukken als ik niet weet waar je vader ligt.

Ik ben met pyjama en al de auto ingesprongen en ik kwam 7 min later bij mijn ouders aan, normaalgesproken doe ik er 17 minuten over kan je nagaan hoe ik gereden heb. De ambulance stond al voor de deur, echt naar als je dat ziet en weet dat het voor je ouder is.. bah..

Wat erg! Dat die man in zo'n situatie zo'n discussie met jou aangaat! Mijn vader praat ook geen goed Nederlands en in dat geval zou ik ook moeten bellen.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 9:03

112 nog nooit gelukkig! Maar wel enkele malen het "geen spoed wel politie" nummer. twee keer omdat de bovenbuurman de bovenbuurvrouw leek te mishandelen (auw auw auw nee, auw, niet doen, niet doen, laat los, aaaaaah - en dat soort teksten incl veel herrie). Al werd ik toen alsnog doorverbonden met de alarmcentrale. Dat pakten ze gelukkig heel goed op. Inmiddels is het al lange tijd rustig, gelukkig.

- een keer geen spoed wel politie in mijn oude studentenhuis toen bleek dat er een man door ons raam had staan gluren.

- eind augustus nog toen bleek dat er in ons huis was ingebroken en mijn tas met fotomateriaal was gestolen. Toen waren ze er ook héél snel ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  tuttebel zo 15 apr 2012 - 9:09

ik heb wel eens 112 gebeld toen ik er op de snelweg auto reed die niet harder dan 50 kan. Dat was echt levensgevaarlijk dus heb toen wel even doorgegeven waar dat was.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Sjaantje zo 15 apr 2012 - 9:15

Er is voor mij één keer 112 gebeld toen ik een auto-ongeluk had gehad. Grappig detail was echter dat het vlakbij een ziekenhuis gebeurde en dat de ambulance min of meer toevallig langsreed nog vóórdat ze de melding hadden gekregen. Snel ter plaatse dus!

Zelf heb ik 0900 8844 een keer gebeld toen er op de provinciale weg een hert aangereden was. Nee, ik was niet degene die hem aangereden heeft en naderhand bleek ik ook niet de eerste beller te zijn want de callcenter-mevrouw wist er al van. Bah, dat zag er echt goor uit, Bambi was ongeveer 10m2 groot geworden Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 10:21

Ja, vroeger heel vaak. Of nee niet ikzelf, maar mijn moeder. Haar ex kwam nogal vaak door een kapotgeslagen raam naar binnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Joli86 zo 15 apr 2012 - 10:34

Ik heb een keer gebeld omdat ik op een zondagmiddag bij een juwelierszaak in de winkel allemaal rook binnen zag, dacht er is brand ofzo... bleek dat de eigenaren zelf binnen waren en problemen hadden met het alarm. Loos alarm dus...

En een keertje reed mijn neef achter mij op een 80 weg, en die vloog ineens over de kop. Zag dat in mijn achteruit-rij spiegel gebeuren. Hij was onwel geworden en reed toen tegen zo'n weg blokkade aan en daardoor vloog hij door de lucht. Gelukkig heeft hij er zelf niks aan over gehouden.. Alleen was schrammen en blauwe plekken.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  M-G zo 15 apr 2012 - 10:45

Op mijn werk heb ik redelijk vaak 112 gebeld omdat ik een van de weinige EHBO'ers op mijn werk (en het is een vrij groot gebouw met dagelijks zo'n 1500 - 2000 mensen)
De meeste keren was het niet ernstig (breuken, knie uit de kom, een blijven hyperventilatie) Afgelopen vrijdag nog voor een meid die was flauw gevallen en niet bij bewustzijn kwam.

Verder behoren volgens het bedrijfsnoodplan alle meldingen om 112 te bellen via het servicepunt te verlopen waar ik werk, dus wordt ik ook (bijna) altijd gebeld om de meldingen te doen.

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Zwerver zo 15 apr 2012 - 10:50

Ik vaak genoeg voor anderen. Voor mezelf gelukkig nog nooit

Vaak waren het ongelukken die voor ons huis gebeurde, ik woonde toen met mijn vriend samen in Gr. en wij woonden aan een drukke straat waar altijd wel verkeer langs kwam. Daar gebeurden echt veel ongelukken. Aangezien ik altijd zo nieuwsgierig als de pest was stond ik altijd direct voor het raam.

En ben ook heel vaak echt heel naar behandeld door de meldkamer! Of ze hadden me verkeerd doorverbonden, super slecht. Daar zou nog heel wat verbeterd kunnen worden


Laatst aangepast door wc-eend op zo 15 apr 2012 - 12:28; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Catwoman79 zo 15 apr 2012 - 11:51

Voor mijn werk regelmatig doordat mensen of buiten bewustzijn waren of een hartaanval/hartstilstand mee maakten.

En er is voor mijn zoontje 1x op aandringen van mijzelf 112 gebeld doordat hij met fiets en al was gevallen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 12:21

Sjaantje schreef:Er is voor mij één keer 112 gebeld toen ik een auto-ongeluk had gehad. Grappig detail was echter dat het vlakbij een ziekenhuis gebeurde en dat de ambulance min of meer toevallig langsreed nog vóórdat ze de melding hadden gekregen. Snel ter plaatse dus!

Zelf heb ik 0900 8844 een keer gebeld toen er op de provinciale weg een hert aangereden was. Nee, ik was niet degene die hem aangereden heeft en naderhand bleek ik ook niet de eerste beller te zijn want de callcenter-mevrouw wist er al van. Bah, dat zag er echt goor uit, Bambi was ongeveer 10m2 groot geworden Sad

Haha degene die Bambi plat rijdt, mag Bambi hebben Wink ik heb het een keer gehad bij de anwb, dat iemand meldde zo'n beest te hebben aangereden. Heeft me nog een goed uur gekost voordat ik iemand had gevonden die het beest ging opladen...de jager in de buurt was met vakantie namelijk, die baalde wel, want die bleek die beesten dus echt te eten....uiteindelijk heb ik er de politie voor moeten bellen en die waren ook zeker niet gelukkig hahaha.

OT: alleen geen spoed wel politie, een keer voor bedreiging jegens ons en een keer voor vermoedelijke inbraak. Voor mij is nog nooit 112 gebeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Krullebol zo 15 apr 2012 - 15:31

Wat een heftige verhalen! Er is 1 keer voor mij 112 gebeld, in paniek had ik er echt zelf niet aan gedacht. Mijn huisgenoot gelukkig wel. Ik was na mijn stage naar huis aan het fietsen en twee jongens die voorbij fietsen spoten pepperspray in mijn gezicht en ogen. Uiteraard op dat moment niemand op straat die mij kon helpen maar het is uiteindelijk goed gekomen.

Verder heb ik wel is voor andere gebeld.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er weleens - Pagina 3 Empty Re: Wie heeft er weleens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum