Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Straf bij broekplassen op school

+18
Minx
Supertalentje
Twellie
_Jet
Makamba
Printje
Summerlovin
meisje
Ayla
juffie001
Roodkapje
Bruintje Beer
Liadan
Nijntje
Monte
Darius
Muis
Joss1
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Lejow za 14 apr 2012 - 0:12

Ik geef ze ook geen straf en probeer ze wat vaker naar de WC te sturen.
Schone broek, even omkleden en klaar.

Laatst had ik een jongetje die had in zijn broek gepoept, en ook echt flink ook, kennelijk erg last van zijn buik.
Een ander kindje kwam me halen om het te vertellen, en weer een ander kindje ving het op.
Het ging als een lopend vuurtje door de klas en toen ik een schone broek aan het pakken was stonden er een zooi bij de WC heb uit te lachen, naar hem te wijzen en 'ieeeuwww' te roepen.
Nou, toen ben ik echt toch ZO verschrikkelijk uit mijn panty gegaan, jeetje wat was ik toen boos zeg!
Waar halen ze het lef vandaan..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  CCC za 14 apr 2012 - 0:16

Ja zo'n situatie had ik dus ook met hetzelfde meisje, een ander meisje wat naar het toilet ging had het opgemerkt en begon keihard ieeeeuwww te roepen en binnen no time wist mijn hele groep het... Dit meisje dus ook apart genomen en haar even flink toegesproken, en ze was behoorlijk onder de indruk... maar goed ook, want het is helemaal niet nodig om een ander zo voor l*l te laten staan... en dan bedoel ik niet dat dat kindje die in de broek plast voor l*l staat, maar door het gedrag van anderen zo word neergezet... Kinderen kunnen soms zo naar tegen elkaar zijn...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Filoria za 14 apr 2012 - 2:07

Aah wat zielig voor die kindjes zeg Choco en Lejow. Heel terecht dat jullie de pestkoppen erop hebben aangesproken.

@ de topic opener: ik lees altijd dat het met zindelijkheid belangrijk is dat kinderen zelf de voordelen en nadelen inzien. Dat doen ze vaak ook wel uit zichzelf. Zo'n natte broek is zo'n vervelend gevoel: dat is eigenlijk al een straf. Je kunt dan zeggen: 'vervelend gevoel he, die natte broek. Als je de volgende keer eerder naar de wc gaat blijft je broek lekker droog'. Maar veel verder zou ik echt niet gaan.
Dus wat betreft de actie van de juf sluit ik me bij de rest aan.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Joss1 di 17 apr 2012 - 22:48

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties! Gelukkig bleek het een misverstand te zijn! We hebben gisteren een gesprek gehad met zijn juffrouw erover en het blijkt dat hij nog nooit op de stoel heeft moeten zitten, niet voor het plassen in zijn broek als voor iets anders. Ze probeert hem juist zoveel mogelijk te helpen, hem naar het toilet te sturen. En als hij in zijn broek plaste, te zeggen dat het niet erg is en hem apart even een schone broek aan te laten trekken, zodat de andere kindjes er niet met hun neus bovenop staan. Het was een heel positief gesprek, vriend en ik zijn nu nog meer tevreden over de school dan dat we al waren!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:51

fijn om te horen dat het een misverstand was smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Joss1 di 17 apr 2012 - 22:56

Ja gelukkig wel, een kind van 4 maakt het in zijn beleving toch anders mee!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 22:59

inderdaad, wel raar dat hij zegt dat hij al vaak op de stoel heeft moeten zitten en dat de juf boos op hem was terwijl de juf iets anders zegt. (ik ken natuurlijk de gang van zaken nog niet bij een kind van 4)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Straf bij broekplassen op school - Pagina 2 Empty Re: Straf bij broekplassen op school

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum