Broekplassen!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Broekplassen!
Ik weet niet hoe oud je dochter is maar mijne deed het bij de leeftijd van 4/5 jaar weer opeens.
Ze vergat gewoon te plassen, en was te druk met andere dingen. Het is echt een fase geweest, die ook niet binnen een maand over was ;-)
Wat wij vooral hebben gedaan is haar zelf continu helpen herinneren om naar het toilet te gaan.
Ze vergat gewoon te plassen, en was te druk met andere dingen. Het is echt een fase geweest, die ook niet binnen een maand over was ;-)
Wat wij vooral hebben gedaan is haar zelf continu helpen herinneren om naar het toilet te gaan.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Misschien is ze te druk aan het spelen, mijn oppaskindje heeft dat dan ook altijd. Misschien haar vaker tussendoor op het toilet zetten ook al zegt ze niet te moeten.
Of heeft ze misschien een blaasontsteking en kan ze daardoor haar plas niet goed ophouden.
Of heeft ze misschien een blaasontsteking en kan ze daardoor haar plas niet goed ophouden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@ Muus, ze is 4 jaar! Misschien dat het toch daaraan (vergeetachtigheid) ligt en het een fase is zoals je zegt.
@ Floor, aan een blaasontsteking heb ik ook gedacht. Ga toch maar voor de zekerheid urine langsbrengen bij de huisarts.
@ Floor, aan een blaasontsteking heb ik ook gedacht. Ga toch maar voor de zekerheid urine langsbrengen bij de huisarts.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: