voor een kindje 2012
+48
Snoes
Aagje!
mzcharlotte
Viva
mauwmauw
Annie24
Eva1985
Ellebel
Happydobby
Lejow
boekenwurm83
Silver
Flip Fluitketel
Twellie
Jasmine
Pussycat
Caroow
Linnie1985
Alyssa
Joss1
SleepingBeauty
nillis
Weegschaal
Muppetje
Roos
Vlinderjoy
Muurvlindertje
tweeling
mezzoforte
Miccie
Filoria
Puggle
Amber-
blondje1313
Smaragdje
Puzzle
slaatje
Pien
bolus26
Annemie
JD
Muis
L!ND@
Flower_L
CCC
Highway
Limburg85
Stitch
52 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd Miccie! Wat betreft achtbanen denk ik dat het wel kan, ik geloof dat het vanaf zoveel (7?) maanden wel wordt afgeraden. Even je arts bellen inderdaad en je moet je er zelf ook goed bij voelen!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@ Miccie, gefeliciteerd!
@ Stitch, ik wacht nog steeds af! Hopelijk voel jij je morgen beter!
@ Stitch, ik wacht nog steeds af! Hopelijk voel jij je morgen beter!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@miccie, wat super!gefeliciteerd!!
Ik denk niet dat achtbanen heel veel kwaad zouden kunnen....ik ga binnenkort naar walibi,en wie weet zou ik,zonder dat ik t weet,zwanger kunnen zijn...dir geldt voor meer vrouwen... Volgens mij is t pas echt schadelijk vanaf 6 maanden,maar even de dokter bellen kan nooit kwaad.
@stitch, i'm inn voor een meeting hoor! Datum prikken is goed....eind mei ofzo?juni? Daarna ga je alweer echt de vakantieperiode in,dus dat wordt niks denk ik....
Ik denk niet dat achtbanen heel veel kwaad zouden kunnen....ik ga binnenkort naar walibi,en wie weet zou ik,zonder dat ik t weet,zwanger kunnen zijn...dir geldt voor meer vrouwen... Volgens mij is t pas echt schadelijk vanaf 6 maanden,maar even de dokter bellen kan nooit kwaad.
@stitch, i'm inn voor een meeting hoor! Datum prikken is goed....eind mei ofzo?juni? Daarna ga je alweer echt de vakantieperiode in,dus dat wordt niks denk ik....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Gefeliciteerd Miccie!!! Wat super leuk!
Volgens mij kun je gewoon in achtbanen. Het gaat daarin volgens mij vooral om de laatste maanden, dan is je buik ook zo dik dat de veiligheidsbeugels niet meer goed, strak dicht kunnen!
(Verder ben ik totaaaaal niet jaloers dat je naar Disney gaat )
Volgens mij kun je gewoon in achtbanen. Het gaat daarin volgens mij vooral om de laatste maanden, dan is je buik ook zo dik dat de veiligheidsbeugels niet meer goed, strak dicht kunnen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Gefeliciteerd Miccie!!! Wat super leuk!
Dat klopt idd! Ik heb t toen ik zelf 9 weken zwanger was nagevraagd bij de vk, het kan echt geen kwaad.
Gast- Gast
Gefeliciteerd Miccie!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Cg gefeliciteerd miccie!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@boekenwurm Vervelend nieuws zeg. Hopelijk kan het inderdaad met medicatie opgelost worden.
@Highway Voel je je al wat beter?
@SB Ben benieuwd hoe je sollicitatiegesprek gaat vandaag, succes!
@Miccie Gefeliciteerd!!!
@Stitch Hopelijk heb je snel wat minder pijn.
@Highway Voel je je al wat beter?
@SB Ben benieuwd hoe je sollicitatiegesprek gaat vandaag, succes!
@Miccie Gefeliciteerd!!!
@Stitch Hopelijk heb je snel wat minder pijn.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@miccie gefeliciteerd
@all sollicitatie ging wel goed.. alleentwijfel nog meer of ik de functie wel leuk vindt!
maandag of dinsdag hoor ik het dus.. afwachten! en nog ff over nadenken
@all sollicitatie ging wel goed.. alleentwijfel nog meer of ik de functie wel leuk vindt!
maandag of dinsdag hoor ik het dus.. afwachten! en nog ff over nadenken
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Gefeliciteerd Miccie!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
SB, spannend meid!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Idd spannend SB, dus je weet nog niet of je baan wel accepteerd als je aangenomen word?
Alyysa, hoe is het met jou meid?
Alyysa, hoe is het met jou meid?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Hier even een snel berichtje moet zo naar het werk
@ SB, spannend waarom lijkt je de functie niet leuk?
@ all, hier nog steeds flink ongesteld al bijna een week. Lijkt wel of ik helemaal wordt schoongespoeld of zo. Normaal heb ik 1 dag flink bloedverlies en dan is het al bijna over, maar nu verlies ik nog steeds helder roodbloed. Hopelijk is het snel weer over. Gisteren lekker genoten van een dagje vrij en wat was het lekker weer. heb m'n schatje verrast met een BBQ toen hij thuis kwam, dat vond hij helemaal niet erg. We hebben nog tot 22.00 uur buiten gezeten. Nu de hele dag aan het werk en dan eten bij mijn ouders en dan even shoppen met mijn schoonmoeder. Wil nog een nieuw jurkje voor een bruiloft over 2 weken.
Fijne dag allemaal
@ SB, spannend waarom lijkt je de functie niet leuk?
@ all, hier nog steeds flink ongesteld al bijna een week. Lijkt wel of ik helemaal wordt schoongespoeld of zo. Normaal heb ik 1 dag flink bloedverlies en dan is het al bijna over, maar nu verlies ik nog steeds helder roodbloed. Hopelijk is het snel weer over. Gisteren lekker genoten van een dagje vrij en wat was het lekker weer. heb m'n schatje verrast met een BBQ toen hij thuis kwam, dat vond hij helemaal niet erg. We hebben nog tot 22.00 uur buiten gezeten. Nu de hele dag aan het werk en dan eten bij mijn ouders en dan even shoppen met mijn schoonmoeder. Wil nog een nieuw jurkje voor een bruiloft over 2 weken.
Fijne dag allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@miccie: Gefeliciteerd, wat een supernieuws! en lekker genieten in Disney, ik ben zwaar jaloers
@sb: spannend zeg, dit weekend maar eens goed gaan nadenken of je de functie wel wilt mocht je aangenomen worden.
@nillis: wat een leuke verrassing voor je man, ja een bbq zijn alle mannen wel blij mee te krijgen toch
@highway: hopelijk voel je je snel weer wat beter. en over een paar dagen testen he! spannend!
Ik heb inmiddels een verwijsbrief naar de gynaecoloog. Dus even afwachten wanneer ik er naartoe 'mag'. De huisarts gaf aan dat mijn vriend ook mee moet gaan en dat hij dan ook gelijk een potje moet inleveren. Vind ik persoonlijk wel wat voorbarig maar van de andere kant ook wel weer fijn om gelijk andere eventuele problemen uit te sluiten.
Nou ik ga aan het werk helaas. Fijne dag iedereen!
@sb: spannend zeg, dit weekend maar eens goed gaan nadenken of je de functie wel wilt mocht je aangenomen worden.
@nillis: wat een leuke verrassing voor je man, ja een bbq zijn alle mannen wel blij mee te krijgen toch
@highway: hopelijk voel je je snel weer wat beter. en over een paar dagen testen he! spannend!
Ik heb inmiddels een verwijsbrief naar de gynaecoloog. Dus even afwachten wanneer ik er naartoe 'mag'. De huisarts gaf aan dat mijn vriend ook mee moet gaan en dat hij dan ook gelijk een potje moet inleveren. Vind ik persoonlijk wel wat voorbarig maar van de andere kant ook wel weer fijn om gelijk andere eventuele problemen uit te sluiten.
Nou ik ga aan het werk helaas. Fijne dag iedereen!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@nilis; leuk idee om je man te verassen met een bbq . Vreemd dat je nog steeds ongi bent. hopelijk is het nu snel over.
@boekenwurm ; fijn dat je verwijzing hebt gekregen. Aan de ene kant lijkt het me wel fijn dat je gelukt allebei 'gecheckt'..spannend hoor!
@all; de functie lijkt me niet wat omdat het eigenlijk vast op een verpleeghuis afdeling is.Weinig bereikbaarheidsdienst op andere afdelingen. Wat ik juist gehad opgemaakt uit ee vacature. En ik zat er nadien nog ff bij mijn man en oma die er ligt en oma,en toen verviel me dat echt van hier zit ik dan 4dagen in de week tussen ! Zei gisteren ook tegen mijn mandat ik twijfelde.... Opzichte is een verpleegkundige in een verpleeghuis wel goed alleen moet er voor mij wel wat meer uitdaging in zitten als alleen meewerken op de afdeling
@boekenwurm ; fijn dat je verwijzing hebt gekregen. Aan de ene kant lijkt het me wel fijn dat je gelukt allebei 'gecheckt'..spannend hoor!
@all; de functie lijkt me niet wat omdat het eigenlijk vast op een verpleeghuis afdeling is.Weinig bereikbaarheidsdienst op andere afdelingen. Wat ik juist gehad opgemaakt uit ee vacature. En ik zat er nadien nog ff bij mijn man en oma die er ligt en oma,en toen verviel me dat echt van hier zit ik dan 4dagen in de week tussen ! Zei gisteren ook tegen mijn mandat ik twijfelde.... Opzichte is een verpleegkundige in een verpleeghuis wel goed alleen moet er voor mij wel wat meer uitdaging in zitten als alleen meewerken op de afdeling
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hoi all
even een ego: vanochtend al getest zodat mijn man er dan bij kon zijn (05:00uur haha) maar helaas; geen plusje/streepje whatever. Vind het erg jammer maar helaas niks aan te doen! Nu even afwachten tot ik ongesteld wordt
even een ego: vanochtend al getest zodat mijn man er dan bij kon zijn (05:00uur haha) maar helaas; geen plusje/streepje whatever. Vind het erg jammer maar helaas niks aan te doen! Nu even afwachten tot ik ongesteld wordt
Highway- Ratel
Jammer Highway! Ook al ben je nog niet zo lang bezig, toch kan het niet snel genoeg gaan he Het kan niet zo zijn dat je te vroeg getest hebt? Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik zag je ticker, vandaar..
boekenwurm83- Prater
Haha nee valt mee, pas 2,5-3 maanden nu maar het voelt langer Het zou theoretisch wel kunnen denk ik, dat ik te vroeg heb getest maar dan zou je toch al wel een heeeeel licht streepje moet zien? Nou ja er zit niks anders op dan af te wachten.
Highway- Ratel
Highway schreef:Haha nee valt mee, pas 2,5-3 maanden nu maar het voelt langer Het zou theoretisch wel kunnen denk ik, dat ik te vroeg heb getest maar dan zou je toch al wel een heeeeel licht streepje moet zien? Nou ja er zit niks anders op dan af te wachten.
Haha ja tell me about it. Ik ben begin januari met de pil gestopt en zou het liefst al vier maanden zwanger zijn:D
Heb je intussen al de symptomen van een aankomende ongesteldheid? Ik zou nog een paar dagen wachten en als je dan nog niet ongesteld bent, nog een keer testen.
En anders gewoon komende maand weer volop bezig en hopen dat het dan raak is!
boekenwurm83- Prater
Ja jammer dat het niet altijd meteen lukt he:D
Normaal krijg ik last van mijn onderrug, maar dat zal dan een dezer dagen wel komen. Mocht ik niet ongesteld worden zal ik er woensdag pas weer een testje tegenaan gooien!
Normaal krijg ik last van mijn onderrug, maar dat zal dan een dezer dagen wel komen. Mocht ik niet ongesteld worden zal ik er woensdag pas weer een testje tegenaan gooien!
Highway- Ratel
@ highway, ik teste bij T pas een week overtijd positief, dus zolang je nog niet ongi bent.
@ SB, lijkt mij ook niet heel leuk om als vk in een verpleeghuis te werken. Ik houd wel van een uitdaging. Maar ieder zijn ding.
@ all, hier nog steeds ongi, maar lijkt wel minder te worden. Ik heb gisteren een leuk jurkje gevonden voor de bruiloft, dus het feest kan beginnen. Verder weinig bijzonderheden zal het huis eens gaan poetsen.
@ SB, lijkt mij ook niet heel leuk om als vk in een verpleeghuis te werken. Ik houd wel van een uitdaging. Maar ieder zijn ding.
@ all, hier nog steeds ongi, maar lijkt wel minder te worden. Ik heb gisteren een leuk jurkje gevonden voor de bruiloft, dus het feest kan beginnen. Verder weinig bijzonderheden zal het huis eens gaan poetsen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@ Nillis: Wat leuk, een verassingsbbq, daar zou ik mijn vriend ook wel een plezier mee doen! (alleen hebben wij alleen een klein balkonnetje, dus dat wordt hem niet )
Hopelijk is je menstruatie snel voorbij!
@ Boekenwurm: Als jullie allebei gelijk gecheckt worden, lijkt me ook wel fijn! Mocht het probleem bij hem zitten, kun je het maar beter zo snel mogelijk weten toch?
@ Sleeping Beauty: Wat jammer dat de functie niet is wat je dacht dat hij zou zijn. Aan de andere kant, je hebt dan wel al iets 'vasts'. Toch lekkerder om verder te zoeken vanuit een baan? Kan me wel goed voorstellen dat je twijfeld, heb ik met mijn huidige baan ook gedaan.
@ Highway: Wat jammer dat de test negatief was. Misschien was je inderdaad te vroeg. Ach, zolang je nog niet ongesteld bent staan alle opties nog open!
@ All: Ben bijna niet meer ongesteld (gelukkig), denk nog 1 of 2 dagen. Verder drukke maar ook leuke week voor de boeg. Morgen feest van mijn vader en zijn vriendin, Maandag werkoverleg (ok, niet zo heel leuk ), dinsdag voor het eerst sinds lange tijd weer naar de sportschool (jaa, heb me eindelijk aangemeld, dag, extra kilootjes!! ) woensdag met mijn oma naar de stoffenmarkt hier in de stad, vrijdag nog een keertje sporten, en dan lekker een weekje naar Frankrijk! Gisteren 40-jarige bruiloft gehad van mijn schoonouders, was erg gezellig, en ter ere hiervan gaan we dus ook lekker een weekje naar Frankrijk met mijn schoonouders en mijn ene zwager en schoonzusje met kindje. Mijn andere zwager en zwangere schoonzusje gaan helaas niet mee. Heel erg jammer, maar ja, dat is hun keus, en daar hebben we ons bij neer te leggen! Jullie nog plannen komend weekend?
Hopelijk is je menstruatie snel voorbij!
@ Boekenwurm: Als jullie allebei gelijk gecheckt worden, lijkt me ook wel fijn! Mocht het probleem bij hem zitten, kun je het maar beter zo snel mogelijk weten toch?
@ Sleeping Beauty: Wat jammer dat de functie niet is wat je dacht dat hij zou zijn. Aan de andere kant, je hebt dan wel al iets 'vasts'. Toch lekkerder om verder te zoeken vanuit een baan? Kan me wel goed voorstellen dat je twijfeld, heb ik met mijn huidige baan ook gedaan.
@ Highway: Wat jammer dat de test negatief was. Misschien was je inderdaad te vroeg. Ach, zolang je nog niet ongesteld bent staan alle opties nog open!
@ All: Ben bijna niet meer ongesteld (gelukkig), denk nog 1 of 2 dagen. Verder drukke maar ook leuke week voor de boeg. Morgen feest van mijn vader en zijn vriendin, Maandag werkoverleg (ok, niet zo heel leuk ), dinsdag voor het eerst sinds lange tijd weer naar de sportschool (jaa, heb me eindelijk aangemeld, dag, extra kilootjes!! ) woensdag met mijn oma naar de stoffenmarkt hier in de stad, vrijdag nog een keertje sporten, en dan lekker een weekje naar Frankrijk! Gisteren 40-jarige bruiloft gehad van mijn schoonouders, was erg gezellig, en ter ere hiervan gaan we dus ook lekker een weekje naar Frankrijk met mijn schoonouders en mijn ene zwager en schoonzusje met kindje. Mijn andere zwager en zwangere schoonzusje gaan helaas niet mee. Heel erg jammer, maar ja, dat is hun keus, en daar hebben we ons bij neer te leggen! Jullie nog plannen komend weekend?
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Jammer zeg meiden, niemand lijkt geluk te hebben de laatste dagen.
Volgende ronde beter dan maar?
Edit: behalve Miccie natuurlijk!!! Super! Gefeliciteerd!
Ik ben nog niet zwanger, maar ik heb wel leuk nieuws:
Ik word voor het eerst tante Mijn schoonzus van 37 kondigde - compleet onverwacht - aan dat ze in oktober uitgerekend is. Zo leuk
Stitch: jeetje wat veel plannen heb je zeg! En ook een zwangere schoonzus zie ik. Voor jou ook voor het eerst dat je tante wordt?
Nillis: fijn dat het nu weer wat afneemt, je menstruatie. Ik had hetzelfde als jij vorige week. Ik moest meteen denken aan de opmerking die mijn man wel eens maakt: 'vertrouw nooit een wezen dat vijf dagen bloedt zonder dood te gaan'
Boekenwurm: ben benieuwd wat er bij jou uit de onderzoekjes komt! We zitten in hetzelfde schuitje. Mijn man heeft ook een potje in moeten leveren. Dinsdag krijgen we de uitslag. Het ligt zeer waarschijnlijk aan mij dat het zwanger worden niet lukt, maar ik vind het toch heel fijn om ook van hem te weten hoe het zit. Hetzelfde als wat jij zegt eigenlijk dus
Volgende ronde beter dan maar?
Edit: behalve Miccie natuurlijk!!! Super! Gefeliciteerd!
Ik ben nog niet zwanger, maar ik heb wel leuk nieuws:
Ik word voor het eerst tante Mijn schoonzus van 37 kondigde - compleet onverwacht - aan dat ze in oktober uitgerekend is. Zo leuk
Stitch: jeetje wat veel plannen heb je zeg! En ook een zwangere schoonzus zie ik. Voor jou ook voor het eerst dat je tante wordt?
Nillis: fijn dat het nu weer wat afneemt, je menstruatie. Ik had hetzelfde als jij vorige week. Ik moest meteen denken aan de opmerking die mijn man wel eens maakt: 'vertrouw nooit een wezen dat vijf dagen bloedt zonder dood te gaan'
Boekenwurm: ben benieuwd wat er bij jou uit de onderzoekjes komt! We zitten in hetzelfde schuitje. Mijn man heeft ook een potje in moeten leveren. Dinsdag krijgen we de uitslag. Het ligt zeer waarschijnlijk aan mij dat het zwanger worden niet lukt, maar ik vind het toch heel fijn om ook van hem te weten hoe het zit. Hetzelfde als wat jij zegt eigenlijk dus
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hallo allemaal!!
Wie waren er allemaal enthousiast voor een meeting met de meiden uit deze topic??
Zullen we het op een zondag doen??
En waar?Wat gaan we doen?
Utrecht/Amsterdam?
(of gewoon Haarlem of Alkmaar )
Zet in ieder geval je naam even hieronder als je enthousiast bent en mee wilt!
Ja ik wil graag mee met de meeting!:
JaneDoe
Ik zou eventueel zondag 27 mei kunnen? Zijn er meer meiden die dan kunnen, of is dat te snel en ben ik nu iets te overenthousiast?
Wie waren er allemaal enthousiast voor een meeting met de meiden uit deze topic??
Zullen we het op een zondag doen??
En waar?Wat gaan we doen?
Utrecht/Amsterdam?
(of gewoon Haarlem of Alkmaar )
Zet in ieder geval je naam even hieronder als je enthousiast bent en mee wilt!
Ja ik wil graag mee met de meeting!:
JaneDoe
Ik zou eventueel zondag 27 mei kunnen? Zijn er meer meiden die dan kunnen, of is dat te snel en ben ik nu iets te overenthousiast?
JD- Ratel
Overigens, hier weinig nieuws.... Zat vandaag (vrijdag dus) op dag 20, dus hopelijk binnen nu en 10 dagen ongesteld, zodat ik een nette cyclus heb (of gewoon niet ongesteld en zwanger, dat zou nog fijner zijn )
Ik ga morgen even op iedereen reageren, duik nu mn bed in want moet om 8.30 bij de kapper zitten....ga van donker naar blond!
Daarna duimen voor een klein zonnetje en dan even gezellig richting bevrijdingspop!
Allemaal een fijn weekend!
Ik ga morgen even op iedereen reageren, duik nu mn bed in want moet om 8.30 bij de kapper zitten....ga van donker naar blond!
Daarna duimen voor een klein zonnetje en dan even gezellig richting bevrijdingspop!
Allemaal een fijn weekend!
JD- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012