voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Hoi meiden
Ik ben lang niet geweest..mijn hoofd stond er niet echt na. Heb even een aantal pagina's bij gelezen, mocht ik op een aantal mensen niet reageren..sorry! Ik zal de komende tijd beter bijhouden:
linnie1985: wat een naar nieuws... vreselijk
Muurvlindertje: hopelijk heb je goed gebruik gemaakt van je positieve test
JaneDoe: klinkt als een heerlijk nachtje weg! Fijn dat jullie ervan genoten hebben!
MZcharlotte Gefeliciteeeeeerd!!
Slaatje: Ik ben erg benieuwd naar je trouwjurk!! Sterkte me het missen van je vent, als je knuffels nodig hebt roep je maar!
Hier heb ik het voornamelijk druk met een heel ziek konijntje, zijn darmen liggen stil sinds een dag of 10, vorige week een afspraak gemaakt om hem in te laten slapen maar ineens had hij weer een opleving (actief/rennen etc) alleen eten en poepen doet hij niet meer. Ik geef hem nu dus sinds het begin al om de 2 uur dwangvoeding en dat breekt wel op inmiddels haha, moet hem ook 6 injecties geven per dag, zielig beestje. Maar het lijkt nu de goede kant op te gaan, hopelijk heeft hij vanavond een drolletje als cadeau
Mijn ticker klopt niet meer aangezien mijn vorige cyclus langer was maar ik zit volgens mij nu in/tegen mijn vruchtbare dagen, zo de ticker eens aan gaan passen!
*ticker aangepast
Ik ben lang niet geweest..mijn hoofd stond er niet echt na. Heb even een aantal pagina's bij gelezen, mocht ik op een aantal mensen niet reageren..sorry! Ik zal de komende tijd beter bijhouden:
linnie1985: wat een naar nieuws... vreselijk
Muurvlindertje: hopelijk heb je goed gebruik gemaakt van je positieve test
JaneDoe: klinkt als een heerlijk nachtje weg! Fijn dat jullie ervan genoten hebben!
MZcharlotte Gefeliciteeeeeerd!!
Slaatje: Ik ben erg benieuwd naar je trouwjurk!! Sterkte me het missen van je vent, als je knuffels nodig hebt roep je maar!
Hier heb ik het voornamelijk druk met een heel ziek konijntje, zijn darmen liggen stil sinds een dag of 10, vorige week een afspraak gemaakt om hem in te laten slapen maar ineens had hij weer een opleving (actief/rennen etc) alleen eten en poepen doet hij niet meer. Ik geef hem nu dus sinds het begin al om de 2 uur dwangvoeding en dat breekt wel op inmiddels haha, moet hem ook 6 injecties geven per dag, zielig beestje. Maar het lijkt nu de goede kant op te gaan, hopelijk heeft hij vanavond een drolletje als cadeau
Mijn ticker klopt niet meer aangezien mijn vorige cyclus langer was maar ik zit volgens mij nu in/tegen mijn vruchtbare dagen, zo de ticker eens aan gaan passen!
*ticker aangepast
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
hoi allemaal
heb hier al eens eerder wat geschreven, maar door drukte nooit kunnen bijhouden.
en nu de erbouwing en bruiloft achter de rug is, heb ik én meer tijd om het hier (hopenlijk) bij te kunnen houden, en er ook voor te gaan!
rond vorig weekend heb ik denk ik mn eisprong gehad (heb een regelmatige cyclus, dus daarvan uitgaand) en natuurlijk ook geklust. dus ben benieuwd!
heb gister en vandaag lichte krampjes, dus ben mezelf al helemaal gek aan het maken.. ik wil het zo graag! (misschien wel te graag). volgende week zondag zou ik ongesteld moeten worden, maar mag van mezelf op vrijdag testen. kijk daar nu al naar uit!
baal wel dat ik er al zoveel mee bezig ben, des te meer valt het tegen:S
heb hier al eens eerder wat geschreven, maar door drukte nooit kunnen bijhouden.
en nu de erbouwing en bruiloft achter de rug is, heb ik én meer tijd om het hier (hopenlijk) bij te kunnen houden, en er ook voor te gaan!
rond vorig weekend heb ik denk ik mn eisprong gehad (heb een regelmatige cyclus, dus daarvan uitgaand) en natuurlijk ook geklust. dus ben benieuwd!
heb gister en vandaag lichte krampjes, dus ben mezelf al helemaal gek aan het maken.. ik wil het zo graag! (misschien wel te graag). volgende week zondag zou ik ongesteld moeten worden, maar mag van mezelf op vrijdag testen. kijk daar nu al naar uit!
baal wel dat ik er al zoveel mee bezig ben, des te meer valt het tegen:S
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Nog gefeliciteerd met je bruiloft dan Sanne! Is dit jullie eerste ronde of ben je al langer aan het proberen? Ik merk nu al groot verschil met mijn eerste ronde en nu dus de vierde, toen was ik er zo mee bezig en op gericht en dat is nu al een stuk minder, maar het blijft spannend natuurlijk
Highway- Ratel
Filoria, je hebt het lijstje voor elkaar gekregen, al is ie wel erg klein
Roos, dankjewel! Ik moet er zelf ook soms nog aan wennen dat ik niet meer onder Alyssa in moet loggen
Highway, wat zeg je dat netjes, een drolletje als cadeau . Hopelijk komt je konijn er weer bovenop!
Sanne, Ik hoop dat de krampen een goed voorteken zijn!
Ik kan het niet laten om hier te blijven meelezen en nu en dan ook nog mee te schrijven. Vond/vind het hier altijd lekker gezellig! Ik ga zo douchen en dan gaan we nog even langs mijn schoonouders en dan naar het feestje waar we het gaan vertellen! Vind het best wel spannend, wij zijn de eerste in de vriendengroep die een kindje zullen krijgen, dus ben benieuwd naar de reacties!
Roos, dankjewel! Ik moet er zelf ook soms nog aan wennen dat ik niet meer onder Alyssa in moet loggen
Highway, wat zeg je dat netjes, een drolletje als cadeau . Hopelijk komt je konijn er weer bovenop!
Sanne, Ik hoop dat de krampen een goed voorteken zijn!
Ik kan het niet laten om hier te blijven meelezen en nu en dan ook nog mee te schrijven. Vond/vind het hier altijd lekker gezellig! Ik ga zo douchen en dan gaan we nog even langs mijn schoonouders en dan naar het feestje waar we het gaan vertellen! Vind het best wel spannend, wij zijn de eerste in de vriendengroep die een kindje zullen krijgen, dus ben benieuwd naar de reacties!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik gluur hier ook nog regelmatig!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik lees ook nog gewoon mee, maar reageren lukt niet altijd even goed. Misschien komt dat door de titel, blijf toch een beetje moeite houden met die 2012 in de titel.
MszCharlotte: Gefeliciteerd, duidelijk zwanger!
Snoes: Veel plezier met vertellen vanavond.
MszCharlotte: Gefeliciteerd, duidelijk zwanger!
Snoes: Veel plezier met vertellen vanavond.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik meld me hier weer na een aantal weken wat minder aanwezig geweest te zijn. Beetje veel stress gehad door werk en daardoor even minder in de mood geweest om hier mee te schrijven. Heb net heel veel pagina's bijgelezen Zit zelf nu op dag 22 van m'n cyclus, ben zeer benieuwd of ik deze ronde zwanger zal zijn dan wel weer een "normale" cyclus zal hebben (aangezien de vorige nogal lang duurde).
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@Highway: dit is onze eerste ronde. wel al langer gestopt met de pil, maar in de vruchtbare periode condoom gebruikt. heb heel lang getwijfeld om toch niet eerder te beginnen, maar het risico op misselijkheid met de bruiloft vond ik te groot.
ik dacht juist dat naarmate je er langer mee bezig bent je er nog meer op gefocust zou zijn.. fijn dat jij dat minder hebt (maar minder fijn dat je niet meteen aan telt;) )
@ snoes, ik hoop het ook;)
veel plezier met vertellen!!
ik dacht juist dat naarmate je er langer mee bezig bent je er nog meer op gefocust zou zijn.. fijn dat jij dat minder hebt (maar minder fijn dat je niet meteen aan telt;) )
@ snoes, ik hoop het ook;)
veel plezier met vertellen!!
sanne-84- Ratel
@ Mezzoforte; Hoe lang duurde je vorige cyclus?
@ Snoes; Veel plezier!!! Het is nu bijna 5 weken na mijn curettage. Maar na de vorige twee miskramen duurde het ook ruim 6 weken voor ik ongesteld werd, dus ik maak me nog geen zorgen.
@ Bolus; Als jij hier toch nog regelmatig gluurt Wat fijn dat je een goede echo had!!
@ Jasmine; Ik had precies hetzelfde. Vroeg me vandaag zelfs af of ik dan straks ook nog in het 2013 topic zal 'moeten' meekletsen... Maar daar moet ik nog maar niet aan denken.
@ Sanne; Spannend hoor!
@ Filoria; De andere tabel was in een word document gemaakt, daarom had je misschien moeite met aanpassen!
@ Highway; Wat zielig voor je konijntje! Ik duim voor een mooi cadeau
@ Snoes; Veel plezier!!! Het is nu bijna 5 weken na mijn curettage. Maar na de vorige twee miskramen duurde het ook ruim 6 weken voor ik ongesteld werd, dus ik maak me nog geen zorgen.
@ Bolus; Als jij hier toch nog regelmatig gluurt Wat fijn dat je een goede echo had!!
@ Jasmine; Ik had precies hetzelfde. Vroeg me vandaag zelfs af of ik dan straks ook nog in het 2013 topic zal 'moeten' meekletsen... Maar daar moet ik nog maar niet aan denken.
@ Sanne; Spannend hoor!
@ Filoria; De andere tabel was in een word document gemaakt, daarom had je misschien moeite met aanpassen!
@ Highway; Wat zielig voor je konijntje! Ik duim voor een mooi cadeau
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Thanks weegschaal!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Naam | Gaan ervoor vanaf | Wel/Niet zwanger | Hoeveelste kindje | Bijzonderheid |
Linnie1985 | December 2010 | Nog niet zwanger | 1e | |
Puzzle | Januari 2011 | Zwanger! | 1e | |
Snoes | Februari 2011 | Zwanger! | 1e | |
Weegschaal | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 1e | 3 miskramen |
Triesje1983 | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Jasmine | April/Mei 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Filoria | Juni 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Viva | Juli 2011 | Zwanger! | 2e | |
Pussycat | Augustus 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Ugly Betty | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e | |
Janedoe | Oktober 2011 | Nog niet zwanger | 1e | |
Nillis | November 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Vlinderjoy | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e | |
Slaatje | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e | |
Zonnetje | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
SleepingBeauty | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Pandora | Januari 2012 | Zwanger! | 2e | |
Bolus | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Boekenwurm | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Myloon | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Muis | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Tweeling | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Limburg85 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e | |
Nina86 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Smaragdje | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Flower_L | Februari 2012 | Zwanger! | 2e | |
L!ND@ | Februari 2012 | Zwanger! | 2e | |
MAS | Februari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Annemie | Februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Roos | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Highway | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Miccie | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Mzcharlotte | Maart 2012 | Zwanger! | 1e | |
Pearl | April 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Anniej_S | April 2012 | Zwanger! | 2e | |
Spetterdespat | April/mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
blondje1313 | April/mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Sanne-84 | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
sabje | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Emma_ | Juni 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Muurvlindertje | Juni/juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Birgit | Juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Takkie | Juli/aug 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Mom-of-2 | Eind 2012 | Nog niet zwanger | 3e | |
Hoop dat het nu een goed lettertype is *duim duim*
Heb er het kopje bijzonderheid aan toegevoegd, zodat je in een oogopslag kan zien wat er bij een persoon speelt. Dit kan van alles zijn, dus vul dit aub zelf aan!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
JaneDoe: klinkt goed, dat saunadagje! En ik hoop ook voor jou dat je cyclus weer wat korter wordt Wij zijn nu een jaar bezig, maar omdat ik daarvoor een koperspiraaltje had heb ik niet hoeven ontpillen ofzo. In een koperspiraal zitten geen hormonen
Muis: ik snap je insteek nu al wat beter. Lief dat je even binnen komt vallen voor wat goede hoop hoor!
Snoes: en? Hoe reageerden jullie vrienden?
Nillis: oef gelukkig heb je niet voor niks die rit gemaakt dan inderdaad, voor die tent. Wat is sensitest?
Slaatje: leuk dat jullie ook kijken naar draagmoeder gezocht. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met alle stellen! Oo en wat super dat je zo blij bent met je trouwjurk. Staat er ergens een plaatje hier op het forum? Of doe je dat pas na de bruiloft?
SleepingBeauty: als je dat draagmoeder gezocht wilt terugkijken kun je dat doen via uitzending gemist (publieke omroep).
Weegschaal: wat heftig van die collega. Is het ondertussen wel gelukt? Dat met die tabel ligt inderdaad aan mijn tekstverwerker dan, want ik heb Open Office ipv Word.
Annemie: heb je al nieuws ondertussen?
Roos: ik word ook nerveus van ovulatietesten inderdaad, dus dat is wel herkenbaar. Nog iets gevonden voor dat kindje van 1?
Highway: ik ben eigenlijk best wel benieuwd waar die taart op jouw avatar voor was? Vind 'm erg leuk!
Sanne-84: nog gefeliciteerd met je trouwen! En dat het maar snel vrijdag mag worden voor jou
Jasmine: ja lastig he. In het 2011 topic voel je je misschien meer op je plek, maar daar is het zo rustig. Al die meiden krijgen maar baby's: schandalig is het!
Mezzoforte: is alles nu weer helemaal rustig op je werk? Hoe lang was je vorige cyclus?
Wij hadden vandaag een superleuk dagje in de bibliotheek, schoenenwinkel en speeltuin. Tomas heeft allemaal boeken met proefjes geleend uit de bieb (met rietjes en zeepsop etc.) en nieuwe sandalen gekregen, en dus lekker in de zandbak gespeeld.
Eigenlijk hebben we dit soort dagen maar heeeel soms. Mijn man werkt vaak in het weekend. En de vrije weekenden plannen we vol met verjaardagen en familiebezoeken etc. Dus het was echt even fijn
Muis: ik snap je insteek nu al wat beter. Lief dat je even binnen komt vallen voor wat goede hoop hoor!
Snoes: en? Hoe reageerden jullie vrienden?
Nillis: oef gelukkig heb je niet voor niks die rit gemaakt dan inderdaad, voor die tent. Wat is sensitest?
Slaatje: leuk dat jullie ook kijken naar draagmoeder gezocht. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met alle stellen! Oo en wat super dat je zo blij bent met je trouwjurk. Staat er ergens een plaatje hier op het forum? Of doe je dat pas na de bruiloft?
SleepingBeauty: als je dat draagmoeder gezocht wilt terugkijken kun je dat doen via uitzending gemist (publieke omroep).
Weegschaal: wat heftig van die collega. Is het ondertussen wel gelukt? Dat met die tabel ligt inderdaad aan mijn tekstverwerker dan, want ik heb Open Office ipv Word.
Annemie: heb je al nieuws ondertussen?
Roos: ik word ook nerveus van ovulatietesten inderdaad, dus dat is wel herkenbaar. Nog iets gevonden voor dat kindje van 1?
Highway: ik ben eigenlijk best wel benieuwd waar die taart op jouw avatar voor was? Vind 'm erg leuk!
Sanne-84: nog gefeliciteerd met je trouwen! En dat het maar snel vrijdag mag worden voor jou
Jasmine: ja lastig he. In het 2011 topic voel je je misschien meer op je plek, maar daar is het zo rustig. Al die meiden krijgen maar baby's: schandalig is het!
Mezzoforte: is alles nu weer helemaal rustig op je werk? Hoe lang was je vorige cyclus?
Wij hadden vandaag een superleuk dagje in de bibliotheek, schoenenwinkel en speeltuin. Tomas heeft allemaal boeken met proefjes geleend uit de bieb (met rietjes en zeepsop etc.) en nieuwe sandalen gekregen, en dus lekker in de zandbak gespeeld.
Eigenlijk hebben we dit soort dagen maar heeeel soms. Mijn man werkt vaak in het weekend. En de vrije weekenden plannen we vol met verjaardagen en familiebezoeken etc. Dus het was echt even fijn
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Deze is inderdaad beter Weegschaal! Wat vinden jullie er trouwens van om alle zwangeren en meiden die weinig schrijven eruit te halen om de tabel wat in te kunnen korten?
Naam | Gaan ervoor vanaf | Wel/Niet zwanger | Hoeveelste kindje | Bijzonderheid |
Linnie1985 | December 2010 | Nog niet zwanger | 1e | |
Puzzle | Januari 2011 | Zwanger! | 1e | |
Snoes | Februari 2011 | Zwanger! | 1e | |
Weegschaal | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 1e | 3 miskramen |
Triesje1983 | Maart 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Jasmine | April/Mei 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Filoria | Juni 2011 | Nog niet zwanger | 2e | juni 2012: start Clomid 50mg |
Viva | Juli 2011 | Zwanger! | 2e | |
Pussycat | Augustus 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Ugly Betty | Oktober 2011 | Zwanger! | 1e | |
Janedoe | Oktober 2011 | Nog niet zwanger | 1e | |
Nillis | November 2011 | Nog niet zwanger | 2e | |
Vlinderjoy | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e | |
Slaatje | November 2011 | Nog niet zwanger | 1e | |
Zonnetje | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
SleepingBeauty | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Pandora | Januari 2012 | Zwanger! | 2e | |
Bolus | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Boekenwurm | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Myloon | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Muis | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Tweeling | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Limburg85 | Januari 2012 | Zwanger! | 2e | |
Nina86 | Januari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Smaragdje | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Flower_L | Februari 2012 | Zwanger! | 2e | |
L!ND@ | Februari 2012 | Zwanger! | 2e | |
MAS | Februari 2012 | Zwanger! | 1e | |
Annemie | Februari 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Roos | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Highway | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Miccie | Maart 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Mzcharlotte | Maart 2012 | Zwanger! | 1e | |
Pearl | April 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Anniej_S | April 2012 | Zwanger! | 2e | |
Spetterdespat | April/mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
blondje1313 | April/mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Sanne-84 | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
sabje | Mei 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Emma_ | Juni 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Muurvlindertje | Juni/juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Birgit | Juli 2012 | Nog niet zwanger | 1e | |
Takkie | Juli/aug 2012 | Nog niet zwanger | 2e | |
Mom-of-2 | Eind 2012 | Nog niet zwanger | 3e | |
Filoria- Ratel
Uhm ik zit morgen op dag 28... Denk dat ik ongesteld word,heb wel de ongesteldheidkwaaltjes,wacht het dus nog even af....
Ik zou denk ik de zwangeren uit de lijst halen..
Ik zou denk ik de zwangeren uit de lijst halen..
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend Annemie!
Ik vind het overigens een goed idee om de zwangeren eruit te halen om het wat in te korte.
@Filoria: de taart was als surprise voor een vriend die dertig werd; op deze foto kun je hem wat beter zien:
Ik vind het overigens een goed idee om de zwangeren eruit te halen om het wat in te korte.
@Filoria: de taart was als surprise voor een vriend die dertig werd; op deze foto kun je hem wat beter zien:
Highway- Ratel
mzcharlotte, gefeliciteerd! Wat een overduidelijke positieve testen! Ben je al een beetje bijgekomen?
Meiden, ik moet er nog even inkomen, hoor. Ik zal wel proberen om wat vaker te reageren.
Meiden, ik moet er nog even inkomen, hoor. Ik zal wel proberen om wat vaker te reageren.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
@ Weegschaal: ik ken je verhaal verder niet, dus ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik begrijp dat het moeilijk is om weer mee te schrijven, maar ik vind het knap dat je je concentreert op het gezellige van het topic. Het is je natuurlijk gegund, ik denk dat iedereen haar vingers en tenen voor je gekruist houdt.
@ Snoes: ik ben benieuwd naar de reacties!
@ slaatje: wat spannend dat je je jurk al hebt!
@ highway: hoe is het nu met je konijn?
@ sanne: nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk! Het is moeilijk, maar we hebben er alletwee heel nuchter ingestaan. En het was bijna meteen raak! Misschien helpt het wel (onder meer) om er ontspannen in te staan.
@ Filoria: wat klinkt dat bezoekje leuk zeg! T. lijkt me een hele leuke leeftijd hebben, dat ze net alles lekker gaan ontdekken. Dat lijkt me zoveel leuker dan de baby-fase haha!
@ Annemie: spannend!
@ all: Het is redelijk bezonken, alleen voelt het nog niet of het om ons gaat. Het is net of we blij zijn voor iemand die ons na staat. Ik kan morgen wel weer gaan leren denk ik, dat is vandaag niet gelukt door alle spanningen. We hebben wel even lekker zitten fantaseren. Nogmaals dank voor alle felicitaties! Ondanks dat de testen erg duidelijk zijn, twijfel ik wel aan de testen. Een CB test zou niet echt helpen ofzo, want verder is het heel duidelijk en ik vertrouw op de Kruidvat testen (twee verschillende types). Maar het is gewoon zo onwerkelijk, ook omdat ik er zelf rekening mee had gehouden dat het minstens een half jaar zou duren voordat er wat zou gebeuren! Mijn realiteit moet even bijgesteld worden, that's all.
Edit: ik ben niet zo'n vaste topic-schrijfster overigens. Ik vind het moeilijk om mezelf erop toe te leggen. Ik wens jullie sowieso allemaal heel veel goeds en een vlotte, voorspoedige zwangerschap in het verschiet. Ik wilde dat even benadrukken.
Wat mij betreft kan mijn naam dan ook uit het lijstje. Het is leuk om mezelf er even tussen te zien!
@ Snoes: ik ben benieuwd naar de reacties!
@ slaatje: wat spannend dat je je jurk al hebt!
@ highway: hoe is het nu met je konijn?
@ sanne: nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk! Het is moeilijk, maar we hebben er alletwee heel nuchter ingestaan. En het was bijna meteen raak! Misschien helpt het wel (onder meer) om er ontspannen in te staan.
@ Filoria: wat klinkt dat bezoekje leuk zeg! T. lijkt me een hele leuke leeftijd hebben, dat ze net alles lekker gaan ontdekken. Dat lijkt me zoveel leuker dan de baby-fase haha!
@ Annemie: spannend!
@ all: Het is redelijk bezonken, alleen voelt het nog niet of het om ons gaat. Het is net of we blij zijn voor iemand die ons na staat. Ik kan morgen wel weer gaan leren denk ik, dat is vandaag niet gelukt door alle spanningen. We hebben wel even lekker zitten fantaseren. Nogmaals dank voor alle felicitaties! Ondanks dat de testen erg duidelijk zijn, twijfel ik wel aan de testen. Een CB test zou niet echt helpen ofzo, want verder is het heel duidelijk en ik vertrouw op de Kruidvat testen (twee verschillende types). Maar het is gewoon zo onwerkelijk, ook omdat ik er zelf rekening mee had gehouden dat het minstens een half jaar zou duren voordat er wat zou gebeuren! Mijn realiteit moet even bijgesteld worden, that's all.
Edit: ik ben niet zo'n vaste topic-schrijfster overigens. Ik vind het moeilijk om mezelf erop toe te leggen. Ik wens jullie sowieso allemaal heel veel goeds en een vlotte, voorspoedige zwangerschap in het verschiet. Ik wilde dat even benadrukken.
Wat mij betreft kan mijn naam dan ook uit het lijstje. Het is leuk om mezelf er even tussen te zien!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Waar zijn de leeftijden van iedereen gebleven trouwens?
Highway: whaha van dichtbij issie nog leuker!
Takkie: we zijn ook snel he
Mzcharlotte: je bent echt zwanger hoor!!! Je gelooft het zelf nog niet helemaal he? Komt vanzelf wel hoor En ik dacht van tevoren ook dat ik deze leeftijd veel leuker zou vinden dan de babytijd, maar uiteindelijk heeft zo'n klein babytje ook wel weer wat. Zeker als het je eigen baby is
Highway: whaha van dichtbij issie nog leuker!
Takkie: we zijn ook snel he
Mzcharlotte: je bent echt zwanger hoor!!! Je gelooft het zelf nog niet helemaal he? Komt vanzelf wel hoor En ik dacht van tevoren ook dat ik deze leeftijd veel leuker zou vinden dan de babytijd, maar uiteindelijk heeft zo'n klein babytje ook wel weer wat. Zeker als het je eigen baby is
Filoria- Ratel
Mzcharlotte: komt vanzelf wel, kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is! Hopelijk kun je er snel van gaan genieten
Met mijn konijn gaat het iets beter, vanmiddag is hij ipv slijm, schuim gaan poepen en net was het schuim helemaal bruin, dus ik denk dat er ontlasting aan komt. Hij voelt zich nog niet echt goed,dat is wel zielig. Ligt de hele tijd lamlendig in een hoekje, het prulletje.. hopelijk gaat het snelbeter
Met mijn konijn gaat het iets beter, vanmiddag is hij ipv slijm, schuim gaan poepen en net was het schuim helemaal bruin, dus ik denk dat er ontlasting aan komt. Hij voelt zich nog niet echt goed,dat is wel zielig. Ligt de hele tijd lamlendig in een hoekje, het prulletje.. hopelijk gaat het snelbeter
Highway- Ratel
@mzcharlotte, ik heb ook heel lang gehad dat ik het niet kon voorstellen dat ik zwanger was van T, maar na de 12 weken echo werd het echt. Jij een hele fijne zwangerschap.
@ Filoria, sensitest is de site waar je ook je ovulatie kunt berekenen en daar bestel ik ook de ovutesten. Fijn is dat als je zo'n gezellige dag hebt gehad.
@ Highway, wat zielig voor je konijntje, hopelijk si ie er snel boven op. Wat een ontzettend leuke taart. Maak jij ze zelf?
@ Slaatje, heb je nu je jurk al? Jullie trouwen toch in december.
@ Snoes, hoe was het vertellen?
@ Yasmine, ik vind het wel fijn om je hier te zien hoor. Snap dat het voor jou moeilijk is.
@ Weegschaal, fijn om je ook weer even te zien hier. Wat voor controle hebben jullie over 7,5 week?
@ all, hier weinig nieuws. Gezellig op het wachtbankje. Vandaag gaan we naar Sneek en dan morgen weer aan het werk. Hebben jullie gezien hoe warm het de komende dagen wordt. Ik heb lekker weer vanaf donderdag vrij t/m dinsdag, dus lekker gaan genieten.
@ Filoria, sensitest is de site waar je ook je ovulatie kunt berekenen en daar bestel ik ook de ovutesten. Fijn is dat als je zo'n gezellige dag hebt gehad.
@ Highway, wat zielig voor je konijntje, hopelijk si ie er snel boven op. Wat een ontzettend leuke taart. Maak jij ze zelf?
@ Slaatje, heb je nu je jurk al? Jullie trouwen toch in december.
@ Snoes, hoe was het vertellen?
@ Yasmine, ik vind het wel fijn om je hier te zien hoor. Snap dat het voor jou moeilijk is.
@ Weegschaal, fijn om je ook weer even te zien hier. Wat voor controle hebben jullie over 7,5 week?
@ all, hier weinig nieuws. Gezellig op het wachtbankje. Vandaag gaan we naar Sneek en dan morgen weer aan het werk. Hebben jullie gezien hoe warm het de komende dagen wordt. Ik heb lekker weer vanaf donderdag vrij t/m dinsdag, dus lekker gaan genieten.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gaan er ook voor.
Ergens begin april laatste pil genomen.
11 mei na 30 dagen eerste keer ongesteld na de pil. Best netjes, wel lang ongesteld echt 7 dagen en raar ook. Lang helderrood bloed verloren, had ik met de pil nooit, duurde meestal een dag of 4.
Ben dus benieuwd.
Ik hoop echt dat ik het volhoud, ik ben vooral meelezer en niet zo'n schrijver.
Ik moet heel erg wennen aan het nemen van foliumzuur, vergeet het telkens. De pil vergat ik nooit, dit wel...
Ergens begin april laatste pil genomen.
11 mei na 30 dagen eerste keer ongesteld na de pil. Best netjes, wel lang ongesteld echt 7 dagen en raar ook. Lang helderrood bloed verloren, had ik met de pil nooit, duurde meestal een dag of 4.
Ben dus benieuwd.
Ik hoop echt dat ik het volhoud, ik ben vooral meelezer en niet zo'n schrijver.
Ik moet heel erg wennen aan het nemen van foliumzuur, vergeet het telkens. De pil vergat ik nooit, dit wel...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Leuk, Dikkie Dik! Spannend! En welkom hier natuurlijk
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Dikkie dik; welkom, en succes!
Mbt lijst, ik ben zelf ook nog niet echt actief geweest, maar ik zou degene die niet (meer) actief zijn eruit halen (en degene die wel zwanger zijn maar hier nog wel komen erin laten staan)
Mbt lijst, ik ben zelf ook nog niet echt actief geweest, maar ik zou degene die niet (meer) actief zijn eruit halen (en degene die wel zwanger zijn maar hier nog wel komen erin laten staan)
sanne-84- Ratel
Hallo allemaal! Ik ben weer terug uit viva la france! heerlijk weekje gehad, gelukkig ook aardig weer, in ieder geval stukken beter als hier heb ik gehoord! Alle spullen zijn ookeeer lekker opgeruimd, moet alleen nog een wasje draaien. Nu alweer onderweg naar mijn neef en zijn vriendin, housewarming. Lekker druk gelijk weer dus
We hebben de vakantie ook aardig goed benut moet ik zeggen, op de dag van vertrek en afgelopen donderdag na elke dag sex gehad, dus daar zal het niet aan liggen! Denk dat ik woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad.
Hoe is het met iedereen hier? Is aardig wat bijgeschreven iig, dus ga vanavond even bijlezen en reageren. Fijne zondag!
We hebben de vakantie ook aardig goed benut moet ik zeggen, op de dag van vertrek en afgelopen donderdag na elke dag sex gehad, dus daar zal het niet aan liggen! Denk dat ik woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad.
Hoe is het met iedereen hier? Is aardig wat bijgeschreven iig, dus ga vanavond even bijlezen en reageren. Fijne zondag!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@Weegschaal Vorige keer 51 dagen
@Filoria Redelijk.... drukste periode heb ik gehad. Nu nog paar weken knallen, en daarna wordt het pas echt rustig, in de zomertijd. Maar goed, echt rustig is het voor mij sowieso niet, ben ook druk bezig met bruiloft voorbereiden
@Nillis Had ik nog niet gezien, maar word inderdaad wel vrolijk van de weersvoorspellingen! Jammer dat ik hele week moet werken, hopelijk in het weekend dan ook goed weer
@Dikkie Dik Welkom hier!
@Filoria Redelijk.... drukste periode heb ik gehad. Nu nog paar weken knallen, en daarna wordt het pas echt rustig, in de zomertijd. Maar goed, echt rustig is het voor mij sowieso niet, ben ook druk bezig met bruiloft voorbereiden
@Nillis Had ik nog niet gezien, maar word inderdaad wel vrolijk van de weersvoorspellingen! Jammer dat ik hele week moet werken, hopelijk in het weekend dan ook goed weer
@Dikkie Dik Welkom hier!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012